JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/0028378802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dost.drobnego sprzętu labor. i pipet automat., odczynników do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, standardów związków polifenolowych oraz urządzeń z podz.na 10 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001867</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">C.K. Norwida 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-375</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0713201031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro.zampub@upwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.upwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dost.drobnego sprzętu labor. i pipet automat., odczynników do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, standardów związków polifenolowych oraz urządzeń z podz.na 10 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-20f22afb-4d1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00283788</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006887/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.15 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników w ramach projektu &#34;Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie opracowania produktów o wyższym poziomie związków bioaktywnych&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie opracowywania produktów o wyższym poziomie związków bioaktywnych” w ramach Działania 1.1.1 PO Inteligentny Rozwój 2014–2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy nr POIR.01.01.01-00-1170/19-00. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20f22afb-4d1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://upwr.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod<br/>adresem: https://upwr.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://upwr.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu informuje, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K.<br/>Norwida 25, 50-375 Wrocław. Reprezentuje go Rektor; o celach i sposobach przetwarzania danych<br/>osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych<br/>Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu decyduje on sam jako administrator danych;<br/>􀀀 Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Danych Osobowych<br/>i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iod@upwr.edu.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>przeprowadzonym zgodnie z ustawą Pzp;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo<br/>zamówień publicznych (tekst jedn. – Dz. U. z 2019 r., ze zm.) zwanej dalej- „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Okres przechowywania Pani/Pana dane osobowych wynosi odpowiednio:<br/> zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/> jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;<br/> w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125<br/>ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013.<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp. Udostępnienie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie<br/>publiczne; konsekwencją nie udostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie<br/>złożonej oferty lub wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał<br/>podpisania umowy powierzenia danych osobowych.3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">I0CZZ000.271.59.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 31149,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Drobny sprzęt laboratoryjny,<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.1 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 4 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji: gwarancja: 24 miesiące od dnia następującego po dokonaniu<br/>technicznego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34953,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Pipety<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.2 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 2 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji: gwarancja: 24 miesiące od dnia następującego po dokonaniu<br/>technicznego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35296,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Kolumny chromatograficzne<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.3 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 3 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji: gwarancja: Wykonawca dostarczy produkty fabrycznie nowe, zdatne do<br/>użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez<br/>producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego, liczonego od dnia<br/>przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru;<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4354 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Standardy związków polifenolowych<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.4 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 4 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji: gwarancja: Wykonawca dostarczy produkty fabrycznie nowe, zdatne do<br/>użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez<br/>producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego, liczonego od dnia<br/>przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru;<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 21501,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33695000-8 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Urządzenia<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.5 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 5 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji:<br/>a. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze na<br/>czas naprawy przedmiotu zamówienia i usunięcie awarii; Wykonawca zobowiązany jest do<br/>nieodpłatnego dostarczenia i zamontowania niezbędnych części zamiennych lub odebrania od<br/>Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad<br/>w ustalonym w SIWZ terminie 7 dni na swój koszt i ryzyko ;<br/>b. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia<br/>wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia;<br/>c. warunki serwisu gwarancyjnego: czas nieodpłatnej naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych<br/>(dla urządzeń określonych w części 5-10) od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w<br/>formie e-mail;<br/>d. w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie<br/>gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje<br/>napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji orz działania sił wyższych.<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8905,37 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Urządzenia<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.6 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 6 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji:<br/>a. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze na<br/>czas naprawy przedmiotu zamówienia i usunięcie awarii; Wykonawca zobowiązany jest donieodpłatnego dostarczenia i zamontowania niezbędnych części zamiennych lub odebrania od<br/>Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad<br/>w ustalonym w SIWZ terminie 7 dni na swój koszt i ryzyko ;<br/>b. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia<br/>wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia;<br/>c. warunki serwisu gwarancyjnego: czas nieodpłatnej naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych<br/>(dla urządzeń określonych w części 5-10) od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w<br/>formie e-mail;<br/>d. w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie<br/>gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje<br/>napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji orz działania sił wyższych.<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12991,82 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Urządzenia<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.7 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 7do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji:<br/>a. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze na<br/>czas naprawy przedmiotu zamówienia i usunięcie awarii; Wykonawca zobowiązany jest do<br/>nieodpłatnego dostarczenia i zamontowania niezbędnych części zamiennych lub odebrania od<br/>Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad<br/>w ustalonym w SIWZ terminie 7 dni na swój koszt i ryzyko ;<br/>b. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia<br/>wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia;<br/>c. warunki serwisu gwarancyjnego: czas nieodpłatnej naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych<br/>(dla urządzeń określonych w części 5-10) od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w<br/>formie e-mail;<br/>d. w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie<br/>gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje<br/>napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji orz działania sił wyższych.<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 680 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Urządzenia<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.8 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 8do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji:<br/>a. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze na<br/>czas naprawy przedmiotu zamówienia i usunięcie awarii; Wykonawca zobowiązany jest do<br/>nieodpłatnego dostarczenia i zamontowania niezbędnych części zamiennych lub odebrania od<br/>Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad<br/>w ustalonym w SIWZ terminie 7 dni na swój koszt i ryzyko ;<br/>b. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia<br/>wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia;<br/>c. warunki serwisu gwarancyjnego: czas nieodpłatnej naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych<br/>(dla urządzeń określonych w części 5-10) od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w<br/>formie e-mail;<br/>d. w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie<br/>gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje<br/>napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji orz działania sił wyższych.<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15882,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Urządzenia<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.9 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 9 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji:<br/>a. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze na<br/>czas naprawy przedmiotu zamówienia i usunięcie awarii; Wykonawca zobowiązany jest do<br/>nieodpłatnego dostarczenia i zamontowania niezbędnych części zamiennych lub odebrania od<br/>Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad<br/>w ustalonym w SIWZ terminie 7 dni na swój koszt i ryzyko ;<br/>b. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia<br/>wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia;<br/>c. warunki serwisu gwarancyjnego: czas nieodpłatnej naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych<br/>(dla urządzeń określonych w części 5-10) od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w<br/>formie e-mail;<br/>d. w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresiegwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje<br/>napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji orz działania sił wyższych.<br/>4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik 5 do SWZ .<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie<br/>rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).<br/>5. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Katedra Technologii Owoców, Warzyw<br/>i Nutraceutyków Roślinnych, ul Chełmońskiego 37, Wrocław<br/>6. Szczegółowy opis równoważności i wymagania do niego określone zostały w Rozdziale<br/>3/Opis przedmiotu zamówienia/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 10886,87 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest: Urządzenia<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 3.10 do SWZ. W toku realizacji umowy<br/>Zamawiajacy będzie zamawiał asortyment w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami<br/>Zamawiajacego. Zamawiąjcy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z<br/>Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr od 3. 10 do SWZ).<br/>3. Warunki Gwarancji:<br/>a. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze na<br/>czas naprawy przedmiotu zamówienia i usunięcie awarii; Wykonawca zobowiązany jest do<br/>nieodpłatnego dostarczenia i zamontowania niezbędnych części zamiennych lub odebrania od<br/>Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad<br/>w ustalonym w SIWZ terminie 7 dni na swój koszt i ryzyko ;<br/>b. w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia<br/>wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia;<br/>c. warunki serwisu gwarancyjnego: czas nieodpłatnej naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych<br/>(dla urządzeń określonych w części 5-10) od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w<br/>formie e-mail;<br/>d. w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31149,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy sukcesywnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkty równoważne.<br/>2.	W związku z powyższym wraz z ofertą należy złożyć karty charakterystyki danego produktu (wskazanego w zał. nr 3. 1 do 3.10 do SWZ tj Arkuszu kalkulacyjnym) części od 1 do 10 w kolumnie „produkt równoważny” nazwę producenta i nr katalogowy oferowanego przez siebie produktu równoważnego oraz dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności Zamawiający żąda karty katalogowej produktu lub certyfikatu analizy potwierdzającej, że oferowany produkt równoważny posiada te same właściwości i parametry, co wymagana przez Zamawiającego. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich odczynników są dedykowane.<br/>W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,<br/> o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu oraz dołączenie do oferty, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania do norm w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności Zamawiający żąda certyfikatów wydawanych przez jednostki wykonujące działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikaty i kontrolę akredytowaną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dn. 9 lipca 2008r. lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez te jednostki. Przedstawiane Certyfikaty - mają być wystawione przez niezależną jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującegow przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA). Zamawiający zaakceptuje certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich odczynników są dedykowane. 26.4. W przypadku kiedy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny lub produkt spełniający normy równoważne wskazane przez Zamawiającego i nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych udowadniających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie do ich złożenia, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3 Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są nie kompletne, Zamawiający informuje, iż nie przewiduje ich złożenia lub uzupełnieniu w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust 2 ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają<br/>one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy.<br/>6. W przypadku nie wypełnienia kolumny „Produkt równoważny” przez Wykonawcę, Zamawiający rozumie, iż nie oferuje produktu równoważnego i że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularza ofertowego (wzór – załącznik nr 1 do SWZ w zakresie danej części) <br/>2)	Arkusza kalkulacyjnego (wzór – załącznik nr 3.1 do 3.10 do SWZ w zakresie danej części) <br/>3)	Kart katalogowych - jeżeli dotyczą<br/>4)	Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg. wzór stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) .<br/>5)	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, <br/>6)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie;<br/><br/> Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca winien ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez<br/>Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp składa ich pełnomocnik. W wypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku złożenia<br/>oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia warunki udziału w postepowaniu. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp zwane „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do<br/>reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby<br/>lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja wadialna obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum). Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawią<br/>Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Przewiduje się następujące możliwości dokonania zmian w umowie:<br/>1)	zmiana wynikająca ze zmiany przepisów prawa podatkowego. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy;<br/>2)	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa bądź wytycznych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;<br/>3)	uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Wprowadzona zmiana nie może jednak powodować wprowadzenia warunków, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści – są to wszystkie zmiany mające wpływ na krąg wykonawców zainteresowanych zamówieniem.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zmian w umowie, w tym zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:<br/>1) Zmiana powstała z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;<br/>2)	Zmiana powstała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;<br/>3) Zmiana powstała z powodu nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą”, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, które nie zostały przewidziane przy zawarciu umowy przez Strony. Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy, niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia i przez którąkolwiek ze Stron w chwili zawarcia umowy. <br/>4) Zmiana powstała z powodu trudnych warunków atmosferycznych jeżeli te mogą mieć wpływ na właściwą realizację przedmiotu umowy.<br/>Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany oraz zachowanie formy pisemnej zmian pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.<br/>4.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego leży udokumentowanie powstałej okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu<br/>zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.<br/>2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.<br/>3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są:<br/>- odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (art. 513 i nast. ustawy Pzp - skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 i nast. ustawy Pzp)<br/>4. Odwołanie przysługuje na:<br/>4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie<br/>kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie,<br/>do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;<br/>4.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.<br/>5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 ustawy Pzp.<br/>6. Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego w<br/>terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com