JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211130/0029263601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie dla żołnierzy zawodowych, pracowników oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061402337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 2F</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261181536</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261181607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32wog.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.32wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Wojskowa Jednostka Budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie dla żołnierzy zawodowych, pracowników oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-200b0ad1-51ce-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00292636</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00014432/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługi medyczne - medycyna pracy </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/32wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/32wog oraz poczty elektronicznej Zamawiającego tj. 32wog.zampub@ron.mil.pl .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 2.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). 3.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest:<br/>a) zaakceptować warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy, w zakładce „Regulamin” oraz uznania go za wiążący. b)Zapoznać się i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie, w zakładce Instrukcje. 5. Zamawiający, informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami – bez ujawniania źródła zapytania – Zamawiający zamieszcza na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/32wog w zakładce „Komunikaty”, na której udostępniono SWZ. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych <br/>w decyzji nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Ministra Obrony Narodowej <br/>w sprawie organizacji współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2017 r. poz. 18). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;<br/>2)	Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iod@ron.mil.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych, pracowników 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części, nr sprawy: ZP/TP/44/2021, prowadzonym w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 t. j.); <br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 t. j.); dalej „ustawa Pzp”; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)	Nie przysługuje Pani/Panu: - W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/44/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę.<br/>CZĘŚĆ I- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Zamość:3 batalion zmechanizowany JW.3391, JW.3411 Grójec, 110 PRDZ Łabunie JW.3533, 19 Brygada Zmechanizowana, 18 Pułk Przeciwlotniczy 32 WOG, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, Wojskowa Komenda Uzupełnień Zamość, Regionalne Centrum Informatyki Kraków, 32 WOG Zamość, Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Zamościu, Wojskowa Komenda Uzupełnień w Zamościu, Wojskowa Pracownia Psychologiczna Zamość, Oddział Żandarmerii Wojskowej, Węzeł Teleinformatyczny Zamość, Parafia Wojskowa Zamość, Dowództwo Wielonarodowej Brygady<br/>Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Zamość.<br/>1.Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań wystawionych przez pracodawcę.<br/>2.Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, <br/>na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu <br/>na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.Badania profilaktyczne będą przeprowadzane przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy.<br/>4.Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2021 r. poz. 790 z pózn. Zm. z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektujący prawa pacjenta- badanego.<br/>5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.<br/>6.Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem Umowy i posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności gospodarczej, ważną przez cały okres świadczenia usług objętych Umową.<br/>7.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:<br/>•	Imię i nazwisko pacjenta,<br/>•	Nazwisko lekarza przyjmującego,<br/>•	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, <br/>•	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, <br/>•	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy,<br/>•	Podział na pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych (PRON; ŻZ).<br/>8.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do godz. 15.00.<br/>9.Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.<br/>10.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później, niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań.<br/>11.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.<br/>12.Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. <br/>13.W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>14.Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie orzeczenia stwierdzającego:<br/>•	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;<br/>•	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.<br/>15.Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik resortu obrony narodowej, który był badany.<br/>16.Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. – oryginał i kopia) <br/>17.Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:<br/>•	Nazwę i numer jednostki wojskowej, bądź instytucji;<br/>•	Identyfikator badanego (żołnierz zawodowy, pracownik RON);<br/>•	Data rozpoczęcia i zakończenia badania/konsultacji medycznej/wydania orzeczenia lekarskiego,<br/>•	Zbiorcze zestawienie ilości badań lub konsultacji z wyszczególnieniem rodzaju badania oraz z podaniem ceny jednostkowej za wykonane usługi.<br/>18. Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.<br/>19.Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników resortu obrony narodowej, którzy wykonują pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.<br/>20. Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego wdaje receptę oraz musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku stosownym zaświadczeniem.<br/>21. Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych <br/>w załącznikach jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w każdej kategorii badań w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zwiększeniem się stanu osobowego jednostek.<br/>22. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>23.Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania (zawarte w poszczególnych załącznikach). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego - 60%.<br/>Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - 40%.<br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt. <br/> <br/> C=Cn/Cb×60 pkt<br/>Gdzie:<br/>C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%<br/>Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb - zaproponowana ceny oferty badanej<br/> Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu<br/>Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:<br/><br/> Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.<br/><br/>Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę.<br/>CZĘŚĆ II- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Lublin: 32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Lublin i Jawidz, Orkiestra Wojskowa Oddział Żandarmerii Wojskowej Lublin, Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Delegatura Wojskowej Ochrony PPOŻ, Dowództwo Wielonarodowej Brygady, Wojskowa Komenda Uzupełnień Lublin, Skład Materiałowy Jawidz, 43 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe, Wojskowa Komenda Transportu, Ośrodek Aktywizacji Zawodowej, Wojskowe Biuro Emerytalne, Wojewódzki Sztab Wojskowy, Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska, Wojskowa Pracownia Psychologiczna, Wojskowy Sąd Garnizonowy, Prokuratura Garnizonowa Węzeł Teleinformatyczny Lublin2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej JW. 5444,19 Brygada Zmechanizowana, Ośrodek Badawczy Służby MPS, Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej, Rejonowe Centrum Informatyki Kraków, WŻW Lublin, Wojskowa Komenda Transportu, Rejon Wsparcia Teleinformatycznego, Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Rejonowe Laboratorium MPS ,Rejonowe Warsztaty Techniczne3 Rejonowe Biuro Logistyczne skład Jawidz, Resort Obrony Narodowej RZI Lublin. Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Lublin. <br/>1.	Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań wystawionych przez lekarza 32 WOG, na badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne, badania dodatkowe.<br/>W przypadku nieobecności lekarza 32 WOG z uprawnieniami medycyny pracy, skierowania wystawiane będą bezpośrednio do Poradni Medycyny Pracy Wykonawcy.<br/>2.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.	Badania profilaktyczne będą przeprowadzane przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy.<br/>4.Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2021 r. poz. 790 z pózn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektujący prawa pacjenta- badanego.<br/>5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.<br/>6.Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem Umowy i posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności gospodarczej, ważną przez cały okres świadczenia usług objętych Umową.<br/>7.Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:<br/>•	Imię i nazwisko pacjenta,<br/>•	Nazwisko lekarza przyjmującego,<br/>•	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, <br/>•	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, <br/>•	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy,<br/>•	Podział na pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych (PRON; ŻZ).<br/>8.Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do godz. 15.00.<br/>9.Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.<br/>10.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań.<br/>11.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.<br/>12.Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. <br/>13.W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>14.Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie orzeczenia stwierdzającego:<br/>•	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;<br/>•	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.<br/>15.Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik resortu obrony narodowej, który był badany.<br/>16.Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. – oryginał i kopia) <br/>17.Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:<br/>•	Nazwę i numer jednostki wojskowej, bądź instytucji;<br/>•	Identyfikator badanego (żołnierz zawodowy, pracownik RON);<br/>•	Data rozpoczęcia i zakończenia badania/konsultacji medycznej/wydania orzeczenia lekarskiego,<br/>•	Zbiorcze zestawienie ilości badań lub konsultacji z wyszczególnieniem rodzaju badania oraz z podaniem ceny jednostkowej za wykonane usługi.<br/>18.Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.<br/>19.Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników resortu obrony narodowej, którzy wykonują pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.<br/>20.Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego wdaje receptę oraz musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku stosownym zaświadczeniem.<br/>21.Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych <br/>w załącznikach jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w każdej kategorii badań <br/>w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zwiększeniem się stanu osobowego jednostek.<br/>22.Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>23.Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania (zawarte w poszczególnych załącznikach). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego - 60%.<br/>Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - 40%.<br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt. <br/> <br/> C=Cn/Cb×60 pkt<br/>Gdzie:<br/>C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%<br/>Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb - zaproponowana ceny oferty badanej<br/> Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu<br/>Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:<br/><br/> Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.<br/><br/>Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę. CZĘŚĆ III- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Chełm: 32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Chełm, Wojskowa Komenda Uzupełnień Chełm, Węzeł Teleinformatyczny Chełm, Regionalne Centrum Informatyki Kraków,19 batalion zmechanizowany, 19 Dywizjon Artylerii Samobieżnej,19 Patrol Rozminowania JW 3411/82 pluton rozpoznania radioelektronicznego, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, Parafia Wojskowa Chełm<br/>Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Chełm.<br/>1.Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań wystawionych przez pracodawcę.<br/>2.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.Badania profilaktyczne będą przeprowadzane przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy.<br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2021 r. poz. 790 z pózn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektujący prawa pacjenta- badanego.<br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.<br/>6.Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem Umowy i posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności gospodarczej, ważną przez cały okres świadczenia usług objętych Umową.<br/>7.Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:<br/>•	Imię i nazwisko pacjenta,<br/>•	Nazwisko lekarza przyjmującego,<br/>•	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, <br/>•	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, <br/>•	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy,<br/>•	Podział na pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych (PRON; ŻZ).<br/>8.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do godz. 15.00.<br/>9.	Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.<br/>10.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań.<br/>11.	W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.<br/>12.	Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. <br/>13.W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>14.Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie orzeczenia stwierdzającego:<br/>•	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;<br/>•	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.<br/>15.Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik resortu obrony narodowej, który był badany.<br/>16.Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. – oryginał i kopia) <br/>17.Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:<br/>•	Nazwiska i Imiona osób przebadanych;<br/>•	Numery PESEL osób przebadanych;<br/>•	Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji;<br/>•	Datę i rodzaj udzielonych świadczeń;<br/>•	Podział na pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych (PRON; ŻZ).<br/>18.Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.<br/>19.Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników resortu obrony narodowej, którzy wykonują pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.<br/>20.Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego wdaje receptę oraz musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku stosownym zaświadczeniem.<br/>21.Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych <br/>w załącznikach jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w każdej kategorii badań <br/>w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zwiększeniem się stanu osobowego jednostek.<br/>22.Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>23.Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania (zawarte w poszczególnych załącznikach). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego - 60%.<br/>Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - 40%.<br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt. <br/> <br/> C=Cn/Cb×60 pkt<br/>Gdzie:<br/>C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%<br/>Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb - zaproponowana ceny oferty badanej<br/> Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu<br/>Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:<br/><br/> Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.<br/><br/>Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę.<br/>CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy JW.Nr.4055, Węzeł Teleinformatyczny Hrubieszów, Regionalne Centrum Informatyki Kraków <br/> Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Hrubieszów<br/>1.Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań wystawionych przez pracodawcę.<br/>2.Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.Badania profilaktyczne będą przeprowadzane przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy.<br/>4.Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2021 r. poz. 790 z pózn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektujący prawa pacjenta- badanego.<br/>5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.<br/>6.Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem Umowy i posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności gospodarczej, ważną przez cały okres świadczenia usług objętych Umową.<br/>7.Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:<br/>•	Imię i nazwisko pacjenta,<br/>•	Nazwisko lekarza przyjmującego,<br/>•	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, <br/>•	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, <br/>•	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy,<br/>•	Podział na pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych (PRON; ŻZ).<br/>8.Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do godz. 15.00.<br/>9.Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.<br/>10.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań.<br/>11.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.<br/>12.Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. <br/>13.W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>14.Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie orzeczenia stwierdzającego:<br/>•	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;<br/>•	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.<br/>15.Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik resortu obrony narodowej, który był badany.<br/>16.Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. – oryginał i kopia) <br/>17.Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:<br/>•	Nazwę i numer jednostki wojskowej, bądź instytucji;<br/>•	Identyfikator badanego (żołnierz zawodowy, pracownik RON);<br/>•	Data rozpoczęcia i zakończenia badania/konsultacji medycznej/wydania orzeczenia lekarskiego,<br/>•	Zbiorcze zestawienie ilości badań lub konsultacji z wyszczególnieniem rodzaju badania oraz z podaniem ceny jednostkowej za wykonane usługi.<br/>18.Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.<br/>19.Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników resortu obrony narodowej, którzy wykonują pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.<br/>20.Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego wdaje receptę oraz musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku stosownym zaświadczeniem.<br/>21.Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych <br/>w załącznikach jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w każdej kategorii badań <br/>w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zwiększeniem się stanu osobowego jednostek.<br/>22.Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>23.Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania (zawarte w poszczególnych załącznikach). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego - 60%.<br/>Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik - 40%.<br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt. <br/> <br/> C=Cn/Cb×60 pkt<br/>Gdzie:<br/>C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%<br/>Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb - zaproponowana ceny oferty badanej<br/> Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu<br/>Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:<br/><br/> Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.<br/>	Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.<br/><br/>Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV, <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV,:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art.100 i art.106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2021r. poz.711 t. j.)<br/>Przedstawi wyciąg z Księgi Rejestrowej Podmiotu Leczniczego.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada:<br/>dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą- Dz.U. z 2019r. poz.866) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność <br/>w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.<br/>W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV, :<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV:<br/>1)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu <br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/><br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV:<br/>AKTUALNY DOKUMENT potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i art.106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2020 r. poz. 295 t. j.)<br/>2)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	<br/>W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I, II, III, IV:<br/>Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą- Dz.U. z 2019r. poz.866) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.<br/><br/>W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: <br/>	CZĘŚĆ NR I: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych),<br/>	CZĘŚĆ NR II: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych),<br/>	CZĘŚĆ NR III: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych),<br/>	CZĘŚĆ NR IV: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych),<br/>2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/44/2021 W ZAKRESIE CZĘŚCI NR …..... ”<br/>4.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>5.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.12.2021 r. do godz.: 10.00. <br/>6.Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca składa w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z ofertą. <br/>UWAGA: dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w rozdziale XIV SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>W przypadku gdy zamawiający wymaga określonych referencji, zamówienie publiczne będzie mógł zrealizować tylko ten wykonawca, który to doświadczenie faktycznie nabył. Obowiązkiem jest złożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na etapie składania oferty oświadczenia dotyczącego kompetencji wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, w przypadku gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został zawarty we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com