JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/0029837301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku nr 2, administ. z funkcją edukacyjną–stodoły na Młyńskich Stawach i obiektów turystyczno-edukacyjnych na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530559547</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marii Skłodowskiej-Curie 14A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Namysłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77/ 419-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">namyslow@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.namyslow.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych - kod PKD 0210Z 02.10.Z </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku nr 2, administ. z funkcją edukacyjną–stodoły na Młyńskich Stawach i obiektów turystyczno-edukacyjnych na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe1128ba-5371-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00298373</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00067399/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa budynku edukacyjnego na Młyńskich Stawach oraz elementów infrastruktury na szlaku rowerowym &#34;Szlakiem nietoperza Gacka i czapli Klary&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. Partnerski projekt pn.: „Ochrona i promocja różnorodności biologicznej obszaru chronionego krajobrazu na terenie Gminy Domaszowice, Nadleśnictwa Namysłów oraz obszarów parkowych i wodnych na przykładzie OLO w Woskowicach Małych”. Nr projektu (wniosku) RPOP.05.01.00-16-0005/19. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261 z późn. zm.) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie, które znajdują się w załączniku nr 13 do SWZ (Instrukcja korzystania z platformy JOSEPHINE).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że wszystkie informacje zawarte są w rozdziale III ust. 5 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że wszystkie informacje zawarte są w rozdziale III ust. 5 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> BUDOWA BUDYNKU NR 2, ADMINISTRACYJNEGO Z FUNKCJĄ EDUKACYJNĄ – ,,STODOŁY’’ NA MŁYŃSKICH STAWACH. Budowa budynku parterowego, niepodpiwniczonego. Budynek posadowiony na płycie żelbetowej. Konstrukcję nośną stanowi szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków ceramicznych. Ocieplenie wełna mineralna o grubości 20 cm.<br/> Nad pomieszczeniami części sanitarnej strop żelbetowy. Konstrukcja nośna dachu oddzielona od pomieszczeń obudową systemową o odporności EI60. Dach budynku dwuspadowy krokwiowo-jętkowy o kącie 44 stopni. Pokrycie gontem blaszanym BROOF (t1), w kolorze czarnym. Adres inwestycji: Żaba – Młyńskie Stawy 1, 46-100 Namysłów, gmina i powiat namysłowski, województwo opolskie. Lokalizacja geodezyjna: jednostka ewidencyjna 160602_5 Namysłów – obszar wiejski, obręb 0072 Żaba, działka 164/5. 3.4.	Charakterystyczne parametry budynku.<br/>1)	Ilość kondygnacji – 1,<br/>2)	Powierzchnia użytkowa – 147,5 m2,<br/>3)	Kubatura – 851 m3,<br/>4)	Powierzchnia zabudowy – 178 m2,<br/>5)	Wysokość – 6,82 m,<br/>6)	Długość – 24,04 m,<br/>7)	Szerokość – 7,40 m.<br/>Elementy konstrukcyjne i inne budynku.<br/> <br/>1)	Fundamenty – płyta żelbetowa z betonu C30/37 W8 gr. 250 mm na podkładzie z betonu C8/10 gr. 100 mm, stal zbrojeniowa A-IIIN: B500SP. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym. <br/>2)	Ściany zewnętrzne – dwuwarstwowe o grubości 45 cm. Szkielet żelbetowy wypełniony pustakami ceramicznymi POROTHERM grubości 25 cm i klasy wytrzymałości 20 MPa na zaprawie cementowo-wapiennej klasy M5. Ocieplenie wełna mineralna o grubości 20 cm.<br/>3) Ściany wewnętrzne:<br/>a)	murowane jednowarstwowe o grubości 25 i 11,5 cm z pustaków ceramicznych klasy 15 MPa na zaprawach zgodnych z systemem pustaków ceramicznych.<br/>b)	ściany GK o grubości 10 cm.<br/>c)	ściana oddzielająca pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych – tynk gipsowy, pustak ceramiczny 25 cm, ocieplony wełną mineralną 12 cm od strony nieogrzewanej, tynk gipsowy.<br/>d)	wieńce, podciągi, nadproża – zgodnie z projektem konstrukcyjnym.<br/>e)	strop nad częścią sanitarną – płyta 150 mm zbrojona prętami ze stali AIIIN o ø 10 mm. Beton C20/25. Wykonanie stropu umożliwi w przyszłości montaż centrali wentylacyjnej w utworzonym ponad nim pomieszczeniu technicznym. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.<br/>4)	Dach o konstrukcji z drewna litego klasy C24, spełniającego wymogi wytrzymałościowe zgodnie z obowiązującymi normami. Drewno winno być suszone komorowo w temperaturze 65-105oC. Wilgotność maksimum 18%. Krokwie w rozstawie podstawowym co 80 cm 100x200 mm, wykończone jak w sąsiednim budynku. Jętki 100x200 mm. Spadek dachu 44 stopnie. Pokrycie dachu gontem blaszanym w klasie BROOF (t1), klasyfikującym go jako nierozprzestrzeniający ognia. Sąsiedni obiekt w zabudowie ośrodka, pokryty czarnym gontem blaszanym JANOSIK. Na dachu zamontowane płotki przeciwśniegowe, ławy i stopnie kominiarskie. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.<br/>5)	Komplet obróbek blacharskich wykonany z blachy systemowej, dla gontu blaszanego.<br/>6)	Rynny i rury spustowe, wg systemu producenta pokrycia dachowego.<br/>7)	Zgodnie z projektem palne: konstrukcja dachowa i izolacja cieplna przekrycia dachowego powinny być oddzielone od wnętrza budynku przegrodą o klasie odporności ogniowej nie niższej niż REI60. Można ją wykonać np. poprzez wykonanie dodatkowej konstrukcji z profili CD60 czy profili kapeluszowych z 2. krotnym poszyciem z płyt g-k, w oparciu o dostępne na rynku systemy zabudowy poddaszy czy dachu, w których skład wchodzą ogniowe płyty gipsowo-kartonowe typu F.<br/>8)	Strop podwieszony wykonany z płyt g-k o klasie odporności ogniowej nie niższej niż REI30. Fragment węzła sanitarnego z szatnią.<br/>9)	Stolarka okienna w kolorze ciemny brąz, aluminiowa o fakturze drewna, parapety zewnętrzne kamienne, wewnętrzne konglomerat kamienny. Współczynnik przenikania ciepła Uw (dla całego okna) na poziomie nie większym niż 0,9 W/(m2·K). Współczynnik przenikania ciepła Ug pakietu szybowego o wartości 0,5-0,6 W/(m2·K). Okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. Okna połaciowe drewniane lub aluminiowe, brązowe z fakturą drewna o współczynniku Uw nie większym niż 1,1 W/(m2·K). Poziom odporności na włamania okien min. RC2N (szkło, okucia) określone w PN-EN 1627:2012 „Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje – Odporność na włamanie – Wymagania i klasyfikacja”.<br/>10)	Stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa o fakturze drewna o parametrach:<br/>a)	współczynnik przenikania ciepła U≤1,3 W/m²K,<br/>b)	poziom odporności na włamania drzwi przeszklonych min. RC2N (szkło, okucia) określone w PN-EN 1627:2012 „Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje – Odporność na włamanie – Wymagania i klasyfikacja”. Wewnętrzna drewniana jak w zestawieniu stolarki otworowej.<br/>11)	Izolacje termiczne – dach – wełna mineralna grubości 15 cm pomiędzy krokwiami i dodatkowo 10 cm pomiędzy rusztem, o współczynniku przewodzenia ciepła λD mniejszym od 0,038 W/m2K. Ocieplenie płyty żelbetowej 10 cm styropianem EPS 100. Ściany zewnętrzne ocieplenie wełną mineralną skalną o grubości 20 cm, współczynnik nie większy niż λD 0,036 W/m2K.<br/>12)	Izolacje wodochronne. Izolacja płyty fundamentowej – ciężka z papy termozgrzewalnej (w narożach wykonać fasetę). W pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolację przeciwwilgociową (folia w płynie).<br/>13)	Docieplenie ścian zewnętrznych metodą systemową ETICS (dawniej lekką mokrą) przy użyciu wełny mineralnej skalnej – współczynnik przewodzenia ciepła nie większy niż λD 0,036 W/m2K. Łączenie z płytą fundamentową rozpocząć od pustaka termoizolacyjnego.<br/>14)	Tynki i okładziny – wewnątrz – tynk cementowo-wapienny grubości 15 mm wykończony gładzią gipsową gr. 3 mm, malowane farbą emulsyjną. W łazienkach płytki ceramiczne. Z zewnątrz tynk cienkowarstwowy – silikonowy baranek. Szczyty, podbitki okapów wykończone deską elewacyjną z drewna miękkiego gr. 19 mm, jak w sąsiednim budynku.<br/>15)	Posadzki – płytki gresowe imitujące wygląd oraz fakturę drewna. Mrozoodporne o antypoślizgowej i odpornej na ścieranie powierzchni, do zastosowania w pomieszczeniach o natężonym ruchu.<br/>Elementy instalacji zewnętrznych do wybudowania w ramach niniejszego zamówienia:<br/>1)	Niniejsze postępowanie przetargowe nie obejmuje budowy słupowego oświetlenia zewnętrznego i linii kablowej NN YKY 5x6.<br/>2)	Skrzynka ZK dla obiektu w południowym szczycie budynku (pierwotnie miejsce montażu szafy oświetlenia zewnętrznego).<br/>3)	WLZ dla budynku prowadzona kablem energetycznym YAKY 4x50. Początek WLZ w ZK zlokalizowanym w północnym szczycie sąsiedniego budynku ,,rybaczówki’’ (obok dawnej studni).<br/>4)	Zewnętrzna instalacja wodociągowa wykonana z rur PE-HD 40 mm, rurociąg o długości ok. 8,7 m. Początek – wyjście z lewej strony północnego szczytu nowo wybudowanego budynku ,,rybaczówki’’.<br/>5)	Zewnętrzna instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PVC-U 110 mm. Rurociąg o długości ok. 8,7 m. Początek – studzienka rewizyjna DN 425 – obok północnego szczytu nowo wybudowanego budynku ,,rybaczówki’’.<br/>Instalacje wewnętrzne budynku edukacyjnego – ,,Stodoły’’:<br/>1)	Instalacja wody zimnej i cwu.<br/>Instalacja wody zimnej oraz ciepłej z rur z PP-R Stabi Al łączonych poprzez zgrzewanie polidyfuzyjne. Woda ciepła będzie przygotowywana w elektrycznym pojemnościowym podgrzewaczu wody 30l 1,5 kW umieszczonym w pomieszczeniu 0/4 (WC dla kobiet i osób niepełnosprawnych). <br/>Instalacje po montażu dokładnie płukane i poddane próbom szczelności zgodnie z „Warunkami Technicznymi wykonania i Odbioru Robot Budowlano-Montażowych.” Armatura/ wyroby budowlane muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oceny i atesty. <br/>2)	Instalacja kanalizacji sanitarnej. <br/>Instalacja będzie zbierała ścieki z przyborów sanitarnych. Przewody będą prowadzono natynkowo, w bruzdach ściennych, szachtach instalacyjnych oraz pod posadzkami. Instalacja będzie ostatecznie odprowadzała ścieki do wybudowanego w ramach poprzedniego zamówienia zbiornika bezodpływowego dwukomorowego na nieczystości ciekłe o pojemności 10 m3.<br/>Kanalizację podposadzkową należy wykonać z rur PVC-U SN8 SDR34. Wewnętrzną instalację kanalizacyjną zaprojektowano z rur kielichowych PP-HT. Podejścia odpływowe, łączące wyloty przyborów sanitarnych z pionem należy prowadzić z minimalnym spadkiem imin=2%. Przybory i urządzenia łączone z przewodami kanalizacyjnymi należy wyposażyć w zamknięcia wodne.<br/>3)	Instalacja grzewcza.<br/>Budynek nr 2 – ,,stodoła’’ będzie obiektem użytkowanym sezonowo. Zaprojektowano w nim ogrzewanie dyżurne na poziomie +5oC, zabezpieczające przed zamarznięciem<br/>instalacji wod.-kan. Źródłem ciepła dla poszczególnych pomieszczeń ogrzewanych będą 4 grzejniki elektryczne o mocy 500 W. W łazienkach, pomieszczeniach mokrych należy zainstalować grzejniki odporne na panującą tam wilgoć. Lokalizację oraz moc poszczególnych grzejników przedstawiono w części rysunkowej projektu instalacji grzewczej.<br/>4)	Instalacja wentylacji.<br/>Niezbędna przyjęta ilość powietrza wentylacyjnego wynika z minimalnej ilości powietrza świeżego przypadającego na 1 osobę przebywającą w pomieszczeniu oraz minimalnych krotności wymian powietrza dla poszczególnych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem.<br/>Projektowany układ wentylacji nie jest przystosowany do pracy ciągłej w okresie niskich temperatur zewnętrznych.<br/>Dopływ powietrza zewnętrznego do wentylowanych pomieszczeń realizowany będzie poprzez kratki przepływowe umieszczone w zewnętrznej ścianie, nawiewniki okienne, i kratki transferowe montowane w drzwiach. Wyciąg powietrza za pomocą wentylatorów osiowych i kanałowego z wyrzutem ponad dach budynku. Szczegóły w projekcie instalacji sanitarnych.<br/>5)	Instalacja elektryczna.<br/>W ramach zamówienia wykonane zostanie:<br/>a)	zasilanie budynku,<br/>b)	przeciwpożarowy wyłącznik główny prądu,<br/>c)	wewnętrzne linie zasilające (WLZ),<br/>d)	rozdzielnica,<br/>e)	instalacja oświetlenia: podstawowego i awaryjnego,<br/>f)	instalacja gniazd wtykowych,<br/>g)	połączenia wyrównawcze,<br/>h)	instalacja odgromowa,<br/>i)	instalacja sygnalizacji napadu i włamania (SSNiW).<br/>Kompletny opis w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach i SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Na podstawie przepisu z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – budowy pomostu/ tarasu widokowego na brzegu stawu nr 1 (CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej). Wartość tego zamówienia została dodana do wartości zamówienia podstawowego przy wyliczaniu szacunkowej wartości zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy - za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta<br/>Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> BUDOWA OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNO-EDUKACYJNEJ NA TRASIE EDUKACYJNEGO SZLAKU ROWEROWEGO ’’TROPEM NIETOPERZA GACKA I CZAPLI KLARY’’. <br/><br/>Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został określony w projektach budowlanym i wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz SWZ. Adres inwestycji: Żaba – Młyńskie Stawy 1, 46-100 Namysłów, gmina i powiat namysłowski, województwo opolskie. Lokalizacja geodezyjna: jednostka ewidencyjna 160602_5 Namysłów – obszar wiejski, obręby 0072 Żaba, działki 164/5 i 165/3 oraz 0020 Jastrzębie, działka 163/3.<br/><br/>1.	ALTANA TURYSTYCZNA.<br/><br/>Projektowana altana zlokalizowana zostanie w północnej części działki nr 164/5. Nie projektuje się wykonania dodatkowych dojazdów do altany, a jedynie dojście w postaci ścieżki utwardzonej geokratą. Nie zmienia się ukształtowania terenu, oraz rzędnych na granicy działki. <br/><br/>1.1.	Sposób użytkowania obiektu.<br/><br/>Wolnostojąca altana, o drewnianej, ażurowej konstrukcji, pełnić będzie funkcję rekreacyjną. Zapewni odpoczynek użytkownikom edukacyjnego szlaku rowerowego ’’Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary’’. Bryła obiektu zwarta i prosta, zaprojektowana na planie prostokąta. <br/><br/>1)	Powierzchnia zabudowy – 34,85 m2,<br/>2)	Powierzchnia użytkowa – 34,85 m2,<br/>3)	Wysokość – 4,35 m,<br/>4)	Długość – 7,78 m,<br/>5)	Szerokość – 4,48 m.<br/><br/>1.2.	Elementy konstrukcyjne i inne obiektu:<br/><br/>1)	Fundamenty – płyta żelbetowa z betonu C30/37 gr. 200 mm na podkładzie z betonu C8/10 gr. 100 mm, stal zbrojeniowa A-IIIN: B500SP. Wymiana gruntu do poziomu gruntu rodzimego na kruszywo łamane o frakcjach 31,5-63 i 0-31,5 mm. W płycie zakotwione drewniane słupy altany. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.<br/>2)	Dach zaprojektowano w konstrukcji drewnianej: krokwiowej z drewna sosnowego klasy C24. Wilgotność użytego drewna nie może przekraczać 20%. Wszystkie elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo preparatem solnym Wolmanit CX8, wg wytycznych i zaleceń producenta lub innym, równorzędnym o podobnej skuteczności. Krokwie oparte na belkach oczepowych, belki oparte na słupach zakotwionych w fundamencie, całość stężona mieczami w poziomie i w pionie. <br/>Pokrycie dachu gontem blaszanym w klasie BROOF (t1), klasyfikującym go jako nierozprzestrzeniający ognia.<br/><br/>2.	WIEŻA Z ELEMENTAMI TELEKOMUNIKACJI.<br/><br/>2.1.	Sposób użytkowania obiektu.<br/><br/>Wieża z urządzeniami przekaźnikowymi telekomunikacji na Młyńskich Stawach będzie miejscem montażu fragmentu systemu CCTV IP, tj.: zewnętrznej kamery, nadajnika z anteną kierunkową i zasilania akumulatorowo-solarnego. Zamontowane w tej lokalizacji urządzenia, w której instalacja łącza przewodowego nie jest możliwa, posłużą do transmisji strumienia wideo z kamer IP drogą radiową. System CCTV nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Wieża oprócz funkcji telekomunikacyjnej będzie spełniała funkcje poznawcze i edukacyjne. Korzystający z wieży turyści, użytkownicy szlaku rowerowego będą mogli obserwować rzadkie gatunki fauny bytujące na Młyńskich Stawach.<br/><br/>2.2.	Charakterystyczne parametry obiektu.<br/><br/>1)	Powierzchnia zabudowy – 51,84 m2,<br/>2)	Powierzchnia użytkowa – 78,90 m2,<br/>3)	Powierzchnia podestu wraz ze schodami – 47,61 m2,<br/>4)	Powierzchnia płyty fundamentowej 7,20 x 7,20 m – 51,84 m2,<br/>5)	Wysokość – 7,40 m,<br/>6)	Długość i szerokość – 6,9 x 6,9 m,<br/>7)	Kategoria obiektu budowlanego VIII.<br/><br/>2.3.	Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu.<br/><br/>Projektowany obiekt jest wieżą o konstrukcji drewnianej, opartą na planie kwadratu. Bryła obiektu jest zwarta i prosta. Wieża przykryta jest dachem czterospadowym o kącie nachylenia 25o, pokrytym gontem. Formę obiektu przedstawiono na rysunkach architektury. <br/>Obiekt zaprojektowano w technologii drewnianej, opartej słupach o przekroju 20 x 20 cm. Podest wykonany z desek sosnowych o wymiarach 4 x 12 cm oparty na legarach 12 x 20 cm. Wszystkie elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo, z zastosowaniem preparatów zapobiegających korozji biologicznej (grzyby i owady). Połączenia elementów konstrukcyjnych z zastosowaniem połączeń ciesielskich z dopuszczeniem wzmocnienia łącznikami metalowymi (łączniki metalowe ocynkowane).<br/> <br/>2.4.	Elementy konstrukcyjne i inne obiektu:<br/><br/>1)	Fundamenty – płyta żelbetowa z betonu C30/37 gr. 200 mm na podkładzie z betonu C8/10 gr. 100 mm, stal zbrojeniowa A-IIIN: B500SP. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.<br/>2)	Podesty wykonane z desek sosnowych o wymiarach 4 x 12 cm oparte na legarach 12 x 20 cm. Szczegóły w projekcie.<br/>3)	Dach w konstrukcji drewnianej: krokwiowej z drewna sosnowego klasy C24. Wilgotność użytego drewna nie może przekraczać 20%. Wszystkie elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo preparatem solnym np. ,,Wolmanit CX8’’, ,,Korasit’’, wg wytycznych i zaleceń producenta lub innym, równorzędnym o podobnej skuteczności. Drewniana konstrukcja dachu jest mocowana do konstrukcji słupów obiektu poprzez legary. Węzły i połączenia konstrukcji drewnianych. Wszystkie elementy drewniane zaimpregnować do NRO. Połączenia elementów konstrukcyjnych z zastosowaniem połączeń ciesielskich z dopuszczeniem wzmocnienia łącznikami metalowymi (łączniki metalowe ocynkowane). Szczegóły w projektach: architektonicznym i konstrukcyjnym.<br/>4)	Pokrycie dachu gontem blaszanym BROOF (t1), w kolorze czarnym, ciemnobrązowym – analogicznie do pokryć pozostałych obiektów na Młyńskich Stawach. Pod gont należy wykonać izolację z papy na pełnym deskowaniu. Wszystkie elementy drewniane zaimpregnować do NRO.<br/>5)	Malowanie i powłoki zabezpieczające. Drewno w styku z wilgocią zabezpieczyć właściwym impregnatem, a konstrukcję drewnianą środkami przeciw owadom i grzybom. Elementy stalowe malowane farbami wierzchnimi w kolorze drewna.<br/><br/>3.	MIEJSCE POSTOJOWE PRZY DRODZE I INNE MIEJSCA UTWARDZONE.<br/><br/>Projektowane miejsce postojowe na 4 pojazdy (3,0 x 6,0 x 4 szt.), zlokalizowane zostanie w południowo-wschodniej części działki nr 164/5, stanowiącej odcinek drogi z poboczami, i wykonane będzie w formie utwardzenia z geokraty. Nie projektuje się wykonania dodatkowych dojazdów oraz dojść do miejsca postojowego. Nie zmienia się ukształtowania terenu, oraz rzędnych na granicy działki. <br/><br/>3.1.	Projektowane utwardzenie i uzbrojenie miejsca postojowego.<br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni np. kratka geoSYSTEM G5 max 5 cm wysokości, przenosząca ok. 450 ton/m2, lub inna o równoważnych parametrach. Podbudowa 30 cm z kruszywa łamanego (31,5-63 mm) na geowłókninie, następnie 15 cm kruszywa naturalnego (0-31,5 mm) i 5 cm piasku podsypkowego. Wypełnienie kratki kruszywo 5-20 mm lub opcjonalne gleba próchnicza czy humusowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Na podstawie przepisu z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – budowy pomostu/ tarasu widokowego na brzegu stawu nr 1 (CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej). Wartość tego zamówienia została dodana do wartości zamówienia podstawowego przy wyliczaniu szacunkowej wartości zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy - za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta<br/>Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.<br/>2)	Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.<br/>3)	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.<br/>5)	O udzielenie zamówienia CZĘŚĆ I (PIERWSZA) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych PLN).<br/>- Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie, zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, każda polegająca na:<br/>- budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej. Definicję budynku użyteczności publicznej zawiera tekst §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065).<br/>- podczas realizacji której wykonano roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje wodno–kanalizacyjne, instalacje grzewcze,<br/>- której wartość brutto była większa lub równa 300.000,00 zł brutto.<br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>UWAGA: Osoby wskazane przez Wykonawcę na spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być tymi samymi osobami, które będą kierowały budową w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.<br/>W uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia na osoby o uprawnieniach równoważnych lub przyznanych w szerszym zakresie, z uwzględnieniem warunków udziału w postępowaniu.<br/>6) O udzielenie zamówienia CZĘŚĆ II (DRUGA) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych PLN).<br/>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie, zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie ażurowego, drewnianego obiektu budowlanego, takiego jak: wieża, wiata, altana o powierzchni zabudowy min. 50 m2, którego wartość brutto była większa lub równa 40.000,00 zł brutto.<br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>UWAGA: Osoby wskazane przez Wykonawcę na spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być tymi samymi osobami, które będą kierowały budową w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.<br/>W uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia na osoby o uprawnieniach równoważnych lub przyznanych w szerszym zakresie, z uwzględnieniem warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2)	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>a)	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6 oraz art. 109. ustawy Pzp; – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;<br/>c)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych (załącznik nr 6 do SWZ), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 7 do SWZ), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 13. SWZ składany wraz z ofertą jako jej integralna część. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) dla I części zamówienia i 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) dla II części zamówienia. <br/>2)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>a)	pieniądzu,<br/>b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>c)	gwarancjach bankowych,<br/>d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>e)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <br/>Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska SA Oddział w Namysłowie nr rachunku: 04 1090 2196 0000 0001 0500 8229 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie ........... części oferty w postępowaniu, pn.: ,,Budowa budynku nr 2, administracyjnego z funkcją edukacyjną – ’’stodoły’’ na Młyńskich Stawach i obiektów infrastruktury turystyczno-edukacyjnej na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego ’’Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary”,,.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do dnia 20.12.2021 r. do godziny 10:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/>Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.<br/>Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:<br/>a)	jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą;<br/>b)	jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane);<br/>- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. <br/>Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>Kompletny opis wymagań dotyczących wadium zawiera rozdział VI.2 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.<br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4)	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań.<br/>5)	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7)	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmian przewidzianych w dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych. 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 455 Pzp. Opisane zmiany przewidziane są w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych. <br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w zakresie wynagrodzenia, terminu realizacji, sposobu realizacji zamówienia w sytuacjach:<br/>1)	wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia siły wyższej, niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, czy hydrologicznych, zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury, niepozwalających na wykonanie zamówienia na warunkach określonych w umowie;<br/>2)	konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy;<br/>3)	konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia;<br/>4)	udzielenia zamówień o których mowa w art. 455 Pzp;<br/>5)	wystąpienia okoliczności o których mowa w § 6 umowy;<br/>6)	wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>7)	konieczności wprowadzenia zmian do umowy, wynikających ze zmian natury technicznej oraz przerw w realizacji powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;<br/>8)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;<br/>9)	zaistnienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na realizację zamówienia;<br/>10)	wystąpienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie dało się przewidzieć. Przedłużenie terminu realizacji robót budowlanych nie więcej niż o 30 dni. <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w zakresie:<br/>1)	zmiany trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, w szczególności wynikających z zapisów planu finansowego Zamawiającego;<br/>2)	zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia związanych z zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zawartą umową;<br/>3)	zmiany postanowień umowy korzystnych z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji.<br/>Kompletny katalog zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera §31 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej JOSEPHINE pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-20 10:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Kryterium cena. Trzy najkorzystniejsze cenowo oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com