JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211117/0027296703-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Projekt i przebudowa skrzyżowań ulic Warszawskiej i Brzozowej oraz ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na dwie części). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Milanówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269150</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Milanówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@milanowek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.milanowek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Projekt i przebudowa skrzyżowań ulic Warszawskiej i Brzozowej oraz ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na dwie części). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9d38419b-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00272967</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d38419b-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://milanowek.eb2b.com.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zostały określone w rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe zapisy zawarto w rozdziale XXX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (chyba że szczegółowe przepisy prawa<br/>stanowią inaczej), a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały<br/>czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP). W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy – do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.22.TOM.2021.JS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: <br/>- przedmiotem 1 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Warszawskiej i Brzozowej w Milanówku; <br/>- przedmiotem 2 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku. <br/>Celem tego przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem niechronionych uczestników ruchu drogowego. Przewiduje się zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>1. W zakres części projektowej wchodzi:<br/>a)	uzyskanie materiałów wyjściowych do projektu budowlanego,<br/>b)	uzyskanie badań, uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii, etc. niezbędnych do wykonania projektu budowlanego,<br/>c)	wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. poz. 1609 z późn. zm.),<br/>d)	uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane – t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),<br/>e)	sporządzenie właściwych projektów technicznych zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie architektoniczno-budowlanym,<br/>f)	sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie budowlanym,<br/>g)	sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże wykonywanych robót,<br/>h)	opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,<br/>i)	opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu na okres każdego etapu prac <br/>z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,<br/>j)	opracowanie projektu docelowej stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,<br/>k)	zapewnienie nadzoru autorskiego do końca trwania prac budowlanych.<br/><br/>1.1 Wszelkie prace projektowe powinny być wykonywane w porozumieniu z Zamawiającym i powinny uwzględniać wszystkie wspólnie przyjęte rozwiązania. Po opracowaniu kompletnej dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egzemplarzu projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu w celu uzyskania potwierdzenia Zamawiającego <br/>o zgodności dokumentacji z zamówieniem. Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych wyda opinię w sprawie otrzymanej dokumentacji i jeśli potwierdzona zostanie zgodność z zamówieniem, Wykonawca wystąpi do właściwego starostwa powiatowego o wydanie pozwolenia na budowę bądź wykona inną czynność określoną w prawie budowlanym przed organem administracji budowlanej w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wskazane jest, by w pierwszej kolejności zatwierdzeniu przez Zamawiającego podlegał projekt zagospodarowania terenu wchodzący w skład projektu budowlanego.<br/>1.2 Dokumentacja projektowa powinna zapewniać optymalne parametry ekonomiczne budowy, eksploatacji, konserwacji i remontów oraz zgodność z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi oraz przepisami prawa.<br/>1.3 Dokumentacja powinna być spójna, skoordynowana międzybranżowo oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>1.4 Dokumentację należy dostarczyć w następujących liczbach egzemplarzy papierowych:<br/>a)	kompletny projekt budowlany zatwierdzony przez organ administracji budowlanej <br/>– 4 szt.,<br/>b)	specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót – 3 szt.,<br/>c)	kosztorysy – 2 szt. każdego opracowania,<br/>d)	informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 3 szt.,<br/>e)	projekty czasowej i stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniami starosty – 4 szt.<br/>f)	Dodatkowo należy dostarczyć dokumentację w wersji elektronicznej nagranej na płyty CD lub DVD – 2 komplety – zawierającą:<br/>–	kompletny projekt budowlany w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,<br/>–	specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,<br/>–	kosztorysy – w postaci edytowalnej – pliki ath,<br/>–	informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,<br/>–	projekty czasowej i stałej organizacji ruchu w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,<br/>–	skany wszystkich dokumentów papierowych w ostatecznej wersji z pieczęciami i podpisami w postaci plików w formacie pdf.<br/><br/>2. W zakres wykonania przebudowy skrzyżowania wchodzi:<br/>a)	wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, wytycznymi PFU<br/>i przepisami prawa,<br/>b)	prowadzenie dokumentacji przebudowy,<br/>c)	wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.<br/><br/>2.1 W toku wykonania inwestycji przewiduje się wykonanie prac zgodnie z poniższym zestawieniem:<br/>a)	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej z obszaru skrzyżowania objętego przebudową. Destrukt pozyskany w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu.<br/>b)	Dotyczy tylko części nr 1: rozbiórka nawierzchni z trylinki z obszaru skrzyżowania objętego przebudową. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.<br/>c)	Rozbiórka nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt betonowych. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.<br/>d)	Rozbiórka istniejących krawężników i obrzeży. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.<br/>e)	Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC o wytrzymałości SDR 34, lub z rur PP o wytrzymałości SN 8 – średnica rur ⌀200.<br/>f)	Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem 70 l i kratką ściekową.<br/>g)	Regulacja pionowa i pozioma istniejących urządzeń.<br/>h)	Wykonanie kanału technologicznego.<br/>)	Wykonanie wyniesionej tarczy skrzyżowania z kostki betonowej typu behaton bezfazowej z wypełnieniem spoin na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości <br/>3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 grubości po zagęszczeniu 30 cm. Kolorystykę kostki należy dobrać w uzgodnieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.<br/>j)	Wykonanie najazdów na wyniesione skrzyżowanie z kamienia granitowego, prostokątnego o boku minimum 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm. Kolorystykę należy dobrać w taki sposób, aby utworzyć wzór zbliżony do oznakowania poziomego P-25.<br/>k)	Wykonanie nawierzchni na jezdniach w strefach przed najazdami w celu dowiązania do istniejącej nawierzchni ulic: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 11 PMB 45/80-55 o grubości warstwy 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W <br/>o grubości 5 cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P grubości 7 cm; podbudowa z mieszanki niezwiązanej frakcji 0/31,5 mm grubości 20 cm; podbudowa z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2&lt;4,0 MPa grubości 20 cm.<br/>l)	Wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowych płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm na podbudowie z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2&lt;4,0 MPa grubości 17 cm. W strefach chodnika przy przejściach dla pieszych należy ułożyć jeden pas płyt chodnikowych zwykłych od strony przejścia i jeden pas płyt ostrzegawczych wypukłych stanowiących system informacji dotykowej dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi. <br/>Uwaga: <br/>w strefach chodnika w pobliżu drzew należy stosować mocowanie chodników na rusztowaniach w celu ochrony korony drzew. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew.<br/>m)	Wykonanie krawężników 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem w miejscach, w których nie uszkodzi to korzeni drzew. W strefach kolizji z korzeniami drzew należy stosować metody punktowego mocowania krawężników. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew. Podobną technika należy wykonać obrzeża betonowe 8x25x100 cm i oporniki betonowe 12x25x100 cm.<br/>n)	Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.<br/>o)	Instalacja punktowych elementów odblaskowych.<br/>p)	Instalacja oświetlenia przejść dla pieszych.<br/>q)	Wykonanie wygrodzenia barierami typu olsztyńskiego.<br/>r)	Usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.<br/>s)	Humusowanie i obsianie terenów biologicznie czynnych roślinami o charakterystyce odpowiadającej roślinności istniejącej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (kierownika budowy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: <br/>- przedmiotem 1 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Warszawskiej i Brzozowej w Milanówku; <br/>- przedmiotem 2 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku. <br/>Celem tego przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem niechronionych uczestników ruchu drogowego. Przewiduje się zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>1. W zakres części projektowej wchodzi:<br/>a)	uzyskanie materiałów wyjściowych do projektu budowlanego,<br/>b)	uzyskanie badań, uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii, etc. niezbędnych do wykonania projektu budowlanego,<br/>c)	wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. poz. 1609 z późn. zm.),<br/>d)	uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane – t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),<br/>e)	sporządzenie właściwych projektów technicznych zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie architektoniczno-budowlanym,<br/>f)	sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie budowlanym,<br/>g)	sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże wykonywanych robót,<br/>h)	opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,<br/>i)	opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu na okres każdego etapu prac <br/>z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,<br/>j)	opracowanie projektu docelowej stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,<br/>k)	zapewnienie nadzoru autorskiego do końca trwania prac budowlanych.<br/><br/>1.1 Wszelkie prace projektowe powinny być wykonywane w porozumieniu z Zamawiającym i powinny uwzględniać wszystkie wspólnie przyjęte rozwiązania. Po opracowaniu kompletnej dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egzemplarzu projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu w celu uzyskania potwierdzenia Zamawiającego <br/>o zgodności dokumentacji z zamówieniem. Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych wyda opinię w sprawie otrzymanej dokumentacji i jeśli potwierdzona zostanie zgodność z zamówieniem, Wykonawca wystąpi do właściwego starostwa powiatowego o wydanie pozwolenia na budowę bądź wykona inną czynność określoną w prawie budowlanym przed organem administracji budowlanej w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wskazane jest, by w pierwszej kolejności zatwierdzeniu przez Zamawiającego podlegał projekt zagospodarowania terenu wchodzący w skład projektu budowlanego.<br/>1.2 Dokumentacja projektowa powinna zapewniać optymalne parametry ekonomiczne budowy, eksploatacji, konserwacji i remontów oraz zgodność z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi oraz przepisami prawa.<br/>1.3 Dokumentacja powinna być spójna, skoordynowana międzybranżowo oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>1.4 Dokumentację należy dostarczyć w następujących liczbach egzemplarzy papierowych:<br/>a)	kompletny projekt budowlany zatwierdzony przez organ administracji budowlanej <br/>– 4 szt.,<br/>b)	specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót – 3 szt.,<br/>c)	kosztorysy – 2 szt. każdego opracowania,<br/>d)	informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 3 szt.,<br/>e)	projekty czasowej i stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniami starosty – 4 szt.<br/>f)	Dodatkowo należy dostarczyć dokumentację w wersji elektronicznej nagranej na płyty CD lub DVD – 2 komplety – zawierającą:<br/>–	kompletny projekt budowlany w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,<br/>–	specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,<br/>–	kosztorysy – w postaci edytowalnej – pliki ath,<br/>–	informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,<br/>–	projekty czasowej i stałej organizacji ruchu w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,<br/>–	skany wszystkich dokumentów papierowych w ostatecznej wersji z pieczęciami <br/>i podpisami w postaci plików w formacie pdf.<br/><br/>2. W zakres wykonania przebudowy skrzyżowania wchodzi:<br/>a)	wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, wytycznymi PFU<br/>i przepisami prawa,<br/>b)	prowadzenie dokumentacji przebudowy,<br/>c)	wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.<br/><br/>2.1 W toku wykonania inwestycji przewiduje się wykonanie prac zgodnie z poniższym zestawieniem:<br/>a)	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej z obszaru skrzyżowania objętego przebudową. Destrukt pozyskany w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu.<br/>b)	Rozbiórka nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt betonowych. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.<br/>c)	Rozbiórka istniejących krawężników i obrzeży. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.<br/>d)	Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC o wytrzymałości SDR 34, lub z rur PP o wytrzymałości SN 8 – średnica rur ⌀200.<br/>e)	Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem 70 l i kratką ściekową.<br/>f)	Regulacja pionowa i pozioma istniejących urządzeń.<br/>g)	Dotyczy tylko części nr 2: przesunięcie słupa łączonego: elektroenergetycznego niskiego napięcia i oświetleniowego.<br/>h)	Wykonanie kanału technologicznego.<br/>i)	Wykonanie wyniesionej tarczy skrzyżowania z kostki betonowej typu behaton bezfazowej z wypełnieniem spoin na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości <br/>3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 grubości po zagęszczeniu 30 cm. Kolorystykę kostki należy dobrać w uzgodnieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.<br/>j)	Wykonanie najazdów na wyniesione skrzyżowanie z kamienia granitowego, prostokątnego o boku minimum 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm. Kolorystykę należy dobrać w taki sposób, aby utworzyć wzór zbliżony do oznakowania poziomego P-25.<br/>k)	Wykonanie nawierzchni na jezdniach w strefach przed najazdami w celu dowiązania do istniejącej nawierzchni ulic: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 11 PMB 45/80-55 o grubości warstwy 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W <br/>o grubości 5 cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P grubości 7 cm; podbudowa z mieszanki niezwiązanej frakcji 0/31,5 mm grubości 20 cm; podbudowa z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2&lt;4,0 MPa grubości 20 cm.<br/>l)	Wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowych płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm na podbudowie z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2&lt;4,0 MPa grubości 17 cm. W strefach chodnika przy przejściach dla pieszych należy ułożyć jeden pas płyt chodnikowych zwykłych od strony przejścia i jeden pas płyt ostrzegawczych wypukłych stanowiących system informacji dotykowej dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi. <br/>Uwaga: <br/>w strefach chodnika w pobliżu drzew należy stosować mocowanie chodników na rusztowaniach w celu ochrony korony drzew. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew.<br/>m)	Wykonanie krawężników 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem w miejscach, w których nie uszkodzi to korzeni drzew. W strefach kolizji z korzeniami drzew należy stosować metody punktowego mocowania krawężników. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew. Podobną technika należy wykonać obrzeża betonowe 8x25x100 cm i oporniki betonowe 12x25x100 cm.<br/>n)	Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.<br/>o)	Instalacja punktowych elementów odblaskowych.<br/>p)	Instalacja oświetlenia przejść dla pieszych.<br/>q)	Wykonanie wygrodzenia barierami typu olsztyńskiego.<br/>r)	Usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.<br/>s)	Humusowanie i obsianie terenów biologicznie czynnych roślinami o charakterystyce odpowiadającej roślinności istniejącej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (kierownika budowy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (kierownika budowy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający określa warunek w poniższym zakresie. <br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający określa warunek w poniższym zakresie:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie w wstanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienioną/e osobę/y, wraz z informacjami na temat jej/ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią/nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobą/ami:<br/>	1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>Zamawiający uzna, że osoba posiada wymagane doświadczenie jeśli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana jako projektant wykonała w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dokumentacje projektowe dotyczące (każda) budowy lub/i przebudowy drogi publicznej i/lub skrzyżowania dróg publicznych.<br/><br/><br/><br/>oraz:<br/>- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej. <br/>Zamawiający uzna, że osoba posiada wymagane doświadczenie jeśli Wykonawca wykaże, że wskazana osoba wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi polegające (każda) na pełnieniu funkcji kierownika budowy podczas realizacji budowy lub/i przebudowy drogi publicznej i/lub skrzyżowania dróg publicznych.<br/>Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia celem pełnienia funkcji kierownika budowy, stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.<br/>2.	Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 4 tiret 1. i 2. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wskazał, iż dysponuje 1 osobą posiadającą określone powyżej uprawnienia wymagane dla projektanta i kierownika budowy.<br/>3.	W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień przez osobę/-y wskazywaną/-e do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę/-y uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień lub jest szerszy.<br/>4.	Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do realizacji zadania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. <br/>5.	Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).<br/>6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do oferty ;<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu (…), odpowiednio na dzień składania (…) ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe określone w ust. 3.1 i 3.2.<br/>3.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (…), aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:<br/>3.1 brak podstaw wykluczenia i w tym zakresie:<br/>1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę (…) albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty (…) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy Wykonawca w treści oświadczenia składanego na postawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wskaże dane umożliwiające dostęp tego środka, wówczas skorzysta z dyspozycji zawartej w art. 274 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 3.1 pkt. 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, <br/>w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>Z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <br/>	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w tiret 1 lub gdy dokument ten nie odnosi się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się go w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Termin wystawienia dokumentu zgodnie z tiret 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do oferty ;<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu (…), odpowiednio na dzień składania (…) ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe określone w ust. 3.1 i 3.2.<br/>3.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (…), aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:<br/>3.2	spełnienie warunków udziału w postępowaniu i w tym zakresie:<br/>1)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>2)	w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) itp.<br/>UWAGA: Wzór wykazu osób Zamawiający prześle Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej wraz z wezwaniem o którym mowa w ust. 3.<br/>4.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia <br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Oferta będzie zawierać w szczególności:<br/>1)	Formularz oferty przygotowany według wzoru Załącznika nr 3 do SWZ;<br/>2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeżeli dotyczy), zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;<br/>4)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>5)	Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>6)	Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.<br/>2.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy, jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3)	gwarancjach bankowych;<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innych formach.<br/>4.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: na konto w Banku PKO BP, nr rachunku: <br/>06 1020 1026 0000 1202 0263 4954.<br/>5.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>6.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane , pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>7.	Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>8.	Zamawiający dopuszcza następujący podział zabezpieczenia należytego wykonania umowy:<br/>- 70% na poczet wykonania umowy,<br/>- 30% na poczet roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy zostały przewidziane w paragrafie 13 Projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://milanowek.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia (w ramach każdej z części) w terminie 12 m-cy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że realizacja Przedmiotu Umowy:<br/>1)	może zostać rozpoczęta nie wcześniej niż 01.01.2022 r.;<br/>2)	zakończy się nie później niż do 15.12.2022 r.;<br/>3)	w zakresie części projektowej prace należy zakończyć nie później niż 9 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com