JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/0028677202-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa sprzątania w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w laboratoriach GIJHARS </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015294620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wspólna 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48226232951</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ijhars.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/ijhars</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa sprzątania w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w laboratoriach GIJHARS </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2414b326-4dd2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00286772</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00015003/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zamówienie na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/ijhars/zamowienia-publiczne-2021-r <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu: miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej na adres: przetargi@ijhars.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę (wraz z dokumentami i oświadczeniami składanymi wraz z ofertą) składa się za pośrednictwem formularza: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, natomiast składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” – dostępnych na ePUAP oraz udostępnionych przez miniPortal. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesyłana za pomocą „Formularza do komunikacji” nie może być szyfrowana. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do komunikacji” oraz „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt, .xls, .xlsx. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii (cyfrowych odwzorowań) dokumentów lub oświadczeń (t. j. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na e-PUAP. W przypadku przekazywania dokumentów lub oświadczeń oraz informacji (innych niż oferta i dokumenty oraz oświadczenia składane wraz z ofertą, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy) za pomocą poczty elektronicznej, datą ich przesłania będzie potwierdzenie, dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację, z serwera pocztowego Zamawiającego. Wszystkie oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą muszą być sporządzone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (formie elektronicznej) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przy czym oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje co do sposobu sporządzania i formy dokumentów elektronicznych, w tym oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów oraz pełnomocnictw, zostały zawarte w rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych działając zgodnie z obowiązkiem zawartym w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych działając zgodnie z obowiązkiem zawartym w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BAD.241.2.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 450509,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozdział 1 – utrzymanie czystości pomieszczeń w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Aleje Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 117617,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert: 1)	Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie całkowitej ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>Ilość punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/>2)	Kryterium „Dodatkowa osoba/y biorąca/e udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia” – kryterium określa dodatkową osobę ponad minimum określone przez Zamawiającego w pkt. 3.5 i 3.6. SWZ, przy pomocy której Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>a)	brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 0 pkt,<br/>b)	zatrudnienie 1 (jednej) dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 20 pkt,<br/>c)	zatrudnienie 2 (dwóch) dodatkowych osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 40 pkt,<br/>Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinna być zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż wynikający z ilości godzin, które dany pracownik przepracuje u Zamawiającego, nie mniejszym jednak niż ½ etatu i musi być zaangażowana bezpośrednio w realizację przedmiotu zamówienia (do realizacji czynności codziennych) w całym okresie obowiązywania umowy. <br/>Wykonawca w przedmiotowym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert w przedmiotowym kryterium na podstawie zobowiązania Wykonawcy złożonego w pkt. 2 formularza oferty (załącznik nr 2 do SWZ). <br/>Wykonawca deklaruje zatrudnienie dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia poprzez wybór/zakreślenie w formularzu oferty jednej z trzech możliwości, o których mowa w pkt. 17.1.1. lit. a-c). W przypadku, gdy Wykonawca wybierze/zakreśli w formularzu oferty więcej niż jedną możliwość, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wybierze/nie zakreśli żadnej z trzech możliwości, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmuje brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie według powyższych kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozdział 2 – utrzymanie czystości pomieszczeń Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 107000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert: 1)	Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie całkowitej ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>Ilość punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/>2)	Kryterium „Dodatkowa osoba/y biorąca/e udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia” – kryterium określa dodatkową osobę ponad minimum określone przez Zamawiającego w pkt. 3.5 i 3.6. SIWZ, przy pomocy której Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>a)	brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 0 pkt,<br/>b)	zatrudnienie 1 (jednej) dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 20 pkt,<br/>c)	zatrudnienie 2 (dwóch) dodatkowych osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 40 pkt,<br/>Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinna być zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż wynikający z ilości godzin, które dany pracownik przepracuje u Zamawiającego, nie mniejszym jednak niż ½ etatu i musi być zaangażowana bezpośrednio w realizację przedmiotu zamówienia (do realizacji czynności codziennych) w całym okresie obowiązywania umowy. <br/>Wykonawca w przedmiotowym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert w przedmiotowym kryterium na podstawie zobowiązania Wykonawcy złożonego w pkt. 2 formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca deklaruje zatrudnienie dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia poprzez wybór/zakreślenie w formularzu oferty jednej z trzech możliwości, o których mowa w pkt. 17.1.1. lit. a-c). W przypadku, gdy Wykonawca wybierze/zakreśli w formularzu oferty więcej niż jedną możliwość, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wybierze/nie zakreśli żadnej z trzech możliwości, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmuje brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie według powyższych kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozdział 3 - utrzymanie czystości pomieszczeń Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42780,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert: 1)	Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie całkowitej ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>Ilość punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/>2)	Kryterium „Dodatkowa osoba/y biorąca/e udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia” – kryterium określa dodatkową osobę ponad minimum określone przez Zamawiającego w pkt. 3.5 i 3.6. SIWZ, przy pomocy której Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>a)	brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 0 pkt,<br/>b)	zatrudnienie 1 (jednej) dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 20 pkt,<br/>c)	zatrudnienie 2 (dwóch) dodatkowych osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 40 pkt,<br/>Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinna być zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż wynikający z ilości godzin, które dany pracownik przepracuje u Zamawiającego, nie mniejszym jednak niż ½ etatu i musi być zaangażowana bezpośrednio w realizację przedmiotu zamówienia (do realizacji czynności codziennych) w całym okresie obowiązywania umowy. <br/>Wykonawca w przedmiotowym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert w przedmiotowym kryterium na podstawie zobowiązania Wykonawcy złożonego w pkt. 2 formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca deklaruje zatrudnienie dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia poprzez wybór/zakreślenie w formularzu oferty jednej z trzech możliwości, o których mowa w pkt. 17.1.1. lit. a-c). W przypadku, gdy Wykonawca wybierze/zakreśli w formularzu oferty więcej niż jedną możliwość, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wybierze/nie zakreśli żadnej z trzech możliwości, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmuje brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie według powyższych kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozdział 4 - utrzymanie czystości pomieszczeń Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 122136,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert: 1)	Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie całkowitej ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>Ilość punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/>2)	Kryterium „Dodatkowa osoba/y biorąca/e udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia” – kryterium określa dodatkową osobę ponad minimum określone przez Zamawiającego w pkt. 3.5 i 3.6. SIWZ, przy pomocy której Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>a)	brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 0 pkt,<br/>b)	zatrudnienie 1 (jednej) dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 20 pkt,<br/>c)	zatrudnienie 2 (dwóch) dodatkowych osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 40 pkt,<br/>Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinna być zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż wynikający z ilości godzin, które dany pracownik przepracuje u Zamawiającego, nie mniejszym jednak niż ½ etatu i musi być zaangażowana bezpośrednio w realizację przedmiotu zamówienia (do realizacji czynności codziennych) w całym okresie obowiązywania umowy. <br/>Wykonawca w przedmiotowym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert w przedmiotowym kryterium na podstawie zobowiązania Wykonawcy złożonego w pkt. 2 formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca deklaruje zatrudnienie dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia poprzez wybór/zakreślenie w formularzu oferty jednej z trzech możliwości, o których mowa w pkt. 17.1.1. lit. a-c). W przypadku, gdy Wykonawca wybierze/zakreśli w formularzu oferty więcej niż jedną możliwość, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wybierze/nie zakreśli żadnej z trzech możliwości, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmuje brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie według powyższych kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozdział 5 - utrzymanie czystości pomieszczeń Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 60975,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert: 1)	Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie całkowitej ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>Ilość punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/>2)	Kryterium „Dodatkowa osoba/y biorąca/e udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia” – kryterium określa dodatkową osobę ponad minimum określone przez Zamawiającego w pkt. 3.5 i 3.6. SIWZ, przy pomocy której Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>a)	brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 0 pkt,<br/>b)	zatrudnienie 1 (jednej) dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 20 pkt,<br/>c)	zatrudnienie 2 (dwóch) dodatkowych osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – 40 pkt,<br/>Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinna być zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż wynikający z ilości godzin, które dany pracownik przepracuje u Zamawiającego, nie mniejszym jednak niż ½ etatu i musi być zaangażowana bezpośrednio w realizację przedmiotu zamówienia (do realizacji czynności codziennych) w całym okresie obowiązywania umowy. <br/>Wykonawca w przedmiotowym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert w przedmiotowym kryterium na podstawie zobowiązania Wykonawcy złożonego w pkt. 2 formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca deklaruje zatrudnienie dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia poprzez wybór/zakreślenie w formularzu oferty jednej z trzech możliwości, o których mowa w pkt. 17.1.1. lit. a-c). W przypadku, gdy Wykonawca wybierze/zakreśli w formularzu oferty więcej niż jedną możliwość, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wybierze/nie zakreśli żadnej z trzech możliwości, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmuje brak zatrudnienia dodatkowej osoby biorącej udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.<br/>Ocenie według powyższych kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa osoba biorąca udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie zdolności technicznej i zawodowej – w odniesieniu do tego warunku Zamawiający określa minimalny poziom zdolności, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia:<br/>Rozdział 1 – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda polegała na wykonaniu usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 1600 m2 w ramach jednego obiektu,<br/>Rozdział 2 – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda polegała na wykonaniu usługi sprzątania pomieszczeń laboratorium chemicznego lub obiektów służby zdrowia o powierzchni nie mniejszej niż 1100 m2 w ramach jednego laboratorium chemicznego lub obiektu służby zdrowia,<br/>Rozdział 3 – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda polegała na wykonaniu usługi sprzątania pomieszczeń laboratorium chemicznego lub obiektów służby zdrowia o powierzchni nie mniejszej niż 450 m2 w ramach jednego laboratorium chemicznego lub obiektu służby zdrowia,<br/>Rozdział 4 – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda polegała na wykonaniu usługi sprzątania pomieszczeń laboratorium chemicznego lub obiektów służby zdrowia o powierzchni nie mniejszej niż 1450 m2 w ramach jednego laboratorium chemicznego lub obiektu służby zdrowia,<br/>Rozdział 5 – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda polegała na wykonaniu usługi sprzątania pomieszczeń laboratorium chemicznego lub obiektów służby zdrowia o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 w ramach jednego laboratorium chemicznego lub obiektu służby zdrowia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ), <br/>oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art.109 ust. 1 pkt 8 ustawy, wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 13.1.3.-13.1.6. oraz 13.2.2. SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się, lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli dotyczy:<br/>oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy, złożone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 9.10.2.,<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: <br/>1)	Rozdział 1: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100);<br/>2)	Rozdział 2: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100);<br/>3)	Rozdział 3: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100);<br/>4)	Rozdział 4: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100);<br/>5)	Rozdział 5: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).<br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jeden rozdział, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadiów przewidzianych dla poszczególnych części zamówienia (rozdziałów), na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium numer rozdziału, którego wadium dotyczy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku poniższych formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 74 1010 1010 0063 6313 9120 0000 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium, nr sprawy BAD.241.2.5.2021 sprzątanie, Rozdział nr ” W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego, o którym w pkt 18.4. SWZ. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzenie wniesienia wadium Zamawiający zaleca załączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu elektroniczny oryginał dokumentu wadialnego, tytułem postępowania prowadzonego w trybie podstawowym o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz laboratoriach GIJHARS, Rozdział nr ..., nr sprawy BAD.241.2.5.2021. Dokument poręczenia/gwarancji powinien być ważny przez okres związania ofertą określony w dokumentach postępowania oraz stanowić zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Okres ważności wadium liczony jest od terminu składania ofert (który należy traktować jako dzień „1”) i nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust 2 pkt 3 ustawy będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 12.1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 14.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. Do umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania Wykonawcy wybranego w trakcie procedury, wynikające z przedstawionej przez niego oferty oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego ujętymi w SWZ.<br/>Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>W przypadku zmiany stawki podatku VAT, Strony sporządzą aneks określający wartość miesięcznego wynagrodzenia oraz całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku VAT. W takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie brutto Wykonawcy wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na: „Formularzu do złożenia, zmiany lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty jest dostępny tamże, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty (zał. nr 2 do SWZ) Wykonawca podaje adres poczty elektronicznej oraz adres skrzynki ePUAP do korespondencji dot. postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, minimum 1 (jednej) osoby, wykonującej czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a-e do SWZ) w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Powyższe wymaganie Zamawiającego zostanie uznane za spełnione, gdy Wykonawca zatrudni do realizacji przedmiotu zamówienia pracownika na podstawie umowy o pracę lub wyznaczy do realizacji zamówienia pracownika spośród pracowników przez siebie zatrudnianych. <br/>Wykonawca, na podstawie art. 96 ust. 2 lit. e) ustawy, jest zobowiązany do zapewnienia udziału w wykonywaniu przedmiotu zamówienia co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej (pozostającej z Wykonawcą w stosunku pracy), co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 573). Zatrudnienie musi obejmować czas realizacji umowy. Zapewnienie udziału osoby niepełnosprawnej przy realizacji zamówienia spełni wymaganie Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 3.5. SWZ. <br/>Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w lokalizacjach określonych w pkt 3.2. SWZ, przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe na wniosek Wykonawcy przesyłany na adres e-mail: przetargi@ijhars.gov.pl w celu uzgodnienia terminu z przedstawicielami Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com