JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211118/0027496301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynku dworca kolejowego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu oraz dostawa i montaż wyposażenia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000548471</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">683559400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@otyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.otyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynku dworca kolejowego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu oraz dostawa i montaż wyposażenia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ce6eb62-4855-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00274963</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001133/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa, rozbudowa, zmiana sposobu użytkowania oraz zmiana w zakresie technologii byłego budynku dworca kolejowego na obiekt kulturowo-oświatowy</p> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup wyposażenia do Gminnego Centrum Kultury</p> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego Gminnego Centrum Kultury w Otyniu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności: składanie ofert, w tym ofert dodatkowych, zaproszenie do negocjacji, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/><br/>Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/><br/>Numer referencyjny zamówienia: RIiZP.271.9.2021<br/>Adres skrzynki Zamawiającego na EPUAP: /7v20fxgb5o/SkrytkaESP. Wykonawca wypełniając na miniportalu w „Formularzu do komunikacji” lub w „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” punkt „Wpisz nazwę odbiorcy” powinien wpisać: URZĄD MIEJSKI (67-106 OTYŃ, WOJ. LUBUSKIE).<br/><br/>Ciąg dalszy w SWZ Rozdział 11</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostępne na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Realizując przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzględniając wymagania określone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129), zwanej dalej także „ustawą”, Zamawiający informuje o zasadach przetwarzania danych Wykonawcy lub osób po stronie Wykonawcy oraz o przysługujących prawach z tym związanych.<br/>1.	Administrator danych. Administratorem danych osobowych jest Gmina Otyń z siedzibą w Otyniu (67-106 Otyń) przy ul. Rynek 1.<br/>2.	Inspektor Ochrony Danych (IOD). Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących udostępnionych Zamawiającemu danych osobowych wysyłając e-mail na adres: marek.biedak@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych.<br/>3.	Cel i podstawa prawna przetwarzania danych. Dane osobowe Wykonawcy lub osób po stronie Wykonawcy mogą być przetwarzane w związku z:<br/>a)	realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym (Administratorze);<br/>b)	wykonywaniem przez Zamawiającego (Administratora) zadań realizowanych w interesie publicznym lub wykonywania obowiązków wynikających z ustawy i innych aktów prawnych związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>c)	wykonywaniem umowy, której stroną może być Wykonawca lub osoby po stronie Wykonawcy lub podjęciem działań na żądanie Wykonawcy lub osób po stronie Wykonawcy przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>d)	wyrażoną przez Wykonawcę lub osoby po stronie Wykonawcy zgodą na przetwarzanie danych osobowych w toku prowadzonego postępowania w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwizację przebiegu postępowania.<br/>Ciąg dalszy zawarty w załączniku nr 10 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 10 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIiZP.271.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 5699378,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane polegają na przebudowie, rozbudowie byłego budynku kolejowego wraz z niezbędną infrastrukturą. Inwestycja będzie realizowana w miejscowości Otyń na działkach o nr ew. 284/11, 284/23, 284/10, 284/24, 284/9, 284/20, 284/19, 284/22 (działki są obecnie zabudowane budynkiem byłego dworca PKP i uzbrojone). Budynek jest częściowo podpiwniczony, częściowo 3 kondygnacyjny (parter, I piętro, poddasze użytkowe), częściowo parterowy. Kondygnację podziemną, ze względu na średnią wysokość pomieszczeń 1,70 m, projektuje się jako nieużytkową. Obiekt będzie pełnił funkcję kulturowo-oświatową. Budynek istniejący posiada dwa wejścia główne. Jedno wejście dostosowane zostało do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku istniejącym znajduje się jedna, istniejąca klatka schodowa. Rozbudowę zaprojektowano jako jednokondygnacyjny budynek, niepodpiwniczony, składający się z sali widowiskowej na 144 osoby, garderoby dla artystów, pomieszczenia technicznego, toalet, szatni i komunikacji. Budynek byłego dworca kolejowego na parterze mieści foyer, salę wielofunkcyjną (wystawy, foyer, próby taneczne), klatkę schodową. Na pierwszej kondygnacji znajdują się toalety dla użytkowników domu kultury, pomieszczenie techniczne z kotłownią, dwa gabinety pracowników domu kultury oraz pomieszczenie socjalne pracowników. Na poddaszu użytkowym zaprojektowano salę zajęciową, gdzie docelowo będą prowadzone zajęcia z ceramiki. Sala zajęciowa posiada pomieszczenie pomocnicze z piecem do wypalania ceramiki. Liczba osób mogących jednocześnie przybywać w budynku byłego dworca kolejowego: do 60 osób. Liczba osób zatrudnionych: do 3 pracowników. Sala wielofunkcyjna została zaprojektowana na 144 osoby. Szerokość elewacji frontowej po rozbudowie: 45,39 m. Według decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 15 kwietnia 2019 roku maksymalna szerokość elewacji frontowej po rozbudowie: 47,0 m – 45,39 m &lt; 47,00 m. Zgodnie z klasyfikacją obiektów budowlanych zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414) projektowany budynek zalicza się do kategorii IX. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5282663,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45350000-5 - Instalacje mechaniczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)</p> <p class="mb-0">51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych</p> <p class="mb-0">51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w odniesieniu do części nr 1 zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględnił ich wartość przy ustalaniu wartości zamówienia.<br/>Zamawiający planuje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zakresie robót budowlanych dotyczących Gminnego Centrum Kultury w Otyniu w kwocie nie przekraczającej 518 125,28 zł netto (bez podatku od towarów i usług).<br/>Zamówienie, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 może być udzielone wykonawcy wg stawek wskazanych w kosztorysach ofertowych wykonawcy stanowiących załącznik do umowy a dotyczących zamówienia podstawowego.<br/>Decyzja o udzieleniu zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 należy do Zamawiającego i jest uzależniona od wysokości posiadanych środków budżetowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 1 zamówienia o których mowa w rozdziale 4 SWZ, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :<br/>Opis/kryterium oceny ofert/Znaczenie<br/>1. Cena brutto za całość zamówienia	60%<br/>2. Okres udzielonej gwarancji 40%<br/>Suma:	100%<br/>2.	Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów wynos i 100 pkt. <br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60 pkt. Wg wzoru:<br/>C	=	Cn/cB	x 60<br/>Wyjaśnienie wzoru:<br/>C - kryterium „Cena brutto za całość zamówienia”<br/>Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>4.	Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji”.<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi kryterium wynosi 40 pkt.<br/>1)	Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego wzoru według zasady:<br/>a)	W przypadku części nr 1, o którem mowa w rozdziale 4 SWZ:<br/>- Okres gwarancji minimum 36 miesięcy – wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>- za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 10 pkt<br/>- za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt<br/>- za wydłużenie okresu gwarancji o 18 miesięcy – wykonawca otrzyma 30 pkt<br/>- za wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące – wykonawca otrzyma 40 pkt<br/>- Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>- W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ.<br/>Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na roboty budowlane będzie równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 36 miesięcy i oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia w budynku Gminnego Centrum Kultury obejmuje następujące elementy:<br/>1)	Nagłośnienie Liniowe: 6 szt.<br/>2)	System Basowy: 2 szt.<br/>3)	Rama systemu liniowego: 2 szt.<br/>4)	Monitor sceniczny – Wedge: 4 szt.<br/>5)	Monitor sceniczny - front fill: 2 szt.<br/>6)	Cyfrowy mikser fonii:1 szt.<br/>7)	System mikrofonów bezprzewodowych: 2 szt.	<br/>8)	Mikrofon wokalowy kardioidalny: 4 szt.<br/>9)	Mikrofon wokalowy superkardioidalny: 2 szt.<br/>10)	Mikrofon instrumentalny: 4 szt.<br/>11)	Mikrofon instrumentalny – perkusyjny: 3 szt.<br/>12)	Mikrofon pojemnościowy: 4 szt.<br/>13)	Mikrofon do stopy: 1 szt.<br/>14)	Pyta wieloparowa 40 kanałów: 1 szt.<br/>15)	Podpyta 12 kanałów 15 metrów: 1 szt.	<br/>16)	Podpyta 8 kanałów 10 metrów: 1 szt.<br/>17)	Di-box: 2 szt.	2<br/>18)	Statyw mikrofonowy wysoki: 8 szt.<br/>19)	Statyw mikrofonowy niski: 4 szt.<br/>20)	Racka 19&#34;: 1 szt.<br/>21)	Skrzynia transportowa na mikser fonii: 1 szt.<br/>22)	Kable audio: 1 kpl.<br/>23)	Tunel komunikacyjny: 12 mb<br/>24)	Elementy konstrukcyjne: 2 szt.<br/>25)	Głowica ruchoma hybrydowa: 4 szt.<br/>26)	Reflektor profilowy: 6 szt. <br/>27)	Reflektor PC: 4 szt.<br/>28)	Listwa ledowa: 4 szt.<br/>29)	Par led: szt. 4<br/>30)	Wytwornica mgły: 1 szt.<br/>31)	Sterownik DMX: 1 szt.<br/>32)	Sterownik DMX PC: 1 szt.<br/>33)	Splitter DMX: 1 szt.<br/>34)	Konstrukcja aluminiowa: 6 szt.<br/>35)	Obejmy aluminiowe do oświetlenia: 22 szt.	<br/>36)	Linki zabezpieczające: 18 szt.<br/>37)	Okablowanie DMX: 1 kpl.<br/>38)	Montaż, strojenie, szkolenie z obsługi: 1 szt.<br/>39)	Elementy konstrukcyjne: 9 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 177473,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30237280-5 - Akcesoria zasilające</p> <p class="mb-0">31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne</p> <p class="mb-0">31527000-6 - Reflektory punktowe</p> <p class="mb-0">31527260-6 - Systemy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy</p> <p class="mb-0">32343000-9 - Wzmacniacze</p> <p class="mb-0">32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo</p> <p class="mb-0">44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji</p> <p class="mb-0">44316300-1 - Kratownice</p> <p class="mb-0">51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)</p> <p class="mb-0">51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :<br/>Opis/kryterium oceny ofert/Znaczenie<br/>1. Cena brutto za całość zamówienia	60%<br/>2. Okres udzielonej gwarancji 40%<br/>Suma:	100%<br/>2.	Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów wynos i 100 pkt. <br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60 pkt. Wg wzoru:<br/>C	=	Cn/cB	x 60<br/>Wyjaśnienie wzoru:<br/>C - kryterium „Cena brutto za całość zamówienia”<br/>Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>4.	Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji”.<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi kryterium wynosi 40 pkt.<br/>1)	Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego wzoru według zasady:<br/>a)	Okres gwarancji minimum 24 miesiące – wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt<br/>za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt<br/>Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ.<br/>Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na dostawy będzie równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 24 miesiące i oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia oraz aranżacja wnętrz Gminnego Centrum Kultury w Otyniu obejmuje:<br/>1)	Ekran projekcyjny wielofunkcyjny, 2 szt.,<br/>2)	Ekran projekcyjny mobilny wielofunkcyjny, 1 szt.,<br/>3)	Projektor, 2 szt.,<br/>4)	aluramy 84,1x188,9, 15 szt.,<br/>5)	aluramy 61x91,5, 15 szt.,<br/>6)	system montażowy do ram aluminiowych, 30 szt.,<br/>7)	lustra mobilne 190x200, 2 szt.,<br/>8)	krzesła – kawiarnia, 12 szt.,<br/>9)	stoły – kawiarnia, 3 szt.,<br/>10)	lodówka mała – kawiarnia, 1 szt.,<br/>11)	zmywarka, 2 szt.,<br/>12)	ekspres do kawy, 2 szt.,<br/>13)	czajnik, 2 szt.,<br/>14)	szafa cukiernicza, 1 szt.,<br/>15)	gablota ekspozycyjna, 1 szt.,<br/>16)	krzesła sala widowiskowa/garderoba, 124	szt.,<br/>17)	stół sala widowiskowa, 12 szt.,<br/>18)	deska do prasowania, 1 szt.,<br/>19)	żelazko, 1 szt.,<br/>20)	stół do garderoby, 1 szt.,<br/>21)	krzesło biurowe, 2 szt.,<br/>22)	biurko, 2 szt.,<br/>23)	kontenerek na kółkach, 2 szt.,<br/>24)	szafka z drzwiami przesuwnymi (1), 2 szt.,<br/>25)	szafa z drzwiami przesuwnymi (2),	2 szt.,<br/>26)	niszczarka, 1 szt.<br/>27)	komputer laptop, 3 szt.,<br/>28)	kuchenka mikrofalowa, 1 szt.,<br/>29)	lodówka, 1 szt.,<br/>30)	płyta indukcyjna, 1 szt.,<br/>31)	wózek do sprzątania, 1 szt.,<br/>32)	odkurzacz przemysłowy, 1 szt.,<br/>33)	drabina 3,5-4m typ &#34;A&#34;, 1 szt.,<br/>34)	drabinka trzystopniowa, 1 szt.,<br/>35)	Biurko proste z elektryczną regulacją wysokości , 9 szt.,<br/>36)	krzesło pracownia plastyczna/ceramiczna, pom.socjalne, garderoba, 20 szt.,<br/>37)	sztaluga, 10 szt.,<br/>38)	szafa na papier, 1 szt.,<br/>39)	pojemnik na glinę, 1	szt.,<br/>40)	stołek regulowany, 12 szt.,<br/>41)	odstojnik do gliny, 1 szt.,<br/>42)	pianino elektryczne typu keyboard, 1 szt.,<br/>43)	zabudowa kuchenna w pomieszczeniu socjalnym, 1 komplet,<br/>44)	zabudowa kuchenna w kawiarni, 1 komplet, <br/>45)	regał metalowy, 1 szt.,<br/>46)	modułowa ławka w holu, 1 szt.,<br/>47)	napisy na ścianach, 1 komplet,<br/>48)	cytat w holu, 1 komplet,<br/>49)	napis stacja kultura, 1 komplet,<br/>50)	napis stacja kultura, 1 komplet,<br/>51)	kosz siatkowy stojący, 1 szt.,<br/>52)	pojemnik na papier toaletowy, 11 szt.,<br/>53)	mechaniczny podajnik ręczników, 8 szt.,<br/>54)	dozownik mydła w pianie, 10 szt.,<br/>55)	kosz otwarty wiszący, 8 szt.,<br/>56)	kosz otwarty kwadratowy, 4 szt.,<br/>57)	kosz do damskich toalet 3,5l, 3 szt.,<br/>58)	lustro z fazowanymi brzegami, 1 szt.,<br/>59)	lustro uchylne, 1 szt.,<br/>60)	poręcz uchylna montowana, 1 szt.,<br/>61)	poręcz podłogowo-ścienna, 1 szt.,<br/>62)	Oprawa dekoracyjna zawieszana, 35 szt.,<br/>63)	projektory ekspozycyjne, 22 szt.,<br/>64)	oprawa natynkowa, 8 szt.,<br/>65)	Dekoracyjna oprawa zawieszana, 1 szt.,<br/>66)	Piec komorowy 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 239241,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30191400-8 - Niszczarki</p> <p class="mb-0">30195913-5 - Sztalugi flipchart</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">37311100-2 - Pianina</p> <p class="mb-0">38622000-1 - Lustra</p> <p class="mb-0">38652100-1 - Projektory</p> <p class="mb-0">38653400-1 - Ekrany projekcyjne</p> <p class="mb-0">39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra</p> <p class="mb-0">39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego</p> <p class="mb-0">39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego</p> <p class="mb-0">39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi</p> <p class="mb-0">39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki</p> <p class="mb-0">39712000-6 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim</p> <p class="mb-0">39713430-6 - Odkurzacze</p> <p class="mb-0">39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny</p> <p class="mb-0">39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła</p> <p class="mb-0">44423200-3 - Drabiny</p> <p class="mb-0">51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :<br/>Opis/kryterium oceny ofert/Znaczenie<br/>1. Cena brutto za całość zamówienia	60%<br/>2. Okres udzielonej gwarancji 40%<br/>Suma:	100%<br/>2.	Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów wynos i 100 pkt. <br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60 pkt. Wg wzoru:<br/>C	=	Cn/cB	x 60<br/>Wyjaśnienie wzoru:<br/>C - kryterium „Cena brutto za całość zamówienia”<br/>Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>4.	Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji”.<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi kryterium wynosi 40 pkt.<br/>1)	Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego wzoru według zasady:<br/>a)	Okres gwarancji minimum 24 miesiące – wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt<br/>za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt<br/>Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ.<br/>Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na dostawy będzie równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 24 miesiące i oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykonawca wykaże, że:<br/>1)	W przypadku części nr 1 zamówienia (roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie byłego budynku kolejowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu):<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów), w tym jedną robotę polegającą na rozbudowie lub budowie budynku i jedną robotę polegającą na przebudowie budynku o wartości minimum 3 000 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11).<br/>b)	dysponuje lub realizując zamówienie będzie dysponował co najmniej 1 osobą - kierownikiem robót, minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>2)	W przypadku części nr 2 zamówienia (Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego w budynku Gminnego Centrum Kultury w Otyniu):<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie trzy dostawy wraz z montażem (realizowane na podstawie trzech odrębnych umów) polegające na dostawie i montażu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego w budynku (budynkach) o wartości minimum 147 600,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych trzech dostaw. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>3)	W przypadku części nr 3 zamówienia (Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia w budynku Gminnego Centrum Kultury w Otyniu).<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Załącznik nr 3 Wykaz robót budowlanych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Część nr 1 Przebudowa, rozbudowa byłego budynku kolejowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dowody określające czy wykazane roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty).<br/>Załącznik nr 4. Wykaz dostaw na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Część nr 2 Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego Gminnego Centrum Kultury w Otyniu. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z zamówienie i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty).<br/>Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie potencjału kadrowego Część nr 1 Przebudowa, rozbudowa byłego budynku kolejowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Gminnego Centrum Kultury w Otyniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości:<br/>1)	W przypadku składania oferty na część nr 1, o której mowa w Rozdziale 4 SWZ 71 000,00 zł<br/>2)	W przypadku składania oferty na część nr 2, o której mowa w Rozdziale 4 SWZ 2 600,00 zł<br/>3)	W przypadku składania oferty na część nr 3, o której mowa w Rozdziale 4 SWZ 3 500,00 zł.<br/>2.	Wadium należy wnieść odrębnie dla każdej z części zamówienia.<br/>3.	Wadium wnosi się w formie określonej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy o numerze: 66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu należy podać numer referencyjny postępowania tj.: RIiZP.271.9.2021.<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/>3)	kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>4)	termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą),<br/>5)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>a)	wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; <br/>b)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej <br/>6)	oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.	Do oferty dołącza się oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SWZ, na poniższych zasadach:<br/>1)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnym oświadczeniem z art. 125 ust. 1 ustawy, także oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzający brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>7.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Zamawiający żąda złożenia:<br/>1)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów);<br/>2)	pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego, o którym mowa w pkt 1);<br/>3)	postanowienie pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	postanowienia pkt 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.<br/>8.	Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Część nr 1 zamówienia:<br/>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:<br/>1)	zmiany, w tym wydłużenia, terminu wykonania zamówienia w związku z:<br/>a)	wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności zaistnieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych czy hydrologicznych, zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury lub wystąpieniem nieprzewidzianych prac archeologicznych, niepozwalających na wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami wykonania określonymi w dokumentacji,<br/>b)	koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy,<br/>c)	koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 9.<br/>d)	wystąpieniem robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 7,<br/>e)	zmiany wartości umowy o kwotę nie przekraczającą 15% wartości określonej pierwotnie w umowie (na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy pzp),<br/>f)	ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,<br/>g)	zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>h)	działaniem siły wyższej (np. stan klęski żywiołowej, stan epidemii, stan pandemii, strajki generalne lub lokalne itp.) mającej wpływ na terminowość wykonywania robót,<br/>i)	wystąpieniem wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,<br/>j)	zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności:<br/>DALSZY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 7 DO SWZ<br/>Część nr 2 zamówienia: OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SWZ<br/>Część nr 3 zamówienia: OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Nie dotyczy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com