JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/0027287402-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. Kształcenie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych uczniów ze szkół podstawowych Gminy Łazy. Post. 2. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŁAZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258865</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Traugutta 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łazy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">326729422</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wirum@lazy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.umlazy.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. Kształcenie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych uczniów ze szkół podstawowych Gminy Łazy. Post. 2. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dc714bac-479e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00272874</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000966/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Kształtowanie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych uczniów ze szkół podstawowych Gminy Łazy.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> RPO Woj. Śl na lata 2014-2020 (EFS) Oś XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11. dla poddziałania 11.1.4. Tytuł projektu: Kształcenie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych uczniów ze szkół podstawowych Gminy Łazy. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.umlazy.finn.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.umlazy.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: wirum@lazy.pl<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email<br/>wirum@lazy.pl<br/>10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania wadium<br/>przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;<br/>11.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>12.Korzystanie przez Wykonawcę ze wskazanej platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w<br/>Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w<br/>sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:<br/>1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@lazy.pl<br/>2) pod numerem telefonu: 32 6729434<br/>3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15 z dopiskiem „Inspektor<br/>ochrony danych”.<br/>-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych<br/>danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym<br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska<br/>od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU<br/>NADZORCZEGO.<br/>Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie<br/>danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym<br/>jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.<br/>INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH<br/>NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.<br/>Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Pana udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego a obowiązek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 września 2019<br/>r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.<br/>ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.<br/>Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która<br/>jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na<br/>Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego<br/>administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony<br/>danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu<br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WID.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Łazach . ZAKRES ZADANIA: – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ.<br/>Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą zachowania uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 16 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych 10 zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu WID. 271. 11. 2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39130000-2 - Meble biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39160000-1 - Meble szkolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Przedłużenie rękojmi za wady i usterki” – wskaźnik G, znaczenie kryterium – 40.<br/>Punkty zostaną obliczone wg wzoru: <br/>•	jeżeli Wykonawca nie przedłuży terminu rękojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewypełnione pole) otrzyma 0,00 pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 12 miesięcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 24 miesiące: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt <br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 3 lata i więcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt<br/><br/>	(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40 <br/>Propozycję terminu przedłużenia rękojmi dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.<br/><br/>2.2.1.Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru . Wykonawca może przedłużyć termin rękojmi na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli rękojmi na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „przedłużenie rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/><br/>2.2.3.Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy, niż wymagane 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G <br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przedłużenie gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie rękojmi za wady i usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 10 Dostawa sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie multimedialne pracowni ujętych w projekcie dla Szkoły Podstawowej w Niegowonicach. ZAKRES ZADAŃ: – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 A DO SWZ.<br/>Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą zachowania uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 16 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych 10 zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu WID. 271. 11. 2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30191200-6 - Rzutniki do przezroczy</p> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30213200-7 - Komputer tablet</p> <p class="mb-0">32321200-1 - Urządzenia audiowizualne</p> <p class="mb-0">32324600-6 - Telewizory cyfrowe</p> <p class="mb-0">48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Przedłużenie rękojmi za wady i usterki” – wskaźnik G, znaczenie kryterium – 40.<br/>Punkty zostaną obliczone wg wzoru: <br/>•	jeżeli Wykonawca nie przedłuży terminu rękojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewypełnione pole) otrzyma 0,00 pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 12 miesięcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 24 miesiące: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt <br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 3 lata i więcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt<br/><br/>	(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40 <br/>Propozycję terminu przedłużenia rękojmi dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.<br/><br/>2.2.1.Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru . Wykonawca może przedłużyć termin rękojmi na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli rękojmi na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „przedłużenie rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/><br/>2.2.3.Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy, niż wymagane 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G <br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przedłużenie gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie rękojmi za wady i usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 11 Dostawa pomocy dydaktycznych stanowiących wyposażenie multimedialnej pracowni matematycznej dla Szkoły Podstawowej w Niegowonicach. ZAKRES ZADAŃ: –<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ.<br/>Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą zachowania uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 16 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych 10 zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu WID. 271. 11. 2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162000-5 - Pomoce naukowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Przedłużenie rękojmi za wady i usterki” – wskaźnik G, znaczenie kryterium – 40.<br/>Punkty zostaną obliczone wg wzoru: <br/>•	jeżeli Wykonawca nie przedłuży terminu rękojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewypełnione pole) otrzyma 0,00 pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 12 miesięcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 24 miesiące: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt <br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 3 lata i więcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt<br/><br/>	(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40 <br/>Propozycję terminu przedłużenia rękojmi dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.<br/><br/>2.2.1.Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru . Wykonawca może przedłużyć termin rękojmi na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli rękojmi na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „przedłużenie rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/><br/>2.2.3.Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy, niż wymagane 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G <br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przedłużenie gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie rękojmi za wady i usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 13 Dostawa pomocy dydaktycznych stanowiących wyposażenie multimedialnej pracowni matematycznej dla Szkoły Podstawowej w Chruszczobrodzie.ZAKRES ZADAŃ: – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ.<br/>Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą zachowania uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 16 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych 10 zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu WID. 271. 11. 2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162000-5 - Pomoce naukowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Przedłużenie rękojmi za wady i usterki” – wskaźnik G, znaczenie kryterium – 40.<br/>Punkty zostaną obliczone wg wzoru: <br/>•	jeżeli Wykonawca nie przedłuży terminu rękojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewypełnione pole) otrzyma 0,00 pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 12 miesięcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 24 miesiące: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt <br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 3 lata i więcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt<br/><br/>	(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40 <br/>Propozycję terminu przedłużenia rękojmi dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.<br/><br/>2.2.1.Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru . Wykonawca może przedłużyć termin rękojmi na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli rękojmi na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „przedłużenie rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/><br/>2.2.3.Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy, niż wymagane 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G <br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przedłużenie gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie rękojmi za wady i usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 15 Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej w Chruszczobrodzie<br/>ZAKRES ZADAŃ: – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ.<br/>Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą zachowania uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 16 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych 10 zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu WID. 271. 11. 2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39130000-2 - Meble biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39160000-1 - Meble szkolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Przedłużenie rękojmi za wady i usterki” – wskaźnik G, znaczenie kryterium – 40.<br/>Punkty zostaną obliczone wg wzoru: <br/>•	jeżeli Wykonawca nie przedłuży terminu rękojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewypełnione pole) otrzyma 0,00 pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 12 miesięcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 24 miesiące: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt <br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 3 lata i więcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt<br/><br/>	(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40 <br/>Propozycję terminu przedłużenia rękojmi dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.<br/><br/>2.2.1.Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru . Wykonawca może przedłużyć termin rękojmi na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli rękojmi na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „przedłużenie rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/><br/>2.2.3.Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy, niż wymagane 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G <br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przedłużenie gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie rękojmi za wady i usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 16 Dostawa i wdrożenie oprogramowania - specjalistycznego systemu do realizacji kształcenia hybrydowego dla wszystkich szkół ujętych w projekcie (SP nr 1 w Łazach, SP 3 w Łazach, SP w Wysokiej, SP w Niegowonicach, SP w Chruszczobrodzie)<br/>Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą zachowania uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 16 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych 10 zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu WID. 271. 11. 2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Przedłużenie rękojmi za wady i usterki” – wskaźnik G, znaczenie kryterium – 40.<br/>Punkty zostaną obliczone wg wzoru: <br/>•	jeżeli Wykonawca nie przedłuży terminu rękojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewypełnione pole) otrzyma 0,00 pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 12 miesięcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt<br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 24 miesiące: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt <br/>•	przedłużenie rękojmi za wady i usterki o 3 lata i więcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt<br/><br/>	(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40 <br/>Propozycję terminu przedłużenia rękojmi dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.<br/><br/>2.2.1.Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru . Wykonawca może przedłużyć termin rękojmi na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli rękojmi na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „przedłużenie rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/><br/>2.2.3.Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy, niż wymagane 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G <br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przedłużenie gwarancji i rękojmi”.<br/><br/>4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie rękojmi za wady i usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.4.Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:<br/>Dla zadań o numerach: 11, 13, (pomoce dydaktyczne) <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie: pomocy dydaktycznych, naukowych itp. o wartości minimum 500,00 zł brutto,<br/>Dla zadań o numerach: 6, 15 (meble)<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie, (nie należy sumować pojedynczych dostaw) polegające na dostawie mebli ( biurowych lub szkolnych) o wartości minimum 2 000,00 zł brutto<br/>Dla zadania o numerze: 10, (sprzęt elektroniczny)<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie sprzętu typu: laptopy, tablety, lub podobnego z branży IT itp. o wartości minimum 20 000,00 zł brutto<br/> Dla zadania o numerze: 16 (oprogramowanie - system do realizacji kształcenia hybrydowego), <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie, (nie należy sumować pojedynczych dostaw) polegające na dostawie i instalacji lub wdrożeniu oprogramowania wykorzystywanego w szkołach podstawowych do różnorakich form przeprowadzania zajęć, w tym np. do kształcenia hybrydowego lub innej, podobnej platformy edukacyjnej o wartości minimum 80 000,00 zł brutto<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych .<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą<br/>7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy<br/>nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw wykluczenia:<br/>2.1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2.2.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2.2.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. <br/>2.2.3.Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>2.3. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w<br/>ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7.Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>8.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w pkt XI SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Oferta winna być:<br/>1.1.sporządzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (załącznik nr 1 do SWZ) w języku polskim,<br/>1.2.złożona za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.<br/>1.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/><br/>2.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 -od 1 lipca 2016 roku”.<br/><br/>3.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/><br/>4.Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/><br/>5.Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.<br/><br/>6.Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem <br/>Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.<br/><br/>7.Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.<br/><br/>8.W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>9.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,<br/>stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, paragraf 8.<br/>4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 11.Na ofertę składają się następujące dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca:<br/>11.1.„Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ, zgodnie z załączonym wzorem.<br/>11.2.Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>11.3. Wypełnione formularze cenowe – odpowiednio do składanych zadań;<br/>11.4.Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>11.5.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>11.6.Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.<br/>11.7.Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegając na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>11.8.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa ,w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).<br/><br/>12.Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.<br/>Dodatkowe zalecenia zawiera rozdział XV pkt 10

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com