JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211124/0028286502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki internatu przy Zespole Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie w roku 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. PROF. TADEUSZA KOTARBIŃSKIEGO W DZIERŻONIOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000181705</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szkola@zsz.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zsz.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki internatu przy Zespole Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a2c45163-4d2b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00282865</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania <br/>Specyfikacja warunków zamówienia z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov.<br/>2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych <br/>formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, <br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz <br/>innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, <br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik <br/>nr 7 do SWZ. Postępowanie można wyszukać w miniPortalu np. po numerze ogłoszenia <br/>o zamówieniu z BZP lub ww. ID postępowania na „Liście wszystkich postępowań” <br/>klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>„Postępowania”.<br/>5. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych <br/>i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.) - dalej rozporządzenie KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu KRI, występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. <br/>Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem <br/>nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do Specyfikacja warunków zamówienia komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres wskazany w ust. 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Realizując wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str.1), <br/>zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. <br/>Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, (dane kontaktowe: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. <br/>Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ul. Piłsudskiego 24, 58-200 Dzierżoniów, e-mail: <br/>szkola@zsz.dzierzoniow.pl),<br/>2. w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych - dane kontaktowe: Zespół Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ul. Piłsudskiego 24, 58-200 Dzierżoniów, e-mail: iod@zsz.dzierzoniow.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym,<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP,<br/>5. dane zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej, Biuletynie Zamówień Publicznych, wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,<br/>6. przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej - nie dotyczy,<br/>7. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez – zgodnie z przepisami prawa - 5 lat a w przypadku zamówień dofinasowanych ze środków zewnętrznych przez okres trwałości projektu, natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat),<br/>8. posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania,<br/>9. mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - od 25 maja 2018 r.<br/>Specyfikacja warunków zamówienia Strona: 35<br/>10. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>11. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w <br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. <br/>2 RODO **;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>12. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. <br/>1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 1 do SWZ. 1. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek internatu przy Zespole Szkół Nr 2 w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 1, 58-200 Dzierżoniów. <br/>2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzach ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5 wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień w wymiarze nie mniejszym niż 30% kwoty brutto, wynikającej z formularzy ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5.<br/>3. Dostarczane produkty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania <br/>i posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach <br/>prawnych, a w szczególności określone w:<br/>1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.),<br/>2) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.),<br/>3) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 630 z późn. zm.),<br/>4) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków <br/>spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu <br/>oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach <br/>żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154),<br/>5) rozporządzeniu WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia <br/>2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności <br/>pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r., str. 55),<br/>6) normach systemu HACCP,<br/>7) innych obowiązujących aktach prawnych dotyczących żywności i żywienia.<br/>4. Dostawy towarów będą realizowane na podstawie zamówień pisemnych składanych <br/>przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, sukcesywnie, wg potrzeb.<br/>5. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas <br/>transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi <br/>całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość towaru.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru własnym środkiem transportu, <br/>przystosowanym do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, <br/>określonymi w odrębnych przepisach i ponosi koszt dostawy.<br/>7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w nienaruszonych <br/>opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę <br/>przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta.<br/>8. Dostarczone towary w każdej dostawie cząstkowej powinny pochodzić od jednego <br/>producenta i być tego samego rodzaju i z tej samej partii, jak również być w jednakowym <br/>Specyfikacja warunków zamówienia opakowaniu jednostkowym.<br/>9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich <br/>zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, <br/>a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych <br/>towarów.<br/>10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do <br/>posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na kwotę 50 tys. zł, w <br/>zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego <br/>za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych <br/>i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych <br/>wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.<br/>12. Produkty muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia nie krótsze niż 5 <br/>dni od dnia dostawy.<br/>13. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego towarów każdorazowo po <br/>dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada <br/>normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom <br/>w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół <br/>zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru.<br/>14. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię przedmiotu <br/>zamówienia na towar pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie <br/>przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. W przypadku niedokonania przez <br/>Wykonawcę wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, <br/>Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego towaru u innego dostawcy, zaś <br/>poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za towar obciąży Wykonawcę </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15431100-9 - Margaryna</p> <p class="mb-0">15511000-3 - Mleko</p> <p class="mb-0">15512000-0 - Śmietana</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15551300-8 - Jogurt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 2 do SWZ. 1. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek internatu przy Zespole Szkół Nr 2 w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 1, 58-200 Dzierżoniów. <br/>2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzach ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5 wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień w wymiarze nie mniejszym niż 30% kwoty brutto, wynikającej z formularzy ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5.<br/>3. Dostarczane produkty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania <br/>i posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach <br/>prawnych, a w szczególności określone w:<br/>1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.),<br/>2) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.),<br/>3) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 630 z późn. zm.),<br/>4) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków <br/>spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu <br/>oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach <br/>żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154),<br/>5) rozporządzeniu WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia <br/>2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności <br/>pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r., str. 55),<br/>6) normach systemu HACCP,<br/>7) innych obowiązujących aktach prawnych dotyczących żywności i żywienia.<br/>4. Dostawy towarów będą realizowane na podstawie zamówień pisemnych składanych <br/>przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, sukcesywnie, wg potrzeb.<br/>5. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas <br/>transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi <br/>całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość towaru.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru własnym środkiem transportu, <br/>przystosowanym do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, <br/>określonymi w odrębnych przepisach i ponosi koszt dostawy.<br/>7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w nienaruszonych <br/>opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę <br/>przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta.<br/>8. Dostarczone towary w każdej dostawie cząstkowej powinny pochodzić od jednego <br/>producenta i być tego samego rodzaju i z tej samej partii, jak również być w jednakowym <br/>Specyfikacja warunków zamówienia opakowaniu jednostkowym.<br/>9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich <br/>zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, <br/>a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych <br/>towarów.<br/>10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do <br/>posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na kwotę 50 tys. zł, w <br/>zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego <br/>za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych <br/>i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych <br/>wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.<br/>12. Produkty muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia nie krótsze niż 5 <br/>dni od dnia dostawy.<br/>13. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego towarów każdorazowo po <br/>dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada <br/>normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom <br/>w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół <br/>zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru.<br/>14. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię przedmiotu <br/>zamówienia na towar pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie <br/>przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. W przypadku niedokonania przez <br/>Wykonawcę wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, <br/>Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego towaru u innego dostawcy, zaś <br/>poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za towar obciąży Wykonawcę </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15811000-6 - Pieczywo</p> <p class="mb-0">15811100-7 - Chleb</p> <p class="mb-0">15811400-0 - Bułeczki</p> <p class="mb-0">15842300-5 - Wyroby cukiernicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 3 do SWZ. 1. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek internatu przy Zespole Szkół Nr 2 w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 1, 58-200 Dzierżoniów. <br/>2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzach ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5 wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień w wymiarze nie mniejszym niż 30% kwoty brutto, wynikającej z formularzy ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5.<br/>3. Dostarczane produkty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania <br/>i posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach <br/>prawnych, a w szczególności określone w:<br/>1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.),<br/>2) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.),<br/>3) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 630 z późn. zm.),<br/>4) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków <br/>spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu <br/>oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach <br/>żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154),<br/>5) rozporządzeniu WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia <br/>2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności <br/>pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r., str. 55),<br/>6) normach systemu HACCP,<br/>7) innych obowiązujących aktach prawnych dotyczących żywności i żywienia.<br/>4. Dostawy towarów będą realizowane na podstawie zamówień pisemnych składanych <br/>przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, sukcesywnie, wg potrzeb.<br/>5. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas <br/>transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi <br/>całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość towaru.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru własnym środkiem transportu, <br/>przystosowanym do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, <br/>określonymi w odrębnych przepisach i ponosi koszt dostawy.<br/>7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w nienaruszonych <br/>opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę <br/>przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta.<br/>8. Dostarczone towary w każdej dostawie cząstkowej powinny pochodzić od jednego <br/>producenta i być tego samego rodzaju i z tej samej partii, jak również być w jednakowym <br/>Specyfikacja warunków zamówienia opakowaniu jednostkowym.<br/>9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich <br/>zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, <br/>a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych <br/>towarów.<br/>10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do <br/>posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na kwotę 50 tys. zł, w <br/>zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego <br/>za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych <br/>i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych <br/>wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.<br/>12. Produkty muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia nie krótsze niż 5 <br/>dni od dnia dostawy.<br/>13. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego towarów każdorazowo po <br/>dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada <br/>normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom <br/>w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół <br/>zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru.<br/>14. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię przedmiotu <br/>zamówienia na towar pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie <br/>przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. W przypadku niedokonania przez <br/>Wykonawcę wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, <br/>Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego towaru u innego dostawcy, zaś <br/>poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za towar obciąży Wykonawcę </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15211000-0 - Filety rybne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15221000-3 - Ryby mrożone</p> <p class="mb-0">15234000-7 - Ryby wędzone</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. 1. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek internatu przy Zespole Szkół Nr 2 w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 1, 58-200 Dzierżoniów. <br/>2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzach ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5 wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień w wymiarze nie mniejszym niż 30% kwoty brutto, wynikającej z formularzy ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5.<br/>3. Dostarczane produkty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania <br/>i posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach <br/>prawnych, a w szczególności określone w:<br/>1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.),<br/>2) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.),<br/>3) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 630 z późn. zm.),<br/>4) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków <br/>spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu <br/>oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach <br/>żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154),<br/>5) rozporządzeniu WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia <br/>2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności <br/>pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r., str. 55),<br/>6) normach systemu HACCP,<br/>7) innych obowiązujących aktach prawnych dotyczących żywności i żywienia.<br/>4. Dostawy towarów będą realizowane na podstawie zamówień pisemnych składanych <br/>przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, sukcesywnie, wg potrzeb.<br/>5. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas <br/>transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi <br/>całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość towaru.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru własnym środkiem transportu, <br/>przystosowanym do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, <br/>określonymi w odrębnych przepisach i ponosi koszt dostawy.<br/>7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w nienaruszonych <br/>opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę <br/>przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta.<br/>8. Dostarczone towary w każdej dostawie cząstkowej powinny pochodzić od jednego <br/>producenta i być tego samego rodzaju i z tej samej partii, jak również być w jednakowym <br/>Specyfikacja warunków zamówienia opakowaniu jednostkowym.<br/>9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich <br/>zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, <br/>a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych <br/>towarów.<br/>10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do <br/>posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na kwotę 50 tys. zł, w <br/>zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego <br/>za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych <br/>i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych <br/>wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.<br/>12. Produkty muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia nie krótsze niż 5 <br/>dni od dnia dostawy.<br/>13. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego towarów każdorazowo po <br/>dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada <br/>normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom <br/>w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół <br/>zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru.<br/>14. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię przedmiotu <br/>zamówienia na towar pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie <br/>przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. W przypadku niedokonania przez <br/>Wykonawcę wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, <br/>Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego towaru u innego dostawcy, zaś <br/>poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za towar obciąży Wykonawcę </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy</p> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <p class="mb-0">15411100-3 - Olej roślinny</p> <p class="mb-0">15411110-6 - Oliwa z oliwek</p> <p class="mb-0">15612100-2 - Mąka pszenna</p> <p class="mb-0">15613311-1 - Płatki kukurydziane</p> <p class="mb-0">15614000-5 - Ryż przetworzony</p> <p class="mb-0">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</p> <p class="mb-0">15831000-2 - Cukier</p> <p class="mb-0">15842100-3 - Czekolada</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">15861000-1 - Kawa</p> <p class="mb-0">15863000-5 - Herbata</p> <p class="mb-0">15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15981000-8 - Wody mineralne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 5 do SWZ. 1. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek internatu przy Zespole Szkół Nr 2 w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 1, 58-200 Dzierżoniów. <br/>2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzach ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5 wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień w wymiarze nie mniejszym niż 30% kwoty brutto, wynikającej z formularzy ilościowo-cenowych – załączniki nr 1-5.<br/>3. Dostarczane produkty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania <br/>i posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach <br/>prawnych, a w szczególności określone w:<br/>1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.),<br/>2) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. <br/>z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.),<br/>3) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych <br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 630 z późn. zm.),<br/>4) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków <br/>spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu <br/>oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach <br/>żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154),<br/>5) rozporządzeniu WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia <br/>2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności <br/>pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r., str. 55),<br/>6) normach systemu HACCP,<br/>7) innych obowiązujących aktach prawnych dotyczących żywności i żywienia.<br/>4. Dostawy towarów będą realizowane na podstawie zamówień pisemnych składanych <br/>przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, sukcesywnie, wg potrzeb.<br/>5. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas <br/>transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi <br/>całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość towaru.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru własnym środkiem transportu, <br/>przystosowanym do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, <br/>określonymi w odrębnych przepisach i ponosi koszt dostawy.<br/>7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w nienaruszonych <br/>opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę <br/>przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta.<br/>8. Dostarczone towary w każdej dostawie cząstkowej powinny pochodzić od jednego <br/>producenta i być tego samego rodzaju i z tej samej partii, jak również być w jednakowym <br/>Specyfikacja warunków zamówienia opakowaniu jednostkowym.<br/>9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich <br/>zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, <br/>a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych <br/>towarów.<br/>10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do <br/>posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na kwotę 50 tys. zł, w <br/>zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego <br/>za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych <br/>i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych <br/>wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.<br/>12. Produkty muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia nie krótsze niż 5 <br/>dni od dnia dostawy.<br/>13. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego towarów każdorazowo po <br/>dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada <br/>normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom <br/>w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół <br/>zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru.<br/>14. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię przedmiotu <br/>zamówienia na towar pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie <br/>przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. W przypadku niedokonania przez <br/>Wykonawcę wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, <br/>Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego towaru u innego dostawcy, zaś <br/>poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za towar obciąży Wykonawcę </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112100-7 - Świeży drób</p> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – formularz nr 3 do SWZ;<br/>2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1192 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej <br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>2. Załączniki nr 1-5 (formularze ilościowo-cenowe) - składane wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ i dokumenty <br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy <br/>w przypadku:<br/>1) gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, <br/>mająca wpływ na terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy;<br/>2) konieczności zmiany terminów, o których mowa w § 2 ust. 2-3 w sytuacji, gdy na terminy te wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:<br/>a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;<br/>b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;<br/>c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;<br/>Specyfikacja warunków zamówienia Strona: 29<br/>d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;<br/>e) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają <br/>możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.<br/>3. W sytuacjach, o których mowa w ust. 2 pkt 2, terminy realizacji poszczególnych dostaw mogą ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w terminowej i zgodnej z umową realizacji przedmiotu umowy. Przedłużenie, o którym mowa w zdaniu <br/>pierwszym wymaga przedłożenia przez Wykonawcę informacji o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) na należyte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczności, na które powołuje się Wykonawca, poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty.<br/>4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego, składając pisemny wniosek, zawierający w szczególności:<br/>1) opis propozycji zmiany;<br/>2) uzasadnienie zmiany;<br/>3) termin wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-07 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie można wyszukać w miniPortalu np. po nazwie Zamawiającego, numerze ogłoszenia o zamówieniu z BZP lub ww. ID postępowania na „Liście wszystkich postępowań” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com