JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/0027181301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bartoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Zwycięstwa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bartoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 300 03 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-bartoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gmina-bartoszyce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sędławkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">743-10-01-918</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sędławki 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bartoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 762-64-01/02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">89 762-12-92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zbgkim@gmina-bartoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.zbgkim.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bartoszycach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">743-13-33-402</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pieniężnego 10A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bartoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 762-18-90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">89 762-18-92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops@gmina-bartoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gopsbartoszyce.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji z siedzibą w Bezledach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7431831904</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bezledy 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bartoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 761-57-65</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrum@gmina-bartoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gmina-bartoszyce.pl/10127/Centrum_Kultury_Gminy_Bartoszyce_z_siedziba_w_Bezledach/</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Gmina Bartoszyce działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz w/w jednostek na mocy<br/>zawartego porozumienia zgodnie z art. 38 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Gmina Bartoszyce na mocy zawartego porozumienia z dnia 20 września b.r. upoważniona jest<br/>do dokonywania wszelkich czynności w zakresie przygotowania i przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia. Każda z ww. jednostek odpowiedzialna jest<br/>za szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia, złożenie<br/>wniosku o rozpoczęcie postępowania, w skład komisji przetargowej wchodzi pracownik każdej z<br/>ww. jednostki, do konsultacji w sprawach opisu przedmiotu, warunków zamówienia zobowiązany<br/>jest również pracownik tej jednostki. Umowy o zamówienie publiczne zostaną zawarte odrębnie z każdą jednostką.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f7f3b9c0-477a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00271813</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000141/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa paliw płynnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, poczta e-mail sekretariat@gmina-bartoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się elektronicznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4) Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP. 7) Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich<br/>postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania. 8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 roku,<br/>poz. 2452). 9) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny<br/>sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do<br/>zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach<br/>danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki<br/>ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Złożenie<br/>oferty/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa ofertę, dalej<br/>„wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania<br/>oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na<br/>miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest<br/>podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z<br/>postępowaniem.<br/>3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji<br/>użytkownika” dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:<br/>1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzędu lub poprzez pocztę elektroniczną na adres info@edpo.pl<br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f)	archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). <br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. <br/>7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, <br/>8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IB.271.25.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do<br/>pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek<br/>organizacyjnych.<br/>Zadanie Nr 1 Urząd Gminy Bartoszyce<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 4 625<br/> Olej napędowy ON litrów 3 427<br/>Najbliższa stacja wskazana przez Wykonawcę jest czynna całodobowo i przez wszystkie dni<br/>tygodnia oraz jest oddalona od siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 – 200<br/>Bartoszyce, w promieniu nie większym niż 10 km.<br/>Sprzedaż paliwa będzie odbywać się bezpośrednio do samochodów Zamawiającego, a<br/>tankowanie maszyn do karnistrów za upoważnieniem.<br/>Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w<br/>okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie<br/>przejściowym tzw. paliwa przejściowe.<br/>Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także wykaz uprawnionych osób do<br/>tankowania będzie przedstawiony Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w wykazie pojazdów i osób<br/>uprawnionych.<br/>Jeżeli pojazd Zamawiającego ze względów technicznych lub przeszkód obiektywnych (np.<br/>wyjazd poza granice miasta Bartoszyce) nie będzie w stanie pobrać paliwa na stacji Wykonawcy<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych<br/>Wykonawcy, korzystając z systemu rozliczenia bezgotówkowego. Na każde żądania zamawiającego Wykonawca udostępni świadectwo jakości paliw zakupionych<br/>w danym okresie rozliczeniowym.<br/>Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W<br/>celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez<br/>Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W<br/>terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzję o uznaniu lub<br/>odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego<br/>Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie<br/>zamyka postępowania na drodze sądowej.<br/>Faktyczna ilość zakupu oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 uzależniona będzie od<br/>potrzeb Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że zakres zakupu nie będzie niższy niż 50%<br/>ilości określonej w zamówieniu podstawowym. Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne<br/>Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego<br/>zakresem podstawowym zamówienia.<br/>Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia,<br/>jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń<br/>odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>Warunki skorzystania z prawa opcji:<br/>1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb<br/>Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.<br/>2) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.<br/>3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem<br/>Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie<br/>Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zadanie Nr 1 Urząd Gminy Bartoszyce<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 1380<br/> Olej napędowy ON litrów 1020<br/>Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które<br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie.<br/>Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości<br/>paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30%<br/>zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji<br/>zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>Zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do<br/>realizacji.<br/>Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy<br/>i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym<br/>oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w<br/>okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres<br/>opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Upust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr 2 Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w<br/>Sędławkach<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 4 000<br/> Olej napędowy ON litrów 79 000<br/>Najbliższa stacja wskazana przez Wykonawcę jest czynna całodobowo i przez wszystkie dni<br/>tygodnia oraz jest oddalona od siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 – 200<br/>Bartoszyce, w promieniu nie większym niż 10 km. Sprzedaż paliwa będzie odbywać się bezpośrednio do samochodów Zamawiającego, a<br/>tankowanie maszyn do karnistrów za upoważnieniem.<br/>Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w<br/>okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie<br/>przejściowym tzw. paliwa przejściowe.<br/>Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także wykaz uprawnionych osób do<br/>tankowania będzie przedstawiony Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w wykazie pojazdów i osób<br/>uprawnionych.<br/>Jeżeli pojazd Zamawiającego ze względów technicznych lub przeszkód obiektywnych (np.<br/>wyjazd poza granice miasta Bartoszyce) nie będzie w stanie pobrać paliwa na stacji Wykonawcy<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych<br/>Wykonawcy, korzystając z systemu rozliczenia bezgotówkowego.<br/>Na każde żądania zamawiającego Wykonawca udostępni świadectwo jakości paliw zakupionych<br/>w danym okresie rozliczeniowym.<br/>Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W<br/>celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez<br/>Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W<br/>terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzję o uznaniu lub<br/>odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego<br/>Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie<br/>zamyka postępowania na drodze sądowej.<br/>Faktyczna ilość zakupu oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 uzależniona będzie od<br/>potrzeb Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że zakres zakupu nie będzie niższy niż 50%<br/>ilości określonej w zamówieniu podstawowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zadanie Nr 2 Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w<br/>Sędławkach<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 1200<br/> Olej napędowy ON litrów 23 700<br/>Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak<br/>nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań.<br/>Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które<br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie.<br/>Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30%<br/>zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji<br/>zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>Zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do<br/>realizacji.<br/>Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy<br/>i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym<br/>oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w<br/>okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres<br/>opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.<br/>Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne<br/>Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego<br/>zakresem podstawowym zamówienia.<br/>Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia,<br/>jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń<br/>odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>Warunki skorzystania z prawa opcji:<br/>1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb<br/>Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.<br/>2) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.<br/>3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem<br/>Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie<br/>Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Upust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr 3 Centrum Kultury Sportu Turystyki i Rekreacji Gminy Bartoszyce<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 120<br/> Olej napędowy ON litrów 900<br/>Najbliższa stacja wskazana przez Wykonawcę jest czynna całodobowo i przez wszystkie dni<br/>tygodnia oraz jest oddalona od siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 – 200<br/>Bartoszyce, w promieniu nie większym niż 10 km.<br/>Sprzedaż paliwa będzie odbywać się bezpośrednio do samochodów Zamawiającego, a<br/>tankowanie maszyn do karnistrów za upoważnieniem.<br/>Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w<br/>okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie<br/>przejściowym tzw. paliwa przejściowe.<br/>Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także wykaz uprawnionych osób do<br/>tankowania będzie przedstawiony Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w wykazie pojazdów i osób<br/>uprawnionych.<br/>Jeżeli pojazd Zamawiającego ze względów technicznych lub przeszkód obiektywnych (np.<br/>wyjazd poza granice miasta Bartoszyce) nie będzie w stanie pobrać paliwa na stacji Wykonawcy<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych<br/>Wykonawcy, korzystając z systemu rozliczenia bezgotówkowego.<br/>Na każde żądania zamawiającego Wykonawca udostępni świadectwo jakości paliw zakupionych<br/>w danym okresie rozliczeniowym.<br/>Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W<br/>celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez<br/>Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W<br/>terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzję o uznaniu lub<br/>odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego<br/>Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie<br/>zamyka postępowania na drodze sądowej.<br/>Faktyczna ilość zakupu oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 uzależniona będzie od<br/>potrzeb Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że zakres zakupu nie będzie niższy niż 50%<br/>ilości określonej w zamówieniu podstawowym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zadanie Nr 3 Centrum Kultury Sportu Turystyki i Rekreacji Gminy Bartoszyce<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 40<br/> Olej napędowy ON litrów 270<br/>Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które<br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie.<br/>Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości<br/>paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30%<br/>zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji<br/>zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>Zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do<br/>realizacji.<br/>Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy<br/>i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym<br/>oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w<br/>okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres<br/>opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.<br/>Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne<br/>Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego<br/>zakresem podstawowym zamówienia.<br/>Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia,<br/>jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń<br/>odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>Warunki skorzystania z prawa opcji:<br/>1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb<br/>Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.<br/>2) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.<br/>3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem<br/>Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie<br/>Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Upust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 720<br/> Olej napędowy ON litrów 4 098<br/>Najbliższa stacja wskazana przez Wykonawcę jest czynna całodobowo i przez wszystkie dni<br/>tygodnia oraz jest oddalona od siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 – 200<br/>Bartoszyce, w promieniu nie większym niż 10 km.<br/>Sprzedaż paliwa będzie odbywać się bezpośrednio do samochodów Zamawiającego, a<br/>tankowanie maszyn do karnistrów za upoważnieniem.<br/>Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w<br/>okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie<br/>przejściowym tzw. paliwa przejściowe.<br/>Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także wykaz uprawnionych osób do<br/>tankowania będzie przedstawiony Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w wykazie pojazdów i osób<br/>uprawnionych.<br/>Jeżeli pojazd Zamawiającego ze względów technicznych lub przeszkód obiektywnych (np.<br/>wyjazd poza granice miasta Bartoszyce) nie będzie w stanie pobrać paliwa na stacji Wykonawcy<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych<br/>Wykonawcy, korzystając z systemu rozliczenia bezgotówkowego.<br/>Na każde żądania zamawiającego Wykonawca udostępni świadectwo jakości paliw zakupionych<br/>w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W<br/>celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez<br/>Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W<br/>terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzję o uznaniu lub<br/>odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego<br/>Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie<br/>zamyka postępowania na drodze sądowej.<br/>Faktyczna ilość zakupu oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 uzależniona będzie od<br/>potrzeb Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że zakres zakupu nie będzie niższy niż 50%<br/>ilości określonej w zamówieniu podstawowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zadanie Nr 4 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej<br/> Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 215<br/> Olej napędowy ON litrów 1 220<br/>Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które<br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie.<br/>Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości<br/>paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30%<br/>zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji<br/>zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>Zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do<br/>realizacji.<br/>Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy<br/>i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym<br/>oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w<br/>okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres<br/>opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.<br/>Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego<br/>zakresem podstawowym zamówienia.<br/>Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia,<br/>jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń<br/>odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/>Warunki skorzystania z prawa opcji:<br/>1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb<br/>Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.<br/>2) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.<br/>3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem<br/>Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie<br/>Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Upust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w<br/>zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami<br/>ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. 2021 r. poz. 716 ze zm). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do SWZ<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3) aktualna koncesja do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie<br/>obrotu paliwami ciekłym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy w zakresie wybranych przez Wykonawcę Zadań od 1 do 4 - wypełniony i<br/>podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 1 do SWZ<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w IX pkt 3. ppkt. 8) jeżeli w odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie polegają na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane; z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>4) Pełnomocnictwo:<br/> Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca,<br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy.<br/> W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/> ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych Zadań od 1 do 4 w wysokości:<br/>a. Dla Zadania Nr 1 w wysokości 400,00 słownie: czterysta złotych 00/100.<br/>b. Dla Zadania Nr 2 w wysokości 4 500,00 słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100.<br/>c. Dla Zadania Nr 3 w wysokości 60,00 słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100.<br/>d. Dla Zadania Nr 4 w wysokości 350,00 słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100.<br/>3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:<br/>1) w pieniądzu,<br/>2) w gwarancjach bankowych,<br/>3) w gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572)<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Millennium SA<br/>nr rachunku: 43116022020000000061909989 z adnotacją: &#34;Wadium – DOSTAWA PALIW<br/>PŁYNNYCH” – Zadanie Nr … .<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby<br/>wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia<br/>wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego<br/>wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – tzn. przekazanie<br/>dokumentu następuje w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału<br/>dokumentu.<br/>8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści<br/>nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz<br/>Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten<br/>winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium,<br/>określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji<br/>warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób<br/>nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.<br/>10. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>11. Zamawiający zwróci wadium również niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni<br/>od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>12. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 11 powyżej, powoduje rozwiązanie<br/>stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty<br/>gospodarcze (konsorcja / spółki cywilne):<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo /<br/>upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi,<br/>podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców<br/>występujących wspólnie należy załączyć do oferty.<br/>3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez<br/>upoważnionego przedstawiciela.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w<br/>prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający<br/>zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może<br/>być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. IX „Warunki udziału w postępowaniu” i X<br/>„Wykaz podmiotowych środków dowodowych&#34; w sprawie dokumentów wymaganych w<br/>przypadku składania oferty wspólnej.<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy<br/>8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dokona zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku<br/>zmiany:<br/>1) wartości zamówienia, która może zostać spowodowana ustawową zmianą stawki VAT,<br/>2) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku<br/>zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,<br/>3) wykonania przedmiotu zamówienia, która może zostać spowodowana zmianą przepisów w<br/>zakresie wymogów certyfikacji, świadectw i dopuszczeń.<br/>2. Zmiany określone w ust. 1) zostaną wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w<br/>drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że<br/>zmiana stawki podatku VAT ma wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość<br/>ograniczenia liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji stosując kryteria oceny ofert<br/>opisane w pkt XVII SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA:<br/>OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ NA ELEKTRONICZNĄ SKRZYNKĘ PODAWCZĄ<br/>ZAMAWIAJĄCEGO tj. /UGBartoszyce/SkrytkaESP<br/>UWAGA:<br/>Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona<br/>właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy<br/>lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. OPATRZENIE<br/>WŁAŚCIWYM PODPISEM OFERTY (LUB PACZKI) NASTĘPUJE PRZED CZYNNOŚCIĄ JEJ<br/>ZASZYFROWANIA. Oferta, która zostanie złożona bez opatrzenia właściwym podpisem<br/>elektronicznym będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z<br/>uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com